Senna

Thursday, May 16, 2013

Cześć Wszystkim. ;*
Dzisiaj jestem jakoś senna, mam ochotę paść po prostu na łóżko w ciuchach i zasnąć. Jestem zmęczona już tym wszystkim. Maj jest naprawdę okropny w tym roku. Mam nadzieję, że wycieczka klasowa sprawi, że będę miłej wspominała maj i zapomnę o tych wszystkich nieprzyjemnych sprawach.

no make-up. ;o
kamerkowelove.
 bluzka - C&A

W szkole było okej, w sumie tak jak przeważnie. Od dzisiaj jestem Tamara, haha. Sandra - Zuza, a Werr. - Marcela. Haha, tak - wcieliłyśmy się w role faworytek z Top Model. Z Sandrą na matematyce przykleiłyśmy sobie karteczki z imionami na czoło, haha dosłownie. Pani zaakceptowała nasze nowe imiona. Było dosyć zabawnie, a spojrzenia ludzi na holu bezcenne. Na sprawdzianie z angielskiego, również podpisałam się Tamara. Jednak, że pani powiedziała, że jeśli się tak podpiszę dostanę automatycznie jedynkę. Trudno zaryzykowałam. Napisałam Jessika Tamara Chińcza. Najwyżej powiem, że to moje drugie lub 3 imię, które nagle zaczęło mi się podobać. Haha.
 Po szkole przyszłyśmy z Weroniką do mnie, nieźle się ponudziłyśmy. Jak już mówiłam, dzisiaj cały dzień jestem taka senna, że nie miałam ochoty na nic, a na dwór za żadne skarby nie dało się mnie wyciągnąć. Gdy Werr. poszła, zabrałam się za odpisywanie na listy. ;) Lubię odpisywać systematycznie, żeby nie mieć zbyt wielkich zaległości. Kiedyś pamiętam, że niektórzy z Was długo czekali na listy. Teraz idzie to zdecydowanie sprawniej.


Uroczy znaczek *,* 'Ogar polski' haha ;D

Następnie wzięłam się za zadanie z Polskiego. W planach miałam również przeczytanie streszczenia lektury 'Kamienie na szaniec', oraz pouczenie się z fizyki, ale tak mało czasu na to wszystko. >.< Zdałam sobie sprawę, że gdybym miała od początku następnego roku się systematycznie uczyć, odrabiać prace domowe itd. to na blogowanie oraz znajomych został by mi czas chyba tylko w ferie, wakacje i inne dni wolne. Jejku, życie ucznia jest nieznośne. -,-
Dobranoc

You Might Also Like

51 KOMENTARZE

  1. Mój dzisiejszy dzień, wyglądał tak samo.



    Dobranoc .

    ReplyDelete
  2. ja ostatnio też mam takie samopoczucie ;/

    ReplyDelete
  3. Tak, życie ucznia jest nieznośne, ale za to lepsze niż dorosłego :)

    ReplyDelete
  4. Ooo...lektury,skąd ja to znam :) dostałam pałę hahahahaha.
    www.blog017.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Dzisiaj miałam tak samo.. ;/
    Śliczna nawet bez makeup'u *.* <3

    ReplyDelete
  6. Też dziś jestem baaardzo senna, w dodatku jest zimno i leje deszcz ): Pieknie ci w bordowym :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. W sumie to fiolet, tylko tutaj wyszło tak troszeczkę inaczej ;)
      Dziękuję ;)

      Delete
  7. byłam tylko na jeden dzień :c jak będę w wakacje na dłużej to na pewno się odezwę ! :*

    ReplyDelete
  8. hahha, WITAJ TAMARO. Hahhah. :3 Śliczna jesteś:* Niestety, nauka jest straszna. :|
    maania-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. :) ja też tak często mam

    ReplyDelete
  10. Jeju jaka ty jesteś śliczna bez makijażu *o*



    http://pati-paaati.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Ooo, to Wy już w tym roku macie "Kamienie na szaniec"? :o A chyba jesteś ode mnie rok młodsza. Tyle że my mieliśmy tę "Kamienie ..." w tamtym semestrze. xd
    P.S. - Ładne zdjęcia. ♥♥♥ Jakoś szczególnie nie widać, że bez makijażu, bo też wyglądasz ślicznie. :)
    I zgadzam się z tym życiem ucznia. xd Nieraz bywa ciężko ...

    elliemaries.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Niestety już mamy tę lekturę. Nie przeczytałam, nawet nie zaczęłam czytać, ale na lekcjach omawiających wydaje się być naprawdę nudna...

      Delete
  12. Śliczne zdjęcia !<3
    udanej wycieczki ;d

    ReplyDelete
  13. jesteś ładna, nie potrzebny ci makijaż :)
    ja osobiście uwielbiam maj :)

    ReplyDelete
  14. ja właśnie musiałam się tym pogodzić, żeby mieć dobre oceny trzeba mniej czasu poświęcać na bloga i wyjścia.Niestety taki plan nie wyszedł.

    ReplyDelete
  15. hahahahahaha dobra jesteś :D Ee tam nie dostaniesz za to bani :D
    no fakt, maj w tym roku jest wyjątkowo trudny ;/

    ReplyDelete
  16. Wczoraj też miałam taki senny dzień, mimo iż się całkiem wyspałam ;D

    www.my-life-is-pastel.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. moją faworytką z top model jest Zuza, ale Marcelę też lubię :)

    pozdrawiam ;)

    ReplyDelete
  18. Klasowa wycieczka na pewno ci się uda :**
    Życzę dobrej zabawy <3

    http://cheekyfashion97.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Mam pytanie, której jest dla mnie ważne . Jak zamazałaś te tło na zdjęciach ? W jakim programie i w ogóle, proszę odpisz u mnie :)

    ReplyDelete
  20. mi w maju nie odpowiada pogoda ehh, ja po prostu nie lubię upałów, maksymalnie 20 stopni powinno być ;)
    noemisoul.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. A na dodatek nauczyciele mysla ze nie mamy nic do roboty tylko odrabiac lekcje i uczyc sie codziennie po 5 godzin -.-
    Ladna kartka :3
    Pozdrawiam ;**

    ReplyDelete
  22. Świetna pocztówka :>
    Moją faworytką jest Zuza♥

    ReplyDelete
  23. Jesteś bardzo ładna i bez makijażu wyglądasz korzystniej :)

    ReplyDelete
  24. uwielbiam pocztówki ;)

    http://taughtmelove.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. Też teraz będziemy mieć kamienie na szaniec ;x
    Ja też mam takie dni kiedy jestem senna i nic, kompletnie nic mi się nie chce ;/
    xoxo

    xyma-xymaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. mam identyczną bluzkę, uwielbiam w niej ćwiczyć na wf ;3

    palczak.blogspot.com
    zapraszam do obserwowania :)

    ReplyDelete
  27. Twoje nowe imię jest oficjalnie przyjęte ;* Tamara.
    Jak ja juz nie mogę doczekać się tych wakacji ; O!

    ReplyDelete
  28. Ja całe szczęścia mam świetny humorek ;p


    http://marpleous.blogspot.com/

    ReplyDelete
  29. lipa że nie doszedł do Ciebie list;( zrobiłam coś handmade^^ jak to się mówi;)

    ReplyDelete
  30. hahaha OGAR POLSKI - epickie
    :D
    http://mylife-mygame-myrules.blogspot.com/

    ReplyDelete
  31. ślicznie wyglądasz, wycieczka na pewno się uda :D

    ReplyDelete
  32. hahaha, chciałabym to zobaczyć :D

    ReplyDelete
  33. Nauczylciele teraz zadają więcej ;/

    zihozawsze.blogspot.com

    ReplyDelete
  34. ahahaha, niezłe pomysły macie na matematyce ;p

    ReplyDelete
  35. Życie ucznia jest czasem męczące ale da sie przezyc ;) w roku szkolnym sennosc to u mnie nic nowego ;)

    ReplyDelete
  36. haha, no to masz fajne nowe imię ;D
    Zapraszam magiczna-moda.blogspot.com

    ReplyDelete
  37. ja senne dni mam przeważnie raz w tyogdniu, wtedy przychodze po szkole i z bólem glowy padam na łózko ;/

    ReplyDelete
  38. Zgadzam się, że my uczniowie mamy strasznie ;C Cieszę się, ze moja pocztówka z Tart tak szybko doszła ;O

    ReplyDelete
  39. Haha, fajny pomysł na lekcje : D

    ReplyDelete
  40. Też jestem strasznie senna ;D
    Ładne zdjęcia :)

    ReplyDelete
  41. Świetny blog. Dużo zdjęć i ogólnie taki o życiu... ten twój blog. To wspaniałe bo lubię takie blogi. ;D

    Zapraszam do siebie
    http://megan-photo.blogspot.com/

    ReplyDelete
  42. Fajnie wyglądasz bez makijażu :P
    Jakich kosmetyków używasz na co dzień? ;3

    ReplyDelete
  43. Życie zwykłego ucznia jest nieznośnie, a co dopiero takiego kujona jak ja, który uczęszcza jeszcze na masę zajęć dodatkowych... Pozdrawiam:)

    ReplyDelete
  44. też lubię Tamarę tm :)
    zapraszam do mnie
    fashionable-sophie.blogspot.com

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*