Ostatnia notka z Polski przed obozem

Monday, July 08, 2013

Hej. I nadszedł ten dzień. Dzisiaj byłam na ostatnich zakupach, czeka mnie ostatnie pakowanie potrzebnych rzeczy i ok. 1 w nocy ruszamy do Bydgoszczy. Zmienił mi się wyjazd o godzinę, ale jak dla mnie na plus, bo trochę szybciej! ;) W nocy totalnie nie mogłam usnąć, myślami byłam już w Hiszpanii, przez co jestem dosyć zmęczona, mam nadzieję, że chociaż na kilka godzin uda mi się zasnąć w autokarze. Mam dosyć problemy ze spaniem podczas jazdy, więc wytrzymałabym prawdę mówiąc nawet 3 dni bez spania. Obecnie bardzo, bardzo się nudzę. Staram się znaleźć jakiekolwiek zajęcie, byle by czas mijał trochę szybciej! ;) Pobawiłam się trochę na tablecie i zaczęłam rysować, tak coś dla Was. Haha uwierzcie, że nie jestem jakoś super utalentowana i obrazki rysowałam na szybko. ;) Ale są one jakby dopełnieniem tej notki. ;)


Może napiszę do Was jeszcze z telefonu, ale jak na dzisiaj to tyle. ;)
Ahh.. ostatnia notka z Polski przed obozem!
Coraz bardziej nie mogę się doczekać. Notki z Hiszpanii będę dodawać.
Kocham Was! 3majcie się! ;*

* Wrrr... zorientowałam się, że jakiś czas temu zamówiłam sukienkę specjalnie na obóz z romwe.com niestety nadal nie doszła. Znając moje szczęście dojdzie jutro. Thanks god. ;/ Jestem wkurzona. ;c

You Might Also Like

83 KOMENTARZE

  1. Masz talent, ślicznie ;)

    JESTEM-MONIKA.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  2. Rysunki są genialne! Też tak chcę malować :)

    ReplyDelete
  3. Ja także mam problemy ze spaniem i nie mogę zasnąć podczas jazdy. Jakie piękne rysunki *.* na serio masz talent. Może zaczniesz rysować? ;) Szkoda, że sukienka nie doszła :(

    ReplyDelete
  4. Jakie piękne *.*
    Zapraszam do siebie:
    nasteraa.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Ładnie rysujesz. Masz talent. Faktycznie, udało Ci się z tą sukienką.
    Obserwuję i zapraszam do mnie.
    xoxo
    lolencia

    ReplyDelete
  6. Też mam takiego pecha zawsze ;x
    Zapraszam do mnie ;3
    nat-natti.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Jakie śliczne *.*

    Pozdrawiam. :*

    http://carmelovy-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. śliczne są te rysunki *-*
    juliejuulie1.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Ślicznie. Jeej, zazdroszczę Hiszpanii.. Kto wie? Może za rok polecimy razem? UDANYCH WAKACJI.. i szczęśliwej drogi:* RÓB DUUŻO ZDJĘĆ! Może jakiś filmik? <3
    maania-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. ostatnie całkiem spoko :)

    noemisoul.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Ślicznie Ci wyszły te rysunki! :)
    Miłego pobytu w Hiszpanii, zazdroszczę *.*

    www.my-life-is-pastel.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. heh artystka :) ładnie, trudności sprawił mi rozpoznanie co jest na obrazku 2,chyba pszczoła ? :D
    http://diaryforcreative.blogspot.com/ new post ♥

    ReplyDelete
  13. Świetne rysunki^^
    Udanego obozu!

    ReplyDelete
  14. AnonymousJuly 08, 2013

    jakie masz tableta? ;)

    ReplyDelete
  15. Udanego wyjazdu! Śliczne obrazki. :)

    ReplyDelete
  16. ślicznie rysujesz :)

    zihozawsze.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. pięknie *o*
    http://mar-tysia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. świetne rysunki, udanych wakacji :)!

    ReplyDelete
  19. Fajne obrazki ! ;))


    stylizations-natalia.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Aleee fajna żabka ;D
    Udanego wyjazdu ;*

    bunnyandsunny.blogspot.com

    Xoxo

    ReplyDelete
  21. Bardzo fajne rysunki :)
    Miłego odpoczynku w Hiszpanii!Jak ja ci zazdroszczę :P

    Zapraszam ----> http://meg-aniaaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. rysunki są rewelacyjne :))

    ReplyDelete
  23. AnonymousJuly 08, 2013

    Jakiej aplikacji uzywasz do rysowania ? :)

    ReplyDelete
  24. Ładne rysunki, zwłaszcza ten drugi ;)

    ReplyDelete
  25. hehe, złośliwośc rzeczy martwych, mogę się z kimś założyć, że przyjdzie jutro :). Miłego pobytu w Hiszpanii :*

    ReplyDelete
  26. Ślicznie rysujesz! Jeśli to rysowałaś na szybko, ciekawe jak wyjdzie, kiedy będziesz się bardzo starać :) Naprawdę super! No i miłej zabawy na obozie :D

    ReplyDelete
  27. śliczne rysunki:)
    positivelittlethink.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. wszystko jest świetne! :)

    ReplyDelete
  29. ślicznie rysujesz, też tak chcę :o
    udanego obozu. :)

    ReplyDelete
  30. Ładne obrazki, pozdrów Kwiata :D
    zyrafiontko.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. Rysunki są zajebis*e łał
    http://karolinablonska.blogspot.com/

    ReplyDelete
  32. Genialnie! :)
    http://akuarelka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  33. ale piękne:) miłej i bezpiecznej podróży !

    ReplyDelete
  34. udanych wakacji :P

    amazing-girl-2.blogspot.com

    ReplyDelete
  35. Ladnie ci wyszly <3 milego pobytu! Bedziesz pisac notki z hiszpanii? :-)

    ReplyDelete
  36. Udanego wyjazdu :* ja też jadę w tym roku do Hiszpanii i to już za tydzień ;)
    Świetne rysunki :D
    Pozdrawiam :*
    www.zakrencona-dusza.blogspot.com

    ReplyDelete
  37. Udanego wyjazdu!
    Ja właśnie wróciłam :))

    ReplyDelete
  38. Mi tam się obrazki podobają. :3
    Miłego wyjazdu!

    ReplyDelete
  39. Kijowo z tą sukienką...Kurcze...Ale i tak nie pobijesz mojego pecha xD

    ReplyDelete
  40. Ślicznie rysujesz :))
    Udanego wyjazdu

    Ponczusphotographie.blogspot.com

    ReplyDelete
  41. ładne obrazki przecież ;D Miłej i szczęśliwej podróży ! ;)

    ReplyDelete
  42. Fajnie malujesz :) Sukienkę rodzice wyślą Ci pocztą do Hiszpani xD

    ReplyDelete
  43. :)
    http://viickyandlucy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  44. mam nadzieje ze o niczym nie zapomniałaś:D
    udanego wyjazdu!

    ReplyDelete
  45. zazdroszczę ci tego wyjazdu! :)

    ReplyDelete
  46. udanych wakacji! spędź je najlepiej jak potrafisz ;))

    ReplyDelete
  47. śliczne rysunki :)
    Miłego pobytu w Hiszpanii :P


    Zapraszam do mnie :)

    mikimyszkaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  48. Bardzo twórcze ;D Nie , no ładnie jeszcze na tablecie ;)
    + obserwuje ;)
    by-julqa.blogspot.com

    ReplyDelete
  49. Udanego wyjazdu! ; *

    ReplyDelete
  50. rysunki na tablecie swietne;)

    ReplyDelete
  51. rysunki nie sa zle, nawet wiecej sa swietne! Naprawde:)

    Zapraszam do mnie: anonimestyle.blogspot.com :)

    ReplyDelete
  52. Fajny blog! :)

    Jeśli chcesz zaobserwuj i polub mojego bloga:
    nutkaciszy.blogspot.com

    ReplyDelete
  53. Sweet, jak zrobiłaś taki ładny nagłówek ?
    www.weronika-wiwi.blogspot.com

    ReplyDelete
  54. Super obrazki^^ Pozdrawiam:)U mnie ważne informacje dotyczące bloga^^
    miss-hanuss.blogspot.com

    ReplyDelete
  55. nie bądź dla siebie taka surowa, obrazki są świetne :))

    ReplyDelete
  56. Hiszpania ♥ Achh zazdroszczę :)
    Śliczne te rysuneczki :)
    http://panna-alexandra.blogspot.com/

    ReplyDelete
  57. ooo Hiszpania! Marzę o wyjeździe tam odkąd zaczęłam się uczyć języka, niestety szło kiepsko,ale od września znów spróbuję. Zazdroszczę bardzo! Baw się dobrze!! :)

    magdalena-antonina.blogspot.com

    ReplyDelete
  58. Musiało Ci sie nuudzić ;]]] świetne obrazki :)
    miłego obozu i powodzenia w drodze

    ReplyDelete
  59. AnonymousJuly 09, 2013

    w jakim programie to rysujesz?

    ReplyDelete
  60. Śliczne te szkice! Życzę udanego obozu, wracaj do nas szybko :)

    http://marpleous.blogspot.com/

    ReplyDelete
  61. ojej narysuj mnie! piękne wszystko! moze dodamy do obserwujących? :)

    ReplyDelete
  62. Miłej zabawy ! :D
    kazdyjestinnypokazsiebie.blogspot.com

    ReplyDelete
  63. właśnie że PIĘKNIE rysujesz ♥
    uwielbiam cię ♥
    o jeeej , nie doszło ci z romwe ? tak wm to wkurzające jak trzeba tak długo czekać .. ja zamówiłam sb kosmetyki i strasznie długo na nie czekam , a za kilka dni wyjeżdżam , chcę je zabrać na wyjazd .. denerwujące :/

    ReplyDelete
  64. Rewelacyjnie Ci to wyszło : ))

    ReplyDelete
  65. Bardzo ładne rysunki <3 Udanych wakacji ;**

    ReplyDelete
  66. Super rysunki nawet na szybko ja to bym narysowała lepiej nie mówić :D




    Zapraszam
    paula---paula.blogspot.com

    ReplyDelete
  67. Ty uważasz, że nie masz talentu? te obrazki są genialne, nawet jak na robione na szybko ;)

    ReplyDelete
  68. AnonymousJuly 22, 2013

    co to za program do rysowania?:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wejdź na tableta i na sklep google i tam jest wiele takich aplikacji na androida. Nie wiem jak dokładnie nazywa się ta aplikacja. Zobaczę przy następnym użytkowaniu tableta. I napiszę Wam dokładnie. ;))

      Delete
  69. Miło by było gdybyś odpowiedziała kilku osobom, z jakiego korzystałaś programu, bo widzę dużo osób pyta, a ty nie odpowiedziałaś...

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*