Koszula w paski

Wednesday, June 19, 2013

Cześć wszystkim! U Was też są takie straszne upały?.. W sumie można powiedzieć, że z minuty na minutę robi się coraz bardziej upalnie. W szkole wytrzymywać się nie da, a więc już rezygnuję ze szkoły i robię sobie więcej wolnego. Akurat dzisiaj nie poszłyśmy z dziewczynami na technikę i poszłyśmy do kilku sklepów i na lody. ;) Gdy na przed ostatniej lekcji mieliśmy pisać w zeszytach, to myślałam, że się rozpłynę. Były to moje ostatnie chwile wytrzymałości. Haha. Dziwię się, że doszłam do domu, jeszcze tym bardziej, że szłam dłuższą drogą i cały czas pod górkę!

A wczoraj doszła do mnie nowa paczka z sheinside.com, z której jak zwykle jestem mega zadowolona! ;) Doszła m.in koszula, za którą wyczekiwałam najbardziej. Połączenie jasnego jeansu z paskami świetnie ze sobą współgra! Na szczęście jest ona cienka! ;)
Niestety mam tylko zdjęcia w lustrach, z korzystając z czasu kiedy Sandra przymieszała bluzkę xd.
Z Paulincią i Adą niestety nawet zdjęć nie mam, haha. ;)

 siska Sandra. ;)

Jedno jedyne udane z dworu ;D
Koszula - sheinside.com | okulary - New Yorker | Spodnie - zlz.com  | torebka - wholesale-dress.net

A obecnie sobie odpoczywam w domku. Jak dobrze, że chociaż tutaj temperatura jest w sam raz! ;)
Miłego dnia!
 ♥

You Might Also Like

80 KOMENTARZE

  1. U mnie też upał nie do wytrzymania, ale ja już od kilku dni postanowiłam zrobić sobie wolne do końca roku ;)) A ty jeszcze idziesz do szkoły? Wygląd bloga już dokończony?
    Śliczna jesteś! ♥

    www.my-life-is-pastel.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. świetna koszula ! :) U mnie też jest strasznie gorąco. ;p

    ReplyDelete
  3. Całkiem fajna!

    my-world-by-sophie.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Śliczna koszula <3
    Ja właśnie zbieram obserwatorów, żeby kiedyś współpracować z sheinside!

    www.czarne-chmury.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Fajna koszula.U mnie też gorąco,ale niestety już wole się skończyło i muszę wracać do szkoły jutro,ale chyba od poniedziałku nie będę chodzić.

    ReplyDelete
  6. bardzo ładna koszula :D
    masz piękne oczy *.*

    ReplyDelete
  7. Śliczna jest ta koszula <3
    Zapraszam do mnie: http://evendery.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Bardzo ładna ta koszula ! :) Dostajesz ubrania ze współpracy czy sama kupujesz ?

    ReplyDelete
  9. śliczna koszula!
    zapraszam do mnie
    fashionable-sophie.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. super koszula ;d pasuję ci takie rzeczy, ja czułabym się w tym głupio ;p

    http://ally-ay.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. śliczna ta koszula! ekstra są te dżinsowe wstawki :D

    ReplyDelete
  12. Świetna koszula *.*
    U mnie nawet w domu jest za gorąco ;c

    Zapraszam do siebie : http://szalone-moje-zycie.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Cudowna *.* <3
    www.blog017.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Koszulka inna niż zwykle, ale bardzo ładna.
    http://karolinablonska.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Genialna koszula, na prawdę ładnie w niej wyglądasz.
    Zapraszam do mnie http://fantastyczny-swiat-wiktorii.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. U mnie też jest mega gorąco. Fajna koszula ;)


    stylizations-natalia.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. U mnie też upały,jejku sliczna jest ta koszula *-*
    ja tez juz robie sobie wolne

    sycaaaaaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. noo straszne upały, jeszcze niedawno nie mogłam się doczekać, aż będzie gorąco, a teraz mam dość. wyglądasz świetnie :)

    ReplyDelete
  19. świetna jest (;
    U mnie też taki upał, ale ja już nie chodzę do szkoły od poniedziałku ;P

    ReplyDelete
  20. Śliczna koszula :D Widzę, że zmieniłaś wygląd bloga...bardzo fajny :)

    Zapraszam:
    http://meganowaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. ojejku jaka śliczna!:)

    ReplyDelete
  22. Świetna!

    allly-all.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Jest fantastyczna, uwielbiam takie :D U mnie również mega gorąco, uroki lata :)

    Zapraszam

    http://dominika-lifestyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. nagłówek śliczny, a koszula jeszcze bardziej *.*

    http://bafianig.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. U mnie również gorąco. Jak zrobiłaś, że te hmmm.... te czerwone jakby ogniste kule są nad nagłówkiem? I ten ptak i napis "Hello" nad paskiem bocznym?

    http://marpleous.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mam designerkę blogową ;)
      Nie wiem jak ona to zrobiła. Co do wyglądu, to skonczony nie jest jak coś ;)

      Delete
  26. Swietna koszula. Jak na sheinside placic zlotowkami?

    lifestylemichalina.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie płaci się złotówkami.
      Dokładne instrukcje można znaleźć w google ;) Z obrazkami jak wszystko przebiega. ;)

      Delete
  27. śliczna ta koszula, taka inna :)
    Masz świetny wygląd, pomogłabyś mi z moim? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie potrafię wykonywać wyglądów. ;)
      Zawsze robi mi weeronika-blog.blogspot.com

      Delete
  28. Hmm , a mogę spytać , czy to ty prosiłaś Weronikę o design , czy to ona wyszła z propozycją ? :)
    Koszula jest świetna .
    Jeśli chodzi o upały, to u mnie jest aktualnie 35,5 * . :D
    Buziaki,
    http://eastofbuckleberry.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja, ale to już dawno temu ;)
      U mnie chyba wiecej ;c ehh te upały. xd

      Delete
  29. koszula śliczna ! ładnie ci w niej !

    ReplyDelete
  30. Piękna koszula, cudne zdjęcia :*
    Zapraszam do siebie:
    http://nasteraa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  31. swietna koszula!

    bubbleania.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. To świetne połączenie. Te paseczki w tej odsłonie wyglądają mega! ;D
    A mogłabyś mi powiedzieć czy Weronika robi także innym designy? ;)

    ReplyDelete
  33. Rewelacyjna jest ta koszula ;3

    Ale tu się pozmieniało :)

    ReplyDelete
  34. Tak, u mnie też jest upaał.:)

    Koszula świetna!

    ReplyDelete
  35. Takie koszule są najlepsze na upały ;)

    ReplyDelete
  36. Ciekawe połączenie ;)
    Ja też już nie wytrzymuję w szkole ;/

    http://sa-sza.blogspot.com/

    ReplyDelete
  37. U mnie dzis na blogu podobne zdjęcia :d

    ReplyDelete
  38. U mnie dzis na blogu podobne zdjęcia :d

    ReplyDelete
  39. a u mnie dzisiaj było całkiem znośnie, ciepło, ale nie za gorąco :D

    ReplyDelete
  40. Śliczna ona ^^ Jakoś nigdy nie mogę się przekonać, by coś kupić z tego sklepu xD Te ceny mnie odrażają :D

    ReplyDelete
  41. Nie lubię ubrać w paski, no ale Tobie do twarzy w nich. c:

    ReplyDelete
  42. śliczna koszula :)
    śliczny wygląd bloga *.*

    doniadominikam.blogspot.com

    ReplyDelete
  43. też sobie zamówiłam tą koszule <3

    ReplyDelete
  44. U mnie też takie upały, ale w sumie tyle czasu wyczekiwałam lata! :)
    Śliczna koszula ;)

    ReplyDelete
  45. Do twarzy Ci w paskach <3

    ReplyDelete
  46. U mnie też gorąco, bardzo gorąco. W szkole wytrzymać się nie da. Ale już niedługo <3

    Śliczna koszula :)

    ReplyDelete
  47. Koszula jest świetna.!
    U nas też taki gorąc, masakra. Dzisiaj połowa klasy nie przyszła na lekcje.! :)

    Blog bardzo fajny. ;3
    może obserwujemy?
    http://angie-and-wer.blogspot.com/

    ReplyDelete
  48. oj taaak ! upał niesamowity .. ładna bluzka xd

    ReplyDelete
  49. Ciekawy blog:>
    Podoba mi sie ta koszula^^
    Obserwujemy?:3
    zapraszam do siebie<3

    ReplyDelete
  50. Świetna jest ta koszula. :)

    ReplyDelete
  51. śliczna ta koszula <3

    ReplyDelete
  52. Jaka fajna koszula!
    Coraz więcej osób kupuje w tym sklepie, aż mnie kusi, żeby sobie też coś sprawić ^^
    Zapraszam w wolnej chwili :)
    http://socoolstorybro.blogspot.com/

    ReplyDelete
  53. ślicznie!!!!!!! Uwielbiam twojego blogusia :)

    ReplyDelete
  54. cudowna koszula ^^ u mnie tez straszne upały -,-

    ReplyDelete
  55. bardzo fajna ta kosuzla, podobają mi sie te wstawki :)

    ReplyDelete
  56. Jeny rozpływam się jak tylko patrzę na tw twoje dłuuugie spodnie o.O
    Koszula genialna, te jeansowe wstawki fajnie się komponują :)

    ReplyDelete
  57. wwspaniałą ta koszula mnie teraz bardzo kręcoą paski

    Zapraszam http://susan-zuza.blogspot.com/

    ReplyDelete
  58. Dlaczego jesteś taka śliczna ? Dziękuję bo zmotywowałaś mnie do schudnięcia :P Jak zobaczyłam te zdjęcia to powiedziałam: " ja też mogę być taka szczupła" ^_^

    PS. Piękna ta koszula

    http://domicchi.blogspot.com

    ReplyDelete
  59. Piękna koszula!!! Zachwycasz!

    ReplyDelete
  60. Super koszula. Musze zajrzec na ta stronke bo widez ze siwetne rzeczy maja.

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*