Portret od Wiktorii! ♥

Friday, June 07, 2013

Cześć kochani! W końcu dobiegł koniec tygodnia. Nawet nie wiecie jak się cieszę. Przedmioty można powiedzieć, że mam już wszystkie z głowy. Został mi do napisania tylko jeden jedyny sprawdzian. ;)
Co do dzisiejszego dnia to jestem nim strasznie zmęczona. Rano musiałam iść do lekarza, głównie po wypełnienie karty na kolonie, jednakże zeszło to dłużej niż się spodziewałam. Po powrocie ze szkoły od razu poszłam na drzemkę po czym przebudzałam się i znów usypiałam. Nie potrafiłam po prostu usiedzieć nawet 5'ciu minut. ;)

Głównym celem tej szybkiej wizyty na blogu jest portret, który wykonała dla mnie Wiktoria z bloga http://zpasjadozycia.blogspot.com. Może ktoś z Was pamięta - jakiś czas temu organizowałyśmy wspólny tinychat. ;)


Naprawdę bardzo Ci dziękuję!
Lecę teraz się przejść, choć naprawdę mi się nie chce, to dałam się wyciągnąć.. ;)
*22 DAYS*


_______________
A na Romwe.com wielka okazja. Biżuteria za $1.99! - KLIK -

You Might Also Like

89 KOMENTARZE

  1. Dziewczyna ma niesamowity talent (;

    ReplyDelete
  2. Śliczny portret. Ja mam jeszcze do napisania 3 sprawdziany. Miłego weekendu! :)

    ReplyDelete
  3. ma dziewczyna talent !

    ReplyDelete
  4. boże, piękny! :3 dziewczyna ma talent :)
    best-frieend.blogspot.com zapraszam.

    ReplyDelete
  5. śliczny portret ;)

    zihozawsze.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. bardzo ładny portret

    ReplyDelete
  7. wow O.o jak oni to robią? xD

    maakaaja.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Ja dzisiaj poprawiałam ostatni przedmiot - j.angielski i się udało mam 5! :)
    I jeszcze tylko z edukacji dla bezpieczeństwa przeprowadzę lekcje i będzie juz wszystko ;p

    Ładny rysunek!

    ReplyDelete
  9. Piękny jest ten portret ! *o*


    stylizations-natalia.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Jaki śliczny. Ma dziewczyna talent!

    allly-all.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. śliczny portret. ;)

    ReplyDelete
  12. piękne!
    maania-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Trochę twarz Ci pogrubiła, ale to i tak wielki talent ♥

    www.my-life-is-pastel.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Gdzie jedziesz na kolonie ? . ;d

    ReplyDelete
  15. ale piękne *o*

    http://about-me-julia.blogspot.ie/

    ReplyDelete
  16. SUPER RYSUNEK ! dziewczyna ma talent :D
    Gdzie jedziesz na kolonie ?

    www.zakrencona-dusza.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Obóz młodzieżowy.
      Hiszpania. Lloret de Mar

      Delete
  17. dziewczyna ma talent, pozazdrościć :)

    ReplyDelete
  18. Wow, ale ładny :) Kurcze, niesamowicie jej to wyszło ;)

    ReplyDelete
  19. fajnie jej to wyszło :))

    ReplyDelete
  20. Też bym chciała taki portret *.*
    Też mam czasami takie dni że ostro mnie muli :3
    http://cheekyfashion97.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. Kurcze, jest identyczny! Ma dziewczyna talent *.*

    ReplyDelete
  22. Ładny portret.
    Powodzenia na tym ostatnim sprawdzianie.
    Za niedługo mamy wakacje!!!

    ReplyDelete
  23. To się nazywa mieć szczęście do takich talentów. *.*

    ReplyDelete
  24. Śliczny portret widać ,że dziewczyna ma talent :)

    ReplyDelete
  25. Your blog is so cool, I love it! :)

    Hope you're having a Fierce & Fabulous Saturday!
    xoxo
    Crystal

    My Blog, Crystal Chizoba
    My YouTube Channel

    ReplyDelete
  26. Jak teraz też bym tylko spała ale następny tydzień to tragedia bo tylko w piątek nie mam sprawdzianu ale będzie mnie pytał faciu od techniki.!
    MhhyAha.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. to trzeba mieć talent *o*

    ReplyDelete
  28. świetny portret , dziewczyna ma talent ;)

    ReplyDelete
  29. Bardzo ładny portret dostałaś, Koleżanka ma talent, zdecydowanie.
    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  30. weź mi tu nie kłam, Ty dopiero jesteś śliczna kochanie ;* zobaczysz jeszcze kiedys zrobimy cos razem na blogu jakąś współprace!

    ReplyDelete
  31. ale śliczny!!! powodzenia na tym sprawdzianie :)
    positivelittlethink.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. śliczny jest : ) pewnie miło taki dostać :)

    ReplyDelete
  33. Kazdy szczegol dopracowany , nawet twoj pieprzyk jest w dokladnym miejscu :) super talent ma dziewczyna <3

    asteja-bloguje.blogspot.com

    ReplyDelete
  34. Super ten portret :)
    pozdrawiam :)

    doniadominikam.blogspot.com

    ReplyDelete
  35. wow, ona robi może na zamówienie ? :)

    dodajemy?

    ReplyDelete
  36. jejku, też bym chciała taki talent :o
    paulla-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  37. Wow. Wiktoria ma talent ogromny ;)

    http://marpleous.blogspot.com/

    ReplyDelete
  38. śliczny ten portret! ;D

    ReplyDelete
  39. wow genialny rysunek !!!

    ReplyDelete
  40. Śliczny!

    http://tunia-ti.blogspot.com/

    ReplyDelete
  41. śliczny rysunek, naprawdę ma dziewczyna talent :D

    ReplyDelete
  42. Piękny portret ;p Wiktoria na prawdę ma talent do rysowania. Zawsze chciałam umieć rysować, a nigdy mi nie wychodzi tak jak chcę :c

    http://ally-ay.blogspot.com/

    ReplyDelete
  43. Uroczy ten portret ;3

    nutellaaneciok.blogspot.com Zapraszam ;3

    ReplyDelete
  44. ale pięknie Cie narysowała ;o

    ReplyDelete
  45. świetne!
    Dziewczy ma naprawdę niesamowity talen :))

    Zazdroszczę Ci tej koloni - Hiszpania moje marzenie .. :)

    ReplyDelete
  46. oooo, ładny rysunek :D

    ReplyDelete
  47. śliczny *.*

    Zapraszam do mnie na nowy post :)
    gicia-zakrecona-laura.blogspot.com

    ReplyDelete
  48. Przepiękny ten portret ^^

    ReplyDelete
  49. Dziewczyna ma wielki talent! Ja też zazdroszczę ci kolonii do Hiszpani <3!

    http://magicalkissofeverything.blogspot.com/

    ReplyDelete
  50. Całkiem ładne. Myślę, że jak będzie dużo ćwiczyć to efekt będzie dużo lepszy : )

    ReplyDelete
  51. bardzo ładny portret! :)
    fajnie, że jedziesz do Hiszpanii! ;p

    ReplyDelete
  52. Jaki ładny rysunek chciałabym tak rysować ;)

    ReplyDelete
  53. ślicznie cię namalowała *.* + obserwujemy ? http://icia2224.blogspot.com/zapraszam , jeśli tak to odezwij się na moim blogu : P

    ReplyDelete
  54. Świetny portret, ma dziewczyna talent! ;3

    ReplyDelete
  55. Śliczny rysunek :) Też bym chciała mieć taki talent ;) Zapraszam: http://clau-deen.blogspot.com/

    ReplyDelete
  56. oj tez ostatnio musiałam siedzieć u lekarza z tymi kartami..
    pięknie narysowała!:)

    ReplyDelete
  57. Ja dopiero ostatnio zaczęłam rysować ale nie portrety czy coś tylko jakieś takie własne rysunki lub z internetu szczerze? Nie jestem zadowolona z tego jak rysuje. duzo osob ma talent dlaczego ja go nie mam ? hahah :)

    zapraszam w wolnej chwili do mnie + obserwuję

    http://black-and-whitee.blogspot.com/

    ReplyDelete
  58. Świetny rysunek. ; )

    Jeśli masz ochotę zajrzyj do mnie. ; )

    ReplyDelete
  59. Ojejku bardzo ladnie choć kreska na ewym oku jest jakośc bardzo pomalowana ;p Ae ogólnie jest cuudnownie *-*
    Naprawde jest bardzo zdona , pozazdroscic jej talento ! A Tobie pięknego portretu !
    miło mi będzia jak zaobserwujesz
    www.kaarina-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  60. świetna robota!
    zapraszam Cię na konkurs z Merg, w którym możesz wygrać bon na zakupy! :)

    ReplyDelete
  61. Zazdroszczę dziewczynie talentu !
    A Tobie tak cudownego portretu :)


    http://socoolstorybro.blogspot.com/

    ReplyDelete
  62. nie chcę się wtrącać ale czy czasami ta dziewczyna nie ukradła ci nagłówka tylko zmieniła trochę w nim http://la-petite-world.blogspot.com/2013/06/shakira-addicted-to-you.html

    ReplyDelete
  63. Jeju, genialne! *o* zazdroszczę jej talentu ♥

    ReplyDelete
  64. pięknie ;)
    zapraszam :
    welcome-to-realityy.blogspot.com

    ReplyDelete
  65. chciałabym mieć taki talent ;*

    ReplyDelete
  66. Mianowałam cię do Liebster Blog Award : http://zuzixoxo.blogspot.com/2013/06/liebster-blog-award-po-raz-pierwszy.html#comment-form

    ReplyDelete
  67. Ale ma dziewczyna talent :)


    Zapraszam
    http://dominika-lifestyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  68. Ale piękne narysowała Cię. ♥
    Identyczna!

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*