Dzięki blogowi ♥

Saturday, June 22, 2013

Cześć wszystkim! ;) Ahh jaka piękna pogoda za oknem. Znowu! ;) Gdybym tylko miała choć malutki ogródek, na pewno bym w nim spędzała cały dzień, wylegując się. Dzisiaj wpadam do Was z notką dosyć tematyczną. Zauważyłam, że szczególnie cieszą się popularnością i moje obawy przed tym, że nikt tego nie przeczyta znikają. Wiem, że prawdziwi czytelnicy, których interesuje to co piszę, wytrwają do końca. ;) Bardzo Wam za to dziękuję.

Tematem notki jest przyjaźń przez internet. Konkretniej mam na myśli przyjaźń dzięki blogowi! ;)
Nigdy nie przypuszczałabym, że dzięki blogu, który został założony spontanicznie mogę zawrzeć tyle przyjaźni, tyle świetnych znajomości. I od czego to się zaczęło? Głównie osoby, z którymi się teraz dobrze dogaduję zostali moimi czytelnikami. I w najzwyklejszy sposób napisali do mnie! ;) Kto by pomyślał, że od tego się wszystko zaczyna. Mam jedną znajomość, dla mnie szczególnie ważną. Zaczęło się od otrzymania od niej listu, a teraz? Gdy tylko znajdujemy więcej czasu, rozmawiamy ze sobą na skype, codziennie ze sobą piszemy, a nawet postanowiłyśmy wybrać się razem na obóz, by w końcu się spotkać i spędzić ze sobą wakacje! Przed tym planowałyśmy nocki u siebie we wakacje, bo co prawda tak całkiem daleko do siebie nie mamy. (Tomaszów Maz. - Świecie.) ;) Jednakże wyjazd na wspólne wakacje, jest szczególnie cieszący. Na dodatek pozostało 16 dni do wyjazdu! ;) Nigdy bym nie pomyślała, że dzięki blogowaniu zyskam tak wiele znajomości. Każda jest dla mnie ważna. ;) Na obóz jadę także z zaprzyjaźnioną blogerką Arynsą. Wszystkie 3 nie możemy się doczekać już pakowania i wyjazdu! Odliczanie rozpoczęłyśmy już spory czas temu. Czas tak szybko leci, haha śmiałyśmy się z Pauliną i Kariną, że na skype będziemy się pakować, haha i każda ma przydzielony jakiś sprzęt, ponieważ będziemy razem w pokoju! ;)  Niestety nie do końca wiemy jak to będzie z autokarami. Z Kariną będę na pewno, bo wyjeżdża specjalnie z Torunia! Ale nie wiem czy z Arynsą.. ponieważ jedzie kilka autokarów. Najwyżej .. spotkamy się dopiero na miejscu.. Nie można nic zapeszać! ;) Dowiemy się o wszystkim niebawem.
Właśnie zawieranie znajomości jest dla mnie najważniejsze w blogowaniu. Bardzo to doceniam! Każda znajomość w jakimś stopniu jest dla mnie ważna, każde pisanie listów itd. ;)

Nie ogar, długie włosy, grzywka, na klatce schodowej (okokok) xd


Was również zapraszam na niezapomniane wakacje z firmą obozymlodzieżowe.pl! Jeżeli chcecie spędzić ciekawe, niezapomniane wakacje, to jest to doskonale rozwiązanie. Oczywiście więcej relacji zdam po obozie, ponieważ będę wiedziała nieco więcej. Co do notek na blogu , to nie martwcie się! Będę się starała dodać chociaż jedną dziennie, lub będę planować notki automatycznie. ;) Jeżeli się nie wyrobię z dodawaniem notek, zrobię to po powrocie do Polski. Przypominam, że cały czas możecie korzystać z kodu rabatowego :
2584  
kod rabatowy działa przy wszystkich akcjach funclubu! Nie tylko przy obozach. 
  
Nie zraźcie się tym, że jedzie się autokarem tak spory kawał drogi. Ja wywnioskowałam, że to wielki plus, ponieważ obóz będzie trwał 2 dni dłużej i nie będziemy musieli się tak szybko rozstawać. Poza tym, nie wiem czy już mówiłam, czy nie ale autokary są naprawdę pierwszej klasy. U góry znajdują się siedzenia, za to na dole kuchnia, gdzie będziemy mogli sobie przyrządzać 'szybkie dania' oraz malutki kibelek, do.. swoich potrzeb, haha.;) Oczywiście drogę będą umilać puszczane filmy! ;) Jadąc na wymianę do Niemiec, również mieliśmy puszczane filmy, ale nie byłam nimi zainteresowana tak naprawdę, ponieważ firma Sindbad nie wybrała szczególnie za ciekawych filmów... Cieszę, się że właśnie na obozie, o którym słyszałam same pozytywne opinie, będę mogła się poznać lepiej z przyjaciółkami, które poznałam przez internet. ;) Niebawem wybiorę się na zakupy najpotrzebniejsze, typu krem z filtrem! ;) 

Może chcielibyście notkę o najważniejszych rzeczach, które trzeba zabrać? ;)

Miłego dnia!

You Might Also Like

83 KOMENTARZE

  1. Czytałam do końca,a teraz bardzo lubię zawiązywać nowe znajomości :)

    zapraszam do mnie:
    http://maggiee-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. śliczna (;
    Serio się spotkacie? Ale super (; Ja też mam bardzo wiele dobrych znajomości dzięki blogowi, ale niestety chyba nigdy się nie spotkamy :( Chociaż, kto wie? (;

    ReplyDelete
  3. To bardzo fajnie masz, że wybierasz się z nimi na obóz! ;)
    Tak, zrób taki post ;3

    ReplyDelete
  4. AnonymousJune 22, 2013

    kto jest tą osobą z Tomaszowa Maz. ?

    ReplyDelete
  5. Taka notka to ciekawy pomysł ;3

    ReplyDelete
  6. Super, że się spotykacie ;) Ja nie mam ani jednej zaprzyjaźnionej osoby przez bloga ;( To pewnie dlatego, że nikt go nie czyta ;P

    WoW ! Autokary z kuchnią ? Jeszcze nigdy takiego nie widziałam... Zrobisz jemu zdjęcie i wstawisz specjalnie dla mnie ? * prosi *

    Przeczytałam do końca śliczna ;) Pozdrawiam i życzę miłego wyjazdu

    http://domicchi.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ogólnie dodam wiele notek będąc tam. ;)
      O jeździe autokarem, o zakwaterowaniu, atrakcjach i ogólnie;)
      Oczywiście nie będę pisała szczegółów tego co robiłam. ;)
      Wiem, że będę się świetnie bawić ;)

      Delete
  7. Świetny pomysł na notkę :)


    Zapraszam
    http://dominika-lifestyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Myślałam, że notka będzie dłuższa, bo tak straszyłaś tą ,,długością" ;D
    No ciekawa notka, a Karina też ma bloga? Podasz link?

    ReplyDelete
  9. ale super ;)))
    miłego wypoczynku na obozie ;)

    ReplyDelete
  10. Ja nie mam internetowych przyjaciół, jakoś tak wolę żyć wśród osób, z którymi mogę się spotkać w każdej chwili.
    yayallyyay.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Fajna notka:3
    Ja bd musiała przez ok.22 h jechać w autokarze:)

    ReplyDelete
  12. jej, też mam przyjaciółkę którą poznałam dzięki blogowi, ale nie wiem czy kiedyś się spotkamy, chociaż bardzo w to wierzymy <3
    Zazdroszczę ci tego, że możesz się spotkać z przyjaciółkami na obozie :)
    a Paulina i Karina, znają się? Lubią?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie bardzo się znają, poznają się na obozie bardziej ;)

      Delete
    2. mam nadzieję że przypadną sobie do gustu :) . A można prosić o adres bloga KARINY?

      Delete
    3. No ja myślę, że się polubią ;))
      http://a-lot-of-positivity.blogspot.com/

      Delete
  13. dostawanie listów od czytelników i odpowiadanie na nie to coś niesamowitego :>

    ReplyDelete
  14. Bardzo fajnie, ze sie spotykacie :)

    lifestylemichalina.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Ja też mam taką jedną osobę poznaną przez internet ale raczej się z nią nigdy nie spotkam :cc



    stylizations-natalia.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Też mam osobę którą poznałam przez internet ;)
    Jest na prawdę sympatyczną osobą która ma bloga ;*
    Adres to www.pamietnik-jessiki.blogspot.com
    Mam nadzieję, że kiedyś się z nią spotkam <3

    ReplyDelete
  17. oooooo może i ja wybiorę się na któryś z tych obozów <3

    ReplyDelete
  18. Gratuluje tylu nowych znajomości :)
    Zrób notkę o tych rzeczach :)

    ReplyDelete
  19. ja bym chciała taką notkę ,bo sama jadę do Lloret 16 lipca :)

    ReplyDelete
  20. Siema ;)
    Super masz wpisy ;**
    Wbijaj do mnie http://welcome-to-realityy.blogspot.com/
    Pozdro

    ReplyDelete
  21. Widzę, że wakacje szykują się naprawdę ciekawe! :)
    Co do postu to bardzo mi się podoba. Dokładnie go przeczytałam i absolutnie się z Tobą zgadzam. Nieraz internetowe przyjaźnie mogą być więcej warte niż te w realu. Oczywiście nie zawsze. ;)
    Życzę udanego i mile spędzonego obozu! ;**

    http://elliemaries.blogspot.com/

    xoxo

    ReplyDelete
  22. ja też poznałam dużo ludzi przez neta ^^
    jasne, pisz;D zobaczymy co ciekawego zabierasz ze sobą... ale nie post, a filmik ;p

    ReplyDelete
  23. jeej ten internet jest cudowny :)

    ReplyDelete
  24. Tez mam przyjaciol przez internet ;)
    Fjne zdjecie ;)
    Pewnie rob taka notke !! :3

    ReplyDelete
  25. ja jadąc do włoch, to przed wyjazdem poznałam dziewczynę na forum internetowym :)
    i naprawdę to cenię :)
    obóz! ja już nie mogę się doczkeać swojego w sierpniu

    ReplyDelete
  26. Ładne zdjęcia. Fajnie, że nawiązałaś taką przyjaźń. :)
    http://melkafrywelka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  27. dodaje Twój blog do mojej ulubionej listy, możesz się mnie tu spodziewać codziennie. :) Zazdroszczę Ci tylu czytelników :)

    ReplyDelete
  28. Ja również nawiązałam dużo przyjaźni internetowych. Jednak najbardziej związałam się z Zosią. Piszemy codziennie i mamy podobne zainteresowania. A najlepsze jest to, że trafiło się tak, że ona mieszka w tym samym miejscu co moja ciocia. Raczej się spotkamy w te wakacje ;* ♥
    *Ja też chyba pojadę na taki obóz, ale dopiero za kilka lat ;)

    www.my-life-is-pastel.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. Jak fajnie! Jak widać blog daje bardzo dużo korzyści :)
    A tą notkę z najpotrzebniejszymi rzeczami chętnie przeczytam, bo zawsze czegoś zapominam :D

    ReplyDelete
  30. Fajne zdjęcia. ^^ Gratulacje nowej znajomości.

    magiczna-moda.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. Blog rzeczywiście daje sporo korzyści ;))
    Zapraszam do siebie:
    http://nasteraa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  32. szczęściara z ciebie!
    zapraszam o mnie
    fashionable-sophie.blogspot.com

    ReplyDelete
  33. Ale ci fajnie moje znajomości blogowe zawsze trwają najdłużej miesiąc.!
    Weronika.!
    MhhyAha.blogspot.com

    ReplyDelete
  34. AnonymousJune 22, 2013

    właśnie, dłąabyś notkę ze swoją lista zakupów na wyjazd oraz listą rzeczy które pakujesz, bo sama jade tyle że nie na obóz ale do ciotki do Francji na 2 tyg więc może zapomniałam czegoś napisać na liście mojej :D ♥

    ReplyDelete
  35. AnonymousJune 22, 2013

    JA również jadę na obóz za granicę - na Sycylię, po raz drugi z firmą rospond :) jeżeli chodzi o notkę o najpotrzebniejszych rzeczach - bardzo chciałabym abyś ją napisała ;) Uwielbiam twój blog i ciebie! bardzo ciekawie piszesz i jesteś śliczna! :* pozdrawiam :D

    ReplyDelete
  36. Znam kilka osób poznanych przez internet :)

    ReplyDelete
  37. ja też dzięki blogom poznałem mnóstwo świetnych osób :)

    ReplyDelete
  38. Ja poznałam pewną osobę przez inrernet i teraz okazuje się, że ta osoba się przeprowadza do miejscowości w, której ja mieszkam i może bedziemy chodzić razem do gimnazjum:)

    Ja właśnie takie twoje notki lubię najbardziej:)

    ReplyDelete
  39. Ja dopiero niedawno założyłam bloga i mam nadzieje , że też poznam jakiś ciekawych ludzi ;]

    ReplyDelete
  40. Świetny szablon <3 Zapraszam na nowy, dość długi, lecz ciekawy post :3 Pozdrawiam <3

    ReplyDelete
  41. zgadzam się, poznawanie ludzi dzięki blogowi to super sprawa, sama poznałam jedną blogerkę z czego bardzo się cieszę i mam nadzieję, że kiedyś uda nam się spotkać, bo dzieli nas dość spora odległość ;)

    ReplyDelete
  42. Zazdroszczę Ci wyjazdu na obóz! Dodaj post o najpotrzebniejszych rzeczach na wakacje :D
    Kiss ;*

    ReplyDelete
  43. Bardzo fajnie, że się razem spotkacie i sie zgadałyście ze jedzicie na ten sam obóz. Świetna sprawa! :)

    ReplyDelete
  44. Super szablon <333.
    Tło przyciąga uwagę :3. Jesteś bardzo fotogeniczna.

    ReplyDelete
  45. Uwielbiam ten post. Naprawdę! Rzadko się zdarza, żebym przczytała cala czyjaś notkę! Masz super szablon, wydaje mi sie, ze ladniejszy kod poprzedniego. Ja mam jedna dobra kolezanke z internetu, niedawno zaczelysny korespondencje. :)) Zazdroszcze ci mozliwosci spotkania sie z internetowymi kol. Widzialam ze planujesz nawet pojscie na sushi z Ankylsem :))Milych wakacji i spotkan z pryjaciolmi ;**

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mam nadzieję, ze uda mi się z Ankyls spotkać ;) :*

      Delete
  46. Jak tu ślicznie! :o
    Też chcę na obóz :C

    ReplyDelete
  47. taka przyjaźń jest rzeczywiście bardzo fajna, sama mam kilku internetowych znajomych :)

    ReplyDelete
  48. Zgadzam się z tobą i zapraszam do mnie www.my-blue-flower.blogspot.com

    ReplyDelete
  49. Ja poznałem kolegę teraz przyjaciela tez przez bloga jednak nie przez tego którego teraz prowadzę. W latach 2007-2011 prowadziłem bloga o swojej idolce i kiedyś wszedłem na jego bloga zostawiając komentarz. Odezwał się do mnie bo szukał pomocy w sprawie bloga i zaczęliśmy pisać. Dopiero w 2010 pojechałem do niego na wakacje potem on do mnie. Od tamtej pory co roku się odwiedzamy choć dzieli nas 440km. Takie znajomości są naprawdę fajne. Dzięki internetowi czy nawet obecnemu blogowi poznałem sporo naprawdę fajnych ludzi i osób. Dlatego cieszę się, że mamy obecnie taką możliwość komunikacji i poznawania nowych ludzi.

    ReplyDelete
  50. Ja również dzięki blogowi, poznałam parę świetnych osób :)
    + dobry pomysł na notkę c;

    http://sport-ktory-uzaleznia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  51. Też poznałam kilka osób dzięki blogowi i potwierdzam :) To świetna sprawa :p

    ReplyDelete
  52. Your face is just mesmerizing <3

    ReplyDelete
  53. Również poznałam parę osób przez bloga :3 A dokładniej prowadziłyśmy bloga i tak z trzema dziewczynami się za kumplowałam /zaprzyjaźniłam :3 Z jedną chciałam się spotkać na wakacje, bo będzie w Łodzi i ja też miałam być ale niestety nie ja nie jadę, ale i tak wierzymy w to , że uda nam się spotkać : 3 Świetna notka ! :)

    ReplyDelete
  54. Wygraj zestawy FLOSLEK z serii ANTI-AGING
    http://www.studio-mody.com.pl/konkurs-wygraj-zestawy-floslek-z-serii-anti-aging/

    ReplyDelete
  55. kocham Cię myszko <3 już niedługo <3

    ReplyDelete
  56. Jak mi się marzy, żeby Cię poznać i pojechać z Tobą na obóz ^^ Też jadę na obóz, tylko harcerski ;>

    http://swiat-oczami-weroniki.blogspot.com/

    ReplyDelete
  57. Też poznałam pewną blogerkę, z którą miałam przyjemność się spotkać :).
    ollaaleksandra.blogspot.com

    ReplyDelete
  58. w prowadzeniu bloga właśnie o to chodzi, o zawieranie nowych znajomości :) fajnie że Wam się udało dogadać i możecie spędzić wspólne wakacje :)
    Wracam do blogowania! :) pozdrawiam

    ReplyDelete
  59. Zostałaś nominowana do Liebster Award Blog :) Szczegóły tutaj : http://loveforyouever.blogspot.com/2013/06/liebster-award-blog.html

    ReplyDelete
  60. świetny blog ;)
    obserwujemy?

    ReplyDelete
  61. napisałam do ciebie na fejsie proszę o odpowiedz :)

    ReplyDelete
  62. Czekam na notkę z tymi nowościami. Cudownie teraz tu wygląda ♥

    http://marpleous.blogspot.com/

    ReplyDelete
  63. Zajrzyj do mnie wróciłam na bloga : http://hollyshiit.blogspot.com/

    ReplyDelete
  64. Fakt, blogowanie skutkuje nowymi znajomymi i to jest fajne :) Dawno u Ciebie nie byłam, jak ładnie masz! <3

    ReplyDelete
  65. Świetny blog!!!
    Zapraszam do obserwacji!!!
    http://ewelina12345.blogspot.com/

    ReplyDelete
  66. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  67. bardzo fajna notka:)

    ReplyDelete
  68. Kocham Cię ♥
    Jesteś cudowną siostrą, haha ♥

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*