Warto coś zaplanować..

Monday, June 10, 2013

Cześć, cześć. ;) Czerwiec robi się coraz nudniejszy. Dzisiejszy dzień to już w ogóle. Chyba zacznę planować sobie wakacje. Jakieś dokładniejsze plany, bo póki co pewny jest tylko obóz młodzieżowy, na który wybieram się już 9 lipca! Mimo, że pisałam o obozie już kilka razy, to nadal pojawiają się pytania, a to na pocztę, a to na aska : dokąd jedziesz? kiedy? Powtórzę zatem jeszcze raz. ;)
9 lipca czyli już za 28 dni, jadę na obóz młodzieżowy z firmą FunClub.pl jest to firma, na której możecie wykupić nie tylko obozy, ale także wykupić rodzinne wczasy w ciepłe miejsca. ;) Jeżeli bylibyście zainteresowani obozem zapraszam na stronę obozymlodziezowe.pl mam dla Was mały prezent w postaci kodu rabatowego.

2584  
kod rabatowy działa przy wszystkich akcjach funclubu! Nie tylko przy obozach.
Obóz składa się z 9 noclegów. Jedynym minusem dla co niektórych może być przejazd zamiast samolotu. Jednakże słyszałam o wygodzie panującej w autokarach. Podobno nawet znajduje się kuchnia, gdzie można robić szybkie dania. ;)  Świetna sprawa! W sumie dzięki autokarowi obóz będzie trwał dłużej o dwa dni, haha. Pożegnanie nie nadejdzie tak szybko. ;) Do Polski wrócę 20.07. Na bloga notki będę publikować jeśli znajdę tylko czas. Jeśli nie uda mi się zbyt często publikować tam notek, to zrobię to po powrocie. ;) 
Niestety w moim hotelu i terminie nie ma już miejsc, jednakże zachęcam Was do podjęcia decyzji o obozie, jeżeli chcecie mieć świetnie spędzone, niezapomniane wakacje. ;) Wszystkie kraje, które oferują obozymłodzieżowe.pl są bardzo zachęcające! ;) Najchętniej wybrałabym się wszędzie! ;) Haha, może kiedyś...

A obecnie sobie leżę, totalny nieogar i czekam aż w końcu mój brat zrobi się dostępny na gg. haha.
Jaki murzyn. ;D
A w sumie to nic mi się nie chce ;x .. Obym się tak nie rozleniwiła we wakacje! 
________________
Mam do Was kochani prośbę! A mianowicie, czy moglibyście kliknąć lajk przy komentarzu KAROLINY PLACKOWSKIEJ? Koleżance, miłośniczce koni, bardzo zależy na wygranej nowego czapraczka! 
* Na fanpage'u już publikowałam tę prośbę nie jednokrotnie i bardzo dziękuję za wszystkie lajki kochani!

Miłego dnia! ;*

You Might Also Like

77 KOMENTARZE

  1. ja jadę na obóz do Grecji ;) a o tym klubie dużo pozytywnych opinii słyszałam :)

    ReplyDelete
  2. Twój obóz wydaję się być bardzo ciekawy :) zazdroszczę wyjazdu.
    Ja niestety nigdzie nie pojadę, ale 22 czeka mnie ślub siostry i jeszcze nie pamiętam którego, chrzciny kuzynki :) świetne zdjęcia <3 u mnie też jest nie ogar ;d

    ReplyDelete
  3. Ja jeszcze planów na wakacje nie mam. Pełen spontan♥
    Zapraszam do mnie :D

    ReplyDelete
  4. Dobry pomysł z tym obozem. Zastanowię się nad tym. Może pojadę ;DD


    stylizations-natalia.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Tak, czerwiec robi się już coraz nudniejszy : )

    ReplyDelete
  6. Jeju ♥ Jaka jesteś śliczna : * Lajknę ; )
    Zapraszam do mnie : http://vizualny-swiat.blogspot.com/ Pozdrawiam ; )

    ReplyDelete
  7. Życzę Ci udanych wakacji ;) Napiszesz jakieś posty i zamieścisz zdjęcia jak wrócisz ?

    http://domicchi.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Ale ślicznotka :)


    Zapraszam
    http://dominika-lifestyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Świetne zdjęcia. Chciałam się wybrać na ten obóz, ale wybrałam obóz harcerski :)
    Udanego wyjazdu. Dziękuję za miły komentarz na moim blogu. :*

    ReplyDelete
  10. Świetne zdjęcia! :) Ja miałam w wakacje jechać na jakiś obóz, ale jednak nie wyszło.. :/ No ale z rodzicami jadę do Londynu, więc chociaż tyle :D

    ReplyDelete
  11. miłego obozu!


    JESTEM-MONIKA.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  12. Udanego obozu ;** Ja jadę od 14 do 26 lipca w okolice Wrocławia ;)

    ReplyDelete
  13. A ja lece do Egiptu *.*

    lifestylemichalina.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Z tego co Wiem Dawid Kwiatkowski też jedzie z tą firmą Tylko później.


    julalula.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Miał jechać 9 lipca, dlatego wybrałam taką datę, jednakże został ambasadorem i jedzie tam 27 lipca ;c

      Delete
  15. AnonymousJune 10, 2013

    A w jakim hotelu będziesz nocować ? ;)

    ReplyDelete
  16. Za rok może jakoś spędzimy wakacje, bo te niestety mam zbyt ograniczone. :(
    Jakaś ty piękna. <3
    maania-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Ja jadę na obóz do Czarnogóry:D

    ReplyDelete
  18. jak slodko :3
    best-frieend.blogspot.com zapraszam.

    ReplyDelete
  19. Ja jadę chyba do Berlina ;)
    Miłej wycieczki! ;*
    Ślicznaaa *u*

    ReplyDelete
  20. podoba mi się obserwuje
    zapraszam : eyelashanja.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. ja także jadę na obóz. troszkę jednak wcześniej niż ty. :)

    ReplyDelete
  22. ja musze chodzić do szkoły, pisać sprawdziany z fizyki a tu już niektórzy wolne mają :D też chcę
    noemisoul.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. AnonymousJune 10, 2013

    Ty masz brata( nigdy sie nie chwalilas) ^^?

    ReplyDelete
  24. cudowne zdjęcia! mam do Ciebie prośbę czy mogła byś zostawić komentarz na tym blogu : http://jula-julu.blogspot.com/ pod ostatnim postem ? ponieważ ona chce usunąć bloga. Pomóż mi! proszę <33

    ReplyDelete
  25. To może się spotkamy ^^ Ja też jadę do Hiszpanii, ale 12.07 już wracam do Polski :P

    ReplyDelete
  26. ja na pewno się rozleniwie w wakacje haha <3

    ReplyDelete
  27. Chyba jestem jakaś ślepa, ale nie mogę znaleźć jej komentarza :D haha Co do obozu to chętnie bym pojechała do jakiegoś ciepłego kraju, pierwszy obóz poza Polską, ale mam kompleksy związane z moją figurą, więc jednak odpada :(
    Napisałaś "murzyn". Dopiero zmurzyniejesz jak wrócisz z obozu :D haha
    Ładna :)
    Wpadniesz? Miło mi będzie bukaziom.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Murzyn napisałam dla żartów ;D bo tak światło na mnie padało, że wyglądam jak ściana ;D

      Delete
  28. w autokarze czas nigdy się nie dłuży :3
    zapraszam do mnie
    fashionable-sophie.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. też już życzę ci udanego wyjazdu. Mam nadzieję, że rodzice za rok zgodzą się na wyjazd :D

    ReplyDelete
  30. Mnie w wakacje czeka przeprowadzka -.- Yhh, nic fajnego ;<
    PS. Kliknięte ;)

    http://enitablog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  31. Super zdjęcia! Szkoda że nigdzie nie wyjeżdżam...
    yayallyyay.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. też jadę do Lloret ale 16 lipca ;d

    ReplyDelete
  33. AnonymousJune 10, 2013

    Ile za niego zapłaciłaś ? ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wszystkie ceny znajdziecie na obozymlodzieżowe.pl ;)
      Mój obóz już jest wykupiony.

      Delete
  34. Fajny kolaż, bardzo podoba mi się twój szablon :)

    ReplyDelete
  35. świetny pomysł :d ja z takiego czegoś korzystałam w tamtym roku :3 Super! Pozdrawiam i zapraszam na nowy post z Łukaszem "Mrozem" :*

    ReplyDelete
  36. Byłam na obozie z funclubem. Było bardzo fajnie wszystko zoorganizowane. A w tym roku jadę do Grecji też z funclubem <3 Miłych wakacji!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję za opinię! ;)
      Baw się dobrze!

      Delete
  37. Ślicznotka♥

    allly-all.blogspot.com

    ReplyDelete
  38. AnonymousJune 10, 2013

    jesteś rasistką? ;o
    bo napisałaś - "jaki murzyn"
    troche to nieładnie. murzyni to też ludzie..
    K.

    ReplyDelete
    Replies
    1. A skądże! Napisałam na żarty, bo wyszłam blada jak ściana.
      Widać na blogu trzeba pozostać sztywniakiem i pisać niczym filozof uważając by w żaden sposób nie obrazić kogoś. Nie miałam tego na celu.

      Pozdrawiam.

      Delete
  39. dla mnie czerwiec jest niesamowity!:)

    ReplyDelete
  40. Ja pojadę na obóz do Pienin ;p Za rok zamierzam pojechac już gdzieś na kollonie za granicę ^^

    ReplyDelete
  41. Śliczne zdjęcia :)
    Ja też się nie mogę doczekać wakacji bo plany na nie są mega ,ale co i jak to się pojawi na moim blogu za nie długo.

    Również jak inni życzę ci udanych wakacji.

    ReplyDelete
  42. AnonymousJune 11, 2013

    Płacisz coś za ta wycieczkę ?

    ReplyDelete
  43. Marza mi sie wakacje w Hiszpanii :c Udanych wakacji ci zycze , oczywiscie czekam na duzo zdjec ! :D
    ;**

    ReplyDelete
  44. zazdroszczę obozu! ja jadę na harcerski,a za rok do Hiszpanii na fotograficzny!
    35dni.blogspot.com

    ReplyDelete
  45. Śliczna jesteś ;)

    http://tunia-ti.blogspot.com/

    ReplyDelete
  46. AnonymousJune 11, 2013

    Hej <3
    Zrobisz post o tym co za nagrodę dostały dziewczyny z ostatniego konkursu ? ( chodzi o ten z napisem Jessika ) plissss.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mogłabym, ale jeszcze nawet nie wysłałam tych prezentów niespodzianek, ponieważ nie miałam czasu. Zrobię to na pewno jeszcze przed wakacjami haha ;)

      Delete
  47. Fajnie masz z tym obozem ;D ja wybieram sie do Paryza i na pol kolonie :D

    ReplyDelete
  48. Wow, o takich autokarach jeszcze nie słyszałam! Ja jadę do Londynu i na obóz harcerski.
    Obserwuję. Liczę na to samo. Najlepiej by było, gdybyś zaobserwowała na bloglovin, jeśli masz na nim konto.

    http://marpleous.blogspot.com/

    ReplyDelete
  49. AnonymousJune 11, 2013

    nie musisz się już tak chwalić tym obozem :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oo kochasz mnie (17:17) ;)
      Po drugie to piszę to by Was zachęcić do obozów, a poza tym by pozbyć się pytań dotyczących jego. Odpowiadanie codziennie gdzie jadę, kiedy itd robi się powoli nudne ;)
      Dziękuję za uwagę ;)

      Delete
  50. Jeju, ale śliczna z Ciebie dziewczyna! :)
    www.voellie.blogspot.com

    ReplyDelete
  51. AnonymousJune 11, 2013

    samojebki :P ile spędziłaś czasu na robienie tych zdjęć? Godzinę xP ???

    ReplyDelete
    Replies
    1. Max. 2 minuty.
      Jeżeli Tobie tyle zajmują to w porządku, jak kto lubi.
      Pewnie poprawka mejkapu po każdym zdjęciu tak?
      Nie wnikam.

      Delete
  52. dawno mnie tu nie było, ale jest fajnie tak ja było! Ja w tym roku lecę do Irlandii!! :)

    www.klaudiuszleman.blogspot.com

    ReplyDelete
  53. A do jakiego kraju jedziesz? Bo chyba nie napisałaś.

    ReplyDelete
    Replies
    1. http://pamietnik-jessiki.blogspot.com/2013/04/kod-rabatowy.html ;)

      Delete
  54. dziękuję:) to nie jest elegancki strój, no a materiał sie bardzo mnie, chciałam bluzkę dać do spódnicy, ale jednak ją wyciągnęłam i dlatego jest pomięta, a nie mam ze sobą przenośnego żelazka :)

    ReplyDelete
  55. nominowałam cię do liebster blog :)
    fashionable-sophie.blogspot.com

    ReplyDelete
  56. hey! you have a lovely blog with beautiful pictures!
    Would you like to follow eachother? Just let me know :)

    xx
    http://xamysdiary.blogspot.com

    ReplyDelete
  57. Uroczo wyglądasz mimo wszystko :D

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*