School...

Thursday, May 09, 2013

Cześć kochani! ;* Jak Wam minął dzisiejszy dzień? ;) Mi całkiem okej. Lekcje minęły szybko, na dodatek na 6 i 7 godzinie lekcyjnej były mecze, na które poszliśmy kibicować. Na którejś z przerw postanowiłyśmy z dziewczynami z klasy, porobić jakieś zdjęcia na grupę klasową. Ostatnio coraz częściej staramy się coś dodawać. Myślę, że po gimnazjum będzie to świetna pamiątka. Lata w gimnazjum są naprawdę przyjemne. Oczywiście bywają złe dni, ale to norma u każdego. ;) Lepiej cieszyć się pozytywnymi chwilami i starać się zapomnieć o tych najmniej przyjemnych. ;)

Praktycznie z dzisiaj mam tylko zdjęcia z telefonu ze szkoły. ;p
 
 Pozdrawiam Wszystkich odbijających się w okularach! Haha ;*

*szczególnie zapraszam na twittera*

Dobranoc wszystkim. + Byleby przetrwać jutrzejszy dzień...

You Might Also Like

35 KOMENTARZE

  1. Mecze zawsze spoko ;D
    ładne masz okulary <3

    ReplyDelete
  2. Zgadzam się z tym zdaniem:
    " Lepiej cieszyć się pozytywnymi chwilami i starać się zapomnieć o tych najmniej przyjemnych. "

    ReplyDelete
  3. cudowne rey bany :D
    pewnie, że to doskonała pamiątka (;

    ReplyDelete
  4. Mnie dziś nie było w szkole, mieliśmy wolne ze względu na maturę z angielskiego :)
    Ładne zdjęcie!

    ReplyDelete
  5. fajnie że jesteście tacy zgrani ;)

    ReplyDelete
  6. A ja do szkoły jutro nie idę xd Nie chce mi się ;d Czemu jesteś taka cudna? *_* Wspomnienia ever :3

    nutellowee-love.blogspot.com | zapraszam :)

    ReplyDelete
  7. Śliczne zdjęcie :)

    Pozdrawiam
    amazing-life-girl.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Pasuja Tobie te okularki !:)

    ReplyDelete
  9. Śliczne zdjęcie :)

    ReplyDelete
  10. A ja naszczescie nie miałam dzisiaj lekcji <3

    ReplyDelete
  11. Oj, to prawda, gimnazjum to fantastyczny okres ;3

    ReplyDelete
  12. Mi dzisiejszy dzień w szkole minął bardzo fajnie i szybko, uff :D

    ReplyDelete
  13. śliczne zdjęcie :)

    Masz ochotę na wzajemną obserwację? :)
    Jeśli tak to zapraszam do siebie,
    Renews xxx

    ReplyDelete
  14. Śliczna jak zawsze :)
    To udany dzień miałaś, jak u nas były mecze. To nie usłyszałyśmy z dziewczynami dzwonka i mieliśmy z 15 minut spóźnienia. ;D

    ReplyDelete
  15. dobrze wyglądasz w tego typu okularach ♥

    ReplyDelete
  16. A ja dzisiaj nie idę do szkoły bo jadę na obóz, więc wolne. Bardzo ładnie wyglądasz w tych okularach, i twoje koleżanki też:3

    julalula.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Widzę tu jakąś ślicznotkę w okularkach ♥

    www.my-life-is-pastel.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. ja ze swoja klasą mam mase zdjeć z gimnazjum, jeszcze tylko 1,5 miesiąca razem - byliśmy jedną klasą nieprzerwanie od zerówki - a wiec 10 lat zleciało ;)

    ReplyDelete
  19. piękne zdjęcie!
    zapraszam do mne ;]
    fashionable-sophie.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. My jak kibicowałyśmy chłopakom, śpiewałyśmy na cale gardło ;)

    http://marpleous.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. AnonymousMay 11, 2013

    Będziesz jeszcze coś dodawać na photoblogu?

    ReplyDelete
  22. Fajne odbicie w okularach ;)

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*