Z Szymonem

Saturday, May 04, 2013

Cześć! Dzisiaj pierwszy raz od dłuższego czasu w wolny dzień wstałam tak szybko. Ustawiłam sobie budzik na 9, ponieważ spodziewałam się dzisiaj Szymona z Grudziądza. Postanowiliśmy przejść się w sumie wszędzie. Pokazałam mu trochę Świecia, choć przyznam, że nie ma nic tu ciekawego, więc później postanowiliśmy iść do Deczna. Jest to jezioro, które znajduje się blisko Świecia, zrobiliśmy sobie zatem spacerek. Jak dobrze, że po drodze jest sklep, haha. Może i jeden jedyny, ale jest! ;)

Sratatata with Szymon

Dzień mile spędzony. A teraz zapraszam Was na :
Będę siedziała kilka godzinek. Może na mnie natraficie? ; )) Jak coś pisać : Jess? czy coś ;))

You Might Also Like

87 KOMENTARZE

  1. AnonymousMay 04, 2013

    zdjęcia robione twoim aparatem? jaki masz? :)

    ReplyDelete
  2. Ładnie wyglądacie :)

    ReplyDelete
  3. jeeej, ale masz ładną pogodę <3
    zazdroszczę.
    A Szymona skąd znasz?

    ReplyDelete
    Replies
    1. O, to fajnie tak :D

      Nie żeby coś, ale... pasujecie do siebie ;*

      Delete
  4. Świetne zdjęcia !

    kitcaaat.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. gdzie przerabiasz zdjęcia? Chodzi mi o ten wygląd-ramkę?
    Ślicznie.
    maania-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. AnonymousMay 04, 2013

    Ty: Jessika?

    Obcy: TAK <3

    Ty: Podaj adres swojego bloga :)

    Obcy: chwilke

    Obcy: pamiętnik-jessiki się nazywa a linka wkleić nie mogę bo można dopiero po 2 minutach rozmowy :X

    Ty: Serio to ty? :D

    Obcy: No tak :D

    Ty: No okey <3

    Obcy: <3'

    To ty?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie ;cc ale ja serio szukałam czytelników ;)

      Delete
    2. A ja cię szukałam i znaleźć nie mogłam ;<

      Delete
  7. piękną masz pogodę

    ReplyDelete
  8. Ale u ciebie ładna pogoda , u mnie jest zimno i pochmurno .
    Bardzo ładne zdjęcia ;) .
    http://andzi-andzi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. ślicznie razem wyglądacie <33

    ReplyDelete
  10. Śliczne zdjęcia :)

    ReplyDelete
  11. ślicznie nad tym jeziorem. ;)

    ReplyDelete
  12. Pogoda rzeczywiście u Ciebie niesamowita. Cieszę się, że wstałaś dzisiaj dosyć wcześnie jak na dzień wolny i miło spędziłaś czas :)

    ReplyDelete
  13. Właśnie, skąd znasz Szymona?

    ReplyDelete
  14. to fajnie :)
    Sliczne zdjęcia ;)
    P.S zaraszam na Tiny Chat o 19.00 ;-p

    ReplyDelete
  15. udała ci się pogoda :) zazdroszczę :D

    Zapraszam do mnie, Beata ♥

    ReplyDelete
  16. czy szymon to twoj czytelnik ?

    ReplyDelete
  17. ja dzisiaj wstałam o 8 :c

    http://about-me-julia.blogspot.ie/

    ReplyDelete
  18. No to udany dzień^^ pozdrawiam Szymona^^


    Miśka

    ReplyDelete
  19. ładnie wam razem :D

    ReplyDelete
  20. Śliczne zdjęciaaa ^^

    ReplyDelete
  21. oo czyżby nowa para ?

    <3

    ReplyDelete
  22. ooo czyżby nowa para ?

    <3

    ReplyDelete
  23. Ja dziś też wcześniej wstałam, widzę udany dzień :)

    ReplyDelete
  24. ostatnie zdjęcie najlepsze :)


    http://naaikoo.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. Zdjęcia cudowne. widok jeszcze lepszy ! *.*

    ReplyDelete
  26. AnonymousMay 04, 2013

    chciałabym Cię kiedyś poznać..

    ReplyDelete
  27. To chyba udany dzień ? : )




    Zapraszam serdecznie :

    http://maczuu.blogspot.no/

    ReplyDelete
  28. O dziewiątej? Ja wstają o siódmej.
    6obcy to głupia strona. nie podoba mi się.

    http://byczyss.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. Zazdroszczę pogody :D

    ReplyDelete
  30. Ooo jakie ładnie zdjęcia :)
    Ja też pochodzę z Grudziądza :)

    ReplyDelete
  31. Fajne zdjęcia♥ Ja tam o 11 wstałam xd

    ReplyDelete
  32. Przepiękne zdjęcia :)

    Obserwuję i liczę na to samo ;)
    onelife-onesize.blogspot.com

    ReplyDelete
  33. szkoda, ze u nas nie ma zadnego jeziora :)

    ReplyDelete
  34. Fajne zdjęcia :)

    Zapraszam do mnie :)

    ReplyDelete
  35. Jaki przystojny *.* :D
    Teraz to chyba każdy siedzi na obcym, naprawdę, każdy. Ale na nikogo fajnego nie można trafić :(

    ReplyDelete
  36. fajny się Szymon wydaje :)
    noemisoul.blogspot.com

    ReplyDelete
  37. twój kolega ma świetne włosy ^^ :)
    jak ty to zrobiłaś, ze taka ładna pogoda u Ciebie ? u mnie burze były ;/

    ReplyDelete
  38. Heh, kojarzę Szymona z ulicy, bo też jestem z Grudziądza. Często Go widzę, jednak nie znam Go, ani On mnie :D

    ReplyDelete
  39. ładnie ze sobą wyglądacie ;p

    ReplyDelete
  40. bardzo pozytywne fotki ;)

    ReplyDelete
  41. Zacne mordki milordzie ^^
    xoxo

    xyma-xymaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  42. śliczne zdjęcia :) dobrze, że pogoda dopisała ;d

    ReplyDelete
  43. Może i kolega, ale bardzo fajnie ze sobą wyglądacie! :D

    ReplyDelete
  44. Ja też dziś wstałam o 9 ; D

    ReplyDelete
  45. Fajnie razem wyglądacie. :D -> ♥

    ReplyDelete
  46. Pozytywne ;)
    Wyczuwam słońce? Daaajcie słońca ;(
    Zapraszam do mnie

    ReplyDelete
  47. Ładnie :) Może zbyt prywatne pytanie, ale ciekawi mnie czy masz chłopaka? Bo Szymon to kolega nie? :)

    ReplyDelete
  48. Jejku, jakie śliczne ;)

    ReplyDelete
  49. Ładnie razem wyglądacie, nie żeby na parę czy coś ale ładnie ;)

    www.my-life-is-pastel.blogspot.com

    ReplyDelete
  50. łady blog.śliczne fotki,zapraszam

    maggiee-blog.blogpost.com

    ReplyDelete
  51. e jessi jakie zdj ;3

    ReplyDelete
  52. Fajnee, fajnee :D Fajnie spędziłaś dzień ^^ będziesz jeszcze dzisiaj na 6obcy ?


    http://swiat-oczami-weroniki.blogspot.com/

    ReplyDelete
  53. Ślicznie wyglądacie;*

    ReplyDelete
  54. Ładnie razem wyglądacie♥

    ReplyDelete
  55. Cool :)

    http://tunia-ti.blogspot.com/

    ReplyDelete
  56. AnonymousMay 05, 2013

    http://1.bp.blogspot.com/-r40CBXL2oqM/T6_mD9KE9ZI/AAAAAAAACwY/w2XVYHHyJbU/s1600/J4.JPG

    weź sobie znowu zetnij tak grzywkę, wyglądałaś przepięknie, a teraz to masz chyba trochę za długą. XD Proszę... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. bleee ;c
      teraz ja zapuszczam grzywkę bo we wakacje nie będę z nią chodzić, dla wygody ;)

      Delete
  57. Jakie słodkie zdjęcia ;*

    Zapraszam na mojego bloga,nowy post o ombre hair :
    palanotnormal.blogspot.com ;)

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*