Sejm, Senat

Wednesday, May 22, 2013

Cześć! Pierwsze miejsce do, którego się udaliśmy w Warszawie był sejm - senat. ;) Czułam się trochę jakbym miała zaraz stanąć przed kamerami i wystąpić w telewizji. Haha. Szczerze mówiąc mi się podobała ta wycieczka, co prawda widziałam tylko jednego polityka, którego nazwiska i tak nie pamiętam. Przeszłam koło niego tak zwyczajnie, nie zastanawiając się czy to jakiś sekretarz czy polityk. Dowiedziałam się dopiero potem od koleżanki kim on był. Za bardzo nie interesuję się sprawami rządowymi kraju i nie znam prawie nikogo. Wiadomo, wiem jak wygląda prezydent czy premier, a dalej to nie mam pojęcia. Nie interesują mnie oni, ponieważ oglądając TV, możemy zaobserwować ich nienawiść do siebie. Taką właśnie energię wyczułam na tej wycieczce. Ogólnie panuje tam atmosfera sztywna, wśród 'milionów' kamer, których pewnie jest jeszcze więcej na specjalnych okazjach. Myślę, że nie potrafiłabym się odnaleźć w takim świecie, gdzie nikt się nienawidzi, co chwile z kimś trzeba się sprzeciwiać, wyrażać swoje zdanie, dopracować wszystko na ostatni guzik, uciekać przed dziennikarzami, którzy chcą wiedzieć wszystko jak zwykle ze szczegółami... Już sama wizyta tam sprawiła, że czułam się jakby pod ciągłą obserwacją i czułam się jakbym naprawdę miała zaraz być pokazana w telewizji. Pomimo, że nie interesują mnie politycy i ich sprawy, to wyprawa do sejmu i senat bardzo mi się podobała, ponieważ od przewodniczki dowiedziałam się wielu rzeczy, których po prostu wcześniej nie wiedziałam. Wiem, jak są wydzielane miejsca, kto jaką ma rolę, na czym polegają obrady... ;) A najbardziej ucieszyło mnie to, że byłam w miejscu, gdzie podejmowane są najważniejsze decyzje dla Naszego Kraju.

 (nie pytajcie mnie czy to jakiś polityk, o pojęcia zielonego nie mam)
Chociaż jedno z moim udziałem ;D

Poza tym stresująca np. dla mnie była wiadomość, że będziemy musieli przejść przez takie bramki oraz nasze torby pójdą do sprawdzenia na taśmie. Przypomniało mi się, że rano pakując się nie wyciągnęłam z niej nożyczek. Miałam ochotę je gdzieś wyrzucić w krzaki, ale okazało się, że nic nie wykryło. Haha. Trochę zabawnie, bo kolegom zapiszczało na metalowej przypince i musieli opróżniać całe plecaki, a mi to by od razu wciskali, że chciałam kogoś zadźgać (tępymi) nożyczkami szkolnymi, haha. Także miałam fuksa, chyba jedzenie zakopało gdzieś te nożyczki, haha. ;)
Miłego dnia!

*To jest tysięczny post! *

You Might Also Like

61 KOMENTARZE

  1. AnonymousMay 22, 2013

    Super zdjęcia ^.^
    Miałaś farta z tymi nożyczkami ;)
    _______________________________

    A będą jeszcze jakieś notki o wycieczce? (np. spotkanie z czytelniczkami) ♥

    oo tysięczny post! *o*

    ReplyDelete
  2. Hahaha dobre z tymi nożyczkami :D
    Gratulujemyyyy ! ♥

    ReplyDelete
  3. Jesteśmy z Waraszawy,ale tam nigdy nie byłyśmy :D haha a z tymi nożyczkami to fajnie,że Ci nie wykryli. ja kiedy leciałam samolotem też zapomniałam wyciągnąć nożyczek i musiałam wyrzucać ;c a były takie fajne ..haha /mery

    ReplyDelete
  4. Ja chętnie bym się wybrała do sejmu ;)

    ReplyDelete
  5. Tysięczny?! Gratulacje <33333 Ciekawe miejscee :)

    ReplyDelete
  6. W styczniu też tam byłam na wycieczce ^^
    My wtedy widzieliśmy sporo polityków, w tym jeden nas oprowadzał wraz z panią przewodnik :D

    ReplyDelete
  7. My mieliśmy mieć taką wycieczkę w październiku, ale Nasza wychowawczyni wciskała nam jakiś kit, że to nie ciekawe ;/

    Gratuluję 1000 posta ;*

    www.my-life-is-pastel.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Gratuluję tysięcznego posta, wow!
    Zdjęcia świetne! Chciałabym kiedyś również się wybrać na taką wycieczkę :3


    sprawic-aby-sny-byly-realne.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Byłam w tym samym miejscu na wycieczce. To nic, że miałam tylko przy sobie aparat, musiałam pokazać każdą kieszonkę dokładnie, czy przypadkiem czegoś nie wniosłam :D

    ReplyDelete
  10. Ja jeszcze nie miałam okazji zwiedzić sejmuu ;]


    stylizations-natalia.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Wawa jest świetna! Też lubię jeździć tam na wycieczki szkole <333
    zapraszam cię do mnie:
    www.diaryforcreative.blogspot.com
    Odwdzięczam się obserwowaniem!!!!

    ReplyDelete
  12. Ciekawe miejsce, ale mam o nim takie same zdanie jak ty. Nawet jak pokazują w tv to widać tą sztywną i dziwną atmosferę. Po za tym to ciekawy post. :3

    ReplyDelete
  13. No noo tysięczny post to duża sprawa ;)
    xoxo

    xyma-xymaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. O już tysięczny gratulacje . Haha codo tych nożyczek to chyba naprawde mialas szczęście , ciekawe co by było gdyby je wykryli haha :o

    ReplyDelete
  15. Ale fart z nożyczkami :D Mi pikało przy pasku do spodni xD
    Gratuluję :3

    ReplyDelete
  16. faktycznie fart z tymi nożyczkami. :)

    ReplyDelete
  17. My do Warszawy jedziemy w 3 gim , na kilkudniową wycieczkę.
    I widzę że będzie mi się podobać!
    A no i genialna koszula Jess!

    ReplyDelete
  18. AnonymousMay 22, 2013

    Byłam tam na wycieczce szkolnej. :)
    Piszesz ciekawe sprawozdania, heh. :P ;)

    ReplyDelete
  19. Ciekawy post ;) haha ta historia z nożyczkami jest świetna!

    ReplyDelete
  20. Ale ładne zdjęcia ! <3

    http://carmelovy-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. Fajne zdjecia^^
    Gratuluje 1000 postu:)

    ReplyDelete
  22. O kurczę, ja bym się mocno zestresowała gdyby mi mieli tak torbę przeszukiwać. Rzeczywiście miałaś fuksa :D Powiem Ci, że zazdroszczę wycieczki : )

    http://dzieje-smierci.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. ładne fotki :D
    zapraszam do mnie
    fashionable-sophie.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. ale tam jest ładnie! :)

    ReplyDelete
  25. Chętnie bym te miejsce odwiedziła:)

    Zapraszam do mnie,nowy post, może jak ci się spodoba to zostaniesz na dłużej?
    julalula.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. Fajne zdjęcia. ;)
    Tysięczny *.*

    ReplyDelete
  27. Sprawy rządowe, nie są warte zainteresowania !;)
    Pozdrawiam M.:*

    ReplyDelete
  28. Jaka świetna wycieczka! ;)
    Genialne zdjęcia :)
    Pozdrawiam- Rosa

    ReplyDelete
  29. TYSIĘCZNY? ŁAŁ! XD Jesteś taka śliczna, że oddałabyś mi tej urody. :( :* Haha, miałaś stracha:D Mnie też zbytnio nie interesują sprawy polityczne, według mnie to takie nudne. :/
    maania-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. nigdy nie byłam w takim miejscu ;p ale śliczne schody mają ;d

    http://taughtmelove.blogspot.com/

    ReplyDelete
  31. taki ładny budynek a tacy okropni ludzie z niego korzystają , tragedia ;)
    noemisoul.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. Fajnie CI zdjęcia poszły:)

    ReplyDelete
  33. Świetne zdjęcia.

    kitcaaat.blogspot.com

    ReplyDelete
  34. Ja też pojadę do Warszawy i do sejmu w październiku bodajże :D

    ReplyDelete
  35. Też nie lubię jak ci wszyscy politycy się kłócą w tv -,- świetne zdjęcia ;>

    ReplyDelete
  36. wow, wygląda jak jakiś pałac! :D haha oj Ty wyglądasz jak aniołek, nie posądziliby Cię o chęć zadźgania kogoś :P

    ReplyDelete
  37. Ja mam jutro wycieczke :)

    ReplyDelete
  38. ja nawet w Warszawie nie byłam, a co dopiero w sejmie :P gratuluje 1000 posta :)

    ReplyDelete
  39. Lubię Warszawę. Świetne zdjęcia! ♥

    Zapraszam do obserwowania i komentowania mojego bloga

    domi-day.blogspot.com

    ReplyDelete
  40. Śliczną masz koszule :)

    Jestem nowa na blogspocie dlatego chcę abyś wbiła na mój blog i go oceniła jak znajdziesz czas, bo to dla mnie bardzo ważne. Wystarczy 1 komentarz :)

    http://remixeer.blogspot.com/

    ReplyDelete
  41. GRATULUJĘ LICZBY POSTÓW(NAPRAWDĘ ŚWIETNE)
    ---
    NAPISZ COŚ WIĘCEJ NA TEMAT WYCIECZKI :*
    ---
    ZAPRASZAM DO MNIE:
    http://zumodeka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  42. Ja chciałabym pojechać do Warszawy na taką wycieczkę ;D

    ReplyDelete
  43. bardzo fajna kosuzla :D nie bylam tam :<

    ReplyDelete
  44. Ja jak byłam w Warszawie to też chciałam zobaczyć sejm i senat, ale tylko koło nich przeszłam.. ;P
    Koło nich wszędzie faceci w garniturach... Nawet gdyby był tam jakiś polityk, to i tak bym nie poznała. ;P ;)

    Zapraszam : my-life-my-troubles.blogspot.com

    ReplyDelete
  45. na pewno świetne przeżycie :)

    http://ally-ay.blogspot.com/

    ReplyDelete
  46. Ja mieszkam w Warszawie a nigdy nie byłam ani w sejmie. Mam nadzieje że moje miasto zaprezentowało się należycie. Zapraszam foreveryou19.blogspot.com

    ReplyDelete
  47. Wiadomo, że sztywna atmosfera, ale byłaś, zobaczyłaś :)) Zapraszam na nowy post z wieloma zdjęciami nowego członka mojej rodziny! Będzie mi bardzo miło, pozdrawiam! ;***

    ReplyDelete
  48. Super zdjęcia ;d Fajnie tak pooglądać, ale ja również nie znam się na polityce hihi ;p Ładnie wyglądałaś :) Dobrze, że nie wykryli nożyczek ;d
    http://www.klaaudik.blogspot.com/

    ReplyDelete
  49. Ja byłam dwa razy we Warszawie, ale w sejmie nie byłam, tylko przejeżdżalismy koło niego.
    Masz bardzo ładnego bloga. Kolor, szablon, zdjecia poprostu cudowne!
    Obserwuję.
    Zapraszam Cię do mnie i jeśli chcesz to też obserwuj mnie http://moniaaa-blogs.blogspot.com/

    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  50. ekstra zdjęcia, bardzo fajna wycieczka. :D

    ReplyDelete
  51. Chętnie zwiedziłabym sejm. ; )
    Gratuluję tysiąca postów. : )

    ReplyDelete
  52. Wow! Świetnie byłoby takie miejsce odwiedzić. Nigdy tam nie byłam.
    Tysięczny post - gratuluję! ;*

    ReplyDelete
  53. Super ja niestety nie byłam w Warszawie, ale bardzo chciałaby tam pojechać.
    http://fantastyczny-swiat-wiktorii.blogspot.com/

    ReplyDelete
  54. Pewnie tam jest pięknie... Ja niestety nigdy tam nie byłam
    Zapraszam na mojego bloga http://fantastyczny-swiat-wiktorii.blogspot.com/

    ReplyDelete
  55. Byłam ;) Miałaś szczęście. To świadczy o tym, jak słabe zabezpieczenie istnieje w Polsce ;/


    http://marpleous.blogspot.com/

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*