Mix zdjęć - czerwiec

Monday, July 01, 2013

Cześć wszystkim! ;) Dzisiaj tak jak planowałam, wstałam o 11. Oczywiście za pomocą budzika haha. ;) Niedługo potem weszłam na skype z Kariną i pisałyśmy listę rzeczy, które musimy zabrać do Hiszpanii. Oczywiście to jeszcze nie wszystko. Haha obie coś czujemy, że zbankrutujemy. ;D Poza tym pokazywałyśmy sobie wzajemnie na skype ciuchy, które mamy zamiar zabrać i teraz jestem cała obładowana wokół ciuchami! Zaraz muszę to szybko ogarnąć, bo na 14 jestem umówiona z koleżanką. ;)

A dzisiaj czas na zdjęcia podsumowujące czerwiec. ;) W sumie osobiście lubię robić zdjęcia telefonem. Zawsze jest przydatny! Zawsze pod ręką! ;)


1. Coca Cola | 2. tinychat z Luu | 3. 27 dni do wakacji |4. outfit | 5. karta kolonijna | 6. szkolnie z Sandrą | 7. Zawody strzeleckie | 8. Poprawianie chemii.. | 9. Finał top Model | 10. Wizyta u lekarza | 11. Coca Cola | 12. Dear Darlin' | 13. Moje pasztety ;*| 14. Z Merfim | 15. Beyonce | 16. W szkole | 17. Truskawki! | 18. Bardzo nudny angielski | 19. Brico | 20. Takko | 21. Instagram | 22. Przed wyjściem do szkoły | 23. Outfit | 24. Glamour - Top Model Zuzol | 25. Koktajl truskawkowy | 26. Kartka z Paryża | 27. Na klatce schodowej u Werr | 28. Zakończenie roku szkolnego - Z Miszel

Dobra ludzie ja szybko lecę sprzątać i lecę na dwór. Miłego dnia! ;*

You Might Also Like

82 KOMENTARZE

  1. też mam Coca-cole z napisem SIOSTRA ;p

    ReplyDelete
  2. Świetne zdjęcia!! ^^

    http://tunia-ti.blogspot.com/ zapraszam

    ReplyDelete
  3. Uwielbiam takie mixy zdjęć <3
    A ciuchów koło Ciebie faktycznie pelno <3

    ReplyDelete
  4. Świetne zdjęcia ;) Miłego Dnia! ; DD
    Pozdrawiam ;)

    http://po-prostu-dynka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. całuśna koszula najlepsza ! :)

    http://nacy-naacy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. kocham twojego bloga < 3 jest taki interesujący .
    zapraszam do mnie Hihi :)

    ReplyDelete
  7. Znakomity ten kolaż :)
    Życzę udanych wakacji :*

    Jakbyś miała czas to wejdź - tina-bloog.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Świetny mix zdjęć ;) miłego dnia!

    ReplyDelete
  9. Uwielbiam robić zdjecia telefonem ale jest za słaba jakość
    Pozdrawiam


    Zapraszam
    paula---paula.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Świetne zdjęcia :D Ja tam chodze spac o 4:00 a wstaje między 13:00 a 14:00 xd

    ReplyDelete
  11. Fajne zdjęcia. :D Ja miałam puszkę z napisem "skarb". :D

    ReplyDelete
  12. Świetny!

    allly-all.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. świetny blog i zdjęcia :)

    ReplyDelete
  14. super mix , lubię takie ^^
    mons-monss.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Swietny mix ^^

    lifestylemichalina.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. fajny mix zdjęć ^^
    http://mar-tysia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Jak na telefon to całŻiem dobra jakość. :) ja też wyjeżdżam w wakacje do Hiszpanii tyle że z rodzicami.

    ReplyDelete
  18. Fajnie, że znasz kilka osób z obozu. Fajny mix ;)

    www.my-life-is-pastel.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Ja nigdzie nie mogłam znaleźć Pepsi z Beyonce
    http://karolinablonska.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. Świetne zdjęcia !

    kitcaaat.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Fajny mix :) .
    http://andzi-andzi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. Również miłego dnia ;)
    Świetne zdjęcia :)

    ReplyDelete
  23. Ja musiałam wstać o 7.00 i iść z psem na spacer, a potem filmyyy....


    Zapraszam
    julalula.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. AnonymousJuly 01, 2013

    Jess zrobisz tiny?

    ReplyDelete
  25. Udanego wyjazdu! :) Sama chętnie wybrałabym się do Hiszpanii.
    Super zdjęcia i zgadzam się - telefon zawsze jest pod ręką, więc można szybko cyknąć jakieś fotki. ;)

    http://elliemaries.blogspot.com/

    ReplyDelete
  26. Uwielbiam takie mixy zdjec :)

    ReplyDelete
  27. tylko pozazdrościć wyjazdu :) Uwielbiam takie mixy zdjęć :p

    ReplyDelete
  28. Fajne zdjęcia ! ;)


    stylizations-natalia.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. Fajne zdjęcia ! ;)


    stylizations-natalia.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. AnonymousJuly 01, 2013

    którego grudnia się urodziłaś ? :))

    ReplyDelete
  31. Ale ktoś ładnie pisze *u* (zdj. 3)

    ReplyDelete
  32. Fajnę,zapraszam: kasti-kaasti.blogspot.com

    ReplyDelete
  33. Mixy zdjęć zawsze są bardzo ciekawe ! :)

    ReplyDelete
  34. AnonymousJuly 01, 2013

    http://lucybabe0.tumblr.com/post/51906032600

    widziałaś? Trafiłam na to na tumblrze.. To Lucy..

    ReplyDelete
  35. świetny blog! zapraszam do mnie dopiero zaczynam http://nastolatkatoja.blogspot.com/

    ReplyDelete
  36. Ooo, top model, haha ;D

    ReplyDelete
  37. aw, ładne mixy ;3
    ja też dzisiaj o 14 byłam umówiona z koleżanką :p

    ReplyDelete
  38. Zajebiaste te zdjątka :**
    http://moda-ma-zasady.blogspot.com/

    ReplyDelete
  39. Ja już o 7.40 wstałam ;p
    Fajny mix.

    ReplyDelete
  40. Śliczna jesteś, a zdjęcia bardzo ładne! Obserwuję i liczę na to samo XD
    www.my-blue-flower.blogspot.com

    ReplyDelete
  41. fajne fotencje ^^

    maggiee-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  42. AnonymousJuly 01, 2013

    Zrób post o swoich koszulach , plss <3 <3 <3

    ReplyDelete
  43. Śliczna jesteś <33
    www.blog017.blogspot.com

    ReplyDelete
  44. fajny miks :)

    też ruszam do Lloret,ale ja jadę 16 lipca

    ReplyDelete
  45. świetny mix :> mm, truskawki <3

    ReplyDelete
  46. Karina bardzo się cieszy na ten wyjazd!:)
    mam nadzieje ze znajdzie czas zeby ze mna isc na jakies zdjecia;)

    ReplyDelete
  47. AnonymousJuly 02, 2013

    Jakim tuszem malujesz rzesy ? Zawsze sa tak pieknie pomalowane . Prosze odpowiedz dokladnie, jak sie nazywa i w jakim kolorze ma opakowanie :****

    ReplyDelete
  48. zdjęcia telefonem najlepsze ;* ♥

    ReplyDelete
  49. świetny mix! masz śliczne włosy :)

    ReplyDelete
  50. AnonymousJuly 03, 2013

    Mix zdjęć z miesiąca. Pewnie jeszcze karteczka z postcrossing z Paryża. Ach , dziewczyno próbujesz być taka sama jak Ankyls. Tylko licz się z tym że ona nikogo nie naśladuje i na siłe nie próbuje być sławna. Skąd ten nagły przypływ komentarzy? z 2 pod notką na 70? Musiałam wykupywać reklamy by być popularniejsz. Ahhh, ta dzisiejsza młodzież :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Że co prosze?;) Jeśli chcesz obwiniac każdego za mixy miesiaca, to proszę bardzo. Poza tym ja preferuje dokladniejsze mixy z większą iloscia zdjec. Kartka z Paryża moja droga jest od czytelniczki bloga. Nigdy nie chciałam się upodabniac do ankyls, a nasze blogi sa kompletnie rozne, a nawet tematyka jest inna. Na moim blogu znajduje sie co innego i u Ankyls.;) poza tym .. po piśmie wnioskuje, że pisal to jakis smarkacz. Co do reklam to przenigdy nie wykupilam ich, a liczba komentarzy, jak i obserwatorów, nie byla na pstrykniecie palca. Długo nad tym pracowalam. Jezeli dalej myslisz, ze kopiuje Ankyls to szczegolne pozdrowienia dla Ciebie .. srodkowym. *za wszelkie bledy przepraszam, pisze z telefonu.

      Delete
  51. haha nasza Jess jest fanką Coli i Pepsi lol
    pzdr<3

    my-world-by-sophie.blogspot.com

    ReplyDelete
  52. Ślicznieee ^^ Jest moja ukochana całuśna koszula ;**

    ReplyDelete
  53. też byłaś za Zuzą? ;)

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*