Filmik z obozu! ;)

Wednesday, July 24, 2013

Cześć wszystkim! Filmik z obozu już gotowy. Jako tako wyszedł. Pod koniec zrobiła się taka przerwa, bo jeden materiał się usunął, a szkoda, bo każdy urywek był potrzebny! ;c Mam nadzieję, że filmik Wam się spodoba i jeżeli chcecie, bym zaczęła nakręcać filmiki, to dajcie łapkę w górę, a kto chce niech za subskrybuje mój kanał, bym widziała ile osób jest chętnych do takich filmików. ;)



piosenka - a little party never killed nobody - Fergie
 Nie wiem dlaczego u mnie jakoś lata ten filmik na wszystkie strony. Nie wiem dlaczego, nie bardzo znam się na yt. Wczoraj po dodaniu było dobrze. ;c

A przy okazji w dzisiejszej notce chciałabym Wam przedstawić świetne shorty, które zamówiłam już jakiś czas temu i nie miałam okazji ich tutaj przedstawić. Są idealnie wykonane! Są po prostu świetne! ;)


A Wam życzę miłego dnia! ;) 
Myślę, że jeszcze dziś tu wpadnę! ;)

You Might Also Like

68 KOMENTARZE

  1. bardzo fajny ten filmik. Dodawaj więcej ich :)

    Zapraszam, u mnie nowy post.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Racja! Z chęcią obejrzymy zwłasza ja <3

      Zapraszam do mnie
      http://moda-ma-zasady.blogspot.com/

      Delete
  2. ale śliczne te szorty! :)

    anonimestyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Świetne te spodenki <333
    Filmik też super, łapka w gór i subskrubuję ;)

    ReplyDelete
  4. super filmik :D
    zapraszam do mnie
    fashionable-sophie.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Super koochanaa. <3

    ReplyDelete
  6. filmik świetny! Myślę, że to wspaniała pamiątka :D
    Szorty są bardzo fajne (:

    ReplyDelete
  7. Filmik jest świetny ♥ A to latanie daje fajny efekt ;))

    www.my-life-is-pastel.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. świetne szorty a filmik po prostu mega <3


    http://nierealniie.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Hahaha najlepszy kawałek jest w windzie ;]]
    Super filmik! Można przy nim pomarzyć o takich wspaniałych wakacjach ;]]
    Pozdrawiam simcoelies.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Całkiem fajny filmik, trochę chaotyczny ale fajny :) Obserwuję ! :) Zapraszam: http://clau-deen.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Ślicze spodenki *.*
    Fajny filmik ;)

    Zapraszam do mnie :
    lekcjamody.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Fajny filmik i shorty^^

    ReplyDelete
  13. Super filmik i fajne spodenki :D
    Pozdrawiam ;)
    nasteraa.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Świetny filmik! Szkoda, że ten materiał się usunął, ale wygląda to dosyć planowanie ;)

    ReplyDelete
  15. Nie martw się. Mój filmik też tak latał. ;p
    Super filmik <3

    cukierkove.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Świetny filmik! I rewelacyjne szorty :)

    Zapraszam
    http://dominika-lifestyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. świetny filmik! :)
    Zresztą spodenki też! *.*


    zapraszamy do obserwowania i komentowania : http://w-obiektywieaparatu.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Świetny filmik :) Ładne spodenki.

    ReplyDelete
  19. Spodenki masz świetne!

    ReplyDelete
  20. filmik = podoba mi się :)

    a spodenki kocham. <33

    ReplyDelete
  21. Świetny post <3333333
    zapraszam ---> tweety-muaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Dalas taka opcje pewnie dlatego tak trzesie ;)

    JESTEM-MONIKA.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeszcze wczoraj było w porządku.
      Ja dałam opcje tylko te przejścia scen. ;/

      Delete
    2. Teraz to juz nie wiem :( Moze niechcacy cos na yt nacisnelas?

      Delete
  23. Świetny filmik ! ;)


    stylizations-natalia.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Świetny blog ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    http://bezzers4ever.blogspot.com
    http://la-petite-world.blogspot.com

    XOXO Zosia ;*

    ReplyDelete
  25. Świetny post <3
    Spodenki są cudowne. <3
    Pozdrawiam ;3

    http://carmelovy-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  26. Świetny ten filmik, dodawaj więcej z chęcią obejrzę. :)
    Masz rację te shorty są boskie <3

    ReplyDelete
  27. Filmik genialny, z pewnością chcę więcej!

    moj-wlasny-art.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. AnonymousJuly 24, 2013

    śliczne zdjęcie tych spodenek *,*
    kto robił i jakim aparatem? :)

    i jaki ty masz aparat? :*

    ReplyDelete
  29. AnonymousJuly 24, 2013

    śliczne zdjęcie tych spodenek *,*
    kto robił i jakim aparatem? :)

    i jaki ty masz aparat? :*

    ReplyDelete
  30. Fajny filmik ♥ I super spodenki ;3

    happiness-29.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. świetny blog, zapraszam do mnie :)

    http://patrz-w-gore.blogspot.com/

    ReplyDelete
  32. świetny filmik, widać że się super bawiłaś. Tylko to, że cały czas latał było dosyć irytujące... i na przyszłość- wolniej obracajcie ten aparat jak kręcicie ;)
    A w spodenkach się zakochałam *.*

    my-dreams-my-words.blogspot.com

    ReplyDelete
  33. Świetny filmik! To najlepsza pamiątka z wakacji! :)

    sprawic-aby-sny-byly-realne.blogspot.com

    ReplyDelete
  34. świetny filmik i spodenki. :D

    kitcaaat.blogspot.com

    ReplyDelete
  35. fajny filmik :)

    U mnie jest konkurs z moją Bf! do wygrania truskawkowy eos i produkty z firmy wSPAniale Zachęcam! Warto ;* rasberrynotebook.blogspot.com

    ReplyDelete
  36. Genialny filmik za rok chętnie się skuszę na obóz z Funclubu :3
    Zapraszam do mnie :D
    http://missnooothing.blogspot.com/

    ReplyDelete
  37. AnonymousJuly 24, 2013

    Też byłam w loret nawet w tym samym czasie tzn. troszke dłużej i byłam w hotelu Samba ;)

    ReplyDelete
  38. filmik świetny, widać że sie dobrze bawiłaś ;) ;> szorty megaa <3

    ReplyDelete
  39. Super filmik bardzo pozytywny
    Zapraszam do mnie http://susan-zuza.blogspot.com/

    ReplyDelete
  40. Ale tam jest pieknie, no!
    Czekamy na więcej filmików :D

    ReplyDelete
  41. ŚWIETNIE -zazdroszczę!!!!

    ReplyDelete
  42. Filmik fajny widzę, że bawiłaś się bardzo dobrze i o to chodzi! Szorty też wyglądają bardzo fajnie.
    Czekam jeszcze na jakieś filmiki

    ReplyDelete
  43. Bardzo fajny filmik. Czekam na więcej :D

    ReplyDelete
  44. za rok też planuję się wybrac na taki obóz i teraz wiem że naprawdę warto <33 zapraszam: everythinghas-changed.blogspot.com

    ReplyDelete
  45. szorty wygladaja swietnie ;) w wolnej chwili zapraszamy do nas ;)

    ReplyDelete
  46. Fajny pościk ! ;)) <3
    zapraszam do siebie
    photoboook.blogspot.com

    ReplyDelete
  47. Zapraszam na mojego bloga http://colourful-and-crazy-life.blogspot.com/

    ReplyDelete
  48. Świetny blog:)
    Zapraszamy do nas na rozdanie. Do zdobycia naszyjnik z grafiką :)
    Pozdrawiamy i będziemy zaglądać :)

    ReplyDelete
  49. filmik boski *.* spodenki też :p

    ReplyDelete
  50. AnonymousJuly 28, 2013

    Oooo Spodenki Arnysy ;3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oo chyba nie ;)
      Ja jej odsprzedałam spodenki będąc na obozie. ;)

      Delete
  51. Świetne szorty. :) A filmik fajny. ;d

    ReplyDelete
  52. Jej,cudeńka ;o
    Chyba muszę się skusić na jeden z Twoich ulubionych sklepów,są tam świetne ubrania i dodatki :D

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*