Czas na przerwę

Thursday, July 25, 2013

Cześć. Muszę Wam się przyznać, że już od kilku dni straciłam chęci na dodawanie notek na bloga... Dawno tego nie robiłam, ale teraz chyba muszę. Muszę ogłosić przerwę w blogowaniu. Wiem, że nie będzie ona zapewne zbyt długa, ale sądzę, że będzie naprawdę przydatna. Chcę powrócić z wielką siłą, z wielkim powerem, by blog był lepszy niż dotychczas. Kiedy nie będę nic dodawała na bloga, będę dostępna na fanpage'u, więc będziecie mieli ze mną stały kontakt. -KLIK FANPAGE-


Chcę przerwę w blogowaniu, ponieważ chcę spróbować czegoś nowego. Tak.. to może znaczyć wiele. Definicja jest nieuzasadniona. Nawet po tej notce możecie wywnioskować, że nie tylko chcę spróbować czegoś nowego w blogowaniu. Także w swoim wyglądzie i może nie tylko. Myślę, że wytrzymacie beze mnie ten oby, krótki czas. Uważam, że lepsza będzie przerwa, niż pisanie notek na siłę.


Prawda jest taka, że odkąd wróciłam do Polski, nie mam totalnie humoru. Nie wiem czym jest to spowodowane. Na marginesie : Jutro już wraca Weronika z Anglii! Nie mogę się doczekać. ;)
Zatem ludzie, 3majcie się! Będziemy w kontakcie!

You Might Also Like

99 KOMENTARZE

  1. Udanych wakacji ;33
    Śliczna . !! ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Już tęsknię.Hehe. Bardzo udanych wakacj

      http://moda-ma-zasady.blogspot.com

      Delete
  2. Wracaj szybo:)

    http://mademoisellejuliet.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. śliczna *.*
    ja też jak wracam z jakiegoś pięknego miejsca tracę wenę do pisania notek i nie mam humoru, ale to przejściowe, więc myślę, że przerwa nie będzie mocno długa :D
    Trzymaj się, czekamy (;

    ReplyDelete
  4. Czekam na zmiany! Wracaj szybko ;*

    allly-all.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. ładne zdjęcia!Wracaj szybko:)

    ReplyDelete
  6. Szkoda że robisz przerwę, ale to już Twoja decyzja.
    Uporządkuj sprawy a my czekamy na powrót :)
    Śliczne zdjęcia :D
    3maj się xx
    pozdrawiam x
    ♡ » http://henrykstylowy.blogspot.com « ♡

    ReplyDelete
  7. też po powrocie do domu miałam fatalny humor, nic mi się nie chciało... ale po jakimś czasie się wszystko unormowało i mam nadzieję że u ciebie też tak będzie. trzymaj się, będę tęsknić za twoimi notkami :c nie ukrywam się bardzo je lubiłam :3

    ReplyDelete
  8. Oj tak. Notki są lepsze jak się je pisze z własnych chęci niż "o boże,muszę coś dodać na bloga bo stracę obserwatorów;///" :) Także będziemy czekać, aż nabierzesz sił kicia ;*

    http://nierealniie.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Przerwa na pewno dobrze Ci zrobi ;] Jakie Ty masz śliczne włosy! Muah :*
    simcoelies.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Taka przerwa jest często naprawdę potrzebna, aby potem móc wrócić ze zdwojoną siłą!
    Powodzenia! <3

    http://sprawic-aby-sny-byly-realne.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. ale jesteś śliczna *-*
    zapraszam do mnie,dopiero zaczynam: whocareshoney.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. No to udanego czasu, zebys wykorzystaa go na maxa i wrocila tu z pozytywna energia ! ;)

    ReplyDelete
  13. Nie wyobrażałam sobie,że to ty właśnie ty to napiszesz. Szkoda,bo od jakiegoś czasu czytam wszystkie twoje posty.
    Wracaj szybko <3333333333333333

    ReplyDelete
  14. Prześliczna :)
    Czasem taka przerwa jest dobra i bardzo pomocna. Oby nei trwałą zbyt długo, wracaj do nas jak najszybciej! :)

    Zapraszam
    http://dominika-lifestyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Jessika nie rób mi tego ; c

    ReplyDelete
  16. Ojeeej :( Jak ja wytrzymam bez Twoich notek...

    ReplyDelete
  17. Wracaj szybko

    http://moda-ma-zasady.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. trzymaj się! i wracaj jak najszybciej :)
    Co do humoru, będzie lepiej :)

    ReplyDelete
  19. jesteś bardzo fotogeniczna i bardzo ładnie Ci w tej fryzurze (dojrzalej:))
    Jeśli od czegoś się odzwyczajamy, to powroty są ciężkie, ale mam nadzieję, że wrócisz z większą siłą :)

    anonimestyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Czasem takie przerwy są naprawdę potrzebne :))

    ReplyDelete
  21. Szkoda, że opuszczasz nas na jakiś czas, no ale wracaj szybko! Nabieraj nowych sił!

    ReplyDelete
  22. Jak musisz. ;( Będę tęsknić. :C No, ale jeśli mają być notki na siłę, to lepiej odpocząć, nabrać pomysłów i wrócić do nas! Kocham:*
    maania-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. AnonymousJuly 25, 2013

    Mam nadzieję, że przerwa dobrze Ci zrobi :) Tylko nie porzucaj nas ;)

    ReplyDelete
  24. No cóż, szkoda wielka, nie będzie czego czytać...
    Jeśli zmiana w wyglądzie ma dotyczyć odstawienia prostownicy, to ja jestem jak najbardziej za. Fajnie wyglądasz, inaczej. Mam nadzieję, że jeszcze przed moim wyjazdem do nas wrócisz, miłego nic nierobienia Jess :) :*

    my-dreams-my-words.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Raczej przedziałek po środku i loki. ;)

      Delete
  25. Mama nadzieje, że ta przerwa Ci się przyda i wyjdzie na dobre ;))

    Zapraszam do mnie :
    http://lekcjamody.blogspot.com/

    ReplyDelete
  26. szybko wracaj do blogowania :3

    ReplyDelete
  27. Nabierz dużo sił przez tę przerwę ! ;))


    stylizations-natalia.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. piękna jesteś ;)
    Szkoda, że robisz przerwę, no ale, jak napisałaś, lepsze to niż pisanie na siłę ;* czekam ;)

    ReplyDelete
  29. taka przerwa na pewno dobrze Ci zrobi :)

    ReplyDelete
  30. AnonymousJuly 25, 2013

    Wracaj do nas szybko z lepszym nastawieniem na pisanie notek i oczywiście z nową siłą!! ♥
    a tak wgl. to bardzo ładnie wyglądasz w tej fryzurce ;))

    <3333 ;****

    ReplyDelete
  31. Udanego wyjazdu!
    Szybko wracaj do blogowania!!

    Nowy post!
    Zapraszam do zostawienia komentarza u mnie:

    bunnyandsunny.blogspot.com

    Xoxo

    ReplyDelete
  32. Będziemy tęsknić ;c ;*
    happiness-29.blogspot.com

    ReplyDelete
  33. Szkoda ;( Mam nadzieje, że wrócisz z tysiącami pomysłów na notki :)

    ReplyDelete
  34. Masz niesamowitą urodę :)

    ReplyDelete
  35. Masz świetne włosy <3
    Wracaj szybko :)
    it-will-be-easier.blogspot.com

    ReplyDelete
  36. już czekam na twój powrót ;)

    ReplyDelete
  37. pięknie ci w takiej odsłonie! :)

    magdalena-antonina.blogspot.com

    ReplyDelete
  38. OOj, szkoda :/
    To pewnie tęsknisz za ludźmi z obozu :P

    ReplyDelete
  39. Będę tęskniła za twoimi postami. :) Mam nadzieję, że szybko powrócisz. Udanych wakacji. <3

    ReplyDelete
  40. wracaj szybko śliczna! :D

    ReplyDelete
  41. Jeju jaka ty piękna jesteś *,*

    ReplyDelete
  42. Wracaj szybko :) cudne zdjęcia

    ReplyDelete
  43. każdemu sie przerwa należy :)
    noemisoul.blogspot.com

    ReplyDelete
  44. Szkoda, ze robisz przerwę, ale czasami trzeba. Wiem to po sobie :) Pozdrawiam

    ReplyDelete
  45. Świetne wyglądasz w takim wydaniu (i muszę przyznać, że tak bardziej mi się podoba niż poprzedni look), zmiany jak najbardziej na plus!
    Wracaj do nas szybko z dużą dawką pomysłów i siły na blogowanie! ;)
    Już tęsknię, haha ;D

    ReplyDelete
  46. Ślicznie wyglądasz! ;) Mam nadzieje, że ten czas i to wszystko zrobi ci na dobre ;3
    *Ja też być może zrobię sobie taką przerwę, ale dopiero wtedy kiedy stracę chęci i pomysły*

    www.my-life-is-pastel.blogspot.com

    ReplyDelete
  47. Ślicznaa <3 Bardzo mi przykro z powodu przerwy.
    Zapraszam do mnie.
    eliss-elissay.blogspot.com

    ReplyDelete
  48. Nominowałam Cię do LB na moim blogu .
    Więcej informacji tu -------> http://style-fashionnn.blogspot.com/

    ReplyDelete
  49. Każdego w końcu dopada depresja blogera, ale zwykle szybko mija ;))

    ReplyDelete
  50. Pierwsze zdjęcie po lewej stronie jest cudne! :)

    ReplyDelete
  51. Świetne zdjęcia! O matko :D

    Pozdrawiam, mam nadzieję że przerwa dobrze Ci zrobi.
    Co chcesz zmienić w wyglądzie?

    ***

    Zapraszam do mnie http://moniczysko.blogspot.com/

    ReplyDelete
  52. Piękne zdjęcia ♥

    karo-karro.blogspot.com

    ReplyDelete
  53. Świetnie Ci w przedziałku po środku. :)

    Wracaj szybko. : *


    kitcaaat.blogspot.com

    ReplyDelete
  54. Wracaj szybko ze zdwojoną siłą. Bedzię okej ;)

    http://enitablog.blogspot.de/

    ReplyDelete
  55. Szkoda , że na trochę nas opuszczasz , ale każdy potrzebuje odpoczynku :) .
    Śliczne loczki :) .
    http://andzi-andzi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  56. zgadzam się z tobą ;d lepiej nic nie pisać, zrobić przerwę niż pisać notki bez sensu tak tylko po to żeby były... :) Obyś szybko do nas wróciła :)

    http://ally-ay.blogspot.com/

    ReplyDelete
  57. Wracaj szybko. ;)
    lolowata-marika.blogspot.com

    ReplyDelete
  58. AnonymousJuly 26, 2013

    mogę wiedzieć czym malujesz brwi i czym robisz kreski? jakim eyelinerem czy kredką? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie maluję brwi. ;)
      A kreski robię wykręcaną kredką ;)

      Delete
  59. Śliczna . ♥
    Udanych wakacji .! :D
    Pozdrawiam :)

    loveinmyworlds.blogspot.com/

    ReplyDelete
  60. Zostałaś przeze mnie nominowana do blogowego łańcuszka Liebster Award, jeśli chcesz się pobawić zapraszam do mnie po odbiór pytań. Jeśli nie lubisz tego typu zabaw przepraszam, mam nadzieje, że nie będziesz zła. :)

    ReplyDelete
  61. odpocznij i wracaj szybko!:)

    ReplyDelete
  62. Śliczne zdjęcia, miłego wyjazdu! :)

    ReplyDelete
  63. Śledzę fanpage i czekam na powrót. W sumie to masz rację, lepiej zrobić tak, niż pisać na siłę i nudno pisać. Za to nie mogę się doczekać powrotu, jestem ciekawa co nowego się pojawi na blogu i co się zmieni. ;]

    ReplyDelete
  64. Szkoda, ze akurat jak wróciłam z kolonii Ty masz przerwę, ale no cóż- czas nie wybiera ;) jakoś w przyszłym tyg. list do Ciebie wyślę, więc sprawdzaj skrzynkę ;>

    ReplyDelete
  65. świetny blog :)
    zapraszam na mojego bloga ------> http://pohika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  66. No to trafiłam na przerwę :D Ale cóż... Każdy potrzebuje chwile odetchnienia i czas na zmiany :) I życzę Tobie powodzenia w tym :D
    obserwuję :)

    ReplyDelete
  67. ładna. Miłego wypoczynku!

    ReplyDelete
  68. AnonymousJuly 28, 2013

    wracaj już, nudno mi bez Twojego bloga :(

    ReplyDelete
  69. jakoś tak smutno bez nowego posta Jess :(

    anonimestyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  70. Wracaj do nas szybko! ;)

    http://dusza-marzycielki.blogspot.com/

    ReplyDelete
  71. alee ładna :)))

    zapraszam na mojego bloga i do wzajemnego obserwowania ;)
    http://xjoannax97.blogspot.com/
    pozdrawiam ;D

    ReplyDelete
  72. Będziemy tęsknić. :)

    ReplyDelete
  73. ale jesteś śliczna!!

    ReplyDelete
  74. poczekamy na Ciebie :)

    ReplyDelete
  75. oooo! Szkoda :(
    hitoshy.blogspot.com

    ReplyDelete
  76. Ale śliczne zdjęcia ;3
    Czekamy ; )

    http://carmelovy-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  77. Masz przepiękne włosy! Zazdroszczę :)

    ReplyDelete
  78. Masz przepiękne włosy, zazdroszczę ;)

    ReplyDelete
  79. Ładnie wyglądasz :3
    Mam nadzieję, że szybko wrócisz, powodzenia.

    ReplyDelete
  80. Ależ piękne masz włosy kobietko!!!
    Szkoda, że Nas zostawiasz, ale czekam na powrót ;-) !

    ReplyDelete
  81. 3mamy!:) Ale Ty ładna <3

    U MNIE NOWY WPIS!
    ZAPRASZAM DO KOMENTOWANIA I OBSERWOWANIA! :)

    agnieszkaablog.blogspot.com ♥

    ReplyDelete
  82. Świetny blog + śliczny wygląd :)
    Zapraszam do mnie: http://livethemometn.blogspot.com/

    ReplyDelete
  83. Cóż, szkoda, ale wierzę, że wrócisz w jeszcze lepszym stylu! :)

    ReplyDelete
  84. Nice blog! Would you like follow each other?

    ReplyDelete
  85. przerwa zawsze dobrze zrobi:)
    dodaje :)
    buuczi.blogspot.com

    ReplyDelete
  86. jejku, jakie ty masz śliczne oczy *.*

    tina-tinna.blogspot.com

    ReplyDelete
  87. wracaj szybko:3
    piękne zdjęcia:D

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*