Oficjalne rozpoczęcie wakacji!

Friday, June 28, 2013

Cześć wszystkim! Co tam u Was? Ja jakiś czas temu wróciłam z zakończenia roku, a właściwie z rozpoczęcia wakacji. Wspólnie z dziewczynami wyskoczyłyśmy sobie do baru na świeże powietrze, a potem trochę pochodziłyśmy. Z wszystkimi się pożegnałam. Będę tęsknić! Tym bardziej za dziewczynami, z którymi tak o, nie mogę się spotkać, bo mają problem z dojazdem. Cóż jakoś to będzie. Bardzo się cieszę, że to już oficjalnie wakacje! Pogoda w końcu dzisiaj dopisywała i dzięki temu trochę poczułam tą energię! ;)

Co do stroju to jednak zdecydowałam się na sukienkę, która przyszła naprawdę niedawno. Pisałam jeszcze o niej, że prawdopodobnie zobaczycie ją dopiero podczas pobytu w Hiszpanii, jednakże macie okazje zobaczyć ją wcześniej. Wczoraj robiąc sobie kilka zdjęć, miałam właśnie to ubrane, ale naprawdę ciężko było mi się zdecydować co założyć. Mimo iż miałam siwe sandałki to myślę, że nie wyglądało to wcale źle! ;)
Mam wiele zdjęć, jednakże są one dosyć spontaniczne. W sumie takie najbardziej lubię. Jest na nich zatem wiele wspomnień.

 hahaha moj pasek ♥
PRZYJRZYJCIE SIĘ DOKŁADNIEJ ZDJĘCIU NIM NAPISZECIE KOMENTARZ ;)

Pozwólcie, że zdjęcia podzielę na dwie części. W tej opublikowałam te spontaniczne w drodze do baru i już przy stolikach, a później opublikuję zdjęcia ze spacerku i 'sesji' w parku. ;))

Co prawda stylizację już trochę zobaczyliście, ale w następnej notce dodam lepsze zdjęcia stylizacji. I napiszę skąd są rzeczy. ;)
Podoba Wam się? 

I oficjalnie mogę powiedzieć : Życzę Wam udanych wakacji!
A mi teraz jedynie zostało odliczanie do obozu!

You Might Also Like

127 KOMENTARZE

  1. 1 grudnia 1998r. Moje urodzinki haha :3

    ReplyDelete
  2. ooo, świadectwo z cudzym paskiem ^^ :d takie jest najlepsze :D
    a co do sukienki, to taka idealna do Hiszpanii właśnie ^^ Czuć klimat tamtejszego kraju przez nią :D

    ReplyDelete
  3. AnonymousJune 28, 2013

    jakim cudem ty masz pasek? 0_o pisałaś wcześniej że masz 3 zagrożenia matma fiza i coś tam jeszcze

    ReplyDelete
    Replies
    1. Spokojnie. Tyle krzyku o nic. Przyjrzyj się zdjęciu. ;)
      Pasek koleżanki ;3

      Delete
  4. Śliczna sukienka :) Ooo świadectwo z paskiem, gratuluje ^^

    ReplyDelete
  5. Gratulacje z czerwonym paskiem :)
    śliczne zdjęcia ♥
    www.blog017.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Wow jak dobrze się uczysz ,bo pasek :D
    http://nat-natti.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Kurwa, pasek -,-
    Jaką żeś suknie wyjebala :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. K*rwą to możesz być tylko i wyłącznie Ty. ;)
      A co do sukni : rzeczywiście skoro ktoś wgl. nie zna się na modzie to wszystko inne najlepiej krytykować. Jezu zazdrość ludzi mnie przeraża. ;)

      Delete
    2. AnonymousJune 28, 2013

      sukienka sliczna ! ;D

      Delete
  8. AnonymousJune 28, 2013

    bez obrazy Jess, ale buty wogóle nie pasują, nie obraż sie ale na 3 zdjęciu wyglądasz jak babcia. pozdrawiam ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pisałam, że wczoraj na szybko nie mogłam dostać czarnych butów. Jednakże po dobraniu srebrnych elementów uważam, że nie było źle. ;)
      Ahh gdyby tak wyglądały babcie, świat byłby lepszy. ;D

      Delete
  9. AnonymousJune 28, 2013

    masz pasek ? ♥ gratuluję ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha kurcze, szkoda, że tylko rzucacie okiem na dodawane zdjęcia, ani nawet nie czytacie komentarzy. ;D ;)
      Pasek koleżanki, świadectwo moje haha ;)

      Delete
  10. Radość po rozdaniu świadectw - BEZCENNE.

    Gratulacje i życzę najlepszy wakacji pod słońcem. :)

    ReplyDelete
  11. Cudownie, że już wakacje! ♥

    Ja-Gosia.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Hahaha świetny pasek ^^
    Śliczny OOTD :)

    ReplyDelete
  13. Świetne zdjęcia, gratuluje paska ♥

    http://carmelovy-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. hah, a pod spodem inne świadectwo :D
    ładne zdjęcia :D

    ReplyDelete
  15. Genialnie! ;)
    Gratuluję paseczka ;3

    ReplyDelete
  16. Haha super wykombinowalas z tym paskiem. Też tak zrobię : 33 moja srednia to 4.26

    Dobry sposób by dowiedziec się kto tak na prawdę czyta bloga!
    Pozdrawiam, Veronika.

    ReplyDelete
  17. Haha, fajny 'pasek' ;D
    Też nie mam świadectwa z paskiem ;c
    Świetne zdjęcia :)

    ReplyDelete
  18. Teraz dopiero to zauważyłam, ale Ci się udało! ;p

    ReplyDelete
  19. Ja miałam oficjalne zakończenie już wczoraj, w mojej klasie tylko jedna osoba miała pasek. Śliczna sukienka, jednak buty mi się nie podobają (ale skoro nie mogłaś znaleźć, to się nie czepiam). Ja jednak już od 4 klasy chodzę na rozpoczęcia i zakończenia w koturnach, haha :) Wiem, że dziwne, ale jak już miałam 4-5 lat to ubierałam szpilki mamy i babci :D

    www.my-life-is-pastel.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Prawdę mówiąc to te buty mi się podobają całkiem, tylko tu bokiem rzeczywiście wyszły średniawo. Zobaczycie potem. ;)
      Jezu po co ja dodawałam to zdjęcie, skoro sa z nim same problemy..

      Delete
    2. Są gusta i guściki ;) Ja ogólnie nie przepadam za sandałami ;))

      Delete
    3. No dokładnie. W sumie ja też nie przepadam za sandałami. ;)

      Delete
    4. ja sie przyjrzalam zdj i widze co tam skombinowalas:)

      Delete
  20. Haha na 5 zdjęciu wyglądasz jakbyś miała koronę Żywca xD Bez obrazy, tylko tak to zabawnie wyszło :)
    Ładnie się ubrałaś <3

    www.my-world-by-sophie.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. AnonymousJune 28, 2013

    Jessika, kto Ci zrobił design? ;)

    ReplyDelete
  22. Paseczek : D Gratuluję! : DD
    Zapraszam!
    http://aniaa-aniaaa.blogspot.com/
    prawdziwieinaturalnie.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. przepiękna sukienka ! gdzie ją wynalazłaś ? :)

    http://eastofbuckleberry.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Napisałam, że pokażę stylizację lepiej i napiszę skąd rzeczy, w następnej notce ;)

      Delete
  24. ahaa, dopiero teraz zczaiłam o co chodzi z tym paskiem ;p
    Śliczna spódnica *o*

    ReplyDelete
  25. o czerwony pasek :) gratulacje .! :D

    ReplyDelete
  26. hah jednak gratuluję udanego zdjęcia ze świadectwem, dopiero się przyjrzałam xD

    ReplyDelete
  27. nie powinnas isc teraz do klasy trzeciej? ;d

    ReplyDelete
    Replies
    1. AnonymousJune 28, 2013

      właśnie?

      Delete
    2. Powinnam no i idę. ;D
      Skąd to pytanie?

      Delete
    3. AnonymousJune 28, 2013

      Z tąd, że na świadectwie masz promocję do klasy drugiej, a nie trzeciej ;))

      Delete
    4. ..Stąd, że masz problemy z czytaniem ze zrozumieniem. ;)

      "Uczęszczała w roku szkolnym 2012/2013 do klasy drugiej"
      Nie wiem skąd sobie wymyśliliście o promocji do klasy drugiej;D

      Delete
  28. dobreeee :D
    świetna maxi<3

    bubbleania.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. Ślicznie , pasek koleżanki :D


    Zapraszam
    paula---paula.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. AnonymousJune 28, 2013

    nie szkoda ci było zginać swojego świadectwa? rodzice nic nie powiedzą że ptzyniosłaś je zgięte?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie zgięłam go tylko zagięłam w okrągły sposób. ;D

      Delete
  31. Witam.
    Przyglądałam się zdjęciu, lecz dopiero teraz w komentarzach dokładnie napisałaś, co tam jest nie tak. i faktycznie podłożone są świadectwa, jeden na drugim.
    Nie przejmuj się, ważne, że promocja do kolejnej klasy jest.
    Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  32. hahaha to zdjęcie serio wygląda bardzo realistycznie i trzeba się wpatrzeć, żeby to zobaczyć :D
    Sukienka prześliczna, czekamy teraz na wakacyjne posty ♥

    ReplyDelete
  33. Udanych wakacji Jess :D
    zyrafiontko.blogspot.com

    ReplyDelete
  34. ładne zdjęcia :)
    zapraszam do mnie
    fashionable-sophie.blogspot.com

    ReplyDelete
  35. Sukienka jest genialna *.* A sandałki z braku laku mogą być :) źle to nie wygląda :P
    hahaha, taki pasek to ja też bym mogła mieć, no ale jak się nie ma - to zawsze można się w taki sposób pocieszyć :P
    Udanych wakacji!

    ReplyDelete
  36. Haha nieźle z tym paskiem, ja to odrazu zauwazyłam ze ten pasek to koleżanki :D

    ReplyDelete
  37. hahah połączyłaś dwa świadectwa XD

    ReplyDelete
  38. Hahaha, na początku nie zajarzyłam o co chodzi z tym paskiem. Dopiero potem zauważyłam. :)

    chevval.blogspot.com

    ReplyDelete
  39. Hahah. Dobre z tym świadectwem. ;D Na początku nie ogarnęłam dokładnie jak to zrobiłaś. Wiedziałam tylko, że koleżanki ;)
    Udanych wakacji, kochana ;*

    ReplyDelete
  40. Dopiero za 3. razem skapłam się, że nie masz paska ;D

    ReplyDelete
  41. Gratuluje ściemnionego świadectwa z paskiem ;*
    mar-tysia.blogspot.com

    ReplyDelete
  42. z tym paskiem to nieźle haha <3
    miłych wakacji kochana <3

    ReplyDelete
  43. za rok będzie pasek! :D

    ReplyDelete
  44. Jestem zachwycona sukienką :)

    ReplyDelete
  45. Fajne zdjęcia. Tobie również udanych wakacji! :)

    melkafrywelka.blogspot.com

    ReplyDelete
  46. Udanych wakacji! Śliczna sukienka. :)

    ReplyDelete
  47. Świetne zdjęcia ;). i naprawdę slicznie wyglądałaś, zresztą wy wszystkie.

    ReplyDelete
  48. Haha, z tym paskiem to ci się udało! :D

    ReplyDelete
  49. Ooo widzę, że paseczek! Ja również miałam w ty roku - trzeci raz z rzędu!


    Mój blog!

    Jeśli się spodoba to zapraszam do obserwacji i komentowania mojego bloga!

    ReplyDelete
  50. AnonymousJune 28, 2013

    Moja szkoła też jest imieniem Mikołaja Kopernika :D

    ReplyDelete
  51. Zamazałaś imię koleżanki i napisałaś swoje imię ;3 Pomysłowe :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha skądże. Ja nic nie zamazywałam. Podłożyłam koleżanki świadectwo pod moje. ;)

      Delete
    2. Haha rzeczywiście, teraz zauważyłam! ;)

      Delete
  52. cudowna sukienka *.* ja na szczęście w tym roku mam pasek ;)

    ReplyDelete
  53. Ja też odliczam dni do obozu, swojego obozu :D
    Gratulacje otrzymania świadectwa z czerwonym paskiem <3

    Zapraszam do mnie .

    ReplyDelete
  54. gratuluję paska, ja nie miałąm tylko w I kl gimnazjum :<







    www.ikaczmarczyk.blogspot.com S Y L L W S O N

    ReplyDelete
  55. haha tak patrze na to zdjęcie co kazałaś się przyjrzeć, patrze na date imiona haha;D dopiero pozniej zrozumialam ze to zagiete;D

    Zapraszam do mnie ;))
    wiolka-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  56. Haha ;D Gratuluję ,,paska" xD A sukienka bardzo ładna ;)

    ReplyDelete
  57. Haha, dopiero za drugim razem kiedy się mocno przyjrzałam dostrzegłam że to nie jest prawdziwe :p ^^ Do odmiany, mnie się podoba takie połączenie :>

    ReplyDelete
  58. AnonymousJune 28, 2013

    pomysłowo :D jaką miałaś srednią dużo miałaś 2 ? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. *nieważne :)
      paska gratuluję, choćby tego na chwilę :DD dobrze to wykombinowałyście :)
      15 lat masz? aa taka śliczna jesteś :)

      Delete
  59. Nie chodzę do gimnazjum, ale gratuluję Ci czerwonego :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. AnonymousJune 29, 2013

      Ona nie miała czerwonego paska, ślepi jesteście ?

      Delete
  60. A mi tam się twój strój bardzo podoba!:)

    ReplyDelete
  61. ja chodziłam do podstawówki im. Mikołaja Kopernika ;D

    ReplyDelete
  62. Hahahaha czyli czerwonego nie masz ;)

    ReplyDelete
  63. Gratulacje paska ;* Śliczne zdjęcia :))

    allly-all.blogspot.com

    ReplyDelete
  64. Wyglądasz świetnie!
    Gratuluje ''paska'' :P Gdybyś nie napisałam żebyśmy się przyjrzeli zdjęciu, nie kapnęłabym się, że nie masz paska :)

    ReplyDelete
  65. Na pierwszy rzut oka wygląda jakbyś miała pasek. Ja mam w tym roku pasek ;))


    stylizations-natalia.blogspot.com

    ReplyDelete
  66. Hahaha fajne te zdjęcie ze świadectwem, na początku w ogóle nie udało mi się odkryć prawdy, aż dopiero to zauważyłam po przeczytaniu jakiegoś z komentarzy.
    Śliczne zdjęcia <3

    Zapraszam http://misia-misiaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  67. Fajnie to wymyśliłąś z tym paskiem.
    Przynajmniej się dowiesz jak duzo osób cie czyta! Świetne zdjecia. Jestes bardzo pomysłowa ;)

    ReplyDelete
  68. gratuluje świadectwa z paskiem :)
    śliczne zdjęcia :*

    noemisoul.blogspot.com

    ReplyDelete
  69. Hah, dałam się nabrać na ten pasek, dopiero później spojrzałam drugi raz:) Ładnie wyglądałaś:)

    ReplyDelete
  70. AnonymousJune 28, 2013

    Ślicznie Ci bez kresek ! *__*
    haha, a świadectwo zabójcze :D tak się dziwiłam, że na 2 zdjęciu nie ma paska hahaha :D

    ReplyDelete
  71. gratuluje czerwonego paska
    +zapraszam http://susan-zuza.blogspot.com/2013/06/wakacje_28.html

    ReplyDelete
  72. gratuluję 'paska' haha, pomysłowe :)

    ReplyDelete
  73. Hahahaha, przyjrzałam się zdjęciu, dosyć długo mi zajęło zrozumienie, o co chodzi! Hahaha, ludzie, nie gratulujcie jej paska, tylko pomysłowości! :)

    ReplyDelete
  74. "(...)do baru na świeże powietrze..."
    Gratki paska, też mam nie chcąc się chwalić i wiem, że to cudne uczucie:)
    Miłych wakacji!

    ReplyDelete
  75. Pasek!

    Zapraszam Cię na konkurs!
    Do wygrania okulary przeciwsłoneczne lub korekcyjne! Wystarczy tylko wybrać model!
    http://obojetnieco.blogspot.com/2013/06/konkurs-firmoo-giveaway.html

    ReplyDelete
  76. Gratuluję paska. :D Haha, dopatrzyłam się. ;D
    Fajne zdjęcia, ładnie wyglądałaś. : )
    Udanych wakacji!

    ReplyDelete
  77. hahaha świetne zdjęcie ze świadectwem, na pierwszy rzut oka myślałam że masz pasek ;P

    ReplyDelete
  78. Ładnie wyglądałaś :)

    ReplyDelete
  79. spryciula z cb xD

    http://the-best-version-of-you1.blogspot.com/

    ReplyDelete
  80. Ileż jadu potrafią ludzie wycisnąć siebie w internecie, aż szok(co do komentarzy).
    Widzę, że nie tylko ja stosuję "chwyty" na ludziach, aby zobaczyć czy czytają post, haha. Przybij piątkę!

    Bardzo ładny wygląd bloga. Podoba mi się teraz bardziej tutaj, co nie oznacza, że wcześniej było źle. :)

    Strój mi się bardzo podoba Twój. Nie będę oceniać czy coś pasuje czy nie, na modzie jako tako się nie znam - jest estetycznie i cieszy me oko :3

    Udanych wakacji!

    ReplyDelete
  81. Jesteś śliczna , a twoje oczy ! mmmm pomarzyć *_*
    Zapraszam :
    cutebeautylovee.blogspot.com
    Obserwuje i Liczę na to samo : )

    ReplyDelete
  82. hah najpierw się nabrałam, ale dopiero póżniej zobaczyłam, że podłożyłaś świadectwo koleżanki/

    ReplyDelete
  83. cudowna sukienka :p hehehe . Patrzę, patrzę i patrzę o co chodzi z tym paskiem :) i już wiem, choć zajęło mi to trochę czasu ^^

    ReplyDelete
  84. haha ciekawy pomysł :D świetne fotki :)

    Zapraszam
    http://dominika-lifestyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  85. Wyglądałaś bardzo fajnie! ;)
    Gratuluję świadectwa z "paskiem" :D

    ReplyDelete
  86. Też miałam w 2 gimnazjum czerwony pasek:D Gratuluje!

    ReplyDelete
  87. Hahaha,fajny pasek :D Bardzo fajnie to wyglądało z tymi sandałkami :>

    ReplyDelete
  88. Hahhahaha genialne z tym świadectwem :p
    W pierwszej chwili się nie zorientowałam :D
    Świetne zdjęcia ♥
    Oooo mój rocznik :D
    Zapraszam : http://everyday-smart.blogspot.com/

    ReplyDelete
  89. Na początku nie wiedziałam o co chodzi ze świadectwem ale potem załapałam. Śmieszny pomysł

    ReplyDelete
  90. AnonymousJune 29, 2013

    Też urodziłam się w Świeciu <3 :D

    ReplyDelete
  91. Pasek <3
    Też taki mam ;d

    http://szalone-moje-zycie.blogspot.com/

    ReplyDelete
  92. pierw myślałam że pasek jest narysowany a dopiero puźniej zakumałam :3
    gosia-gosiaczek.blogspot.com

    ReplyDelete
  93. Hahaha świetny pomysł :) jaki bajer na wkręcenie ludzi ;) na początku nie skumałam, ale potem zobaczyłam mały cień na samej gorze przy świadectwach ;3

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*