Dzień Dziecka ;)

Saturday, June 01, 2013

Cześć kochani! Dzisiaj Dzień Dziecka! Z tej okazji chciałabym życzyć wszystkim wszystkiego najlepsze, bo przecież dzieckiem jest się zawsze, bez względu na wiek! ;)
A tak wgl. coś czuję, że się rozchoruję. Nienawidzę być chora, a co dopiero w upalne dni. Nie mogę wtedy oddychać i czuję się naprawdę fatalnie. ;c Oby to tylko drobne przeziębienie! ;)

Dzisiaj ubrałam sukienkę, która doszła w ostatniej paczce od sheinside.com ;)


Prawda, że śliczna ta sukienka? *o*
Sheinside.com ma wszystkie świetne rzeczy!♥

+ Dzisiaj był tinychat z Lucy. Napisałam o nim na fp. ;) A Luu napisała na blogu. ;)
Dziękuję Wam za wspólną rozmowę. ;*
A dzisiejszy cały dzień spędzam w domu... a jutro zapewne czeka mnie nauka. Cóż po powrocie do szkoły zacznę odliczać do wakacji i obozu! ;* Już nie mogę się doczekać! Ogólnie - mam nadzieję, że moje wakacje 2013 będą niezapomniane!

A co do dzisiejszych zdjęć to przepraszam, że są nijakie, ale musiałam poradzić sobie sama... Brak fotografa.
Miłego wieczoru! ;* Jutro dodam mix zdjeć z tiny. ;)

You Might Also Like

94 KOMENTARZE

  1. Ale śliczna sukienka!
    I śliczna ty!
    Cudowne to pierwsze zdjęcie, jakoś tak od razu mi się spodobało :)

    ReplyDelete
  2. Piękne zdjęcia.
    Zrobiłam 13 zdjęć z tinychat ;)

    ReplyDelete
  3. Super post ;)
    I śliczna sukienka *-*
    Zapraszam :
    http://jasmin--diary.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Świetny był tiny ;*
    Ja też zaczynam być chora ;c

    ReplyDelete
  5. piękna sukienka! :D
    ja tam lubię być chora :)

    ReplyDelete
  6. śliczna sukienka :D

    ReplyDelete
  7. Ojej mam nadzieję, że nic Ci nie będzie i że to nie przeziębienie tylko po prostu słabszy dzień :3

    Bardzo dziękuję za życzenia :D Wzajemnie :***

    Tak to prawda. Śliczna ta sukienka ;) Ogólnie cała jesteś śliczna i chuda. Jak Ty to robisz ? Ja jestem gruba jak świnia :(

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    http://domicchi.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahh taka chuda byś nie chciała być ;)

      Delete
    2. Chciałaaabyyym !!! ;( Ale nie jestem, a bardzo bym chciała. Wolę być szczuplutka tak jak Ty, a nie taka gruba jak jestem :(

      Delete
    3. Ohh coś Ty! Nie mów tak, na pewno jesteś piękna kochanie ♥
      Zaakceptuj siebie! ;*

      Delete
  8. Ja już odliczam dni do wakacji i obozu mojego :D Sukienka śliczna ! A to pierwsze zdjęcie- The best *-* Też czuję się chora.. Wiem, że zaraz będę leżeć w łóżku przez tydzień + przewiało mnie :( Trzymaj się, pozdrawiam.
    http://swiat-oczami-weroniki.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. zdrówka :)
    dziekuje i wzajemnie

    ReplyDelete
  10. trzymaj się tam, zdrówka:*
    poza tym sukienka cudowna :)

    ReplyDelete
  11. Mi sukienka nie przypadła do gustu, ale przecież nie musi :)
    Śliczne kreski! Ja też będę odliczała do wakacji :>

    xyyn.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. AnonymousJune 01, 2013

    śliczna jest , na serio! :D ale nie sądzisz że ona jest na jakieś przyjęcie czy cos? a nie że tako sobie wyjść gdzieś, jest troche za poważna , ale śliczna :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jak kto lubi. ;)
      Zależy kto jaki styl preferuje. Niektórzy przecież chodzą ubrani tylko elegancko ;)
      Ale ja się z Tobą zgodzę, tylko po prostu chciałam ją Wam pokazać, bo dodałam tak jakby zapowiedź na twittera ;)

      Delete
    2. AnonymousJune 02, 2013

      A jak dla mnie to może i być na co dzień ;) Na upalne dni i wgl ;)

      Delete
  13. Jesteś cudna! I twoja sukienka też! <3
    Super blog!
    Obserwuję i liczę na to samo! :D
    normalnanienormalna.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. nawzajem Jess ;)
    jesteś taka śliczna... i ta sukienka też, jest cudowna <3

    ReplyDelete
  15. Sukienka rzeczywiście jest piękna <33

    ReplyDelete
  16. Muszę przyznać że pierwsze zdjęcie mnie mega inspiruje *.*
    I w ogóle piękna sukienka <3
    xoxo


    xyma-xymaa.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ogólnie po przerobieniu zdjęć na czarno-białe, każde jest o niebo lepsze, ale chciałam pokazać także ten piękny bordowy kolorek sukienki ;)

      Delete
  17. naprawdę śliczna ♥

    http://about-me-julia.blogspot.ie/

    ReplyDelete
  18. Sliczny jest jej kolor;))

    ReplyDelete
  19. Choć niby już dorośli! To w środku jeszcze dzieci!
    Najlepszego . :)

    + Ślicznie wyglądasz w tej sukience. :)

    ReplyDelete
  20. Boziu, zazdroszczę sukienki <3 Pięknie w niej wyglądasz. Wiesz, ja już teraz życzę Ci udanego obozu : )

    http://seranity-mitty.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. Śliczne masz kreski !
    A co do sukienki to jest urocza :)

    ReplyDelete
  22. Świetna Sukieneczka ; ) Taka koronkowa ; ) Prześlicznie ci w niej ; *
    Obserwuję i zapraszam do siebie : http://vizualny-swiat.blogspot.com/ ; )
    Pozdrawiam ; *

    ReplyDelete
  23. Jej, śliczna jest! ;D

    ReplyDelete
  24. śliczna sukienka *.*

    zihozawsze.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. śliczna sukienka!
    zapraszam do mnie
    fashionable-sophie.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. Kreski są mega! :) A sukienka jest cudowna, piękny kolor!

    ReplyDelete
  27. Śliczna sukienka. ;)

    ReplyDelete
  28. Sukienka śliczna ;3
    Zdjęcia ogółem też świetne. Czyżby przeróbka w photoscape? :D

    ReplyDelete
  29. Wzajemnie, wszystkiego najlepszego ^^
    Piękna ta sukienka :)

    ReplyDelete
  30. jesteś śliczna, zdjęcie też mi się podobają. Cały strój wygląda fajnie, w moim stylu. Zapraszam do obserwowania - anonimestyle.blogspot.com :)

    ReplyDelete
  31. AnonymousJune 01, 2013

    jak robisz koka? *-* i wgl. on ci świetnie pasuje! ♥
    śliczna sukienka :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zwyczajnie, kilka gumek, kilka wsuwek i jakoś go robię.

      Delete
  32. Jes prosze pomóż mi, no :D Jakim kodem oddzieliłaś te karty od siebie? :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie znam się na kodach html, nie ja robiłam design ;c

      Delete
  33. cudowna sukienka♥
    wydaje mi sie, że idealnie do Ciebie pasuje. delikatna, dziewczęca koronka i żywy kolor to coś co świetnie podkreśla Twoją urodę !

    ReplyDelete
  34. Obyś się nie rozchorowała. Chorowanie naprawdę nie jest fajne, a w upalne dni to masakra. Pamiętam, zę w ostatnie wakacje rozchorowałam się podczas pobytu nad morzem. Cały dzień w pokoju.

    Zdrowia!!!

    ReplyDelete
  35. Śliczna ta sukienka*-*

    ReplyDelete
  36. Zdjęcia cudo! <3
    http://evendery.blogspot.com/

    ReplyDelete
  37. Śliczna jeest ta sukienka :)
    Lubię sukienki w koronki :)
    Byłam na Tiny !

    bunnyandsunny.blogspot.com

    ReplyDelete
  38. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  39. śliczna, śliczna ta sukienka! *.*
    zdrowia w takim razie Ci życzę ;)

    ReplyDelete
  40. Ślicznie :)
    Jeszcze 38 dni do obozu <3

    ReplyDelete
  41. Wow masz pięknego bloga...
    świetny zdjęcia,masz cudowną sukienkę!Zazdroszczę :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie,nowa notka:
    imluckylady.blogspot.com/
    Obserwuję Cię,jeśli masz ochotę,zrób to samo-bedzie mi mega miło:)

    Kochana powiedz mi jaki masz szablon na bloga ustawiony?

    ReplyDelete
  42. Mam taką samą sukienkę, tylko białą :D.

    ReplyDelete
  43. Uwielbiam takie sukienki a zwłaszcza czerwone!!
    Obserwuję i licze na to samo ♥
    http://misiamisiaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  44. Super ta sukienka!!
    Zapraszam http://misiamisiaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  45. Nie tylko sukienka jest śliczna, ale też również osóbka, która jest ubrana w tą sukienkę <3 ;*

    ReplyDelete
  46. piękne ;)
    http://maris-niewinna.blogspot.com/ zapraszam

    ReplyDelete
  47. W pierwszym zdjęciu się zakochałam ! ♥

    ReplyDelete
  48. Ślicznie to razem wygląda. ; )

    ReplyDelete
  49. śliczna ta sukienka *.*

    zapraszam do mnie
    http://gicia-zakrecona-laura.blogspot.com/

    ReplyDelete
  50. Sukienka śliczna choć sama jednak wolała bym inny kolor , ale akurat tobie ten kolor pasuje ;3
    Życzę szybkiego powrotu do zdrowia !

    ReplyDelete
  51. Śliczna sukienka :)

    http://tunia-ti.blogspot.com/ zapraszam

    ReplyDelete
  52. Ślicznaaa *.*
    Cudny blog : 3
    piganejro.blogspot.com

    ReplyDelete
  53. Śliczna ta sukienka ;3 Na tiny byłam tylko z godzinkę xD

    ReplyDelete
  54. boska sukienka ;d wyglądasz w niej prześlicznie :)

    http://ally-ay.blogspot.com/

    ReplyDelete
  55. Bardzo ładna sukienka *_*.



    stylizations-natalia.blogspot.com

    ReplyDelete
  56. AnonymousJune 02, 2013

    Zamówiłam podobną sukienkę na allegro tylko, że granatową i z krótki rękawem *.* A zastanawiałam się też nad taką samą jak twoja tylko ciemną granatową, ale w końcu ta z krótkim wygrała ;) Tyle, że na allegro były tańsze, a takie same jak w Sheinside.com...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tyle że na moje ciuchy z sheinside.com są naprawdę najlepsze jakościowo ;)

      Delete
  57. boże jaka piękna *.*
    Jess w jakim programie robisz to ''tło'' ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. no ja też mam ten program i nie wiem jak xd

      Delete
  58. Prześwietnie Ci w tej sukience !

    kitcaaat.blogspot.com

    ReplyDelete
  59. Śliczna jest ta sukienka! ;D

    ReplyDelete
  60. Swietna jest , pasuje ci ;)
    Zdjecia extra.Pierwsze najlepsze *-*

    ReplyDelete
  61. Jeju jaka śliczna sukienka!!!
    http://stronaslonca.blogspot.com/

    ReplyDelete
  62. Sukienka ♥♥Zapraszam do siebie http://misiamisiaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  63. Ślicznaa jest ta sukienka*.*

    ReplyDelete
  64. Piękna ta sukienka, kocham ten kolor! Jak robisz to tło wokół ciebie na zdjęciach?

    http://marpleous.blogspot.com/

    ReplyDelete
  65. AnonymousJune 03, 2013

    jaka ładna ta sukienka *.* a jeszcze chciałam się zapytać czy na sheinside można zapłacic za pobraniem przy odbiorze przesyłki? ;D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Z tego co wiem to można płacić tylko przez paypal.

      Delete
  66. AnonymousJune 03, 2013

    a jaka ty jesteś chuda ja bym chciała tak wyglądac może nie jestem jakas bardzo gruba bo waga do wzrostu sie zgadza ale z wyglądu to strasznie wyglądam ;)

    ReplyDelete
  67. AnonymousJune 03, 2013

    z jakiej strony pobrałaś fotoscape ? ;D

    ReplyDelete
  68. Choć gimnazjum już dawno, dawno za mną, to muszę przyznać, że jak na młodziutką blogerkę jesteś moim wzorem. Gratuluje tylu fanów i życzę powodzenia w pisaniu :*

    ReplyDelete
  69. Śliczna jesteś, tak samo jak sukienka :3
    zapraszam do obserwowania i komentowania jeśli się spodoba : http://maartamarta.blogspot.com/

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*