Pole maków

Tuesday, June 18, 2013

Dzisiaj pod wieczór spontanicznie wpadła do mnie Werr. i poprosiła mnie byśmy wyszły na dwór. Na początku atmosfera była dosyć smutna z powodu pewnej osoby, jednakże potem świetnie spędziłyśmy czas, jak zawsze. Chodziłyśmy jak zwykle po całym Świeciu, aż w końcu wylądowałyśmy na polu maków, co prawda nie ma ich za dużo ale szkoda, że nie miałam ubranej koszuli z kwiatami, myślę że świetnie wpasowałaby się ona do scenerii! ;) Nawet odwiedziłyśmy koleżankę z podstawówki, z którą nie rozmawiałyśmy dobre 2 lata. Szok, myślę, że warto odnowić niektóre stare znajomości! Jest tyle do wspominania! Takim oto sposobem, wróciłam cała pożarta przez komary do domu o 21:30. Uważam, że siedzenie w parku wieczorem nie należy do dobrych pomysłów. Niemal czuję na całym ciele bąble, haha. ;) Uroki lata. A jeżeli weekend jeżeli będzie ładna pogoda mam w planach wybrać się na działkę trochę się poopalać, lub po prostu odpocząć na słoneczku. ;) A tak przy okazji.. wspominałam, że założyłam instagrama? ;) Niestety nie na moim telefonie i korzystam z niego tylko będąc w domu z siostry telefonu lub tabletu. W sumie chociaż coś. Może w końcu doczekam się instagrama na swoim telefonie. ;) Follow me.


wygibasy lololol.
Dzisiaj zdecydowanie bardziej pasowałyby mi takie same okulary tylko, że w odcieniach morskich. Ada oddawaj haha ;)

Haha jakbym miała kolorowe włosy! ;)
 

Koszula - romwe.com | spodnie - chińczyk | torebka -wholesale-dress.net | bransoletki - prezenty | trampki - new age 

Zdjęcia były naprawdę bardzo szybkie i spontaniczne, zatem jak widzicie, na zdjęciach jestem nawet z torebką oraz puszką coli, haha. ;) Nie - to nie było w planach. Ale w sumie mam pamiątkę po limitowanych napisach na opakowaniach, haha. ;) 
Notkę planowałam dodać przed północą niestety razem z Weroniką, miałyśmy komplikacje ze zdjęciami i wszystko się przedłużyło. 
Padam na twarz. Dobrej nocy! ;*

You Might Also Like

110 KOMENTARZE

  1. AnonymousJune 18, 2013

    Wrzucisz tu kiedyś zdjęcie swojej siostry?Strasznie jestem ciekawa jakie podobieństwo ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. AnonymousJune 18, 2013

      Czemu nie masz obrazka przy napisie comments?

      Delete
    2. Ponieważ hosting padł czy coś takiego. ;)
      Ale niebawem będzie remont bloga i wszystko zostanie zmienione. ;)

      Delete
    3. AnonymousJune 18, 2013

      A kto będzie robił design?

      Delete
  2. Haha, świetnie zdjęcia :3

    ReplyDelete
  3. fajna koszula :) w sumie do tak delikatnych kolorów mogłaś zrobić trochę słabszy makijaż :p obserwuję na insta :3

    ReplyDelete
  4. hah pozytywne zdjecia ! ;D

    ReplyDelete
  5. Cudowna sceneria ♥

    www.my-life-is-pastel.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Fajne zdjecia!!!!! Zapraszam


    jusiathebest.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Świetne zdjęcia :)
    Zapraszam do mnie: http://evendery.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Świetne zdjęcia! Bardzo fajne miejsce. Co do stylizacji nieskazitelna;) Wyglądasz ślicznie;)

    ReplyDelete
  9. ale jesteś śliczna Jessi:**

    ReplyDelete
  10. Pola maków....ładna bluzka.
    http://karolinablonska.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. śliczna...
    ile kosztowała koszula.?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Coś koło $28 ale pewna nie jestem. Zapraszam na romwe.com ;)

      Delete
  12. Super zdjęcia :*

    allly-all.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. koszula extra ! Sama bym chciała mieć taką :)
    http://karenciastyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Widać po Tobie, że jesteś mega pozytywną osobą! :) śliczna ta koszula, pasuje Ci! ;)


    Zapraszam serdecznie!

    juliabloger.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. fajne, pozytywne zdj. :) i masz cudną koszule :)

    ReplyDelete
  16. Świetnie wyglądasz ;)

    ReplyDelete
  17. fajne, pozytywne zdjęcia! :D

    ReplyDelete
  18. boskie zdjęcia *.*

    zapraszam
    www.juna-junnna.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Jessica ! Wygrałam twój konkurs ! Nie wierzę !
    mam pytanko , wiesz może gdzie się ze mną skontaktują ? na pocztę ? czy gdzie ?
    :***************************************

    ReplyDelete
  20. piękne słońce wyszło na tych zdjęciach, dodało troszkę magii :D
    noemisoul.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Sliczne zdjecie ♥

    lifestylemichalina.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Hahahaha bez kitu twoje włosy na jednym zdjęciu wyszły bardzo kolorowo *.*
    Hmm... Ty zawsze masz idealne kreski :3
    http://cheekyfashion97.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. Hahahaha bez kitu twoje włosy na jednym zdjęciu wyszły bardzo kolorowo *.*
    Hmm... Ty zawsze masz idealne kreski :3
    http://cheekyfashion97.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. Fajnie miałaś, bo ja o 22.00 byłam dopiero po szkole muzycznej. Cocacola w gorące dni zawsze poprawia humor:)


    Byłoby mi bardzo miło gdybyś skomentowała mój najnowszy post ponieważ rozpoczynam współpracę z pewną firma i potrzebuję jak największej ilości komentarzy i obserwacji. Oczywiście odwdzięczę się w formie polecenia na blogu:)

    julalula.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. Fajne miejsce :)
    Ślicznie wyglądasz ;*
    http://eastofbuckleberry.blogspot.com/

    ReplyDelete
  26. ooo śliczne tło, ale modelka jeszcze ładniejsza :)

    ReplyDelete
  27. świetna koszula. :)
    + fajne zdjęcia. :)

    ReplyDelete
  28. Cudowne zdjęcia i śliczna sceneria ♥
    haha, coca-cola obowiązkowo ;3
    xoxo ;)

    http://diary-victoria.blogspot.com/

    ReplyDelete
  29. Jakie śliczne zdjęcia! ^^

    ReplyDelete
  30. Mieszkasz w Świeciu? Jeżeli tak to ja mieszkam niedaleko :)
    To pole jest takie śliczne :D U mnie nie ma takich terenów :(

    ReplyDelete
  31. AnonymousJune 18, 2013

    Jesli ktos cie zaobserwuje na insta. to ty tez go zaobserwujesz ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja obserwuję tylko osoby, których profile mnie zaciekawiły. ;)
      Mojego też nie musicie obserwować. Tylko dobrowolnie. ;)
      Ale odwdzięczam się zawsze za każde serduszko do zdjęcia ;)

      Delete
  32. Spontaniczne pomysły zawsze są najlepsze ;)

    ReplyDelete
  33. Świetne zdjęcia. 5 i 6 zdjęcie, mega *-*
    A ostatnie takie krejzi xd

    Fajnie, że dobrze spędziłaś dzień ;P
    Komary gr... -.-

    http://swiat-oczami-weroniki.blogspot.com/

    ReplyDelete
  34. Ale ładnie wyglądasz z zaczesaną grzywką! :)

    ReplyDelete
  35. swietna koszula <3
    bubbleania.blogspot.com

    ReplyDelete
  36. super fotki :)
    Zapraszam do mnie
    fashionable-sophie.blogspot.com

    ReplyDelete
  37. bardzo ładna koszula ;))

    ReplyDelete
  38. Świetne zdjęcia.
    Nawet napis z puszki wpasował się ;)

    Zapraszam do siebie: http://szalone-moje-zycie.blogspot.com/

    ReplyDelete
  39. Jaka wspaniała sceneria! Zdjęcia wyszły niesamowicie, ja właśnie lubię takie spontaniczne fotki :D

    Zapraszam
    http://dominika-lifestyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  40. pozytywne zdjęcia! : )

    ReplyDelete
  41. skąd okulary? świetne!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha racja, a o okularach to napisać sie już nie chce ;D
      Z new Yorkera ;)

      Delete
  42. jeju Jess musisz być taka piękna? hah:*

    ReplyDelete
  43. Spontaniczne zdjęcia są najlepsze! Pięknie wyglądasz :)

    ReplyDelete
  44. Ja już nie wychodzę bez spreju na komary, tak gryzą że masakra -.-
    Śliczne zdjęcia :)

    ReplyDelete
  45. Wygląd bloga robiłaś sama? :)
    Bardzo ładny jest <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. A jeśli chodzi o wygląd to mogłabyś taki zrobić komuś? :)

      Delete
    2. ale to robi wyglądy http://weeronika-blog.blogspot.com/ :)

      Delete
    3. Tak po prostu czy wygrałaś jakiś konkurs na design? ;)

      Delete
    4. Weronika od dawna jest moja designerka.;)

      Delete
  46. Jesteś prześliczna, mega pozytywne zdjęcia, na ostatnim jest genialne tło. Widać, ze wypad się udał. ;))

    ReplyDelete
  47. Zdjęcia przepiękne ♥
    Pewnie, odnawianie znajomości wychodzi jak najbardziej na plus (;

    ReplyDelete
  48. śliczna bluzeczka !
    POZDRAWIAM M.:)

    ReplyDelete
  49. śliczne zdjęciaa :))

    ReplyDelete
  50. Piękne zdjęcia *.*
    +Obserwuję i zapraszam do siebie:
    http://nasteraa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  51. Na prawdę świetna bluzka :)

    Pozdrawiam Wiktoria

    http://fantastyczny-swiat-wiktorii.blogspot.com/

    ReplyDelete
  52. Super zdjęcia. Ja też ostatnio spotkałam się z osobą z mojej starej klasy, fajne uczucie ^^

    + piękny nowy wygląd bloga *.*

    http://sa-sza.blogspot.com/

    ReplyDelete
  53. Śliczne zdjęcia ^^ Bardzo mi się spodobało to z przymkniętym okiem ;)

    ReplyDelete
  54. Świetnie wyglądasz!
    Zazdroszczę umiejętności narysowania kresek ;)

    www.isabella-kuzmicka.blogspot.com

    ReplyDelete
  55. AnonymousJune 18, 2013

    Jess, świetny design ;)
    Fajna sceneria *-*

    ReplyDelete
  56. Śliczne zdjęcia :8 <3

    Xoxo

    bunnyandsunny.blogspot.com

    ReplyDelete
  57. Ty nawet na zdjęciach spontanicznych wyglądasz pięknie! :*
    maania-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  58. pozzytywne zdjęcia ;) Ooo, widzę że masz nowy wygląd bloga :> swietny jest :3

    ReplyDelete
  59. AnonymousJune 18, 2013

    Cześć ;) Fajny post ^^ Ty te brwi mas naturalne czy jakoś specjalnie ''pomalowane'' ? :)

    ReplyDelete
  60. Super zdjęcia :))

    Zapraszam do mnie, dopiero rozkręcam bloga : jordgubbe-life.blogspot.com

    ReplyDelete
  61. oo, jakie cudowne okulary *.*

    ReplyDelete
  62. Twój blog jest inspiracją!
    Fajnie się czyta.
    Cristinesart.blogspot.com!

    ReplyDelete
  63. Pozytywne zdjęcia! Świtena koszula.
    Ooo, kiedy ja miałam wildfire S, instagram działał normalnie, no ale szkoda.
    Miłej środy!

    ReplyDelete
  64. Śliczne pozytywne zdjęcia ;D Bardzo miło się czyta twojego bloga.

    http://mijimenya.blogspot.com/

    ReplyDelete
  65. fajnie wyglądasz :) ciekawe miejsce do zdjęć :)

    ReplyDelete
  66. AnonymousJune 18, 2013

    zrób sobie z sis zdjęcie i nam pokaż!; )

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja się z nią nie lubię. ;D
      Poza tym ona nie zrobiłaby sobie ze mną zdjęcia ;p

      Delete
  67. zakochałam się w tej koszuli <3

    ReplyDelete
  68. Jakie cudowne okulary! Koszula jest świetna. :)
    lolowata-marika.blogspot.com

    ReplyDelete
  69. AnonymousJune 18, 2013

    Czemu taka tragiczna jakoś tych zdjęć?

    ReplyDelete
  70. Zdjęcia świetne. : ) Myślę, że nawet lepsze są takie spontaniczne. : )

    ReplyDelete
  71. mięta z ćwiekami prezentuje się niebanalnie :)

    ReplyDelete
  72. ale ładnie :)) ♥

    http://about-me-julia.blogspot.ie/

    ReplyDelete
  73. AnonymousJune 19, 2013

    Ho Ho Jessika, ale się wyginasz xDD ♥
    _______________________________________

    Ale, co to znaczy, że nie lubisz się z siostrą? ;<<<
    Pliss, odpowiedz :))))

    Pozdrawiam, Ewa. :3333

    ReplyDelete
  74. Świetne zdjęcia <3.

    http://carmelovy-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  75. Śliczne zdjęcia :]]


    stylizations-natalia.blogspot.com

    ReplyDelete
  76. Jeju , jesteś taka śliczna . Zazdroszczę Ci urody *.*

    Na moim blogu trwa konkurs , w którym do wygrania nagłówek ;) Zapraszam
    dunyanka.blogspot.com

    ReplyDelete
  77. Świetna koszula. Fajnie, że odnowiłaś kontakty.

    http://marpleous.blogspot.com/

    ReplyDelete
  78. Genialna sceneria, proponuje Wam iść przy zachodzie słońca efekty będą genialne :)

    ReplyDelete
  79. Śwwietne zdjęcia!

    menicka.blogspot.com

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*