"Now Is Good"

Sunday, June 30, 2013

Cześć wszystkim. Mój dzisiejszy dzień mija bardzo nudnie, ale za to mam nadzieję, że jutrzejszy będzie trochę lepszy. Co prawda planuję poniedziałek spędzić w domu, ale czasem tak trzeba. Wstanę tak o 11. Nie pozwolę sobie marnować dnia i spać do 14! ;) Odpiszę na wszystkie zaległe listy, wykonam jeden ważny telefon a później porozmawiam na skype z Kariną, z którą wybieram się na obóz i wykonamy listę rzeczy, które musimy zabrać i jeszcze dokupić. Może pod wieczór gdzieś wyjdę? Nie wiem. Jak coś to będzie to raczej spontaniczne. ;)

_____________
A teraz nawiązując do tytułu notki. Chciałabym opowiedzieć Wam o filmie, który w pewien sposób zmienił moje nastawienie do życia. Film pt. "Now Is Good" jest naprawdę wzruszający. Opowiada o historii śmiertelnie chorej Tessy. Choruje ona od wielu lat na białaczkę. Tessa jest świadoma, tego że jej dni dobiegają końca. Jednakże przed śmiercią chce zrobić pewne rzeczy ze swojej listy. Pewnego dnia poznaje chłopaka z sąsiedztwa. Uważam, że była to miłość od pierwszego wejrzenia. Chłopak zakochał się w Tessie do szaleństwa i odwrotnie.


 Uważam, że to film, który nie tylko pokazuje jak rak zmienia czyjeś życie, ale również jest ukazana w nim miłość, o której każda z nas na pewno marzy. Miłość na dobre i złe. Przecież każda chciałaby mieć chłopaka, który by o nas dbał, robiłby wszystko byśmy czuły się jak najlepiej i byśmy realizowały swoje marzenia. Nawet te szalone. ;)
Napisałam, że film ten zmienił moje nastawienie do życia. Dlaczego? Ponieważ sądzę, że film ukazuje nam, że powinniśmy cieszyć się z każdego dnia, dążyć do celów, robić wszystko, bo życie mamy jedno! Każdego z nas może spotkać kiedyś choroba, wypadek, zatem czas doceniać to co mamy! Co do miłości, takiej jak z tego filmu. Czy istnieje? Nie wiem, być może. Być może jest ktoś, kto do nas pasuje i kto pozostałby na dobre i złe, do samego końca. Ale jak mówiłam - z tego filmu głownie wywnioskowałam jakie życie jest cenne. Niektórzy mają swoje ostatnie dni, a my, póki żyjemy dajmy z siebie wszystko, pozostawmy po sobie światu jakiś znak. Bądźmy jak najlepszymi ludźmi, by ktoś za nami zatęsknił, kiedy nas zabraknie. Prawdę mówiąc, jestem wielką filmomaniaczką i naprawdę jest wiele filmów, które mnie w pewien sposób uczą. Zostawiają po sobie ślad w psychice. Myślę, że jest wiele osób, które ogląda takie wzruszające filmy. I wiem, że Ty, Ty i Ty jesteś skrycie ciepłą, wrażliwą osobą. Czekasz na coś pięknego - wzorując się na filmach, a tak naprawdę to tylko marzenia, których nie starasz się spełniać? Może i są to marzenia ciężkie do zrealizowania, ale co z tego?! Każdy z nas ma skrycie silną wolę i tak naprawdę jeśli czegoś zapragniecie i do tego będziecie dążyć, możecie naprawdę osiągnąć cel, który wydawał się być niemożliwy. ;) Może czas wystartować z mety i póki na to czas, zawalczyć o swoje marzenia?! ;)


Film naprawdę polecam wszystkim z całego serca! ;) Oglądałam go na kinolive.pl jak wszystkie inne filmy. ;) Jeżeli interesują Was różniste filmy, to mogę pisać jedną/dwie recenzje w miesiącu. Co Wy na to? ;) 3majcie się! Miłego wieczoru!

You Might Also Like

88 KOMENTARZE

  1. ja dzisiaj sobie zrobiłam taki dzień wolny :) jutro mam zamiar wyjść na rower :D

    ReplyDelete
  2. Ooo oglądałam! Boski <33

    http://tunia-ti.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. uwielbiam ten film, daje do myslenia i to pożądnie <3

    zapraszam http://memoriess1234.blogspot.com/ :)

    ReplyDelete
  4. Świetny pomysł na notki. Właśnie mam postanowienie na te wakacje, żeby oglądać dużo filmów. :)

    ReplyDelete
  5. Muszę zobaczyć ;))
    www.blog017.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. film jest cudowny i wzruszający..

    ReplyDelete
  7. uwielbiam ten film. ♥

    ReplyDelete
  8. Chętnie obejrzę, też mam mnóstwo takich filmów po których zaczynam zastanawiac się nad swoim życiem :)

    ReplyDelete
  9. Oglądałam ten film i wiesz co ci powiem ? Masz racje co do tego filmu ! Zmienił twoje i troszeczkę moje nastawienie do życia. Na prawdę super jest ten film mogę tylko tyle o nim powiedzieć bo po prostu inaczej się nie da ; ) Jedna czy dwie recenzje w miesiącu ? To świetny pomysł ! Z niecierpliwością czekam na kolejne twoje wspaniałe jak ta recenzje ; )

    http://aniaa-aniaaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Jeszcze nie oglądałam, koniecznie muszę go zobaczyć :)

    ReplyDelete
  11. Oglądałam coś podobnego, tylko że to był jeden z odcinków jakiegoś serialu o kosmitach. xd Na początku też zmieniłam swoje nastawienie do życia, ale potem mi przeszło, bo to wcale nie tak łatwo wykorzystywać każdy dzień jak tylko się da!
    To smutne, że niektóre osoby chcą żyć, a muszą umrzeć; a natomiast inni wręcz przeciwnie.. :(

    ReplyDelete
  12. jest genialny, aczkolwiek płakałam jak bóbr, kiedy Tessa umarła :(

    ReplyDelete
  13. Napisałaś bardzo zachęcającą recenzję! Muszę go obejrzeć :)
    Pozdrawiam^^

    ReplyDelete
  14. muszę koniecznie obejrzec ten film nawet jeszcze dziś,bo wydaje sie naprawde ciekawy chyba bede ryczeć,Kocham takie filmy.
    Jasne chetnie bede czytała takie recenzje iż jestem kinomanką.


    sycaaaaaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Film jest genialny ! Ja też na jutro nie mam jeszcze planów ;) + http://dagga-daga.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Oglądałam! Piękny film.

    ReplyDelete
  17. Ja też dzisiaj spędziłam cały dzień w domu, bo pogoda jest naprawdę tragiczna. Pada i pada...burza za burzą. Jest teraz jakoś około 12*C na Mazurach :/

    Jeśli chodzi o film, to muszę go koniecznie obejrzeć!

    www.my-life-is-pastel.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Myślę, że jedna recenzja miesięcznie wystarczy. :)
    a co do notki, to jest bardzo ciekawa.
    Strasznie podoba mi się to zdanie "Może czas wystartować z mety i póki na to czas, zawalczyć o swoje marzenia?!"
    :D
    Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  19. ten film jest jednym z najlepszych filmów jakie oglądałam ♥

    ReplyDelete
  20. widziałam ten film jakiś rok temu, normalnie na końcu się popłakałam :(
    zapraszam do mnie
    fashionable-sophie.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. AnonymousJune 30, 2013

    oglądałam niedawno ten film i się popłakałam, naprawdę jest genialny!
    i także zmienił moje podejście do świata :)

    ReplyDelete
  22. Jeszcze tego filmu nie oglądałam ale widać, że jest naprawdę świetny, więc z chęcią obejrzę ;)


    stylizations-natalia.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Nie oglądałam filmu, ale przeczytałam dużo podobnych książek do niego. Takie historię na prawdę wzruszają.

    ReplyDelete
  24. film daje nieźle do myślenia :)
    zapraszam do mnie :)
    http://ambrosio-weronika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. Oglądałam kilka miesięcy temu ten film, piękny. Uwielbiam takie kino :)

    ReplyDelete
  26. Musze go obejrzeć!
    Bardzo się wyruszyłam jak opisywałaś ten film. <3
    mar-tysia.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. Idę zaraz obejrzeć ten film. Szczerze mówiąc mocno mnie zaciekawił. :)

    kitcaaat.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. świetny jest ten film♥

    ReplyDelete
  29. Oglądałam, dość dłuższy czas temu. Cieszę się, że potrafisz opisać odczucia związane z tym filmem. Ja niestety nie potrafię, ponieważ braknie mi odpowiednich słów i zdań, aby stworzyć coś co byłoby równe mojemu myśleniu:)

    ReplyDelete
  30. Jakiś czas temu oglądałam już ten film i muszę przyznać, że jest niesamowity :) Piękna historia i bardzo wzruszająca opowieść :)

    ReplyDelete
  31. oglądałam, genialny <3

    ReplyDelete
  32. Chyba mnie namówiłaś do obejrzenia filmu.


    http://swiat-oczami-weroniki.blogspot.com/

    ReplyDelete
  33. oglądałam, jest naprawdę świetny lecz zawsze chce mi się po nim płakać, więc obejrzałam go tylko raz. Jest bardzo podobny do filmu pt: " Szkoła uczuć " ma te samo przesłanie . ;))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uważam, że ten jest lepszy. ;)
      Jeszcze więcej przekazuje i jest to nowszy film. ;)

      Delete
  34. Ja jestem za żebyś pisała takie recenzje bo piszesz niesamowicie.
    jigsaw-jigsaw.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ciesze się, że czytacie to. ;)
      W pewnym sensie piszę to byście mnie poznali, byście zobaczyli jaka jestem naprawdę. Że moj blog, to nie tylko zdjęcia z codzienności, outfity, a rownież przemyślenia. ;)

      Delete
  35. Masz racje, trzeba realizowac swoje marzenia i chwytac dzien :))
    Filmu nie ogladalam ;)

    ReplyDelete
  36. Chętnie obejrzę ten film ;)

    ReplyDelete
  37. Znam ten film już spory czas, naprawdę wart obejrzenia! ♥

    ReplyDelete
  38. Wow, wydaje się być rewelacyjny. Ja o podobnej tematyce oglądałam "Szkołę uczuć",którą na pewno znasz :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oczywiście, że znam. ;)
      Haha ja przesiaduję przed monitorem bardzo często ;D
      A szkołę uczuć oglądałam jakoś 2-3 lata temu podczas pobytu w Niemczech, akurat w telewizji leciał. Oczywiście na polskiej telewizji haha ;)

      Delete
    2. No ja w sumie wpadłam na ten film niedawno, ale oglądałam go kilkakrotnie i za każdym razem łza mi płynęła pod koniec -,-
      Ale to chyba mój ulubiony film ♥

      Delete
  39. Oglądałam, piękny :)
    zyrafiontko.blogspot.com

    ReplyDelete
  40. ciekawy film :D może dzisiaj obejrzę jak nie będę miała nic do roboty
    paulla-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  41. AnonymousJune 30, 2013

    Jasne, że pisz więcej takich recenzji ! ;)

    ReplyDelete
  42. od kilku dni zastanawiam się czy wpisać ten film do listy na lipcowe wieczory czy poczekać, ale po twoim opinie myślę,że czym prędzej po niego sięgnę, a potem recenzja na cicho-sobotnie.blogspot.com na który zapraszam
    Poza tym bardzo ciekawy blog, fajnie piszesz miło się czyta, pozdrawiam i zapraszam do siebie :>

    magdalena-antonina.blogspot.com

    ReplyDelete
  43. oglądałam i mam takie samo zdanie jak Ty ;) Jest przepiękny :)
    Pozdrawiam - Rosa

    ReplyDelete
  44. Przed chwilą obejrzałam, pod koniec łzy ciągle ze mnie leciały, haha

    ReplyDelete
  45. Słyszałam o tym filmie i mam zamiar go obejrzeć :)

    ReplyDelete
  46. Nie oglądałam, ale po takiej recenzji na pewno się to zmieni :D

    Zapraszam
    http://dominika-lifestyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  47. Oglądałam jest przepiękny i zgadzam się z kometarzem trochę wyżej-więcej takich recenzji! :)

    ReplyDelete
  48. Film oglądałam.
    Oczywiście bardzo mnie wzruszył, i teraz jest jednym z moich ulubionych.
    Polecam ci też bardzo "Keith" jeśli jeszcze nie oglądałaś.

    ReplyDelete
  49. Zachęciłaś mnie do obejrzenia tego filmu i jakoś niedługo muszę go obejrzeć :)
    Jutro Skype :*

    ReplyDelete
  50. Gratuluje ! Zostałaś nominowana do Liebster Awards.
    Dowiedź się więcej na : http://kajkams.blogspot.com/2013/06/liebster-awards.html

    ReplyDelete
  51. Po opisie wydaje sie swietny ;) Ja bardzo lubie takie filmy i chyba dzis jeszcze wezme sie za ogladanie ;)
    O fajnie moglabys zrobic kilka recenzjii :)

    ReplyDelete
  52. Nie oglądałam ale mnie do tego filmu przekonałaś ;)
    Fajny pomysł z tymi recenzjami- oby było ich więcej! ;*

    ReplyDelete
  53. Nie oglądałam ale koniecznie muszę to nadrobić :)

    ReplyDelete
  54. Oglądałam go i się popłakałam szczególnie pod koniec. To mój jeden z ulubionych filmów

    ReplyDelete
  55. ~Haha, oj, kochana! :)

    Muszę obejrzeć ten film, wydaje się być warty obejrzenia.

    ReplyDelete
  56. AnonymousJune 30, 2013

    Oglądałam ten film i miałam po nim podobne przemyślenia. Jeśli interesują Cię filmy o podobnej tematyce, to polecam "Listy do Boga", "Odrobina nieba", "Bez mojej zgody" i "Ósmoklasiści nie płaczą". Każdy z nich jest wzruszający i warty obejrzenia. Rzeczywiście, takie filmy doskonale pokazują, jak krótkie jest życie, że należy z niego czerpać jak najwięcej i doceniać to, co mamy.

    ReplyDelete
  57. Oglądałam, fajny :)
    Przepiękny wygląd bloga!

    ReplyDelete
  58. oglądałam i polecam także :)/ http://lifeinparadisecityyy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  59. Nie widziałam, ale przeczytałam książkę i... wow! Niesamowita! :)

    ReplyDelete
  60. Nie oglądałam filmu, ale wydaje się fajny po przeczytaniu opisu. Może kiedyś go obejrzę :)

    chevval.blogspot.com

    ReplyDelete
  61. Muszę obejrzeć ten film ; D Pisz, pisz takie recenzje! Przyjemnie się czyta ; )
    Pozdrawiam ;d

    http://po-prostu-dynka.blogspot.com

    ReplyDelete
  62. Mam ten film na swojej liście filmów do obejrzenia :)
    Fajnie byłoby zobaczyć recenzje :D

    ReplyDelete
  63. Masz rację, ale dla ludzi ważniejsze są jakieś głupie spory i w ogóle. Wolą palić i pić pod mostem, zamiast uczyć się i kiedyś spełnić swoje marzenia, gdzieś wyjechać, zobaczyć ''kawałek'' świata.

    ReplyDelete
  64. Muszę obejrzeć, choć chyba bym przy nim się popłakała. :<

    http://marpleous.blogspot.com/

    ReplyDelete
  65. Oglądałam i na prawdę świetny film :)

    ReplyDelete
  66. Oooo, muszę obejrzeć ! Uwielbiam takie filmy :)

    ReplyDelete
  67. Postaram się obejrzeć :) Chociaż w ostatnim czasie obejrzałam strasznie dużo "ciężkich" filmów i muszę trochę wypocząć :) Zapraszam do mnie: http://anotherverra.blogspot.com/

    ReplyDelete
  68. Oglądałam..genialny <3
    Zapraszam www.sweet-kiwi-life.blogspot.com :)

    ReplyDelete
  69. Oglądałam, cudowny film. Płakałam pod koniec. :C

    ReplyDelete
  70. Aż boję się oglądać ;o

    ReplyDelete
  71. Musze obejrzeć :) Zapowiada się bardzo ciekawie :)

    http://to0siaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  72. Super notka lubię twój blog :)). A film jest genialny masz rację on nas naprawdę uczy :)))).

    ReplyDelete
  73. Muszę obejrzeć. ; ) Pisz czasem takie recenzje, będę wiedziała co warto zobaczyć. : )
    Mam pytanie, czy strona kinolive.pl jest darmowa?

    ReplyDelete
  74. MUSZE ZOBACZYC! zapraszam do siebie http://measfes.blogspot.com/ prowadze bloga o moim zyciu w USA ktory w tym roku spedze :)

    ReplyDelete
  75. własnie go obejrzałam:)
    dzięki Twojej notce. jeju! na końcu tak płakałam ze nie mogłam się uspokoić!
    daje do myślenia, oj daje.

    ReplyDelete
  76. Moje życie odmienil film "BEZ MOJEJ ZGODY" POLECAM OBEJRZ !

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*