To już jutro..

Thursday, June 27, 2013

Cześć wszystkim. Już jutro długo wyczekiwane przez nas wakacje 2013! Mam nadzieję, że będą one niezapomniane. Prawdę mówiąc to tych całych wakacji nie czuję, ale mam nadzieję, że niebawem poczuję ten klimat! ;) A co u mnie generalnie ciekawego? Nic.. Dzisiaj cały dzień rozmyślam nad strojem na zakończenie roku. Prawdę mówiąc zawsze tak mam, że dzień przed rozpoczęciem zmieniam całą swoją stylizację wymyśloną wcześniej. Ehh.. w końcu sama się pogubiłam co ubieram.
Czy wspominałam już kiedyś, że nienawidzę kupować botów?! Po prostu nienawidzę, tym bardziej w naszym mieście! Dzisiaj cały dzień chodziłam za sandałami. Żadnych nie znalazłam. Zatem humor mam jaki mam. Nienawidzę takich uroczystości jak rozpoczęcie, czy zakończenie roku. Najchętniej wcale bym na to nie poszła..


Trochę już ochłonęłam i chyba lecę jeszcze dokonać ostatnich przymiarek. Na pewno jutro postaram się o jakieś zdjęcia outfitu. Możliwe, że po szkole z dziewczynami idziemy na jakąś pizzę, czy coś. W sumie to standardowe zakończenie roku. ;)


Co do notki o pakowaniu i najpotrzebniejszych rzeczach, zrobię ją ze dwa dni przed wyjazdem. ;)
I zaplanuje także notkę, gdy będę jechać. Hmm.. a może nawet udałoby mi się dodać notkę z telefonu, w czasie podroży? ;) Wszystko się zobaczy! ;) Przypominam jeszcze o kodzie rabatowym dla Was :
2584   
Trzymajcie się. Cześć

*Mam do Was prośbę. Kliknijcie w tej link : KLIK.
To bardzo ważne dla kuzynki mojej koleżanki! Z góry dziękujemy! ;)

You Might Also Like

61 KOMENTARZE

  1. Powodzenia w znalezieniu butow ;)

    JESTEM-MONIKA.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
    Replies
    1. Szczerze to już nie mam siły szukać. >.<
      Przejrzałam całe miasto. Zależało mi by mieć je na jutro.. ;c
      Mam nadzieję chociaż, że znajdę coś do obozu..

      Delete
    2. A w czym zamierzasz isc? :)

      Delete
    3. W siwych sandałach ;/
      Nie bardzo pasujących do tego co chciałabym ubrać. Zatem muszę dobrać jakieś elementy..

      Delete
  2. Ja też niezbyt czuję te wakacje.


    stylizations-natalia.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Ja zakończenie miałam dzisiaj, ale wakacji jeszcze nie poczułam. ;c Jedyne co to płaczę za klasą, chociaż to tylko 2 miesiące ;D

    ReplyDelete
  4. prześliczna jesteś <3
    o tak wakacje 2013 beda niezpaomniane na pewno:)!

    bubbleania.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. śliczna jesteś zapraszam do mnie < 3 :)

    ReplyDelete
  6. Kliknęłam oczywiście :)
    Jeśli chodzi o wakacje, to ja też ich w tym roku jakoś nie czuje. Nie wiem czym to jest spowodowane. Wydaje mi się,że to przez tą pogodę ;/

    Jakim tuszem masz pomalowane rzęsy? Rewelacyjnie wyglądają! :)

    ReplyDelete
  7. śliczna jestes zapraszam do mnie < 3 :)

    ReplyDelete
  8. Ale jesteś piękna!!! <3 xd

    ReplyDelete
  9. Ładne zdjęcia ;)
    Też nie lubię takich uroczystości, ale zakończenia to jedna z tych "lepszych" ;3

    ReplyDelete
  10. Ja już dzisiaj miałam i pożegnanie z klasą. A po wakacjach gimbazjum ;c

    www.my-life-is-pastel.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. zapraszam do mnie + jestes śliczna

    ReplyDelete
  12. Świetnie Ci się ułożyły włoski (;
    To dopiero jutro poczuje się ten klimat, bez obaw haha (;
    ja też nienawidzę szukać butów, bo u mnie w Tomaszowie też nie da rady znaleźć nic fajnego -.-

    ReplyDelete
  13. sliczny blog.
    Fajny że jutro już koniec roku strasznie to szybko zleciało:)

    zapraszam do mnie :
    maggiee-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. kiedyś pisałaś, że fatalnie wyglądasz bez kresek - absolutnie się z tym nie zgadzam, jest pięknie :) jeszcze kiedyś miałam taki sam problem w swoim mieście, ale ogólnie z ciuchami a butami także...jak się cieszę, że wybudowali mi galerie handlowe, bo inaczej chodziłabym chyba na golasa xD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Teraz to zrozumiałam. I codziennie chodzę bez kresek. ;)
      Jednak, że gdy wtedy miałam koka (kilka notek wstecz) to naprawdę wyglądałam na moje prześmiesznie, trochę jak kulka. ;)
      Mam nadzieję, że kreski mnie nie pokuszą już nigdy ;D ;)
      Choć uważam, że w nich nie wyglądałam źle. ;) Teraz jednak wyglądam trochę bardziej subtelniej, delikatniej. ;)

      Delete
  15. Ja szczerze też mam problemy ze znajdywaniem fajnych butów, choć nie powinno mi to sprawiać problemów, bo mieszkam w Szczecinie gdzie pełno jest butików i centrów handlowych. :)

    ReplyDelete
  16. W sumie też nie przepadam za kupowaniem butów, bo często kończy się to klęską i poświęceniem więcej niż jednego dnia na poszukiwania ... ;/ Czekam na zdjęcia z zakończenia! :)
    P.S. - Śliczne zdjęcia. Choć nie da się ukryć, że i w nich wyglądasz bardzo ładnie, to jednak bardziej się sprawdzają jesienią i zimą, a latem lepiej postawić na delikatniejszy makijaż. Po prostu taki ... delikatniejszy! :D

    http://elliemaries.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Rozumiem te uczucie zakończenia szkoły ;)

    www.isabella-kuzmicka.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. wow naisałaś mi komentarz ja cię kręce : )
    Jaram się Tym ^^ < 3
    Dziekuje za komentarz huhu Jea

    ReplyDelete
  19. strasznie zazdroszczę Ci koloru włosów! :(

    ReplyDelete
  20. Też nie czuję tych wakacji.Heh...mam taką samą sytuację z butami-.-'

    ReplyDelete
  21. wakacje 2013 :D już sama nazwa brzmi jak coś niezwykłego ;)
    zapraszam do sb :)
    http://ambrosio-weronika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. Hej, ładny blog i tło *.*
    Zapraszam do siebie
    http://ilovenutell.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. Ślicznotka! :*
    Też szukałam sandałów i w końcu nie znalazłam :<

    http://marpleous.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. ale ślicznie wyglądasz!
    malowałaś się czymś jeszcze oprócz tuszu do rzęs? :)
    napiszesz mi jakiego dokładnie tuszu używasz? :*

    ReplyDelete
  25. Hej, nominowałam Cię do LIEBSTER BLOG AWARD! :)
    Więcej informacji znajdziesz u mnie: alaa-allaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. ja już dawno poczułam wakacje ;d jutro tylko po świadectwa i koniec ;) teraz tylko pozostaje czekać do połowy lipca ;d Czekamy na post z pakowaniem :)

    http://ally-ay.blogspot.com/

    ReplyDelete
  27. ja również jakoś nie czuje tych nadchodzących wakacji :)
    mar-tysia.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. Tak samo nie lubię wybierać stroju na zakończenie roku..
    Mam nadzieję, że wakacje się udadzą! <3

    ReplyDelete
  29. ja również mam nadzieję, że w te wakacje spotka mnie jakaś przygoda ;)

    ReplyDelete
  30. Wreszcie wakacje :) Ja na zakończenie roku zamówiłam sobie spódniczkę, ale nie przyszła ;x Ale ja mam pecha.

    ReplyDelete
  31. Też już nie wiem, w co się jutro ubrać. W dodatku nie jest tak ciepło jak kilka dni temu ;<

    ReplyDelete
  32. Naprawdę świetnie wyszłaś na zdjęciach,
    jesteś bardzo fotogeniczna =)

    ReplyDelete
  33. zakonczenie , niesamowite jak to minęło szybko :)

    ReplyDelete
  34. Ja też nie czuję tych wakacji... Ale myślę, że jutro na lotnisku się to zmieni;)

    ReplyDelete
  35. Ja nie czuję ze względu na pogodde :C
    Udanych wakacji, Jess !
    O. nie masz kresek. W sumie bez nich też Ci ładnie :D

    Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  36. Ja też nie lubię kupować butów :/ Pewnie dlatego, że mam strasznie nie wymiarową nogę. Awwwwwwr...

    ReplyDelete
  37. też na nie czekam :D
    zapraszam do mnie
    fashionable-sophie.blogspot.com

    ReplyDelete
  38. Jaka Ty ładna jesteś. :(

    kitcaaat.blogspot.com

    ReplyDelete
  39. Udanych wakacji! :)
    Kocham twojego bloga, śliczna jesteś *-*
    Jeśli masz czas to wpadnij do mnie http://julie-juuliee.blogspot.com/ . I jeśli możesz to skomentuj i zaobserwuj, będę bardzo wdzięczna! ♥

    ReplyDelete
  40. ja jakoś nie chce iść na zakończenie roku do szkoły nie przejmuję sie tym co ubiorę nic :D jakoś mi to zwisa, bardziej przejmuję się zakończeniem roku w szkole muzycznej, którą już odwiedzam ostatni raz :( :*

    ReplyDelete
  41. Miłych wakacji! Ja zakończenie miałam już dzisiaj :)

    Zapraszam
    http://dominika-lifestyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  42. Hyhyhyh, w końcu! WAKACJE. Niby się ich nie czuje, ale ja się cieszę, że nie muszę się martwić o lekcje na jutro. <3
    Oby ten list doszedł.. ;( Mama jednak powiedziała, że list może iść długo, bo głupia ja nie wzięłam poleconego.. :( RACZEJ DOJDZIE, tego się trzymajmy. :*
    Piękna:*
    maania-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  43. też nie lubię takich szkolnych uroczystości ;c

    bardzo ładna jesteś

    ReplyDelete
  44. AnonymousJune 27, 2013

    Także nie czuję tych wakacji. :c Ale może będzie lepiej. ;)
    Jess, jakim tuszem do rzęs ty się malujesz ? ^^ :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. w sumie to różnie. ;)
      Jutro sprawdzę jak dokładnie nazywa się ten, ktorym tutaj mam wymalowane rzęsy. ;)
      Wiem tylko, że jest to jakiś taki tusz z drogerii. ;) Ale jak na moje ma znakomitą, gumową końcówkę. ;) Jakoś nie bardzo polecam używać zwykłych szczoteczek. Gumowe używam od niemal zawsze i widzę ten efekt. ;)

      Delete
  45. Po zakończeniu pokaż jak wyglądałaś ♥

    lifestylemichalina.blogspot.com

    ReplyDelete
  46. U mnie w mieście też nigdy nie mogę sobie kupić butów! Sklepów od piernika, a w nich samo dziadostwo ;/
    http://panna-alexandra.blogspot.com/

    ReplyDelete
  47. tak i jutro dla dzieci i młodzieży rozpoczną się wakacje ;)
    zatem radości życzę.

    ReplyDelete
  48. Więc wspaniałych wakacji życzę. Ja co do butów to tylko trampki mogę kupować :D

    ReplyDelete
  49. oj Jess, nawet gdybyś worek po ziemniakach ubrała to i tak wyglądałabyś zjawiskowo <3

    ReplyDelete
  50. Notka fajna, jak zwykle. Szczerze, to mi się tez nie chce chodzić na takie uroczystości. Ale buty kupować lubię, trampki i koturny w szczególności.

    chevval.blogspot.com

    ReplyDelete
  51. Ja też wgl ich nie czuję ze względu na klimat. Chmury i deszcz ^^ :(
    www.blog017.blogspot.com
    Zaobserwowałam i liczę na rewanż :)

    ReplyDelete
  52. Wakacje! W końcu po zakończeniu roku. Jednak jakoś w tym roku aż tak bardzo nie cieszę się na te wakacje, w sumie nawet nie wiem dlaczego... tak jakoś - morze to ta pogoda ;p

    Obserwuję i zapraszam do mnie:
    kinderkowa.blogspot.com

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*