Informacje dotyczące pakowania się

Sunday, July 07, 2013

Cześć wszystkim! Dzisiaj wpadam do Was z notką dotyczącą pakowania. A więc, ja już mam to prawie za sobą, zaczęłam wczoraj. Dam Wam wszystkie wskazówki. ;)
Tydzień przed wyjazdem ruszyłam na zakupy, wszystkich potrzebnych rzeczy, mam na myśli głównie kosmetyki, a także tabletki, które są kołem ratunkowym na każdy wyjazd. Gdy już chcecie rozpocząć pakowanie, najpierw należy na spokojnie wybrać ciuchy, które chcecie zabrać w dane miejsce, najlepiej je odświeżyć, a potem wyprasować, gdy jest to konieczne. Niezbędna do pakowania się jest lista rzeczy, którą należy utworzyć min. 2 dni przed wyjazdem. Najlepiej poszukać wskazówek w internecie, a także chodzić po domu i wyszukiwać się rzeczy, które będą koniecznością do Waszych walizek. Lista gotowa? Ciuchy odświeżone i wyprasowane? Czas na pakowanie. Pakujcie się zgodnie z Waszą listą, skreślając przy tym zapakowane już rzeczy. Oczywiście na spód połóżcie ręczniki, dopiero potem ciuchy, żeby się nie wygniotły. Po bokach należy ułożyć bieliznę, buty, kosmetyki, oraz biżuterie. Wszystkie te rzeczy należy trzymać w woreczkach, tym bardziej kosmetyki, ponieważ coś przypadkiem może się wylać, stłuc.


Jak wygląda moja lista?
- 3 ręczniki,
- pasta, szczoteczka,
- mydełka, żel pod prysznic,
- szampon, odżywka,
- szczotka do włosów,
- golarka,
- gumki, wsuwki,
- gąbka do ciała,
- lakier do paznokci, obcinaczki, pilniczek,
- tusz do rzęs, kredka, korektor,
- dezodorant,
- krem Nivea, do rąk, z filtrem UV,
- chusteczki,
- podręczne lusterko,
- pęseta,
- maseczki do twarzy,
- waciki,
- spray na komary,
- kapelusz,
- klapki,
- sandały,
- trampki,
- torebki,
- tabletki przeciwbólowe, na biegunkę i problemy z żołądkiem,
- plastry,
- słuchawki,
- telefon, ładowarka,
- mp3, baterie,
- aparat, ładowarka, karta, baterie,
- laptop, pokrowiec, ładowarka,
- bielizna,
- ciuchy, które mamy zamiar zabrać,
- portfel,
- strój kąpielowy,
- paszport, legitymacja,
- okulary przeciwsłoneczne,
- marker,
- perfum,
- wybrana przez Was biżuteria.

Do torebki zabieram :
Aparat, ładowarkę od telefonu, słuchawki, dezodorant, perfum, małe lusterko, wszystkie tabletki, plasterki, paszport, legitymacja, portfel oraz spray na komary, ponieważ jadąc do Bydgoszczy i czekając tam na autobus, na pewno komary będą jadły mnie żywcem oraz zabieram szczotkę do włosów. ;) Oczywiście będę miała także plecak z jedzeniem, jeszcze jutro coś do niego dokupię.

Prawdę mówiąc to jest cała moja lista. Mam nadzieję, że o niczym nie zapomniałam. Pamiętajcie, że przed wyjazdem należy naładować telefon, baterie od aparatu, oraz przed samym wyjściem z domu sprawdzić, czy na pewno wszystko mamy zgodnie z listą.


Ja, żeby wiedzieć co zabrałam i żeby z Hiszpanii niczego nie zapomnieć, jestem w trakcie robienia listy ciuchów, a kartkę włożyłam do kieszonki walizki. Oczywiście można to zrobić jeszcze w inny sposób. Albo robiąc zdjęcia na telefon, albo na laptopa, jak kto woli. ;)

 haha nie patrzcie tu na pismo i błędy. Pisałam to totalnie byle jak, byle bym wiedziała co zabrałam.

Dzisiaj czeka mnie spakowanie ostatnich rzeczy, jutro ładuję baterie i telefon. Prawdę mówiąc, nie mogę uwierzyć w to, że już jutro w nocy wyjeżdżam! Niestety czeka mnie wieeele godzin jazdy. Ale jestem pewna, że dla takich chwil warto jechać, nawet 40 godzin, haha. ;)

*Pamiętajcie również,  żeby nie spakować całej szafy, żeby mieć co ubrać na drogę! Żeby potem nie przewracać całej walizki do góry nogami. Oraz pamiętajcie o naprawdę wygodnych butach, nie zabierajcie jakiś szpilek na co dzień, ewentualnie na jakieś imprezy.


Przychodzi Wam coś na myśl, o czym zapomniałam? Za wszelkie przypomnienia dziękuję! ;)
3majcie się. Wpadnę do Was jutro! ;*
Mam nadzieję, że notka przydatna. Prawdę mówiąc w internecie szukając list, znajdowałam tylko : krem z filtrem, szczoteczka, paska i takie bzdety, które są chyba wiadome, że trzeba zabrać. Ja poszerzyłam trochę tę listę dlatego myślę, że będzie Wam przydatna! ;*

You Might Also Like

89 KOMENTARZE

  1. Ja tam sobie nie wyobrażam 40 h jazdy lub mniej .
    Ale takie coś przydatne chodzi tu o listę .
    Trzymaj sie <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha myślę, że wiesz że 40 godzin to było takie porównanie tylko? ;)
      Chyba nie wierzysz, że będę tyle jechać. ;)

      Delete
    2. AnonymousJuly 07, 2013

      Ja do Anglii jechałam 27, wszystko możliwe c:

      Delete
  2. super. Szkoda, że nie przed moim przyjazdem, bo ja np. zapomniałam aparatu i wzięłam tylko ładowarkę. -.-'' ale tata dowiózł. :D
    UDANYCH WAKACJI, KOCHANA:*
    maania-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Super pkst. Szkoda tylko, ze mi sie nie przyda. Jak ostatnio sie pakowalam, tez robilam liste::)

    ReplyDelete
  4. Masz bardzo ładny charakter pisma. Ja bazgrolę. Bardzo przydatny post. Też zawsze pakuję się w siatki, a później, a to według mojej byłej przyjaciółki jest złe. Ja wiem swoje.
    Obserwuję i zapraszam do mnie.
    xoxo
    lolencia

    ReplyDelete
  5. Naprawdę bardzo przydatny post! :) Zazdroszczę wyjazdu do Hiszpanii, ja zapewne pojadę za rok, ale raczej do Grecjii lub Bułgarii ;))

    www.my-life-is-pastel.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Świetny post. Będzie długa droga:)

    ReplyDelete
  7. Mi się ten post bardzo przyda! ;D

    ReplyDelete
  8. Ooo, dzięki wielkie za wskazówki, bo akurat w przyszłym tygodniu w sobotę wyjeżdżam na obóz nad morze ;))
    Zapraszam do siebie:
    http://nasteraa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Świetny post :D
    Lista jest obowiązkowa :)

    ReplyDelete
  10. Spoko pomysł z listą. Przydatne:) Ja nigdy nie robiłam listy. Zawsze pakowałam co tylko wejdzie mi w ręce^^
    miss-hanuss.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Lista to świetny pomysł jak będę się pakowała to na pewno skorzystam ;)
    Jedzenie na drogę ;))Dużo picia <3

    http://lekcjamody.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Przydatny post :3
    Miłego wyjazdu!

    ReplyDelete
  13. Przydatny post. Ja akurat jadę do Chorwacji więc na pewno mi się przyda ;))



    stylizations-natalia.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Świetny pomysł z tą listą^^ Szkoda, że nie pokazałaś jakie ciuchy zabierasz, ale wiem,że za dużo kłopoty by z tym było. Może przydałaby ci się latarka, jakaś książka, czapka/kapelusz, płyn do prania ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ciuchów nie pokazałam, bo chce je zaprezentować w Hiszpanii. ;)
      Latarka? Nie sądzę, ponieważ to nie obóz przetrwania. Całe Lloret de Mar jest oświetlone. ;) Na książkę czasu bym nie miała, a poza tym nie przepadam za czytaniem. Uważam, że to nudne zajęcie. ;)
      Zastanowię się nad proszkiem do prania, choć zabieram dosyć ciuchów, więc jakby mi się coś poplamiło, to nie było by problemu. ;)
      Dziękuję za wskazówki.;))

      Delete
    2. No tak, tylko myślę, że proszek by się przydał, ponieważ możesz się uplamić np. jagodami lub inną potrawką, która spiera się bardzo ciężko i potem mogłaby nie zejść. ;))

      Delete
  15. AnonymousJuly 07, 2013

    na ile czasu tam jedziesz?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 9 noclegów. W Polsce będę 20, ale późnym wieczorem. ;)

      Delete
  16. super post, na pewno skorzystam :)

    ReplyDelete
  17. Dobry pomysł z listą



    http://natuusblog.blogspot.com/ <---zapraszam dopiero zaczynam ale moze kots zostanie na dłużej

    ReplyDelete
  18. Tez robilam liste rzeczy do zabrania jak jechalam na wycieczke ;) Ale nie wpadlam na pomysl zeby dodac na ten temat post!;) Miłych wakacji. Nie mogę się doczekać twoich zdjec z hiszpanii ;))!

    ReplyDelete
  19. ja wyjeżdżam za póltora tygodnia - bardzo mi pomogłaś swoimi wskazówkami :)))
    ja planuję dla swoich czytelników nakręcić pierwszy filmik właśnie o pakowaniu w którym na pewno będą pomocne twoje rady . co o tym myślisz ? dobry pomysł ? :)
    już od dawna czytam twojego bloga , ale jakoś nie komentowałam . czas to zmienić hahahaha :D


    iitiismyliife.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jak chcesz, ale jeżeli byłyby to moje wskazówki to prosiła bym o wpomniankę o mnie, żeby nie była to czyta kradzież. ;)

      Delete
    2. jasne że dam wzmiankę o tobie :))
      i chodziło mi że kiedy się spakuję użyje twoich wskazówek a potem nagram filmik i dzięki twoim radom będzie mi łatwiej ♥:*

      Delete
  20. Tez robilam liste rzeczy do zabrania jak jechalam na wycieczke ;) Ale nie wpadlam na pomysl zeby dodac na ten temat post!;) Miłych wakacji. Nie mogę się doczekać twoich zdjec z hiszpanii ;))!

    ReplyDelete
  21. Na prawdę przydatny post ;*
    Skorzystam z Twojej listy jak będę wyjeżdżała nad morze ; )

    ReplyDelete
  22. Bardzo przydatna notka z pewnością pomoże to wielu osobom ;) ja niestety nigdzie nie wyjeżdżam więc mi się nie przyda :(. Zmieści Ci się to wszystko ^^ haha.Zazdroszczę Ci wyjazdu do Hiszpanii, ale życzę aby było miło ;)

    ReplyDelete
  23. Ja zazwyczaj przed każdym wyjazdem gdzieś dalej, robię sobie podobną listę rzeczy jak Ty, żeby potem wrócić ze wszystkim co zabrałam ;P

    http://sport-ktory-uzaleznia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. Świetne wskazówki ! ;) Udanego wyjazdu życzę ; *

    ReplyDelete
  25. Ja osobiście rzadko wyjeżdżam i nie mam aż takiego zamieszania przy pakowaniu. :)

    ReplyDelete
  26. Ja wyjeżdżam za tydzień i właśnie dzisiaj zrobiłam listę rzeczy. Jest prawie taka sama jak Twoja. Udanego wyjazdu! :)

    ReplyDelete
  27. ja też taką robiłam jak jechałam na obóz :D
    Haha sądzę, że będziesz jedyną osobą, która się pakuje i niczego nie zapomni ;P

    ReplyDelete
  28. Bardzo przydatny post ;) Ja aż tak bardzo nie muszę robić takiej listy ponieważ moja mama zawsze za mną chodzi i zbiera rzeczy które zapomniałam xD

    ReplyDelete
  29. zazdroszczę wyjazdu ^^
    przydatny post :)
    http://mar-tysia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  30. AnonymousJuly 07, 2013

    dziękuję bardzo! notka naprawdę mi się przydała, gdyż za tydzien wyjeżdżam na obóz tyle, ze odkrywam Polskę. zazdroszczę Ci Hiszpanii.. :)
    dzieki Twojej liście przypomniało mi się o wielu innych rzeczach, ktore muszę zabrać.
    udanego wyjazdu! :*

    Klaudia.

    ReplyDelete
  31. AnonymousJuly 07, 2013

    po co ci golarka? :o

    ReplyDelete
  32. AnonymousJuly 07, 2013

    lol 0_o napakowałaś tego wszystkiego jakbyś na nie wiadomo ile wyjeżdżała , po co ci np. gąbka? tylko miejsce zawala... jakbyś sie ręką nie mogła umyć , tak samo pęseta,marker? 0_o i po co ci maseczki do twarzy?.. w tak młodym wieku nie są wskazane maseczki jak już to mogłabyś żel do twarzy czy coś..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mam wystarczająco dużą walizkę i nie muszę oszczędzać miejsca. Poza tym myślę, że zabrałam tylko ważne rzeczy. ;) A przykład z gąbką jest prze zabawny. To to samy jakbyś napisała : po co Ci szczoteczka do zębów? - Możesz umyć palcem.
      Pęseta, ponieważ reguluję sobie brwi, a myślę, że to dużo miejsca nie zajmuje. Tak samo marker. A biorę go po to by zebrać potem podpisy ludzi z obozu na koszulkę. Maseczki do twarzy są odżywcze, nie jakieś na zmarszczki. Jak już mówiłam w komentarzu wyżej .. ja dbam o sobie w porównaniu do ... np. Ciebie. ;)

      Delete
  33. Podziwiam Twoje zorganizowanie, ja w kwestii pakowania jestem totalnym nie ogarem..xD

    ReplyDelete
  34. Też, jadę na obóz, i to w ten piątek :D Chociaż wolałabym jechać z tobą do Hiszpani! Super blog, zazdroszczę tytlu odwiedzin! Kocham cię jestem twoją największą fanką, i chyba nikt mnie nie pobije!

    Zapraszam, na mojego bloga.

    http://pamietnik-diamonds.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja cię pobijam ! :))
      uwielbiam jessike ♥♥♥ czytam każdy , każdy post ! :) czytam fan-page i ask :))) wszystko ! ♥

      Delete
  35. udanego wyjazdu! :)

    ReplyDelete
  36. Baaardzo przydatny! :D Ja dopiero w sierpniu będę sie szykować :)

    ReplyDelete
  37. AnonymousJuly 07, 2013

    masz konto na yt?

    ReplyDelete
  38. Ja wyjeżdżam dopiero na początku lipca. ♥
    Długa ta Twoja lista, ja też kiedyś zabierałam ze sobą całą masę rzeczy, ale potem okazywało się, że połowa z nich się nie przydawała.

    ReplyDelete
  39. życzę ci miłego wyjazdu, ja sama za tydzień jadę na obóz niedaleko Bydgoszczy i myślę że twoja lista będzie bardzo pomocna :)

    ReplyDelete
  40. super napisane <3333333

    ReplyDelete
  41. z doświadczenia obozowego radzę wziąć szczoteczkę do zębów do torebki :))
    serio, gdy jedziesz tyle czasu warto ją mieć pod ręką, żeby na stacji benzynowej poczuć odrobinę czystości haha <3! to pomaga! :) gdy tylko marzysz o prysznicu, to umycie zębów to namiastka teego :)

    udanego wyjazdu!

    ReplyDelete
  42. Ja do włoch jechałam 35 h <3
    a jeszcze jedno mi się przypomniało. Weź ze sobą kocyk albo ciepłą bluze, bo w nocy w autokarach jest naprawdę zimno

    ReplyDelete
  43. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  44. Nie wiem czy ci sie to przyda, ale zmywacz do paznokci ;))
    Ja skorzystałam z postu, przydatny ;)

    ReplyDelete
  45. Bardzo pomocna notka : )
    Pozdrawiam ;d

    http://po-prostu-dynka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  46. Ja nigdy nie robię listy i na szczęście niczego nie zapominam. Zaczynam od ciuchów, butów, kosmetyków a na koniec różnych pierdółek dotyczących np. aparatu, telefonu :D

    ReplyDelete
  47. O, bierzesz laptop? :o Ja się tak zawsze pakuję (z listą) :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na wymianę do Niemiec także brałam. ;)

      Delete
  48. Fajna taka lista, ale zapomniałaś o najważniejszym - wieeeeeelki uśmiech! ;)

    ReplyDelete
  49. przydatny post :) dzięki <3

    ja jadę 16 do Lloret,świetnie tam jest ,już rok temu tam byłam ;d

    ReplyDelete
  50. Przydatny post ! dziękuję za porady .
    JA 28 jadę na Kolonie do Ustki ♥

    boredomoe.blogspot.com

    ReplyDelete
  51. Lista jest najlepszym sposobem ;]
    udanego wyjazdu :)

    simcoelies.blogspot.com

    ReplyDelete
  52. Zmywacz do paznokci ;) nie masz na liście, a u mnie jest on niezbędny ;).
    Myślałam też o ciepłej bluzie do autokaru, żeby zawsze było ciepło, nawet w nocy :).

    ReplyDelete
  53. AnonymousJuly 08, 2013

    Jessiko a ubrania tez pakujesz w reklamowki? :)

    Licze na odpowiedz.

    Pozdrawiam i udanego wyjazdu :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Skądże. Nie widzę potrzeby ;)
      Tylko takie rzeczy typu buty, kosmetyki, biżuteria. Dla których mam powody. ;)

      Delete
  54. Jesteś strasznie zorganizowana :) Fajnie ci :p Zapraszam do mnie: http://anotherverra.blogspot.com/

    ReplyDelete
  55. AnonymousJuly 08, 2013

    Myślę że przydało by się wziąć mokre chusteczki - przydają się. Może jakiś płyn do kąpieli , mydło ... kapcie :P Pewnie je spakowałaś ale nie napisałaś xd heh ciekawe czy widzisz ten post skoro już dziś jest dzień wyjazdu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Biorę żel pod prysznic, mydełka, napisałam także klapki. ;)

      Delete
  56. Bardzo przydał mi się ten post ♥ Bardzo dziękuje:*

    ReplyDelete
  57. AnonymousJuly 08, 2013

    na prawdę polecam ci wziąć do torebki-jak i do walizki mokre chusteczki.
    Zajmują bardzo mało miejsca,a są niezwykle przydatne ! przemyśl to na serio :)
    z tego co wiem możesz je kupić w biedronce xd

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bardzo dziękuję, gdyby mi się chciało iść do sklepu to bym poszła haha ;)
      Ale jestem wykończona ;D
      Poza tym jak będę mieć klejące ręce od owoców, czy coś, to pójdę do toalety w autokarze i umyję ręce ;D ;)

      Delete
  58. ciekawa lista ;)
    ja często robię listy, ale też wymieniam tylko "ciuchy", a potem godzinę lub dwie siedzę i nie wiem, które ciuchy zabrać xD a oczywiście w trakcie pakowania skreślam co już zapakowane, a przed wyjściem sprawdzam mini-listę z rzeczami do wzięcia jak np. walizka z ubraniami xD

    chciałam się dowiedzieć gdzie jedziesz i wiem tyle, że na obóz, ale gdzie?

    ReplyDelete
  59. długa ta lista!
    miłego wyjazdu:)

    ReplyDelete
  60. Śliczne bransoletki !!! :-)
    koraliks.blogspot.com

    ReplyDelete
  61. AnonymousJuly 14, 2013

    Brałaś jakąś czapke/kapelusz? ;)

    ReplyDelete
  62. AnonymousJuly 15, 2013

    Tabletki na biegunkę???:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie wiadomo zawsze jakie jedzenie będzie serwowane w innym kraju. :)

      Delete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*