Powoli

Saturday, June 29, 2013

Hej moi drodzy! ;) Wczoraj nie dodałam tej drugiej notki, ponieważ nie było mnie na noc w domu. Wróciłam dzisiaj rano. W sumie bardzo dobrze spędziłam ten czas. Poza tym poznałam wielu nowych ludzi, których wszystkich pozdrawiam, bo kilku osobom to obiecałam. ;) Haha nie do wiary, że każdego kogo napotkam czyta mojego bloga. ;o ;) Co do tytułu notki, to już powoli czuję te wakacje. Rozpoczęłam je naprawdę w porządku! No i .. już w pierwszy dzień wakacji z malutkim przypałem. To nic. Raz się żyje. ;D ;) A teraz zdjęcia z zakończenia. ;)


Wczorajsza stylizacja ;)

sweterek - vero moda | sukienka - martofchina.com | naszyjnik - allegro | bransoletka - ringsandtings.com | torebka - martodchina.com | sandały - no name

Co do sandałów, to myślę, że jakoś wybrnęłam dobierając srebrne elementy. Proszę się nie czepiać, ponieważ jak pisałam, nie udało mi się znaleźć żadnych sandałów czarnych, tuż przed zakończeniem roku.

Miłej soboty! Ja chyba włączę sobie jakiś film i się prześpię..

You Might Also Like

113 KOMENTARZE

  1. Kocham wakacje!! W tym r oku wyjątkowo przyjemnie je rozpoczęłam- angina.
    Zapraszam do obserwowania.
    xoxo
    lolencia

    ReplyDelete
  2. Najlepsze zdjęcie nr 3! *-*
    Nie ma wakacji bez przypalow hehe ;*

    ReplyDelete
  3. Cudowne zdjęcia (;
    haha Jess szaleje i wraca do domu nad ranem haha :D

    ReplyDelete
  4. Ja też zawsze mam problem z butami mimo tego, że mieszkam w stolicy to są małe, to kolor nie pasuje to jeszcze coś. A nawet te srebrne całkiem pasują do sukienki:) No i ślicznie wyglądasz, jak zwykle:)

    ReplyDelete
  5. Jakie wy śliczne jesteście :O ♥
    www.blog017.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Śliczne jesteście, brak jeszcze pięknej Weroniki :)
    Jaki miałaś przypał? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gdybym chciała się z Wami nim podzielić to bym napisała. Haha ;)
      Nic takiego w sumie..

      Delete
  7. ślicznie wyglądałaś na zakończeniu ;)

    ReplyDelete
  8. ładnie wyglądałaś :))

    ReplyDelete
  9. Ale i tak sandały pasują do tej sukienki :D


    Zapraszam
    paula---paula.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. bardzo ładnie wyglądałaś :)

    ReplyDelete
  11. Sandałki całkiem, całkiem pasują : 3

    ReplyDelete
  12. ładna torebka ;)
    zapraszam do mnie
    fashionable-sophie.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. świetne zdjęcia, super outfit ;)

    Zapraszam do mnie
    wiolka-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. wyglądałaś przepięknie :)

    ReplyDelete
  15. Super tak spódnica,ale nie da się wziąć tego paska wyżej ?
    Torebka jest przecudowna <3

    ReplyDelete
  16. O jak ślicznie wyglądałaś :)

    ReplyDelete
  17. Fajny zestaw :3

    http://always-happy-and-young.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Genialne zdjęcia, pięknie wyglądałyście! Życzę udanych wakacji <3

    ReplyDelete
  19. Zazdroszczę dobrej pogody ;c

    ReplyDelete
  20. bardzo ładna sukienka. ;)

    ReplyDelete
  21. Oooo śliczna jest ta sukienka i bardzo ładnie w niej wyglądasz *.* Ta sówka dodaje tego czegoś do całego stroju :3
    http://cheekyfashion97.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. Ładnie te sandałki się wpasowały z dodatkami ;)

    ReplyDelete
  23. świetne sety, maxi super!

    xoxo

    ReplyDelete
  24. Fajna notka! :)

    nutkaciszy.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. Notka fajna, jak zwykle. A ta sukienka jest śliczna :)
    Szczerze, to ja jeszcze nie czuję tych wakacji.

    chevval.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. ślicznie wyglądasz w maxi <3

    ReplyDelete
  27. Znaczy się cudna sukienka, nie spódnica, sukienka:)

    ReplyDelete
  28. ŁAdny strój tylko te sandały nie pasują

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie wiem czy Ty zawsze na celu masz napisanie negatywnego komentarza, a to porównujesz mnie do pączka czy tam kluski i jeszcze z dopiskiem feee, a to coś innego Ci nie pasuje. Zostaw te komentarze dla siebie, bo nawet nie mam ochoty tego czytać. Nie potrafisz w inny sposób wyrazić swojej opinii?
      Bez odbioru. Pozdrawiam.

      Delete
  29. świetne zdjęcia i świetna stylizacja :))

    http://sport-ktory-uzaleznia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  30. świetnie wyglądałaś! :)

    ReplyDelete
  31. No... pięknie wyglądałaś. Śliczna sukienka.. spódniczka w zasadzie ;-)
    Pozdrawiam koleżanki ze zdjęcia^^
    pozdrawiam ;*


    Miśka
    http://misiayou97.blogspot.com/

    ReplyDelete
  32. Fajne zdjęcia. Ślicznie wyglądasz w tej sukience. :)

    ReplyDelete
  33. Śliczne wszystkie jesteście!
    Ja też już pomału czuje wakacje ;))

    www.my-life-is-pastel.blogspot.com

    ReplyDelete
  34. Jaka cudowna sukienka.
    Wyglądasz wspaniale :)

    ReplyDelete
  35. Świetnie wyglądasz <3
    Podoba mi się sukienka dziewczyny tej co masz z nia pierwsze zdjęcia :D

    ReplyDelete
  36. Sukienka *.* Boooooska jest! ; D
    Pozdrawiam ; ))

    http://po-prostu-dynka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  37. piękna torebka *___*
    http://mar-tysia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  38. Zdjęcie nr. 3 :*
    The best <3

    Zapraszam do siebie:

    bunnyandsunny.blogspot.com

    Xoxox

    ReplyDelete
  39. Mam podobną spódnicę tylko cieniowaną z szarym na dole,
    Piękne włosyyyy *.*

    http://ilovenutell.blogspot.com/

    ReplyDelete
  40. Piękne jesteście obie♥
    Wiesz może gdzie Twoja koleżanka kupiła tą sukienkę?:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. W chińczyku.
      Ja taką tyle, że zamiast granatowego - czarne, miałam ubrane 2 lata temu na sylwestra. ;)) Na blogu nawet pokazywałam. ;)

      Delete
    2. AnonymousJuly 03, 2013

      dziewczyna pytała o sukienke koleżanki a nie o twoją i kiedy i gdzie ją pokazywałaś :)

      Delete
  41. Całkowicie się z Tobą zgadzam, żyje się raz! Wyglądałaś prześlicznie, ta stylizacja była naprawdę piękna ^^

    ReplyDelete
  42. Śliczne zdjęcia, przepięknie wyglądałaś ♥

    lifestylemichalina.blogspot.com

    ReplyDelete
  43. świetna stylizacja ;D oooooo, no proszę. a co to za przypał? xd

    ReplyDelete
  44. pięknie wygladacie wszystkie :* :)!

    ReplyDelete
  45. Jessi, nie wyglupiaj się :D prześliczn jest :*

    ReplyDelete
  46. Ja też już czuję te wakacje ♥
    Ślicznie byłaś ubrana na koniec roku <3
    Pozdrawiam.
    milena-milka.blogspot.com

    ReplyDelete
  47. Ślicznie wyglądasz w tym stroju :) Moje wakacje zaczęły się też przypałem hah !

    http://domicchi.blogspot.com

    ReplyDelete
  48. Piękny strój ! *___*



    stylizations-natalia.blogspot.com

    ReplyDelete
  49. Wspaniale wyglądałaś

    Zapraszam
    http://dominika-lifestyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  50. Moim skromnym zdaniem wybrnęłaś bezbłędnie z tymi butami! ;D

    ReplyDelete
  51. Mi się ta sukienka ogromnie spodobała! ;3

    ReplyDelete
  52. Śliczna stylizacja! :) Ja nie mogłam zaszaleć ze strojem na zakończenie, ponieważ u nas w szkole są mundurki. ;) Piękne zdjęcia!
    ♥ blog

    ReplyDelete
  53. Ładna sukienka. : )

    ReplyDelete
  54. Fajny blog ♥ Obserwujemy ?

    http://fashionbytwogirls.blogspot.com/

    ReplyDelete
  55. ale fajne zdjęcia, aż przyjemnie się na nie patrzy :)

    ReplyDelete
  56. jejku jaka piękna sukienka, stylizacja zresztą również ;)

    ReplyDelete
  57. Twoja mina na trzecim zdjęciu mnie powaliła ! :D
    Przypał? Dobry przypał nie jest zły - zapamiętaj, haha ^^

    ReplyDelete
  58. Ladnie wygladalas. Na prwno oryginalnie. U nas wiekszosc byla w koszulach i spodnicach.
    Szczerze mowiac dziwi mnie ze nikt nie pyta cie, gdzie spedzilas noc ;o Wszystkich interesuje twoj przypal..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Najpierw byłam z dużą grupką ludzi, a potem poszłam spać z Weroniką na działkę. ;)

      Delete
    2. Nocki na działkach są najlepsze! :)

      Delete
  59. Ślicznie wyglądałaś, naprawdę ; )

    ReplyDelete
  60. Och... Ślicznie wyglądasz, Miszel oczywiście też. :)

    ReplyDelete
  61. Ślicznie wyglądałaś. Tą spódnicę i torebkę to z wielką chęcią bym ci ukradła ;P

    ReplyDelete
  62. ekstra zdjęcia, naprawdę ślicznie wyglądałaś :D

    ReplyDelete
  63. Foty robione przy OKSIR?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Foty z poprzedniej notki nie daleko sp7? Jestem tego pewna, bo to moja sql.

      Delete
    2. Tak. ;D
      Przecież skoro jesteś ze Świecia bardzo łatwo odróżnić każde miejsce, bez pytania innych. ;)

      Delete
    3. Nom. Wiem, ale poprostu zawsze wolę się upewnić.

      Delete
  64. Haha, mina na trzecim zdjęciu jest genialna! :D

    ReplyDelete
  65. AnonymousJune 29, 2013

    hahahahahahahahh fajne sandały i rajstopy

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahhahahahahahhahaha nie posraj się tylko.

      Delete
  66. Śliczne zdjęcia :)

    Zapraszam na mój blog :
    cutebeautylovee.blogspot.com
    Obserwuje i liczę na to samo :)

    ReplyDelete
  67. super :)

    zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    ReplyDelete
  68. Sandałki wyglądają świetnie :)

    ReplyDelete
  69. Boska ta sukienka a o torebke nie wspomne . CUDOWNY OUTFIT :)
    mons-monss.blogspot.com

    ReplyDelete
  70. Pięknie, pięknie, pięknie :))

    ReplyDelete
  71. Cudowne zdjęcia. :)

    ReplyDelete
  72. AnonymousJune 30, 2013

    byłaś wieczorem z Wer,modim itd?

    ReplyDelete
  73. pięknie wyglądałaś:)
    ja też dobrze rozpoczęłam wakacje

    ReplyDelete
  74. no, no ładne dziewczyny ;)

    ReplyDelete
  75. Śliczna stylizacja, bardzo mi się podoba.


    Zapraszam do siebie:
    alicjapro.blogspot.com

    ReplyDelete
  76. Hahah, trzecie genialne :)

    ReplyDelete
  77. fajna torba :3
    paulla-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  78. Cudnie wyglądacie *.*
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:
    http://nasteraa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  79. cudowna stylizacja!!!♥

    ReplyDelete
  80. AnonymousJune 30, 2013

    Śliczna stylizacja Jessiko ;D Mam pytanie, czy masz telefon HTC wildfire s ? Jeśli tak, to jak się sprawuje, czy wifi chodzi dobrze i wgl.?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mam htc wildfire. ;)
      Mi odpowiada. Tak. Wifi chodzi dobrze ;)

      Delete
  81. Super zdjęcia. Zapraszam do sb:)
    http://miss-hanuss.blogspot.com/

    ReplyDelete
  82. cudna spódnica :)

    ReplyDelete
  83. Ja nadal nie czuję wakacji, bo pogoda jest do dupy ;<

    www.my-life-is-pastel.blogspot.com

    ReplyDelete
  84. Śliczna sukienka ;)

    http://tunia-ti.blogspot.com/

    ReplyDelete
  85. Więc mamy wakacje .. chociaż miną jak znam życie, za szybko. Ale trzeba cieszyć się chwilą.
    pozdrawiam.

    ReplyDelete
  86. świetnie wyglądałaś :D

    ReplyDelete
  87. Jakie śliczności :33
    Genialna stylizacja ;3
    Wpadaaaj ♥

    ReplyDelete
  88. Bardzo (!!!) Ladne zdjecia. Jestes sliczna. Nie dowierzam. Tez chce byc taka w twoim wieku. Poki co zapraszam do mnie http://i-want-to-be-forever-free.blogspot.com/

    ReplyDelete
  89. Great post! I love your style and the dress fits you so well!
    expecting your next outfits!

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*