Cieszące niespodzianki

Monday, June 03, 2013

Cześć, cześć! Dzisiaj po powrocie ze szkoły czekała na mnie niespodzianka. Duża koperta, którą w mgnieniu oka otworzyłam by sprawdzić co takiego się w niej znajduje. Oczywiście koperta została zaadresowana przez jedną z moim czytelniczek bloga. W sumie to pragnę Wam powiedzieć, że wszystkie Wasze imiona i nazwiska tkwią mi w pamięci i gdy znajduję listy na biurku, czy stoliku, od razu wiem kim jest osoba, która wysłała to do mnie. ;)
Przechodząc do rzeczy. Pragnę naprawdę podziękować Julii za niespodzianki znajdujące się właśnie w tej paczuszce. Włożyłaś w to uczucia i szczery szacunek do mnie! Jestem Ci ogromnie wdzięczna za list, jak i niespodzianki.

 ♥♥♥
 Na ostatniej stronie znajdowało się jeszcze kilka słów ..
 
Haha a to naprawdę sprawiło, że na mojej twarzy pojawił się Wielki smaj!

Naprawdę widać, że czytasz mojego bloga z uwagą a dodatkowo, że śledzisz mnie na innych stronkach stworzonych z myślą o Was. A tak wgl. to teraz jesteśmy BF haha 
Bransoletkę mam założoną. ;*


Jeszcze raz - Bardzo Ci dziękuję! Ogólnie, wiedzcie, że wszystkie listy, miłe słowa są dla mnie ogromnie ważne i na wszystkie listy odpisuję! *Julio na Twój również postaram się odpisać jak najszybciej*

Chyba spadam na dwór, bo się ładnie rozpogodziło! ;)
3majcie się! ;*

You Might Also Like

78 KOMENTARZE

  1. świetne niespodzianki! ;*

    ReplyDelete
  2. Wspaniałych masz czytelników. :)

    ReplyDelete
  3. jaka miła niespodzianka! :)

    ReplyDelete
  4. Fajnie :)
    Obserwuję i zapraszam do siebie :)
    __________________________________
    antolka95.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Takie czytelniczki są najcenniejsze ;)
    xoxo

    xyma-xymaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Bardzo miły taki prezencik ;) Oby coraz więcej takich ;*

    ReplyDelete
  7. Nie ma za co.Fajnie że się podoba :***

    ReplyDelete
  8. Ja już list mam napisany, książka czeka. Jutro mamę wygonię na pocztę. ;*
    maania-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Ale fajnie masz :3

    Generalnie to nie przejmujesz się tym, że tyle osób ma Twój adres? Ja kiedyś podałam jednej zaprzyjaźnionej blogerce przy wygranym rozdaniu czy czymś tam i teraz ona chce do mnie przyjechać a ja, kurczaki, niekoniecznie mam ochotę na gości ;_;

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie ;)
      Ja w sumie ucieszyłabym się z takiej niespodzianki ;)

      Delete
  10. jeju, świetna niespodzianka :)

    ReplyDelete
  11. Ale super, też bym takie chciała *.*.
    Robimy kiedyś razem tiny? Jestem kompletnie zielona w tym, przydałby mi się ktoś kto by mi pomógł to wszystko ogarnąć, a to fajna sprawa :D.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Z miłą chęcią! ;)
      Zgadamy się na face ;)

      Delete
  12. świetna niespodzianka :D

    ReplyDelete
  13. takie niespodzianki na pewno jeszcze nie jeden raz wywołają uśmiech na twojej twarzy :) pewno miło jest dostawać listy od swoich czytelniczek ;)

    http://ally-ay.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Jaka miła niespodzianka ;D


    stylizations-natalia.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. fajna niespodzianka^^

    ReplyDelete
  16. Jaka miła niespodzianka ;D


    stylizations-natalia.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Takie niespodzianki zawsze bardzo cieszą ;)

    Mam pytanie: wysłałam co Ciebie list ok. 2 miesiące temu i nadal mi nie odpisałaś ;( Doszedł on do Ciebie?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Skoro nie odpisałam to zapewne nie doszedł.. ;c

      Delete
  18. Ale masz super jakości zdjęcia *_*

    http://maakaaja.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Mam pytanie nie dotyczące w ogóle posta, ale proszę, żebyś odpisała ;3
    Jeśli się nie mylę posiadasz telefon htc wildfire. Ja mam mały problem, bo jest wiele negatywnych komentarzy co do tego telefonu, m.in. że się zacina ciągle i że strasznie zamula na różnych aplikacjach. Czy tobie też tak ten telefon działa, czy jest przeciwnie i nie sprawia ci problemów?
    Proszę, odpowiedz, bo muszę zdecydować się na jakiś telefon. ;)
    May :**

    ReplyDelete
    Replies
    1. Może czasem lekko zamuli, ale generalnie jestem naprawdę z niego zadowolona ;)

      Delete
  20. jak miło dostawać takie listy ;3
    http://swaggbitches.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. Takie czytelniczki to skarb :)
    Bardzo miła niespodzianka ^^

    ReplyDelete
  22. Rany, ale słodko. Też bym tak chciała, to musi być rewelacyjne uczucie. :)

    ReplyDelete
  23. super ! Cudownie jest mieć takich fanów :)

    +obserwujemy?

    www.izabielaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. planuję Ci wysłać jakąś paczkę :))

    ReplyDelete
  25. Masz wspaniałą czytelniczkę ;))
    *Byłaby możliwość zrobienia razem TinyChatu? Bo nie dałaś mi odpowiedzi ;d

    www.my-life-is-pastel.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. świetna niespodzianka ;) fajnych masz czytelników ;>

    ReplyDelete
  27. Świetna niespodzianka, aż ci trochę zazdroszczę :D

    ReplyDelete
  28. Oooo jak miło ze strony tej dziewczyny :)
    Zrobisz post o twoich ulubionych kosmetykach ? ;)
    http://cheekyfashion97.blogspot.com/

    ReplyDelete
  29. Oooo jak miło ze strony tej dziewczyny :3
    Zrobisz post o twoich ulubionych kosmetykach ? ;)

    http://cheekyfashion97.blogspot.com/

    ReplyDelete
  30. Fajny prezent! Miło,że jeszcze listy potrafią być w modzie :)
    To taka miła forma korespondencji, cieszy bardziej niż mail czy sms.


    Zapraszam w wolnej chwili :)

    http://socoolstorybro.blogspot.com/

    ReplyDelete
  31. WoW !!! Super niespodzianka !!! Ta bransoletka jest śliczna ;)
    pozdrawiam :*

    http://domicchi.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. Masz na pradę wspaniałych czytelników :)

    ReplyDelete
  33. jakie to mil ^^
    zapraszam do mnie
    fashionable-sophie.blogspot.com

    ReplyDelete
  34. Ooo ale fajnie :)

    http://tunia-ti.blogspot.com/ zapraszam

    ReplyDelete
  35. Fajne niespodzianki :D

    ReplyDelete
  36. Miła niespodzianka po tak deszczowym dniu ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dokładnie!
      Burze deszcze a na końcu miła niespodzianka! ;)
      A od razu potem wyszło słoneczko, haha ;)

      Delete
  37. Jak ja lubię takie bransoletki :>

    ReplyDelete
  38. też muszę do cb napisać to takie fantastyczne
    http://susan-zuza.blogspot.com/ zapraszam

    ReplyDelete
  39. piękne niespodzianki, pozazdrościć :)

    ReplyDelete
  40. Też Ci chciałam wysłać list :D Pewnie od razu jak otworzyłaś zrobilo Ci się miło <3

    ReplyDelete
  41. tacy czytelnicy to skarb <3

    ReplyDelete
  42. Hej masz super bloga zazdroszczę ci go tak bardzo chciałabym się z tobą spotkać pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  43. fajne ;)
    zapraszam do mnie

    ReplyDelete
  44. Ooo, super chciałabym kiedyś coś takiego dostać od swojej czytelniczki <3

    ReplyDelete
  45. wow ;)

    http://fashionandcookinglove.blogspot.com/
    zapraszam .

    ReplyDelete
  46. ale ci zazdroszczę ! Bardzo miły gest ze strony tej czytelniczki :)
    mons-monss.blogspot.com

    ReplyDelete
  47. Jesteś Directionerką? Ja jestem *___* Awwwww <3 A tak wgl to swietny blog! Napewno będę wpadać tu częściej ^_^
    W wolnej chwili zapraszam do mnie : http://we-forever-young.blogspot.com/

    ReplyDelete
  48. Bardzo mi się podoba Twój blog.Podziwiam to co robisz *.* W wolnej chwili zapraszam również do siebie ;)
    http://thiswonderfulworld0.blogspot.com/

    ReplyDelete
  49. Każdy blogger chciałby dostać taką paczkę :)

    ReplyDelete
  50. fajnie dostać taką paczkę :):P

    ReplyDelete
  51. Świetna niespodzianka od czytelniczki! :)

    ReplyDelete
  52. Jakie śliczne bransoletki. ♥

    ReplyDelete
  53. Świetny post. <3 i śliczne bransoletki. ♥

    ReplyDelete
  54. Takich czytelników to tylko pozazdrościć! SUPER! :)

    Zapraszam na mojego bloga, na zaprezentowanie miętowej, koronkowej sukienki - anonimestyle.blogspot.com :)

    Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  55. p.s. świetny nagłówek :))

    anonimestyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  56. Świetna niespodzianka! :)

    ReplyDelete
  57. O jej. Jakich masz wspaniałych czytelników. *,* ten list jest świetny. Niall. <3 *o* też Ci kiedyś coś wyśle. Jestes cudowna. Najlepsza blogerka pod słońcem :3

    ReplyDelete
  58. Ale miło z jej strony. : )

    ReplyDelete
  59. Naprawdę jesteś cudowna.! <333 I naprawdę kocham twojego bloga i cb.!
    Weronika.!
    MhhyAha.blogspot.com

    ReplyDelete
  60. Masz wspaniałych czytelników ! :)) Niall <3 Też bym chciała dostać list od fanki.

    zapraszam do mnie: http://smarti-smaarti.blogspot.com/

    ReplyDelete
  61. Świetne niespodzianki, zwłaszcza album, który jest świetnym pomysłem!

    http://marpleous.blogspot.com/

    ReplyDelete
  62. Jaka niespodzianka! ♥
    Najbardziej podoba mi się ta jakby książka z twoimi zdjęciami.. ♥ piękna.

    ReplyDelete
  63. o jaka miła niespodizanka :))

    ReplyDelete
  64. Wspaniała niespodzianka! :D Książeczka super. :>
    zapraszam do mnie:

    http://lalka-lala.blogspot.com/

    ReplyDelete
  65. Hej , masz świetnego bloga ♥ pozdrawiam i zapraszam na naszego ^^ :)

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*