Starówka

Friday, May 24, 2013

Hej! Dzisiaj wpadam do Was z ostatnią notką związaną z wycieczką do Warszawy. Tym razem czas na starówkę. To tam, miało odbyć się spotkanie dla czytelników. Miało być ono zupełnie przy okazji, ponieważ i tak był planowany czas wolny. Chętnych kilku było, niestety to, że się nie zjawili to zupełnie wina ogólnej wycieczki. Godziny ulegały zmian z sekundę na sekundę, a przecież niektórzy musieli dojechać. Chętnym osobom pasowały godziny ustalane wcześniej.. Rozumiem Was doskonale. Przecież nie będziecie cały dzień siedziały w domu i wyczekiwały za sms'em ode mnie, kiedy w końcu to spotkanie. Zrozumiałam, że planowanie spotkań na wycieczkach szkolnych, nie należy do najlepszych pomysłów. Co prawda dwie czytelniczki i tak dotarły, co mnie bardzo ucieszyło i jestem im naprawdę wdzięczna! ;) Szkoda tylko, że miałyśmy tak mało czasu dla siebie. Tak czy inaczej myślę, że spędziłyśmy naprawdę świetnie ten czas.


Takie tam.. z lodami, haha ;*
 
Nagle naprawdę zaczęło się ściemniać. Byłam pewna, że za chwilę zacznie nieźle lać, a my bez żadnego parasola! W rzeczywistości niebo było naprawdę szare, ale zdjęcia są rozjaśnione, by odbiec od tego mrocznego klimatu. 


Jednak, że trochę się pomyliłam. Padać nie zaczęło. Może trochę pokropiło i przestało, ale na niebie zaczęły pojawiać się błyskawice i nieźle czasem zagrzmiało. Na szczęście na starówce panowała wesoła, muzykalna atmosfera, zatem nikt nie zwracał uwagi na warunki pogodowe! ;)


No i telefonowe love! ;3
Haha i Pan, który dosłownie wleciał nam w kadr ;3 Bardzo sympatyczny! ;)
* I  jeszcze Walduś! ;D

Naprawdę świetnie wspominam ogólnie całą wycieczkę! Zawsze było z kim się pośmiać! Naprawdę uśmiech przez przez całą wycieczkę nie schodził mi z twarzy, no i oczywiście nie zapominając o mojej nie zamykającej się buźce, haha. Może to potwierdzić ... każdy. Hahahah + przepraszam za moje wokale ;D
  #kocham#Was#wszystkich#dziękuję#za#udaną#wycieczkę#oraz#dziękuję#Tobie#Juka#i#Ania#za#miłą#niespodziankę#w#postaci#przyjścia#na#starówkę

Miłego wieczoru! ;*
___________________
A na romwe ciuchy 20% taniej. Nie czekaj sprawdź! ;) Okazja obowiązuje tylko dwa dni! Od 25.05 do 27.05! 
 

You Might Also Like

89 KOMENTARZE

  1. Nigdy nie byłam w Warszawie, a szkoda w sumie chciałabym. Jednak wolałabym móc jechać tak jako na wycieczkę, na wakacje czy chociaż parę dni a nie strichte wycieczkę szkolną - są one strasznie nudne a samemu więcej się poogląda i nachodzi po mieście niż z klasą. No i tez nie chciałabym być zmuszona wyjazdem do Warszawy na jakieś badania czy zmuszona szpitalem. Odpada. ;)
    Na prawdę ładne zdjęcia, wszystkie trzy jesteście śliczne więc aż miło oglądało się fotki. Zdjęcie z lodami jak dla mnie od razu ... nasunęło mi się tylko jedno " if you know what I mean" :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Co do nudności to mam inne zdanie. ;)
      Uważam, że jeśli jest odpowiednie towarzystwo, nigdy nie ma nudy. ;)
      Ale co do zwiedzania to racja ;)
      I można sobie rozplanować czas jak się tylko chce. ;)

      Delete
  2. Podobają mi sie te zdjęcia :)
    Oby tak dalej!

    ReplyDelete
  3. Musiało być świetnie ;)) Śliczne zdjęcia <3

    ReplyDelete
  4. Widać, że miło spędziłyście czas ; )

    ReplyDelete
  5. super! ja nigdy nie byłam w Warszawie. bardzo pozytywne fotki. ;)

    ReplyDelete
  6. miło, że przyszly choć 2 osoby ;)
    zapraszam do mnie!
    fashionable-sophie.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. ooo swietne zdjecia:D

    ReplyDelete
  8. ale świetne zdjęcia, a te lody są mniaaam :D

    ReplyDelete
  9. śliczne zdjęcia *o* ♥

    http://about-me-julia.blogspot.ie/

    ReplyDelete
  10. AnonymousMay 24, 2013

    Kiedy wyniki konkursu ? Miały być 13 maja ;/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Miały być 23 maja.
      Przedłużyłam trochę konkurs.

      Delete
  11. Śliczne zdjęcia. ;)

    ReplyDelete
  12. Starówka to sympatyczne miejsce ;)

    ReplyDelete
  13. Świetny blog !! Zapraszam na mój dopiero zaczynam . ;** http://megg-meg.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Boskie zdjęcia ! ;)


    stylizations-natalia.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. fajnie, że miło spędziłaś czas :)

    ReplyDelete
  16. Cudowne zdjęcia! :P Zazdroszczę tym 2 dziewczyną! *.*
    Mam do Ciebie ważne pytanie podałabyś mi swój e-mail? Jeśli coś to możesz pisać na mój: kamila.yey@gmail.com

    Zapraszam
    servenity.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie wiem po co ja zatem mam podany kontakt w pasku bocznym. Chyba tylko dla siebie. I tak ciężko każdemu tam zajrzeć ;c

      Delete
  17. Jej, ale wy jesteście ładne <3
    Szkoda, że nic nie wyszło z tego spotkania ;/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja tam się cieszę, że mimo warunków tych.. wycieczkowych, dziewczyny się zjawiły ;)

      Delete
    2. No tak, ale gdyby się wszystko udało, więcej osób byś poznała :)

      Na moim blogu w notce z top 5 znalazł się twój blog z moich ulubionych <3 zapraszam ;*

      Delete
  18. To prawda, Starówka jest jednym z piękniejszych miejsc w Warszawie ;3

    ReplyDelete
  19. <Musiało być na prawdę pięknie, jeżeli już same zdjęcia ujmują to co dopiero na żywo :D

    ReplyDelete
  20. zazdroszczę takiego fajnego spotkania :D

    ReplyDelete
  21. jakie piękne widoki ♥

    ReplyDelete
  22. Haha było super :D <3 a ten facet jest moim mistrzem xD

    ReplyDelete
  23. Zazdroszczę takiej wycieczki!
    Super zdjęcia, śliczne wyszły *-*
    Jakim aparatem robione? (mogłabym prosić o odpowiedź u mnie na blogu? łatwiej byłoby mi ją wtedy znaleźć^^)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Miło spędzony czas, i to w gronie przyjaciół. :)
    Świetne zdjęcia, uwielbiam takie.
    Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  25. Gdybym mieszkała bliżej Warszawy też może bym się wybrała na takie spotkanie :)

    ReplyDelete
  26. Super fotki!! Wycieczka widać była udana!!

    ReplyDelete
  27. O matko jakie ślicznotki na tych zdjęciach! Ogólnie widać że bardzo pozytywnie ;)
    xoxo

    xyma-xymaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. śliczne zdjęcia.
    Jakie wy jesteście piękne ! ♥

    ReplyDelete
  29. Świetne zdjęcia!
    Fajnie, że chociaż dwie osoby przyszły! :3

    ReplyDelete
  30. Ale ładnie :) tęsknie za taką pogodą, teraz tak szaro za oknem :(

    ReplyDelete
  31. http://besty.pl/2378184
    Czy to Weronika? Czy mi się wydaje?

    ReplyDelete
  32. Pewnie świetnie musiałyście się bawić i razem czuć ;p Podaj nam linka jeżeli dziewczyny mają bloga ;)

    ReplyDelete
  33. Fajne zdjęcia, można z nich wywnioskować, że dobrze spędziłyście ten czas :) Fajny blog, obserwuję :)
    dreamsforeverx.blogspot.com

    ReplyDelete
  34. widać że było fajnie :D

    ReplyDelete
  35. Cieszę się że wycieczka się udała :))

    ReplyDelete
  36. Super są te zdjęcia! ;D Muszę kiedyś się tam wybrać ;)

    ReplyDelete
  37. Zazdroszczę tym dziewczynom ;p świetne zdjęcia, śliczne jesteście ^^

    ReplyDelete
  38. widać,że było fajnie :D

    bardzo lubię naszą stolicę- Varsovie ♥

    ReplyDelete
  39. Fajnie, że nawet dwie czytelniczki przyszły : ) Nie wiem dlaczego, ale Twoje zdjęcia mają piękne barwy i strasznie mi się przez to podobają :)

    ReplyDelete
  40. <3 pamietaj, że widzimy sie w wakacje :D

    ReplyDelete
  41. <3 pamietaj, że widzimy się w wakacje :)

    ReplyDelete
  42. Śliczne zdjęcia<3
    Fajnie,że jesteś zadowolona z wycieczki do Warszawy.

    ReplyDelete
  43. piękne zdjęcia :)
    zapraszam do mnie, zaczęłam z nowym blogiem. Razem zrzucamy zbędę kilogramy do wakacji! 35dni.blogspot.com

    ReplyDelete
  44. Po samych zdjęciach widać, że musiała być świetna zabawa!

    sprawic-aby-sny-byly-realne.blogspot.com

    ReplyDelete
  45. fajowe zdjęcia ;3


    zapraszam na bloga
    www.majkamoryn.blogspot.com

    ReplyDelete
  46. ale piękne zdjęcia <3.
    zazdroszczę takiej zabawy ;p.

    ReplyDelete
  47. fajne spotkanie widać, że udane :)

    ReplyDelete
  48. Też bym chciała kiedyś pojechać do Warszawy na starówkę *.* ślicznie tam jest :3
    Bardzo fajnie wyglądasz w tej koszuli <3

    http://cheekyfashion97.blogspot.com/

    ReplyDelete
  49. Uwielbiam Warszawską starówkę! ♥

    Zapraszam do obserwowania i komentowania mojego bloga

    domi-day.blogspot.com

    ReplyDelete
  50. Fajnie, że udało Wam się spotkać. Na wycieczkach zawsze jest wesoło, dlatego już nie mogę się doczekać mojej :)

    ReplyDelete
  51. Chciałabym kiedyś odwiedzić stolice :D

    ReplyDelete
  52. AnonymousMay 25, 2013

    Świetne zdjęcia i fajnie, że chociaż trochę spotkanie się udało ;)

    ReplyDelete
  53. Świetne zdjęcia, szkoda, że nie mieszkam nigdzie w pobliżu.
    Mam pytanie Jess, czy byłaby możliwość przeprowadzenia z Tobą wywiadu? ;)
    Pytania mogę napisać Ci na fb, lub na e-mailu ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Z miłą chęcią.
      ;)
      Skontaktuj się ze mną. ;)
      kontakt w pasku bocznym bloga.

      Delete
  54. szkolne wycieczki są najlepsze :)
    nawet jeśli nie robi się nic konkretnego to jest mnóstwo zabawy i śmiechu xD

    _________________________________________________________

    Zapraszam na mojego bloga o fotografii, będzie mi bardzo miło jeśli w komentarzu zostawiasz swoją opinię na temat zdjęc które robię :-) ----> www.wikiandikiw.blogspot.com

    ReplyDelete
  55. Wycieczka chyba się udała.
    http://stronaslonca.blogspot.com/

    ReplyDelete
  56. Śliczne zdjęcia, pierwsze genialne <33


    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ; )

    ReplyDelete
  57. Też bysmy chciały zwiedzić Warszawę, zazdrościmy :) :*!

    ReplyDelete
  58. Śliczne :)
    Zdjęcia bardzo piękne :D
    Hahahha niektóre genialne < 3
    Spokoo, się i pan załapał :D

    ReplyDelete
  59. super ;3
    zapraszam http://patrysiek16.blogspot.com/

    ReplyDelete
  60. Cieszę sie, że wycieczka udana :)
    pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  61. Tak to już jest z tymi wycieczkami. Dobrze, że chociaż przyszły dwie czytelniczki. Zdjęcia są bardzo ładne.

    ReplyDelete
  62. AnonymousMay 25, 2013

    te dwie dziewczyny to te czytelniczki?

    ReplyDelete
  63. Ciekawy blog :) zapraszam, początki http://amicoeterno.blogspot.com/ :)

    ReplyDelete
  64. starówka Warszawska jest piękna! :)
    super, że udało Ci się spotkać przynajmniej dwie czytelniczki! ;)

    ReplyDelete
  65. Jakie piękne zdjęcia! *.*
    Cieszę się, że wycieczka się udała :)

    ReplyDelete
  66. Świetne zdjęcia. *.*
    Ładny nowy wygląd. ^^

    ReplyDelete
  67. Bardzo fajne zdjęcia ! podobaja mi sie :)

    ReplyDelete
  68. Ładny ten nowy wygląd bloga, zakochałam się w nagłówku <3.
    Piękne zdjęcia, musiało być fantastycznie.

    ReplyDelete
  69. Nasza piękna warszawska starówka <3

    ReplyDelete
  70. Fajne zdjęcia
    obserwuje :)

    http://tunia-ti.blogspot.com/ zapraszam :)

    ReplyDelete
  71. Świetne zdjęcia, widac, że dobrze się bawiłyście ;)

    ReplyDelete
  72. Jeejku. jak ja bym chciała być z Tobą na tej starówce i się z Tobą spotkać *-*

    Może kiedy przy okazji :D Pozdrawiam. ;>

    ReplyDelete
  73. OOO kocham te lody <3. Śliczna jesteś. Zaobserwowałam i proszę Cię o odwiedziny na moim mint-leopard.blogspot.com
    <3.

    ReplyDelete
  74. Uwielbiam świderki! Jedna z tych twoich czytelniczek ma piękną bluzę!

    http://marpleous.blogspot.com/

    ReplyDelete
  75. ale ta dziewczyna ma warkocz omg<3

    ReplyDelete
  76. Byłam w Warszawie tydzień temu. Strasznie spodobało mi się to miasto :)

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*