Oby ostatnie..

Wednesday, June 05, 2013

Cześć! W tym tygodniu czekają na mnie ostatnie poprawki. Już niebawem rada pedagogiczna! Stres towarzyszy mi niemal codziennie, jednakże co do fizyki mogę odetchnąć. Jutro poprawiam jeszcze chemię ostatecznie, a w piątek piszę ostatni sprawdzian z fizyki. Oby to były ostatnie poprawki w tym roku szkolnym, bo powoli staje się to nudne! Co do dzisiejszego dnia to byłam na zawodach strzeleckich. Co prawda ostatnim razem na strzelnicy byłam dokładnie pół roku temu i mój wynik dzisiaj wynosił zaledwie 84 pkt. Tak czy siak, jestem z siebie dumna, a na wygranej mi nie liczyło wcale. Ze strzelnicy wyszłam, wtedy kiedy widziałam, że szans na żadne miejsce nie mam i myślę, że wygrała Agnieszka, której wygrana jak najbardziej się należała. Poprzednio to ona pożyczyła mi 'szczęśliwą' gumkę do włosów i śmiejemy się, że dzięki niej zgarnęłam puchar, haha. ;) Gratulacje Aga! ;)


znalezione kamerkowelove.

3majcie się. Czas otworzyć książkę z chemii..

You Might Also Like

69 KOMENTARZE

  1. Życzę Ci bardzo dobrych ocen z poprawek ! :3

    http://cheekyfashion97.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. AnonymousJune 05, 2013

    Życzę ci zeby dobrze ci poszło no i dobrych ocen oczywiście ;)

    ReplyDelete
  3. Na pewno dostaniesz pozytywne oceny z poprawek ! :)

    Pozrdawiam: http://swiat-oczami-weroniki.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Powodzenia ♥

    www.blog017.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Ale ci zazdroszcze że możesz sobie postrzelać ;D A jak się umie strzelać to w ogóle bomba! ;D
    Trzymam kciuki za twoje ostatnie poprawki ;)
    xoxo

    xyma-xymaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Powodzenia w poprawianiu ;)

    http://tunia-ti.blogspot.com/ zapraszam ;)

    ReplyDelete
  7. Powodzenia na poprawkach! :)
    Ładne zdjęcia :)

    ReplyDelete
  8. Jak ja nie lubię fizyki... Współczuję Ci.
    Jakie ładne zdjęcia :33

    ReplyDelete
  9. Powodzenia!Też mam dość szkoły :(

    maakaaja.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Życze dobrej oceny
    fajne zdjecia http://krejzolka-styl.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Ja dzisiaj miałam sprawdzian z chemii - poszło dobrze i Tobie również życzę powodzenia ^^

    ReplyDelete
  12. Trzymam kciuki, żeby się udało ! ;)


    stylizations-natalia.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Trzymam kciuki, żeby się udało ! ;)


    stylizations-natalia.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. powodzenia ! śliczne zdjęcia :)

    ReplyDelete
  15. Świetne ! Powodzenia w szkole.

    kitcaaat.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Nikt przecież nie lubi fizyki ;) Śliczne zdjęcia.

    magiczna-moda.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. haha magia szczęśliwych rzeczy :D Powodzenia!

    ReplyDelete
  18. powodzenia przy poprawie ;)

    ReplyDelete
  19. śliczna jak zwykle :)

    http://meg-aniaaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. Teraz najgorszy okres, bo trzeba się spiąć i zakuwać :c Jednak juz niedługo wakacje i tym trzeba się cieszyć :)

    ReplyDelete
  21. Powodzenia na poprawkach i oby były ostatnie :)

    Zapraszam :)

    ReplyDelete
  22. Ąle ślicznie wyglądasz ♥

    lifestylemichalina.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. u mnie tez poprawki masakra jakas........
    http://start-alloveragain.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. Jakie śliczne zdjęcia. Śliczna jesteś. ♥
    Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  25. Powodzenia w poprawianiu :3
    Śliczna jesteś !

    Zapraszam :
    izaa-bellaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. Powodzenia w szkole :)

    ReplyDelete
  27. a ja już mam kompletny luz w szkole, trzeba tylko przychodzić, żeby była obecność ;/

    ReplyDelete
  28. ta te poprawki są straszne... od jutro omijając weekend do środy codziennie coś mam ;/ jakaś masakra ;c

    http://ally-ay.blogspot.com/

    ReplyDelete
  29. ta szkoła i poprawy to jakaś porazka xd nie znoszę tego a mnie też to czeka :D
    noemisoul.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. Ja również zabieram się zaraz za chemię... :/
    Powodzenia w poprawkach! ;3

    ReplyDelete
  31. powodzenia w poprawkach ;))) sama mam ich całkiem sporo ;))

    ReplyDelete
  32. Powodzonka ♥ ;*

    Czemu nie masz tegu dymku przy napisu comments?

    http://my-life-is-pastel.blogspot.com/2013/06/wygraj-kosmetyczke-szminke-byszczyk.html - ZAPRASZAM NA KONKURS, DO WYGRANIA AŻ 5 NOWYCH RZECZY!!!

    ReplyDelete
  33. ja mam juz luz ;) na szczęście nie miałam żadnych poprawek :)

    ReplyDelete
  34. Powodzenia w poprawkach! : )

    http://po-prostu-dynka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  35. Ja też jeszcze ostatnie poprawki w sql;] Powodzenia !

    ReplyDelete
  36. jesteś bardzo fotogeniczna :) wpadnij do mnie ;*

    ReplyDelete
  37. AAAAAAAAA!!!!! Strzelasz? Ale chodzi o zawody strzeleckie w sensie łuk czy broń palna? :D

    ReplyDelete
  38. Powodzenia w poprawkach ;*
    Już nie mogę tych nauczycieli. Po co oni nas jeszcze pytają !
    Ja dla mnie to już mam wolne :D

    Zapraszam:

    bunnyandsunny.blogspot.com

    ReplyDelete
  39. Dasz radę! ;)

    zihozawsze.blogspot.com

    ReplyDelete
  40. powodzenia w poprawkach ! napewno bedzie dobrze ;)) jak znajdziesz 3 minutki zapraszam do mnie jukaandfashion.bligspot.com

    ReplyDelete
  41. kotek ♥

    http://about-me-julia.blogspot.ie/

    ReplyDelete
  42. Dasz radę z poprawkami :) Oceny w porównaniu do matury, to niebo a ziemia, ale da radę napisać i to i to. Uwierz mi.
    Bardzo ładnie wychodzisz na zdjęciach :)

    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  43. U mnie też już prawie koniec :)

    ReplyDelete
  44. Powodzenia w poprawianiu ocen.Ja też niedawno byłam na strzelnicy ale nie konkursowo.Gratuluję :)
    Zapraszam do mnie

    ReplyDelete
  45. Powodzenia i połamania długopisów :D

    http://fashionnatka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  46. Super blog , będę czytać wpadnij do mnie i zostaw po sobie ślad ::)
    http://natalka3472.blogspot.com/

    ReplyDelete
  47. powodzenia na poprawch ;)

    ReplyDelete
  48. No to powodzenia !! ;**
    Ja na szaczescie mam juz sprawdziany za soba hah :D

    ReplyDelete
  49. u mnie tez ciagle poprawki :/

    ReplyDelete
  50. AnonymousJune 06, 2013

    Życzę powodzenia ;) powodzenia na tej strzelnicy ;*

    Martynakl1

    ReplyDelete
  51. Fajny post , życzę powodzenia ;D
    zapraszam do obserwowania i komentowania jeśli się spodoba : http://maartamarta.blogspot.com/

    ReplyDelete
  52. Ja też poprawiam już ostatnie przedmioty. :) A tobie życzę powodzenia! :)

    lilianka-blog.blogspot.com
    Follow my blog with Bloglovin



    ReplyDelete
  53. piękna jak zawsze. <3
    maania-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  54. Bardzo ciekawy blog, będę częściej tu zaglądać.
    Zapraszam do mnie mylovevolleyball.blogspot.com

    ReplyDelete
  55. u mnie rada 25 dopiero :x
    35dni.blogspot.com

    ReplyDelete
  56. Powodzenia w szkole ;) Nigdy nie byłam na strzelnicy :)
    http://klaaudik.blogspot.com/

    ReplyDelete
  57. Przede mną jeszcze masa popraw :(

    ReplyDelete
  58. Te poprawki są najgorsze -.-
    Ładnie ;3

    ReplyDelete
  59. AnonymousJune 06, 2013

    jak zrobiłaś, że masz tą ramkę w tytule posta? proszę odpowiedz, będę bardzo wdzięczna ;)) bo szukam już od godziny na necie i nie mogę znaleźć ;(

    ReplyDelete
  60. Też jestem teraz strasznie zabiegana przez te wszystkie poprawki :C ale już niedługo wakacje :>

    mijimenya.blogspot.com

    ReplyDelete
  61. Ja też właśnie zaliczyłam test z chemii, z fizyką u mnie kiepsko, ale nie ma tragedii :>

    ReplyDelete
  62. Nie tyle co nudne, a okropne. Mam dość już tej nauki :)

    http://marpleous.blogspot.com/

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*