Rynek

Friday, June 21, 2013

Cześć wszystkim! ;) Dzisiejszy dzień w połowie spędziłam w domu, dopiero pod wieczór wyszłam z dziewczynami na dwór. Usiadłyśmy sobie na rynku i trochę porozmawiałyśmy. Tak wgl. dowiedziałam się, że dzisiaj u nas w szkole jest "Noc w szkole"? Nie bardzo rozumiem na czym to polega, czy jakiś maraton filmowy, czy co, ale naprawdę żałujemy z dziewczynami, że się o tym nie dowiedziałyśmy. Hmm.. na moje nawet żadnego komunikatu nie było. W sumie dziwne..


 Niestety robią te poniższe zdjęcia na dworze było już buro, a więc jakoś zdjęć nie jest za dobra.
No ale trudno. ;)
 
 bluzka, okulary - New Yorker

Tak jestem bez kresek xd 
Nie piszcie mi, że tak mi ładniej, bo to tylko tak może się wydawać na zdjęciach, serio! ;D

Dobra ja lecę coś zjeść. A przy okazji.. hmm oglądacie Harrego Pottera? ;)
I dobrej nocy przy okazji! ;)

You Might Also Like

60 KOMENTARZE

  1. koczek <333
    Właśnie ogladam Harrego Pottera.
    Fajnie u mnie jeszcze nie mieliśmy nocy w szkole.


    sycaaaaaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. bardzo ładne zdjęcia:D
    A nie oglądam, widziałam tylko pierwszą częśc :)

    http://stayy-positivee.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Ślicznie jak zawsze ♥
    Oglądam Harrego Pottera ;))

    www.my-life-is-pastel.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. chciałabym zostać kiedyś na takiej nocy w szkole :D
    fajna sprawa
    noemisoul.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Śliczne zdjęcia. I tobie też dobrej nocy! :)

    Zapraszam
    http://dominika-lifestyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Nie przepadam za Harrym, Titanic lepszy <3

    ReplyDelete
  7. ja tą całą "noc w szkole", a w zasadzie maraton filmowy mam w przyszłym tygodniu ;)) śliczne zdjęcia ;*

    ReplyDelete
  8. Ale i tak bardzo ładnie wyglądasz! ;D

    ReplyDelete
  9. harrego już tak dobrze znam, że nawet nie chciało mi się go oglądać hah :D

    ReplyDelete
  10. Masz śliczne oczy *.* Ja będę mieć nockę w szkole dopiero po wakacjach ;)
    www.blog017.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. ja dziś spędziłam dzień na spaniu hahaha :)

    http://about-me-julia.blogspot.ie/

    ReplyDelete
  12. Z kreskami czy bez, to ty masz się dobrze czuć:P
    Zdjęcia nie są złe :P
    Udanego weekendu!

    ReplyDelete
  13. U nas również była "Noc w szkole", ale tylko dla wolontariuszy ;3

    ReplyDelete
  14. U mnie to się nazywa Noc filmowa ;)
    Ładne fotki !

    ReplyDelete
  15. Kiedyś tam oglądałam HP...
    Szkoda, że was ta nocka ominęła, bo w sumie mogłoby być fajnie :<

    http://marpleous.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Super zdjęcia! :) U mnie niestety nie ma takiego czegoś :/

    allly-all.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Ładne zdjęcia ! :)


    stylizations-natalia.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. fajne zdjęcia :) ja oglądałam chwilę Harrry'ego Potter'a, a poźniej Titanic'a :)
    paulla-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Fajne zdjęcia..;p

    http://nosiemakocie.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. Mimo niesprzyjających warunków i tak zdjęcia są przepiękne. :)
    http://melkafrywelka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. Ładne focie. My też mieliśmy noc filmową. Zapraszam
    jusiathebest.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. u nas w szkole są noce filmowe:)

    ReplyDelete
  23. Z kreskami czy bez i tak dobrze wyglądasz to tylko kwestia przyzwyczajenia ; )
    Świetne fotki ; d
    Pozdrawiam ; D

    http://po-prostu-dynka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. U mnie też kiedyś była taka noc. To było nocowanie, było karaoke, filmy, zabawy itp.
    Ja oglądam Titanic <3

    ReplyDelete
  25. oglądałam Harrego. ;)

    ReplyDelete
  26. Fajnie, chciałabym spędzić noc w szkole :D
    Mmmm.. uwielbiam to roko! :D

    + ładnie ci w kreskach i bez xD
    :D ;**



    http://need-lucky.blogspot.com/

    ReplyDelete
  27. Nie napisze , ze ci ładne wręcz przeciwnie i jesze ten kok , fuuuu.
    Ale cie to pogrubia

    ReplyDelete
  28. Ja oglądałam, ale nie całego ;) I naprawdę wydajesz się śliczniejsza bez kresek xD ^^

    ReplyDelete
  29. nie oglądałam wczoraj kurczę :(

    ReplyDelete
  30. AnonymousJune 22, 2013

    Jessico masz może jeszcze gg?
    Mam ważną sprawę.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Skontaktuj się ze mną na fb. Nie używam gg. ;)

      Delete
  31. I tak ładnie wyglądasz :) :*

    Xoxo

    bunnyandsunny.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. I tak ładnie wyglądasz :) :*

    Xoxo

    bunnyandsunny.blogspot.com

    ReplyDelete
  33. Faktycznie dziwne, że nie było żadnej informacji. U mnie zawsze chodzą po klasach i mówią o różnych imprezach, albo mamy informację przy planie. Ładnemu we wszystkim ładnie, więc nie ma co mówić, czy lepiej z kreskami czy bez :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. U mnie przeważnie ogłaszają wszystko przez radiolę. ;)

      Delete
  34. świetny blog :) fajnie mialas :)
    positivelittlethink.blogspot.com

    ReplyDelete
  35. Niezrozumiałe jest, czemu nie wiedziałaś o tej nocy...
    I w kreskach i bez nich jest ci tak samo pięknie ;)
    Pewnie, że oglądam! To jeden z moich ulubionych filmów! (i książek).
    Tylko źle to odmieniasz (wybacz, ale się nie powstrzymam, jeśli nie poprawię :D); pisze się nie "Harrego", "Harremu" itp. (co jest samo w sobie okropne wręcz), tylko "Harry'ego", "Harry'emu". ;D

    Do nn ;*

    ReplyDelete
  36. Hey! First time i have been on your blog and really liked it! Your photos are nice!

    If you want visit my blog and be fan of me: http://fromlifescorner.blogspot.com/

    Kisses, Emre xx

    ReplyDelete
  37. Fajnyy blog :)

    http://smileforeveralone.blogspot.com/

    ReplyDelete
  38. ślicznie wyglądasz Jessika ! :)

    ReplyDelete
  39. O.O ROKO !!! Ja wielbię ROKO ;)
    U mnie jeszcze nigdy nie było takiego czegoś w szkole ;( No cóż... Trudno :)

    Ślicznie wyglądasz :* <333

    http://domicchi.blogspot.com

    ReplyDelete
  40. piłam to Roko 3 smaki, ale najlepsze jest zielone :D a jakie jest Twoje zdanie? piłaś inne? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja chyba zawsze piłam tylko to. U nas w sklepiku są ROKO i biorę pierwszy lepszy z pragnienia ;D

      Delete
    2. hahaha, okej :D w sumie wszystkie są okej, ale zielone najlepsze :D

      Delete
  41. Siema ;)
    Super masz wpisy ;**
    Wbijaj do mnie http://welcome-to-realityy.blogspot.com/
    Pozdro

    ReplyDelete
  42. W takim razie ładnie wychodzisz na zdjęciach bez kresek. ;)
    Wiesz, że u mnie też wczoraj był maraton filmowy w szkole? Dziwne, że tak jednego dnia ... :)

    http://elliemaries.blogspot.com/

    xoxo

    ReplyDelete
  43. mmmmm noc w szkole?zapraszam do mnie
    fashionable-sophie.blogspot.com

    ReplyDelete
  44. Szkoda, ze u nas nie ma nocy w szkole ;( mieszkasz w miescie?;) ja zbytnio nie przepadam za harrym potterem..

    ReplyDelete
  45. świetny blog i zdjęcia :D

    ReplyDelete
  46. jejku jaka ty jesteś śliczna *.* i w ogóle fajny blog !
    tina-tinna.blogspot.com

    ReplyDelete
  47. Bluzka <3
    Follow?
    fashionlikealife.blogspot.com :)

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*