Na poprawę humoru

Wednesday, June 12, 2013

Cześć kochani! ;* Dzisiejszy dzień w szkole był dosyć męczący. Możliwe, że lekcje dłużyły się przez wysoką temperaturę. Oceny w szkole już są prawie wystawione. 17 dni do zakończenia roku szkolnego. Ja już nawet wymyśliłam co ubieram na zakończenie haha. Obsesja! ;) Nie mogę się doczekać wakacji! ;)
Po powrocie do domu czekała na mnie miła niespodzianka. Doszły do mnie nowe paczuszki. ;)


Awww uwielbiam wszystkie z nowych rzeczy! ;)
Ponownie wszystkie okazały się strzałem w dziesiątkę.

Paczuszki doszły z :
Z zlz.com już zamawiałam jakiś czas temu, jednakże jeszcze nie miałam okazji ich tutaj pokazać. Co do romwe - to moje pierwsze zamówienie, ale jestem bardzo zadowolona z jakości ciuchów! ;) Niebawem zaprezentuje te rzeczy na sobie. Może zachęcę Was do zakupu? ;) Już teraz muszę powiedzieć, że naprawdę polecam! ;)
Przy przymierzaniu ciuchów; )

Po przymierzaniu weszłam porozmawiać na skype z Lucy. ;) 
Trochę się nagadałyśmy! ;) 
Hahaha. Mój.. czysty ekran..

A ja zmykam, bo zorientowałam się, że miałam odpisywać zeszyt z biologii na jutro! - Rano! Kurcze i jutro biegi na ocenę. >.< Nie lubię...
3majcie się

You Might Also Like

50 KOMENTARZE

  1. Bluzka ze zdjecia wydaje sie sliczna *-*

    ReplyDelete
  2. Powodzenia w bieganiu !:)

    ReplyDelete
  3. czekam na jakieś stylizacje z nowymi ciuchami :)
    noemisoul.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Już nie mogę się doczekać kiedy pokażesz nowe ciuchy na sobie. :)

    ReplyDelete
  5. Koszula w kwiaty jest świetna :) Też nie lubię biegać na ocenę. Powodzenia Ci życzę!


    Zapraszam
    http://dominika-lifestyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Ładne ubranie i życzę powodzenia przy bieganiu :)

    Zapraszam

    http://fantastyczny-swiat-wiktorii.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Ja mialam dzisiaj biegi na ocenę ;D 4 dostałam :)

    Zapraszam na nowy post:
    http://swiat-oczami-weroniki.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Zakupy najlepsze na poprawę humoru! :D
    Ja ma jutro zawody, więc trzymam kciuki za nas obie ;*

    ReplyDelete
  9. Tez mam wybrane, co ubieram na zakończenie. Tylko, ze ja mam w lipcu ;w;

    ReplyDelete
  10. Koszula jest śliczna <3 Powodzenia w biegach!:)

    http://po-prostu-dynka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Czekam na posty ze stylizacjami :)

    ReplyDelete
  12. uhuhuhuhuh juz widać że ciuszki boskie !!
    mam pytanko
    czy bylaby taka mozliwość zrobienia z Tobą TinyChatu czy coś takiego ? Na razie go nie ogarniam, ale chodzi mi o to, że od niedawna zaczełąm prowadzić bloga modowego, gdzie pokazuje stylizacje oraz zdjęcia z sesji modelingowych i mam mało obserwatorów itp, tak mi troche smutno z tego powodu, a że Ty jesteś wspaniałą blogerką (od dawna Cie oglądam) to tak sobie pomyślałam czy być się zgodziła, byłoby mi bardzo miło ;*
    http://lala-lovee43.blogspot.com/
    Twoja fanka i początkująca blogerka ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Musiałabym się zastanowić, ponieważ dosyć wiele takich propozycji i każdej nie mogę zrealizować..
      Miło ♥

      Delete
  13. już dłuższy czas zastanawiam się nad kupieniem paru ciuchów na romwe, chyba się na to w końcu zdecyduję :)

    ReplyDelete
  14. Powodzenia z bieganiem :) Też ostatnio miałam ale nie ćwiczyłam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. No właśnie ja tak dramatyzowałam a nie ćwiczyłam dzisiaj ;D

      Delete
  15. świetne ciuchy, czekam na posty z outfitami :D Ślicznie wyglądasz w tej koszuli *.*
    Oooo Lu! :D

    ReplyDelete
  16. Haha, ja zapewne będę strój na zakończenie ogarniała dopiero dzień przed zakończeniem. Na pewno założę moje ulubione koturny ♥ Jeszcze macie biegi? U nas już nic nie ma na ocenę ;/
    *Ile szła przesyłka z romwe? I gdzie dokładnie wpisywałaś ile pobrać z konta Winnie?

    www.my-life-is-pastel.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Przesyłka z romwe nie szła wcale długo. Chyba coś koło tygodnia ;)
      Tam jest takie małe okienko. Ja na początku też nie wiedziałam więc wpisywałam wszędzie haha ;)
      Tam musisz napisać jaką kwotę chcesz pobrać ;)

      Delete
  17. Ja tak po części nie chce zakończenia roku, bo się od razu po tym wyprowadzam :C
    czekam na stylizacje <3
    piganejro.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Jakie świetne bluzeczki!

    ReplyDelete
  19. świetne ciuszki ! *___*
    chciałabym porozmawiać z Lucy na skypie ♥

    ReplyDelete
  20. czekam na notkę ze stylizacjami :D

    ReplyDelete
  21. Zamówiłam już ubrania z sheinside i czekam tylko na przesyłkę :) Według mnie romwe i sheinside są bardzo podobne i myślę, że całe kupno przebiega tak samo. Jednak ostatnio na romwe zobaczyłam parę genialnych rzeczy i musze je kupić *.* Co do zlz to jeszcze nie widziałam :)

    ReplyDelete
  22. Dasz radę z tymi biegami. :D

    ReplyDelete
  23. Też miałam biegi na ocenę ;_; 800 m, a ty ile ?

    lifestylemichalina.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. W sumie to nie wiem, ale mało. Jednakże ja wolę te dłuższe biegi niż te krótkie na czas..

      Delete
    2. A ja właśnie odwrotnie, bo my te 800 m też mieliśmy na czas ;/ .

      Delete
  24. zapowiada się ciekawie :D

    ReplyDelete
  25. Ty jesteś taka ładna, że aż przesadzasz! :* JUTRO WYSYŁAM KSIĄŻKĘ. Przepraszam, że tak długo.. :( To wszystko przez tą durną szkołę. :x
    maania-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Piszę to już 905374386 raz : Wyczekuję! ;) ;*

      Delete
  26. jestem ciekawa jak te rzeczy będą wyglądały na tobie :)

    ReplyDelete
  27. Ja lubię biegać, ale nie na ocenę -.-
    http://enitablog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  28. Trochę Ci zazdroszczę tych wakacji "za- niedługich" ja niestety pracuję all time;/ ale sa tez tego plusy :) Pozdrawiam:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Np. pieniądze na nasze zachcianki :P

      Delete
    2. Chociażby pieniądze:)

      Delete
  29. śliczne ubrania :)
    nigdy nie lubiłam biegać na ocenę -,-
    powodzenia :)

    ReplyDelete
  30. Koniecznie musisz nam pokazać te ubrania ;3

    ReplyDelete
  31. Ciekawie te ubrania wyglądają ;)

    ReplyDelete
  32. Przepiękne rzeczy! Wszystkie wpadły mi w gust.
    Gdy współpracuje się z jakąś firmą, to dostaje się rabat czy kilka wybranych rzeczy? O odpowiedź proszę na moim blogu, szybciej znajdę, a jest to dla mnie ważne.

    http://marpleous.blogspot.com/

    ReplyDelete
  33. Fajna koszula. Nie mogę się doczekać jak pokarzesz resztę ciuchów :D


    stylizations-natalia.blogspot.com

    ReplyDelete
  34. mam tą bluzkę w usta ;)

    ReplyDelete
  35. śliczna bluzeczka :*
    zapraszam do mnie
    fashionable-sophie.blogspot.com

    ReplyDelete
  36. świetne ciuszki! :)

    ReplyDelete
  37. Oj taaak! Nowe ubrania na poprawę humoru są najlepsze :D

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*