Dobry humor!

Monday, June 24, 2013

Cześć wszystkim! ;) Dzisiejszy dzień zaczęłam od dobrowolnej pobudki przed godziną 7 rano. Sama nie wiem czemu tak szybko wstałam, skoro spać poszłam ok. 3. Dziwnym sposobem obudziłam się wyspana. Poszłam więc zrobić sobie śniadanie, oraz pierwszy raz miałam ochotę na poranną długą kąpiel! Następnie zjadłam 2 śniadanie i przeniosłam się z laptopem i innymi rzeczami, do rodziców pokoju. ;)
Miałam w planach po odpisywać na listy zgromadzone w ostatnich 2 tygodniach. Możliwe, że jeszcze dzisiaj to zrobię! Z początku odrobinkę mi się nudziło, ale potem Karolina zaproponowała wspólnego skypa. ;) Od razu się zgodziłam i nie żałuję. Karolina okazała się być naprawę świetną osobą. Porozmawiałyśmy na wiele różnistych tematów, nawet nieco dziwnych, haha. ;) Jej blog -> KLIK
Rozmawiałyśmy naprawdę spory czas! Podczas skype doszła także do mnie paczka z rzeczami o których już zapomniałam haha. ;) Jestem z nic w 100% zadowolona. Powiem tylko, że doszła torebka i sukienka. Sukienkę pragnę zaprezentować dopiero w Hiszpanii chyba, ale torebkę zobaczycie już niebawem. ;)

Dzisiaj dopisuje mi zdecydowanie dobry humor! ;) Chyba wstawanie rano to świetna sprawa! Ma się wtedy czas na więcej rzeczy. Normalnie w dni wolne wstaję o 13-14, a więc sami widzicie różnicę, haha.;)

tak się zachowuję.. często >.<

Ahh zdecydowanie muszę zabrać się za te listy...


Miłego dnia! ;*

You Might Also Like

89 KOMENTARZE

  1. masz cudowny szablon :) bardzo mi się podoba :)

    ReplyDelete
  2. bardzo ładne zdjęcia . :*

    ReplyDelete
  3. Śliczna jesteś *o*
    No to odpisuj na te listy ;33
    Czekam na te zdjęcia torebki i sukienki c;

    nutellowee-love.blogspot.com | zapraszam ♥

    ReplyDelete
  4. Gdy wstaję rano, czuję się dużo lepiej i mój dzień nie jest taki "rozlazły". :) Jak obudzę się koło 9, to już jest jak dla mnie dzień stracony. ^^

    Ooo też mam dużo listów do wysłania!

    ReplyDelete
  5. powodzenia z listami (; Widzę, że nie umiesz zmarnować dnia haha (; :D

    ReplyDelete
  6. fajne zdjęcia :)
    http://paulla-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Ciesze się, że masz dobry humorek^^ Oby taki nastrój panował długo^^
    pozdrawiam ;*


    Miśka

    ReplyDelete
  8. też mam dziś genialny humor ;D
    zapraszam do mnie
    fashionable-sophie.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. a ja dziś wstałam o 9 :p a normalnie też bym spała do 13/14 :)
    ładne zdjęcia, krejzi Jess :D :*

    http://about-me-julia.blogspot.ie/

    ReplyDelete
  10. Nie miałaś dzisiaj szkoły?

    ReplyDelete
  11. Cieszę się, że miałaś dobry humor... Ja dzisiaj nie bardzo :( Nie było mnie dzisiaj w szkole - to jedyny plus tego dnia ...

    http://domicchi.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Ja jak wcześniej wstaję to zawsze mam dobry humor ! ;)


    stylizations-natalia.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Ah, zazdroszczę tych listów od czytelników ;D
    Obserwuję ;3

    ReplyDelete
  14. No to mój chyba jeszcze nie doszedł, co? :( Ale w tym tygodniu chyba dojdziee. <3 :*
    maania-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. ja dzisiaj też mam dobry humor ;D miłego ;*

    ReplyDelete
  16. Zazdroszczę dobrego humoru! :)


    Zapraszam
    http://dominika-lifestyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Świetne zdjęcia.
    Nie wiem czemu, ale tez mi dzisiaj jest straaaasznie wesoło :)

    Zapraszam do mnie:
    http://fantastyczny-swiat-wiktorii.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. ooo świetne zdj., i nie mogę się doczekać kiedy pokażesz torebkę hehehe :>

    + obserwuję i zapraszam na mojego bloga: luszii.blogspot.com poniewarz dopiero zaczynam, każde wejście się liczy :> z góry dziękuję :]

    ReplyDelete
  19. Śliczna jesteś ^^

    http://tunia-ti.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. Ja tez mam dzis dosc dobry chumor i tez sie wyspalam ^^
    lifestylemichalina.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Jeju, jak zazdroszczę Ci tych listów ;) Chciałabym takie dostawać ;*

    ReplyDelete
  22. Jejkuu jak ja sie ciesze ze TY skomentowalas mi juz 2 raz bloga <3 No bo jestes jedna z moich ulubionych blogerek i to jest takie ekscytujace! Przeciez masz az tyle obserwatorow i wyswietlen i to jest dla mnie nie mozliwe zebys wchodzila na mojego bloga ktory nawet w polowie ci nie dorownuje. Haha wiem jestem dziwna ale jestem bardzo szczesliwa.

    ReplyDelete
  23. Też mam dobry humor :))

    allly-all.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Uwielbiam mieć fajny humor :) Ja list do Cb wyślę jakoś w sierpniu jak zgromadzę kilka pocztówek, teraz by pewnie nie doszedł, a nawet bym nie miała o czym pisać xD

    ReplyDelete
  25. Już chciałabym zobaczyć tą sukinekę :3
    Ładny masz teraz wygląd. Weronika robiła ?

    http://swiat-oczami-weroniki.blogspot.com/

    ReplyDelete
  26. Ja dla odmiany wstałam później niż zwykle xD Hah.
    Pozdrawiam ; )

    http://po-prostu-dynka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  27. ja wstałam dziś o 4, bo jechałam do Warszawy. ;)

    ReplyDelete
  28. noo nareszcie Jess ma dobry humor . ♥ :D

    ReplyDelete
  29. dziś dobry humor dopisuję chyba wszystkim :)

    ReplyDelete
  30. pieknotka ! Pokazuj nam szybciutko torebkę !:)

    ReplyDelete
  31. Piękne zdjęcia. Dużo pozytywnej energii daje mi twój blog. :)
    http://melkafrywelka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  32. ile listów <3
    chciałabym...

    ReplyDelete
  33. ojej, fajnie masz, ze dostalas tyle listów :) cuudne zdjęcia :)
    positivelittlethink.blogspot.com

    ReplyDelete
  34. To drugie zdjęcie jest zabawne ;) Te bym chciała dostawa tyle listw...;)

    ReplyDelete
  35. nie poszło się do szkoły ? Nieładnie.
    Chciałabym dostawać listy od czytalików :C
    Śliczne zdjecia <3

    ReplyDelete
  36. też czasami mam tak: nie śpię w nocy, a rano budzę się wyspana i wypoczęta :p Można tobie wysłać list? Jeśli tak to podasz adres na e-maila?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oczywiście, że można. ;)
      Kto chce adres proszę o skontaktowanie się ze mną albo przez meila, albo na fb. ;) Kontakt w pasku bocznym bloga. ;) Całusy!

      Delete
  37. śliczna jesteś *.*
    Ja ostatnio zaczęłam ciągle wstawać o 7. Trochę mnie to przeraża, ale ogólnie jest fajnie. ;D

    ReplyDelete
  38. Ciekawa jestem tej sukienki ;3

    ReplyDelete
  39. śliczna :*
    kubatrz.blogspot.com
    Jak fajnie,że mieszkasz blisko mnie...

    ReplyDelete
  40. Ja czekam na Odp. :)♥ w liście xd

    Pysiu ♥

    nutellaaneciok.blogspot.com Zapraszam <3

    ReplyDelete
  41. ahh, a ja jak zwykle pobudka o 5 .
    jeej, ja od samego czytania tego posta mam lepszy humor ♥
    Jakby Ci się kiedyś bardzo nudziło , i chciałabyś z kimś jeszcze poskajpajować, to daj znać ;)
    Buziaki,
    http://eastofbuckleberry.blogspot.com/

    ReplyDelete
  42. wow ile listów! :3
    http://etttee.blogspot.com/

    ReplyDelete
  43. Oj, cudne zdjęcia, i ciekawe post.
    Obserwuje.

    aneczka-anneczka.blogspot.com

    ReplyDelete
  44. zazdroszczę tylu listów ;d

    ReplyDelete
  45. Prześliczna! Zazdroszczę tych listów :3

    ReplyDelete
  46. śliczne zdjęcia! :)
    jeju, ile listów! no ale cóż, ja też uwielbiam takie wypisywać :)

    ReplyDelete
  47. Miłego odpisywania na listy! ;3

    ReplyDelete
  48. Cudne zdjęcia *.*
    zapraszam do mnie ;)
    http://ambrosio-weronika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  49. cudne zdjęcia *.*
    zapraszam do sb
    http://ambrosio-weronika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  50. u mnie też dobry humor :)

    ReplyDelete
  51. Taki dobry humor to skarb ; ) Czekam aż pokażesz nam torebkę.

    ReplyDelete
  52. zazdroszczę takich korespondencji :))

    ReplyDelete
  53. Hehe listów sporo! Życze powodzenia w odpisywaniu.
    Twoja wierna czytelniczka, Veronika.

    orasey.blogspot.com

    ReplyDelete
  54. Bardzo interesujący blog :) Obserwuję + będę zaglądać tutaj częściej hihi :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie --> http://monmondeefou.blogspot.com/

    ReplyDelete
  55. Śliczne zdjęcia :) Wstawanie rano to dobra sprawa :D

    Jeśli masz czas to zajrzyj : http://happiness-29.blogspot.com/
    Z góry dzięki :))

    ReplyDelete
  56. Bardzo fajny blog żałuje że nie znałem go wcześniej obserwuje 100 % ! ;)
    Wpadnij czasem: http://paczajbowarto.blogspot.com/

    ReplyDelete
  57. Ja miałam też dobry humor :)
    Nie mogę się doczekać, żeby zobaczyć ubrania ;*

    ReplyDelete
  58. Też miałam dobry humor :)
    Nie mogę się doczekać, żeby zobaczyć ubrania ;*

    ReplyDelete
  59. Ale ty masz śliczne oczy, włosy i wgl. cała jesteś śliczna *o*

    Zapraszam do obserwowania i skomentowania ostatniego posta na moim blogu

    domi-day.blogspot.com

    ReplyDelete
  60. bardzo ładnie wyszłas:)

    ReplyDelete
  61. ja normalnie w wakacje właśnie wstaję ok.12-13 :D

    ReplyDelete
  62. Świetne zdjęcia. Ale późno wstajesz :O

    http://marpleous.blogspot.com/

    ReplyDelete
  63. ojojoj, ale piękny nowy wygląd! :)

    ReplyDelete


  64. http://fashionbytwogirls.blogspot.com/

    ReplyDelete
  65. <3
    http://viickyandlucy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  66. AnonymousJune 27, 2013

    pokażesz nam swój pokój ???

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie, ponieważ pokój dzielę z siostrą. ;)

      Delete
  67. super blog :)
    możecie popatrzeć na mój w wolnym czasie ?
    http://butelkailist.blogspot.com/

    ReplyDelete
  68. Piękny wygląd bloga :)
    Zapraszam do mnie :*

    ReplyDelete
  69. AnonymousJune 27, 2013

    Super Blog i na prawdę ciekawe są twoje posty. Oby tak dalej ;) http://prawdziwieinaturalnie.blogspot.com/

    ReplyDelete
  70. Tez bym Ci wysłała list ,ale nie mogę ;(



    Zapraszam
    Wróciłam na bloga
    paula---paula.blogspot.com
    Równiez twój blog zaobserwowałam

    ReplyDelete
  71. AnonymousJuly 02, 2013

    Ja bym ci wysłała list a nie mam twojego adresu ;( Ostatnio tak myśle co napisac w liście i nagle se myśle że przecież nie mam twojego adresu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wystarczy napisać na mojego meila lub facebook.
      Oczywiście jeśli przez meila, to na końcu trzeba zostawi link do bloga czy coś. Bo muszę wiedzieć komu podaję adres.

      Delete
  72. AnonymousJuly 02, 2013

    a podałabyś swój email? ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. e-mail jest podany w pasku bocznym bloga, eh..
      jessikachincza@o2.pl

      Delete
  73. AnonymousJuly 02, 2013

    a jeśli nie mambloga nie mam nawet konta google ;)

    ReplyDelete
  74. AnonymousJuly 02, 2013

    ja wysłałam ci emaila ale ja nie mam bloga mam nadzieje ze wysłałam bo sie spieszyłam ale raczej wysłalo ja mam na imie Anka jakby co ;)

    ReplyDelete
  75. AnonymousJuly 03, 2013

    a przez gg nie mogłabyś podac adresu? ;)

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*