Cmok ;*

Thursday, June 13, 2013

Cześć, cześć! ;)
Dzisiejszy dzień mija całkiem dobrze. Niestety z dnia na dzień lekcje stają się coraz bardziej męczące. Na lekcji robi się strasznie gorąco, przez co człowiek nie myśli. Szczerze mówiąc już teraz całe lekcje słucham muzyki i oczywiście gadam ze znajomymi. Nie mam już sił ani pisać, ani słuchać nauczycieli.

Dzisiaj ubrałam ciuchy z wczorajszej paczki. ;) Już na samym wejściu do szkoły, koszula cieszyła każdego oko. Haha, dziękuję dziewczyny mi też się podoba, haha ale pragnę pozdrowić tutaj specjalnie Olę, która świrowała chyba najbardziej po zobaczeniu koszuli... przez cały dzień.. haha
Zdecydowanie preferuję bardziej elegancki styl. Czuję się w takich ciuchach o wiele lepiej niż np. w dresach, czy jakiś luźnych bluzach. Jednakże wolę trampki od obcasów i myślę, że tak już pozostanie. ;)
Po lekcjach przyszłyśmy z Adą do mnie, wypiłyśmy kakao, obejrzałyśmy pewien program w TV, który w pewnym sensie był dosyć zabawny, haha na TLC, a potem poszłyśmy na dwór, głównie zrobić zdjęcia outfitu na bloga. Niestety zauważyłam, że Ada lubi ucinać mi buty, hmm.. popracujemy nad tym, haha ;*



koszula - Romwe.com| spodnie - zlz.com | torebka - wholesale-dress.net | trampki - no name
Na koniec zdjęcie z Panią fotograf ;D 

Spodnie również są w wczorajszej paczki. ;)
Są to moje pierwsze spodnie z wysokim stanem i szczerze są o wiele wygodniejsze! ;)
A mój aparat jakoś daje radę. ;)
*Jakby co nie miałam wymalowanych ust do szkoły. Nie musicie mnie pouczać, z góry dziękuję*

Miłego wieczorku! ;)

You Might Also Like

76 KOMENTARZE

  1. piękne ciuszki!
    u mnie pogoda podobna jak twoja :)
    masz racje, lekcje stają się takie jakieś inne, dłużą się a u nas nic już nie robimy, nudzimy się wszyscy ;)
    best-frieend.blogspot.com zapraszam! :3

    ReplyDelete
  2. Cuuudownie ♥
    Ada też super wyszła ;))

    www.my-life-is-pastel.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Piękne zdjęcia *o*

    allly-all.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. o podoba mi się kreatywny motyw na koszuli((:
    Ja jeszcze nie mogę sobie pozwolic na luz na lekcjach :(

    ReplyDelete
  5. ubrania faktycznie całuśne :)
    w szkole teraz siedzi sie okropnie ;/
    noemisoul.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. świetna koszula <3

    my-world-by-sophie.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. piękna ta koszula! a co tam, pod koniec roku można się malować i tak <3

    ReplyDelete
  8. faktycznie świetna ta koszula, nie dziwię się że koleżanka oszalała na jej punkcie :D

    ReplyDelete
  9. Bardzo ładna koszula. Fajny masz kolor włosów :)
    A teraz fakt, przyznam w szkole nudno... Zwłaszcza siedząc na lekcjach i patrzyć jak za oknem ciepło ;d
    http://swiat-oczami-weroniki.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Prześlicznie wyglądasz, z tymi ustami i koszulą bardzo Ci do twarzy hahaha :D ♥
    Ahh, ja już też nie mam siły niczego notować ;__;

    ReplyDelete
  11. ślicznie wyglądasz:)

    ReplyDelete
  12. Przepiękna jest ta koszula.. świetnie że pomalowałaś do tego usta♥
    zapraszam

    ReplyDelete
  13. Cześć.

    Mam dla Ciebie propozycję dotyczącą Twoje blogu, jeżeli jesteś chętna i ciekawa napisz na mój emeil - patrycjakarpik@gmail.com

    Patka, xoxo

    ReplyDelete
  14. ostatnio tez tak byłam ubrana, czerwone trampki za kostkę, ta koszula i ta torebka hehehe ;D

    ReplyDelete
  15. Ooooo śliczna ta koszula i bardzo ładnie w niej wyglądasz. I te całuski na koszuli pasują do twoich ust *.*
    http://cheekyfashion97.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. taką samą koszula ma Karolina ze Stylizacje2 na Yt.

    ReplyDelete
  17. Świetna koszula. :)

    ReplyDelete
  18. Koszula. *.*

    kitcaaat.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. koszula jest piękna :* i jaki masz ostry makijaż... :P
    zapraszam do mnie
    fashionable-sophie.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. o jej! przesliczna koszula!
    weź nic nie mów ja w szkole wysiadam xd

    ReplyDelete
  21. really pretty :) love the blouse!

    ReplyDelete
  22. Pięknie wyglądasz. Śliczna koszula ♥

    lifestylemichalina.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Świetnie wyglądasz,jesteś piękna!

    www.isabella-kuzmicka.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Koszula jest cudowna, a makijaż dopełnia całości.

    http://mietowalife.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. Koszulę masz świetną!
    Bardzo ładna jesteś! ;3

    ReplyDelete
  26. ślczna bluzeczka z buziakami !

    ReplyDelete
  27. Piękna jest ta koszula ! *___*



    stylizations-natalia.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. jaka jesteś piękna! *.*

    ReplyDelete
  29. koszula jest obłędna *.* a co do spodni z wysokim stanem, to sama ostatnie takie pokochałam :) są bardzoo wygodne :)

    ReplyDelete
  30. Replies
    1. AnonymousJune 14, 2013

      Łoo...ale sie rospisalas, no niema co~.~

      Delete
    2. Jejku. ;D
      nie ma się czego czepiać;D

      Delete
  31. Mam taka samą koszulę, jednak w czarne cmoki z Cropp'a :D Jest genialna :)

    ReplyDelete
  32. ślicznie wyglądasz ! ♥
    koszula i spodnie cudowne *______*
    zapraszam do mnie

    ReplyDelete
  33. fajna koszula. widzialam ja juz na jakims blogu, ale spodobala mi sie wlasnie z tymi spodniami<3

    ReplyDelete
  34. Moim zdaniem znacznie lepiej wyglądasz w lekkim makijażu :) No a koszula oraz spodnie są cudowne. haha, rymuje się!

    http://marpleous.blogspot.com/

    ReplyDelete
  35. Booże śliczna jesteś <3 ;**

    ReplyDelete
  36. śliczna ta koszula! nie dziwne, że wszystkim się tak bardzo spodobała :)

    ReplyDelete
  37. AnonymousJune 13, 2013

    jesteście śliczne <3 Dziś tarfiłam na Twojego bloga, i obiecuję: będę go odwiedzać codziennie ;) Ile macie lat ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ada już 15, a ja za kilka miesięcy. ;)

      Delete
    2. AnonymousJune 14, 2013

      naprawdę ? Myślałam, że masz 17/18 lat ;o Sama mam 17, i nie wyglądam, że tak powiem. :P

      Delete
  38. Rewelacyjna koszula ;)

    Zapraszam
    http://dominika-lifestyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  39. Koszula zdecydowanie zwraca uwagę. Ale w pozytywny sposób. Podoba mi się. W ogóle bardzo Ci pasuje :)

    Pozdrawiam
    The-Bigwig

    ReplyDelete
  40. Cudownie wyglądasz :) Uśmiechnij się!

    ReplyDelete
  41. Wyglądasz cudownie. ; )

    ReplyDelete
  42. Piękne zdjęcia ;3 Utalentowana ta Twoja pani fotograf :D

    ReplyDelete
  43. AnonymousJune 13, 2013

    Świetne są te rzeczy *.* Koszula boska :)

    ReplyDelete
  44. całuśna ta koszula :)

    ReplyDelete
  45. AnonymousJune 13, 2013

    Sama kupowałas te rzeczy? Czy. Współpracy? I jesteście obydwie śliczne!

    ReplyDelete
  46. jesteś taka ładna, fajna i masz genialnego bloga. No ideolo! ;*
    JUTRO WYSYŁAM PACZKĘ! Wstyd, że tak długo. :(
    maania-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  47. AnonymousJune 13, 2013

    bez malowania oczu twoje oczy byłyby ładniejsze :)
    nie do końca Ci to pasuje
    dodaj kiedyś zdj bez kresek ;)
    to nie jest hejt tylko moje zdanie :)
    bardzo długo czytam twoj blog i jest świetny :))

    ReplyDelete
  48. jesteś taka młodziutka, nie maluj ust tak mocno :) jeszcze będzie na to czas ;) jesteś śliczna bez make-up'u, więc wywal te kosmetyki! :*


    PS. fajna koszula;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Usta wymalowałam tylko na te zdjęcia. Dziękuję bardzo ;*

      Delete
  49. Sliczna stylizacja ;) Ja ostatnio szukam szortow z wysokim stanem ale nigdzie nei moge znalesc ;/

    ReplyDelete
  50. ślicznie wyglądasz;)

    ReplyDelete
  51. Ojej, śliczna ta koszula ♥ Strasznie mi się podobaa ;)

    http://diary-victoria.blogspot.com/

    ReplyDelete
  52. nie dziwie się że koszula się podobała dziewczyną bo jest piękna!

    ReplyDelete
  53. Ślicznie wyglądasz ^^ Na tym 3 zdjęciu jak jakaś pani z obrazka ;) (nie mnie tego za hejt, tylko za komplement :> )

    ReplyDelete
  54. świetna koszulka :) ja się nie czuje w takich ciuchach, wolę luźniejsze Za to tobie idealnie pasują ;)

    http://ally-ay.blogspot.com/

    ReplyDelete
  55. genialny blog, świetny look! i naprawdę dobrze wyglądasz w czerwonych ustach ;3

    ReplyDelete
  56. Prze-pięk-ne zdjęcia! ♥♥♥♥♥
    Bardzo podoba mi się ta koszula!
    Haha, i rzeczywiście na każdym możliwym zdjęciu, buty są ucięte. xd

    http://elliemaries.blogspot.com/

    ReplyDelete
  57. Koszula jest przesłodka i świetnie zgrałaś ją z trampkami. Pięknie.

    ReplyDelete
  58. ślicznie wyglądacie razem :) ♥

    http://about-me-julia.blogspot.ie/

    ReplyDelete
  59. ale przepiękny całusek :-)

    ReplyDelete
  60. Ale słodko! I całuśnie!
    Ślicznie wyglądasz

    palciaaa.blogspot.com

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*