W szkole

Friday, June 14, 2013

Cześć kochani! ;) Dzisiaj mam zdecydowanie dobry humor. Lekcje minęły bardzo szybko a do tego bardzo przyjemnie, ponieważ zabrałam ze sobą aparat. ;) Ogólnie lekcje mieliśmy do 12:15 i jeszcze była świetlica zamiast chemii! Myślę, że częściej mogę zabierać aparat do szkoły. W przyszłości będę mieć świetną pamiątkę z tych lat. ;)


Koszula z najnowszej paczki - romwe.com | sweterek - pimkie

Po szybciej skończonych lekcjach poszłam z Pauliną do mnie. Nawet nie wiecie jak dobrze bawiłyśmy się na ... pewnej stronce internetowej. Haha jutro lub wieczorem dodam jakieś zdjęcia z Paulincią. ; *

A Wam życzę udanego weekendu!

You Might Also Like

63 KOMENTARZE

  1. śliczna koszula! ;)

    ReplyDelete
  2. Udany weekend ? Dzięki ale to nie możliwe. Mam kłopoty z dyrektorem i moją wychowawczynią i pewnie będę miała szlaban i spędzony na płakaniu weekend...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ehh 3maj się! Może choć trochę będzie Twój weekend udany! ;*

      Delete
  3. ile ja bym dała, żeby mieć tak krótkie lekcje :D
    hahaha zdjęcia mega pozytywne ;]

    ReplyDelete
  4. Jakie ślicznotki :)

    ReplyDelete
  5. Jejkuu jaka koszula piękna! <3
    maania-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Jej, jakie świetne zdjęcia!

    Zapraszam
    http://dominika-lifestyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Jaka śliczna. *.*

    kitcaaat.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. świetne zdjęcia, a koszula jest cudowna <3

    ReplyDelete
  9. Ale świetne zdjęcia! ^^
    Też dzisiaj miałam dość luźne lekcje. ;)

    ReplyDelete
  10. fajne zdjęcia ;D ładna koszula.

    ReplyDelete
  11. Ostatnie zdjęcie śliczne ;)
    Ja jak biorę aparat do szkoły to zawsze o nim zapominam ;D

    ReplyDelete
  12. Możesz tak sb wziąć aparat do szkoły i robić zdjęcia ?
    Wszystkie macie śliczne oczy *.* ♥
    www.blog017.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Niby nie można, ale ja tam mogę ;D

      Delete
    2. AnonymousJune 14, 2013

      Bo Jessica jest uprzywilejowana :)

      Delete
  13. ja tez zaczełam nosic aparat do szkoły

    ReplyDelete
  14. Wygladasz zjawiskowo *_*

    asteja-bloguje.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. ja ze szkoły oprócz zdjęć , zbieram też filmy ;)

    ReplyDelete
  16. to racja :) takie zdjęcia ze szkoły zawsze fajnie wychodzą i są niezłą pamiątką ;D

    ReplyDelete
  17. Zdjęcia ze szkoły są najlepsze! :)
    Bardzo ładnie wyglądasz :)

    ReplyDelete
  18. Fajny kolaż :) Ale to zdjęcie jest po prostu śliczne :)

    allly-all.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Świetne zdjęcia :)
    Śliczna koszula !

    ReplyDelete
  20. Bardzo fajne zdjęcia ^^

    ReplyDelete
  21. AnonymousJune 14, 2013

    znowu zaczęłaś się przyjaźnić z Adą?
    Wczoraj zdjęcie, dzisiaj zdjęcie. Super ♥

    ReplyDelete
  22. Fajne zdjęcia ! Koszula jest też niczego sobie ;))


    stylizations-natalia.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Świetne zdjęcia. :) Niestety ja nie mogłabym wziąć swojego aparatu do szkoły a mam praktycznie taki sam jak ty tylko z firmy Panasonic. Bałabym się go zabrać no i na dodatek zaraz chłopacy z klasy by mi go zabrali lub rozwalili... oni powinni cofnąć się do podstawówki. Świetne zdjęcia oczywiście jako pamiątki z czasów szkolnych. :)

    Zapraszam na świeżo założony blog o fotografii oraz własnym życiu:
    http://meganowaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. Śliczna :)

    http://tunia-ti.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. szkoda, że juz nie chodze do szkoły ;(

    ReplyDelete
  26. swietnie wygladasz :**

    bubbleania.blogspsot.com

    ReplyDelete
  27. Ja też dziś szybko skończyłam, bo już o 11:45 :)

    lifestylemichalina.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. pięknie wyszłaś na ostatnim zdjęciu :)

    ReplyDelete
  29. fajne zdjęcia.
    świetne koszula <3

    ReplyDelete
  30. Tez nieraz bralam ze soba aparat swietna zabawa :D
    Na ostatnim zdjeciu wyszlas przeslicznie ( jak zawsze oczywiscie ) :D Za 3 lata mozesz isc juz do top model ! :D

    ReplyDelete
  31. świetne zdjęcia, a szczególnie ostatnie :)

    ReplyDelete
  32. ooo jakie wy wszystkie śliczne jesteście <3

    ReplyDelete
  33. Śliczna koszula!!! ♥♥♥♥♥ No i zdjęcia, i w ogóle bardzo ładnie wyglądałaś! :)

    http://elliemaries.blogspot.com/

    ReplyDelete
  34. AnonymousJune 14, 2013

    jejku,Jessika jaka ty jesteś śliczna *__*

    ReplyDelete
  35. Koszula -wspaniała ! ♥
    Chyba podoba mi się jeszcze bardziej niż ta z poprzedniego posta.
    Ja dzisiaj odsypiałam bal , a kiedy wstałam po 10 uznałam , że mogę sobie odpuścić szkołę ;)
    Buziaki ,
    http://eastofbuckleberry.blogspot.com/

    ReplyDelete
  36. O rany... lekcje do 12 ? Marzenie *.*
    Ja czasem o tej porze dopiero zaczynam xD
    a co do brania aparatu do szkoły to faktycznie może być świetna pamiątka :D

    ReplyDelete
  37. świetna zdjęcia. :)
    + bardzo fajna koszula :)

    ReplyDelete
  38. AnonymousJune 15, 2013

    Ty zrobilas naglowek ? Jak tak to co wpisalas w googlach zeby wyswietlilo takie zdjecia i zdjecia w podobnym stylu ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak, ja.
      Wszystkie zdjęcia wyszukałam na weheartit.com
      ;)

      Delete
  39. Swietne zdjecia :)

    zwariowana-olka.blogspot.com

    ReplyDelete
  40. Hej, hej! Jestem tutaj pierwszy raz, zobaczyłam twój komentarz na blogu Ankyls i po prostu kliknęłam :> Muszę Ci powiedziec, że jestem straasznie miło zaskoczona! Świetny blog! I ty jesteś przeprzeprzepiękną dziewczyną! Strach pomyśleć co będzie za kilka lat :* Zdecydowanie zostaję na dłużej i pozdrawiam!


    anothergenerations.blogspot.com
    Jakbyś miła chwilkę na czytanie :>

    ReplyDelete
  41. świetne zdjęcia :) koszula idealnie do cb pasuje :)

    http://ally-ay.blogspot.com/

    ReplyDelete
  42. Genialne zdjęcia :) świetnie się ta koszula prezentuje na Tobie :) miłego weekendu ;)

    ReplyDelete
  43. Jakie wy jesteście ładne. ;**
    Śliczne zdjęcia.<3
    Obserwuję.
    alaa-allaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  44. ładne zdjęcia <3
    zapraszam do mnie
    fashionable-sophie.blogspot.com

    ReplyDelete
  45. Śliczne jesteściee.;*

    crazy-life-by-angelika.blogspot.com | zapraszam. ♥

    ReplyDelete
  46. Jaka Ty jesteś śliczna :o !

    ReplyDelete
  47. Ostatnie zdjęcie jest prześliczne :)
    Pozdrawiam Cię kochana!

    myownstylenika.blogspot.com

    ReplyDelete
  48. Piękna koszula! U nas nie pozwalają robić zdjęć w szkole, bo twierdzą, że w szkole nie można :/
    Obserwacja na bloglovin za obserwację na bloglovin?

    http://marpleous.blogspot.com/

    ReplyDelete
  49. Ostatnie zdjecie swietne ;))

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*