Wyniki konkursu

Monday, May 27, 2013

Cześć wszystkim. ;* Na początek chcę Was poinformować, że prawdopodobnie do końca roku szkolnego notki będą pojawiały się nieco rzadziej. Muszę poprawić oceny. Uwierzcie, że to jest konieczność w moim przypadku. Po poprawie ocen powrócę do normalnego blogowania, ponieważ nie będzie mi dokuczać ta presja, ta ciężka energia wokół mnie. Myślę, że zrozumiecie, z góry dziękuję!

A teraz wpadam do Was z wynikami konkursu. - KLIK -
Było wiele prac i wszystkie mi się naprawdę podobały, za wszystkie baaardzo dziękuję! Niestety musiałam wybrać tylko 3 prace, które nagrodzę. Dostałam wiele pięknych rysunków! Ogólnie prace, które nawet nie zwyciężyły zostaną użyte do kolażu na mojego aska - ask.fm/jessis98 ;)


Uwierzcie mi - jestem naprawdę wdzięczna za wszystkie prace. Wszystkie zostały zapisane na laptopie i nigdy o nich nie zapomnę! ;)

Gratuluję dziewczyny! Skontaktujcie się ze mną. Jestem ciekawa czy zwycięskie osoby są aktywne na moim blogu. ;)
jessikachincza@o2.pl

Co myślicie o zwycięskich pracach? ;)
Chcielibyście jeszcze kiedyś podobny konkurs?

3majcie się!
* A jutro wybiorę 7 pozostałych prac, które zostaną umieszczone w albumie*

You Might Also Like

39 KOMENTARZE

  1. ładne są te prace :))

    ReplyDelete
  2. Powodzenia w poprawianiu ocen i śliczne prace :)

    http://tunia-ti.blogspot.com/ zapraszam ^^

    ReplyDelete
  3. Pierwsza praca bardzo pomysłowa. Reszta, taka sobie ;)

    http://marpleous.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Prace świetne. :) Gratuluję wszystkim trzem zwycięzcom ;) Chciałabym jeszcze kiedyś podobny konkurs, ale na nieco innych zasadach :)) pozdrawiam <3

    ReplyDelete
  5. Jak dla mnie ostatnie the best! :D

    ReplyDelete
  6. ;o
    Moja praca jest ^.^

    ReplyDelete
  7. Wszystkie trzy prace bardzo mi się podobają.
    A co do konkursu to chciałbym jeszcze taki. Zwłaszcza, że nie wiedziałąm nic o tym konkursie, bo jeszcze wtedy nie zaglądałam na twojego bloga.

    ReplyDelete
  8. druga praca najlepsza ;)

    zihozawsze.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. uhuhu :P Ale masz cudownych czytelników :)

    ReplyDelete
  10. Pierwsza świetna, ale w 2 i 3 to oryginalnoście nie widzę.

    www.my-life-is-pastel.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Pierwsza najlepsza ^^ Zrób jeszcze taki

    ReplyDelete
  12. Świetne prace. Bardzo ciekawy pomysł z tym konkursem. ;)

    ReplyDelete
  13. Ojej moja praca już napisałam do ciebie maila ;P

    ReplyDelete
  14. Pierwsza praca jest naprawdę świetna *.*
    Taka ... estetyczna :3
    Jasne możesz kiedyś zrobić taki konkurs ;)

    http://cheekyfashion97.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. świetne są te prace ;)

    ReplyDelete
  16. Pierwsza zdecydowanie najlepsza ;)

    ReplyDelete
  17. Ale kreatywne prace! ^^

    ReplyDelete
  18. pierwsza świetna <3

    ReplyDelete
  19. Wszystkie prace są śliczne, jednak mi najbardziej podoba się ta pierwsza ;)

    http://blogmadzidobrzeradzi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. Pierwsza jest najładniejsza *o*



    stylizations-natalia.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Wow! Naprawdę piękne. Najładniejsza jest 1 i 3.

    ReplyDelete
  22. Fajne prace, najlepsza 1 ;33

    Zapraszam do obserwowania i komentowania mojego bloga

    domi-day.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Bardzo ładne te prace <3 I love your blog :]

    ReplyDelete
  24. ostatnia praca ma coś w sobie ;)

    ReplyDelete
  25. Wszystkie są świetne, piękne itd. Na prawdę piękne.
    Obserwuję ( już od jakiegoś czasu ) Fajną masz graikę na blogu i świetnie go prowadzisz ;-).

    ReplyDelete
  26. moja praca *.*
    Powodzenia w poprawianiu ocen :)

    ReplyDelete
  27. mam nadzieje ze szybko poprawisz oceny ;) praca pierwsza jest na serio piekna, trzecia spoko, a a druga troche za chaotyczna wg mnie ;) bardzo chetnie wziebłabym udział w takim konkursie gdybym wiedziała o nim ;)

    ReplyDelete
  28. hej <3.
    Fajny blog , prosze to dla mnie bardzo wazne
    wejdziesz i skomentujesz ??
    welcome-to-realityy.blogspot.com
    kolejny post z konkursem . wygrana to vans .
    spam = przepraszam ;)

    ReplyDelete
  29. Wszystkie prace są świetne :) szkoda, że ja nie miałam okazji nadesłać pracy :c
    Rozumiem ja też mam teraz napięty grafik i tylko nauka i nauka :> trzymam kciuki za poprawy ♥

    ReplyDelete
  30. śliczne prace ! :D

    ReplyDelete
  31. AnonymousMay 29, 2013

    Fajne:) A pierwsza rysowana, czy to wydruk?:)

    ReplyDelete
  32. pierwsza praca jest genialna ;d
    gratuluje wygranych, zasłużyli ;p

    ReplyDelete
  33. Pierwsza praca jest śliczna :)
    italy-is-my-life.blogspot.com

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*