Telefonowo

Monday, May 06, 2013

Cześć wszystkim! Cały dzisiejszy dzień spędziłam nad tematem nowego telefonu. Może ktoś wie, może ktoś nie wie - mój poprzedni telefon miał mały wypadek. Został wyprany. Nie pytajcie o to już, jak to się stało, mniejsza o to, nie żyje i trudno się mówi. Wypadki się zdarzają. Powiem tylko, że następnym razem jak zostawię u kogoś telefon, to nie będę czekała ani chwili dłużej. Od razu się cofnę do tego kogoś po telefon, choćbym miała iść 8km na pieszo. Naprawdę dostałam nauczkę i nigdy nie popełnię tego błędu. Czas bez telefonu ... hmmm jest bardzo ciężki, ponieważ lubię mieć pod ręką szybką formę kontaktu oraz 'podręczny aparat'. Dlatego nie pojawiły się notki z podsumowaniami zdjęć z danego miesiąca.


Niby mam telefon zastępczy, ale taki mi tam telefon, że nawet go nie używam. Robię strajk i go nie noszę ze sobą, żeby rodzice wiedzieli, że z takim 'smartfonem' pokazywać się nie będę i chcę nowy telefon.

~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~
 Na szczęście mogę powiedzieć : W KOŃCU!
Wczoraj przypadkiem, pisząc z jedną z moich czytelniczek, zaczął się temat o telefonach. Naszło mnie na pytanie jaki miała telefon przed tym. No i właśnie! Dowiedziałam się, że zanim dostała IPhona przez bardzo krótki okres miała telefon (nie zdradzę ;3) i że już długo leży on sobie w pudełku. Postanowiłam go odkupić i już jutro przeleję pieniążki a Natalia wyśle mi telefon. ;3 Ufff i zaczną się podsumowania miesiąca oraz prawdopodobnie założę sobie Instagram! ;) Planuję kupić sobie w przyszłości do niego jakieś obudowy. Mam nadzieję, że coś fajnego znajdę. ;) 
Dziękuję Natalio!
Z niecierpliwością czekam na 'mój' telefon, haha. ;3
Dzisiaj sporo czas gadałyśmy na skype obmyślając wszystko po kolei. Najtrudniej było z ceną. Ciężko było nam powiedzieć propozycje, w rezultacie wszystko się udało, teraz tylko czekanie. ;) 
*Ceny oraz szczegółów nie zdradzam, a więc takie pytania nie dostaną odpowiedzi ode mnie* ;)

Miłego wieczoru. ;*

You Might Also Like

63 KOMENTARZE

  1. No to czekamy az zdradzisz co to za telefon ! ;D

    ReplyDelete
  2. Iphone'y są świetne!<3 Mamy 4s,ale mi się trochę porysował :c obudowy także są świetne! Polecamy : local heroes c; nie będziesz zła gdy zrobimy post i obudowach dla iphone?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Chciałabym IPhona, ale za wysoka półka ;D

      Delete
  3. Hah <3 ile to czasu było C;

    ReplyDelete
  4. Ja chcę mieć Iphona ,ale mogę sobie pomarzyć.
    fajnie,że będziesz mieć nowy telefon.

    ReplyDelete
  5. Marzy mi się iPhone, ja mam półtora roku htc wildfire s i jestem zadowolona, ponieważ z mojej szkoły jako pierwsza miałam fajny telefon z androidem a reszta szkoły chodziła z ''cegłami'':)
    julalula.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Fajne zdjęcie :)

    Zapraszam do mnie :)

    ReplyDelete
  7. Ojojoj, biedny telefon :D

    ReplyDelete
  8. Świetnie, że Ci się tak udało z telefonem :) Ja też jakiś czas temu manifestowałam swoje niezadowolenie z podobnego powodu.

    ReplyDelete
  9. Ooo ;D No to jaki ten telefon noo ? ;D Oczekujemy odpowiedzi ;d
    Tak wgl. fajne zdj ;33

    szarymioczami.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Szkoda, że Twój stary telefon został znokautowany, ale fajnie, że będziesz miała nowy! :D
    Nie mogę się doczekać zdjęć. ♥♥♥


    elliemaries.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. To fajnie ;)
    A zdradzisz chociaż jaka marka?

    www.my-life-is-pastel.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. ła, ja bez telefonu nie wytrzymałabym chyba :)

    ReplyDelete
  13. AnonymousMay 06, 2013

    a jaki masz telefon zastepczy?

    ReplyDelete
    Replies
    1. >.<
      nie no dobra ;D z kolorowym wyświetlaczem jest, i ma mp3 nie jest najgorzej ;D

      Delete
  14. nie wyobrażam sobie zycia bez telefonu

    ReplyDelete
  15. "Robię strajk i go nie noszę ze sobą, żeby rodzice wiedzieli, że z takim 'smartfonem' pokazywać się nie będę i chcę nowy telefon." nie chcę żeby to źle zabrzmiało, ale robisz sobie tym sama na złość :) telefon to telefon, ważne żeby dzwonić i pisać sms a nie szpanować "aaa ja mam iphone 5" - "a ja mam iphone 528628363, jestem lepszy/a!" bo to troszkę dziecinada :) niemniej jednak fajnie, że niedługo trafi do Ciebie nowy telefon :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mówisz tak ponieważ pewnie masz normalny telefon, a gdybyś miała stracić swój telefon i dostać np. czarnobiały. *U mnie nie jest aż tak źle, ale to przykład* to na pewno byś chodziła i oczywiście dzwoniła sobie z niego przy wszystkich i wgl. ;))
      Nie znasz sytuacji, dlatego nie rozumiem jak możesz się na ten temat wypowiadać. A tu nie chodzi o to żeby mieć jak najlepszy telefon, po prostu chciałam już ogólnie z androidem jakiś do aplikacji, które chcę już od dłuższego czasu. Ten telefon to też nie jest jakiś Ajfon5 lols >.<
      będzie, że jestem nie miła. No trudno xd Po prostu mówię jak ja to widzę.

      Delete
    2. Ja tam nieraz zalewałam mój telefon i chodziłam z cegłą bez aparatu i mp3 i jakoś się tego nie wstydziłam, normalnie pisałam smsy i gadałam. i pewnie dlatego, że nie naciskałam, dostałam niedawno nowy, z czego się bardzo cieszę;D

      Delete
    3. haha, ja tam zawsze na wszystko znajdę surowsze metody xd

      Delete
  16. Twoi rodzice się zgodzili xd? Twój strajk zadziałał :) ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zadziałał xd bo nawet czym budzić do szkoły mnie za bardzo nie mieli >.< xd dzwonili na siostry tel. i ją przy okazji budzili jak nie musiała wstawać, bo ma już wakacje ;p

      Delete
  17. Ja od 3 lat mam taki żalowy ale mi potrzebny jest on tylko do dzwonienia i sms-owania :D

    zihozawsze.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. fajnie,że czytelnicy cie wspieraja ;]
    zapraszam do mnie!
    fashionable-sophie.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Szczęście, że Natalia miała po prostu telefon do odsprzedania ;3 ;)

      Delete
  19. Mi się kiedyś telefon wyprał, ale przeżył :D

    ReplyDelete
  20. haha Ja mam taką samą sytuację jak u ciebie, ale mój telefon poprostu sie zepsło ;/

    ReplyDelete
  21. Miałam tak samo, wyprany telefon i też nie przeżył.
    Śliczne zdjęcie. ♥

    ReplyDelete
  22. Boże, bez telefonu to jak bez ręki <3

    ReplyDelete
  23. Dobrze, że twój strajk podziałał i Natalia miała telefon do sprzedania.
    Wypadki chodzą po ludziach :> ale biedny telefon [*]

    ReplyDelete
  24. mój telefon przeżył trzykrotnie pranie, to chyba cud ♥

    ReplyDelete
  25. jestem ciekawa co to za telefon ;)

    ReplyDelete
  26. Mój telefon wpadł też do wody… Niestety tej…no wiadomo o co chodzi. Ale działa! Ha! Trochę mu się wodą ociekało ale suszarka sprostała zadaniu :D:D

    ReplyDelete
  27. mój wpadł do wanny :D

    ReplyDelete
  28. współczuje z tym wypadkiem ;/
    fajnie, że będziesz miała instagrama :D

    ReplyDelete
  29. mój na szczęście nie został wyprany, ale położyłam go kiedyś ekranem dotykowym na wodzie i się trochę bardzo popsuł :D

    ReplyDelete
  30. A jaki to telefon? :) Czy też tajemnica? ;p
    Ja kiedyś mój upuściłam do wanny pełnej wody i piany.. ;/
    xoxo

    xyma-xymaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. ciekawa jestem jaki :)
    też nie lubię okresu bez telefonu, ładne zdjęcie :)

    ReplyDelete
  32. ja od jakiegoś czasu (z pół roku od kąd rozwliłam swojego wysuwanego samsunga :c) używam nokii "blackberry" ;D haha, troszeczkę cegiełka ale dzięki niej od-uzależniłam się od telefonu i bardzo jestem z tego zadowolona. Mogłabym szczerze mówiąc nawet nie miec telefonu, bez różnicy dla mnie już w tym momencie xD

    ReplyDelete
  33. Ja miałam problem z bateria. Pojawiał się zielony obraz i nie mogłam nic robić. Dziewczyny na obozie mówiły,że mamnawiedzoną komórkę :D

    ReplyDelete
  34. Heh,ja też może dostanę telefon,tylko muszę poczekać do końca roku i pokazać świadectwo,a do tego czasu bd leżał w pudełku o ile mama go nie weźnie ;c

    ReplyDelete
  35. No to czekam co to za telefon :)
    Śliczna jesteś :)

    ReplyDelete
  36. też potrzebuje nowego telefonu, na szczęście jeszcze jakoś mój obecny działa ale naprawdę wolałabym mieć jakiś lepszy. Mam nadzieję,że nie długo pokażesz na blogu jaki jest twój nowy telefon :>

    ReplyDelete
  37. AnonymousMay 07, 2013

    Ale tajemnica jakby to było nie wiadomo co >.< .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie xd po prostu po co teraz mówić? ;p
      Zobaczycie za kilka dni. :)

      Delete
  38. Czekam na twojego instragram'a :D

    ReplyDelete
  39. jej :/ szkoda telefonu <3 ale jakie szczęscie z nowego :DD

    ReplyDelete
  40. Jestem ciekawa co to za telefon?
    Obserwuje i komentuje.
    http://wizia-wiziaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  41. Ta, znam ten ból, kiedy masz jakiegoś grata, zamiast telefonu :|

    ReplyDelete
  42. oj tak ;p ale i tak niektórzy nawet tego jednego zdania nie przeczytają..

    zadałam Ci pytanko pod którąś notką wstecz;)

    ReplyDelete
  43. Boże, pamiętam, jak zgubiłam swój telefon, dostałam na jakiś czas taką cegłę, to było straszne XD bardzo fajna bluzka :D

    ReplyDelete
  44. AnonymousMay 08, 2013

    Ile osób wie jaki dostaniesz telefon?

    ReplyDelete
  45. To fajnie, że coś w końcu znalazłaś ;)

    ReplyDelete
  46. Jessica masz super bloga super wpisy jesteś wspaniała naprawdę podziwiam cie

    zapraszam na mojego bloga http://fociaaa123.blogspot.com/
    chce z tobą zrobić czat

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*