Szkolny Dzień Dziecka

Wednesday, May 29, 2013

Cześć! Wczoraj jak i dzisiaj byłam na poprawie fizyki, mam nadzieję, że w końcu z tego wybrnęłam. ;)
Poza tym dzisiejszy dzień należy naprawdę do udanego. W szkole mieliśmy dzień dziecka! Każda klasa musiała przygotować piosenki disco polo do śpiewania. Z początku była trochę spięta atmosfera, przez co każdy na siebie krzyczał. Jeżeli laski to czytacie to naprawdę sorki za moje dzisiejsze chimery! ;* Nie wiem co we mnie wstąpiło, jednakże cieszę się, że w rezultacie wszyscy, świetnie się bawiliśmy! ;) 
Mieliśmy piosenkę "Jesteś szalona". Ja rzucałam ciuchami, a Ada bawiła się butami, haha. Prawdę mówiąc, dzisiaj chyba każdy się nieźle wyszalał, przez te kilka godzin! Pewnie będą zakwasy, haha. ;) A po powrocie z poprawy, po prostu walnęłam się na łóżko i w mgnieniu oka zasnęłam. Za to po przebudzeniu czułam się dosyć zabawnie, nie wiedząc czy to jeszcze środa? Haha ;) Nie należę do osób, które chodzą spać w dzień, ale dzisiaj oczy same mi się zamykały i usnęłabym chyba nawet w najcięższych warunkach, haha i nawet na stojąco. ;)

Myślę, że w czasie wolnego będą pojawiać się systematycznie notki. ;)
*4 dni wolności, choć nie zupełnie...*

zapowiedź ostatniej paczki ze strony sheinside.com ;)


You Might Also Like

59 KOMENTARZE

  1. Fajnie mieliście, u nas niestety nic nie było z okazji dnia dziecka :(

    ReplyDelete
  2. ja muszę sobie codziennie uciąć taka krótką drzemkę w dzień bo nie dałabym rady ;)

    ReplyDelete
  3. AnonymousMay 29, 2013

    u mnie też
    Zuza

    ReplyDelete
  4. Jestem ciekawa twojej ostatniej paczki. ^^

    kitcaaat.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. U mnie w szkole dopiero w poniedziałek będzie Szkolny Dzień Dziecka :)
    Śliczne zdjęcia!

    ReplyDelete
  6. U mnie nie było nic z okazji dnia dziecka ... A szkoda :(
    Nie wiem jak ty to robisz że wychodzisz tak ładnie na zdjęciach <3

    http://cheekyfashion97.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. U nas na dzień dziecka nie zrobili NIC. zupełnie.. A na dzien nauczyciela kazali nam przedstawienia robić, składac sie w klasie na bukiety itp. :((

    ReplyDelete
  8. U nas nie było dnia dziecka :/

    http://tunia-ti.blogspot.com/ zapraszam

    ReplyDelete
  9. U nas nic nie organizowali na dzień dziecka :C
    Śliczne zdjęcia :3

    ReplyDelete
  10. Ja dzień dziecka mam w pon. I mamy Mam talent :)

    Zapraszam nutellaaneciok.blogspot.com ;)

    ReplyDelete
  11. Haha, z tego co piszesz, wnioskuję, że pewnie było bardzo fajnie i miałaś udany dzień :D U mnie nie było czegoś takiego organizowanego. ;) Ładne zdjęcie, jesteś śliczna ♥

    ReplyDelete
  12. My dopiero w pon. Idziemy na piknik ;)

    ReplyDelete
  13. Ja śpię w dzień tylko i wyłącznie wtedy, gdy jestem chora. Jeśli uda mi się zasnąć jakoś po szkole to już oznacza, że na następny dzień będzie gorzej. Ostatnio się o tym przekonałam. :)

    ReplyDelete
  14. a my graliśmy w ringo, mieliśmy pokaz mody sportowej i tor przeszkód i zumbę

    ReplyDelete
  15. oooo jakie krótkie włoski tutaj widać :)) Śliczne zdjęcia, nie mogę się doczekać aż pokażesz w stylizacji tą sukienkę bo chyba jeszcze nigdy nie widziałam na tobie sukienki tak w zupełności :D:D

    ReplyDelete
  16. Dziewczyno, ale ty masz urodę! Śliczna :)

    ReplyDelete
  17. Każde zdjęcie coraz ładniejsze.
    A co do Dnia Dziecka to my w klasie mamy dopiero za tydzien..

    ReplyDelete
  18. Przepiekna! U nas dzien dziecka bedzie 5.06 i za wstep na impreze musimy zaplacic 4zl,nie wybieram sie :)

    ReplyDelete
  19. też dziś miałam dzień dziecka! :D tylko, że u nas były występy dzieci z przedszkola i podstawówki, bo mamy gimnazjum połączone z podstawówką ;) ale oczywiście my na końcu siedząc wspomagaliśmy je swoimi śpiewami xd fajne są takie dni , udane i każdy się dobrze bawi :D :*

    ReplyDelete
  20. też dziś miałam dzień dziecka! :D tylko, że u nas były występy dzieci z przedszkola i podstawówki, bo mamy gimnazjum połączone z podstawówką ;) ale oczywiście my na końcu siedząc wspomagaliśmy je swoimi śpiewami xd fajne są takie dni , udane i każdy się dobrze bawi :D :*

    ReplyDelete
  21. Śliczne zdjęcie <3

    ReplyDelete
  22. Kiedy pokażesz pozostałe 7 prac? :)

    ReplyDelete
  23. U nas będzie dzień dziecka we wtorek chyba. Super było u was. ;D

    ReplyDelete
  24. Super fotki ^^ :) Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  25. U mnie nic nie zrobili na dzień dziecka ;cc

    stylizations-natalia.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. U nas będzie festyn z okazji Dnia Mamy i Dnia Dziecka ;3 Ślicznotka z Cb ;3

    ReplyDelete
  27. U nas nic w szkole nie zrobili :( Ale fajnie, że się chociaż wybawiliście :D

    ReplyDelete
  28. No to pewnie fajnie sie bawiliscie ;) Jeszcze troche i wakacje ! ;3

    ReplyDelete
  29. Cudne fotki ^^ Pozytywny pomysł z tymi piosenkami ;p
    U nas w pon. jest festyn czy coś.
    http://klaaudik.blogspot.com/

    ReplyDelete
  30. No to super, że miałaś udany dzień! :* Piękne zdjęcie:*
    maania-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. Dobrze że zmieniłaś wygląd bloga.Tamten był dość infantylny,a ten jest ze smakiem ,pozdrawiam:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Już jakiś czas temu zmieniłam. ;)
      Tamten był za .. różowy po prostu i nagłówek był za pstrokaty ;)

      Delete
  32. AnonymousMay 29, 2013

    Kiedy dodasz 7 prac (bo znów zapomnisz, jak o linkowaniu) i kolaż?

    ReplyDelete
    Replies
    1. O tym nie zapomnę ;D
      Planowałam dzisiaj ;)
      Może jeszcze dodam ;)

      Delete
    2. AnonymousMay 29, 2013

      to fajnie, że może dziś dodasz ;d

      Delete
  33. U nas nie ma takich fajnych zabaw.. :C
    xoxo

    xyma-xymaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  34. a ja już nie chodzę do szkoły ;)

    ReplyDelete
  35. My poszliśmy na boisko, gdzie były różne atrakcje. <33
    Ładna jesteś . ;3

    http://carmelovy-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  36. Jaka Ty jesteś śliczna *.* ♥

    www.my-life-is-pastel.blogspot.com

    ReplyDelete
  37. Jezuu jaka ty jesteś śliczna, to jest aż niemożliwe ♥ Masz takie piękne oczy *.* No i wogóle *-* . A z tego co wiem masz dopiero 15 lat *o* .

    ReplyDelete
  38. śliczne włosy <3

    http://still-love-me.blogspot.com/ zapraszam :)

    ReplyDelete
  39. To musiało być świetne. :D Chciałabym to zobaczyć. xd

    ReplyDelete
  40. every time i visit here is always fun. probably due to the charming smile
    how could a smile that caught my eye

    ReplyDelete
  41. haha xd jesteś szaloona ;p

    ReplyDelete
  42. Ale ty jesteś ładna !! :). To musiało być fajnie, u mnie w szkole nie obchodzi się dnia dziecka, bo według "kochanych" nauczycieli dziećmi nie jesteśmy -,- Zapraszam do mnie: http://anotherverra.blogspot.com/

    ReplyDelete
  43. Ale masz piękne włosy! :)

    ReplyDelete
  44. też rzadko kiedy sypiam w ciągu dnia ;)

    ReplyDelete
  45. U nas nie było nic z okazji Dnia Dziecka :(

    ReplyDelete
  46. you are such a beauty

    International BEAUTY Giveaway

    http://fashioneiric.blogspot.fr/2013/05/giveaway-inside-benefit-neutral-kit.html

    Coline ♡

    ReplyDelete
  47. Super blog chciałabym się z tobą spotkać na żywo pozdrawiam http://the-paradise-bird.blogspot.com/

    ReplyDelete
  48. też mogliby mi to w szkole zrobić
    zapraszam do mnie
    fashionable-sophie.blogspot.com

    ReplyDelete
  49. czytam pierwszy wpis i już mam ochotę na kolejny :) boski blog.

    ReplyDelete
  50. U mnie nie było Szkolnego Dnia Dziecka, ale będzie dzień sportu właśnie z okazji tego naszego święta :)
    Musiało być fajnie, ja pewnie będę się nudziła, bo grać w nic nie będę mogła przez kontuzję ;/

    ReplyDelete
  51. Pięknie wyglądasz!

    http://linde-lo.blogspot.com/

    ReplyDelete
  52. Jakie ładne zdjęcia. *.*

    geekfashions.blogspot.com

    ReplyDelete
  53. My mieliśmy festyn, tyle że był raczej dla młodszych klas.

    http://marpleous.blogspot.com/

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*