Pozostałe 7 prac

Thursday, May 30, 2013

Dzień Dobry! ;* W sumie to po długim czasie dodaję notkę o wcześniejszej porze, niż zwykle. ;) A wpadam, by dodać tutaj pozostałe 7 prac, które zostaną umieszczone w albumie, który zacznę co prawda tworzyć dopiero za jakiś czas, ale będzie to takie 'handmade' ;) Oczywiście efekty pracy będziecie mogli obserwować na blogu, twitterze, bądź fanpage'u. ;) Przecież po to mam założone również inne strony. ;)
Nie wszystko muszę dodawać koniecznie na bloga.

Miłego dnia! ;*

___________________
Na romwe.com ponad 1000 rzeczy taniej do 70%! Akcja ważna od 1.06 do 7.06! ;)
Nie czekaj, sprawdź! - KLIK -

You Might Also Like

65 KOMENTARZE

  1. Śliczne prace ^^

    http://tunia-ti.blogspot.com/ zapraszam

    ReplyDelete
  2. Jakie śliczne te prace;D

    ReplyDelete
  3. 4 jest prześliczny <333333333333

    Dziękuję za komentarz u mnie! ;)

    ReplyDelete
  4. Mi się bardzo podoba to szare i pierwsze :)) są urocze, tak samo jak dziewczyny.

    ReplyDelete
  5. strasznie miła sprawa :)

    ReplyDelete
  6. Fajne zdjęcia, będzie kiedyś jeszcze podobny konkurs?

    ReplyDelete
  7. Podoba mi się druga praca. A dziewczyna w 5 pracy ma ładny charakter pisma xd

    ReplyDelete
  8. oo bardzo fajnie wyglądają! ;)

    ReplyDelete
  9. Ale czad.. jak ich poprosiłaś o te prace?

    ReplyDelete
  10. OO dziękuje :)
    Bardzo podoba mi się 2 praca :)

    ReplyDelete
  11. Suuuper ;3
    xoxo

    xyma-xymaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Śliczne ♥
    Pierwsza urocza ^^

    ReplyDelete
  13. Wszystkie prace są wspaniałe ^^

    ReplyDelete
  14. Drugi z tym rysunkiem, najlepszy ^.^
    Ale wszystkie są super :3

    nutellowee-love.blogspot.com | zapraszam <3

    ReplyDelete
  15. Wszystkie prace są równie śliczne :) miłego długiego weekendu!

    ReplyDelete
  16. Oo znalazło się i moje :) Dziękuje ; *

    ReplyDelete
  17. oo jest i moja, dziękuje ; *

    ReplyDelete
  18. jakie urocze ^^
    zapraszam do mnie
    fashionable-sophie.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. ślicznie te prace ;)

    ReplyDelete
  20. Jest moja! Ta na samym dole, bardzo się cieszę <3 ;*

    ReplyDelete
  21. swietne te prace *.*

    ReplyDelete
  22. Oo, ale śliczne. Wszystkie prace są piękne i wyjątkowe : )
    Musiało być Ci strasznie miło kiedy je dostałaś.
    http://seranity-mitty.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. Naprawdę, każdy musiał się nieco wysilić, by zrobić takie prace ;)


    http://marpleous.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. świetne parce :)
    Napisałam parę dni temu Ci na mejlu pytania do wywiadu, byłabym wdzięczna jakbyś odpowiedziała :)
    Pozdrawiam, Wiktoria ;)

    ReplyDelete
  25. Czadowa sprawa! Zapraszam na nowy, niekolorowy post! ;>> ;*

    ReplyDelete
  26. what fun blog you havE!

    -liv
    http://chocolivlovelaugh.blogspot.kr

    ReplyDelete
  27. Fajnie mieć tak kreatywnych czytelników :)

    ReplyDelete
  28. Cudne prace,a ta piosenkę kocham ;)

    ReplyDelete
  29. Wszystkie są genialne (;

    ReplyDelete
  30. Takie zdjęcia dają pewnie dużo pozytywnej motywacji :).
    ollaaleksandra.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. Oo, moja ! Dziękuję. ;*

    ReplyDelete
  32. Oo, moja ! Dziękuję. ;*

    ReplyDelete
  33. Prace są śliczne! Bardzo podoba mi się ta kolorowa z całuskami :)

    Piękny blog!

    Skom? http://kawiarenka-balladyny.blogspot.com/

    ReplyDelete
  34. Mi się podoba druga praca.


    stylizations-natalia.blogspot.com

    ReplyDelete
  35. Swietne prace
    Zapraszam do mnie :)

    ReplyDelete
  36. Zazdroszczę ci takich "prezentów "
    Te reklamy strasznie wkurzają :c

    ReplyDelete
  37. Najlepsza jest: Top Model Jess ♥ ;d

    ReplyDelete
  38. śliczne prace ! :)
    Mogła bym wysłać jeszcze swoje zdjęcie ? bo mam fajny pomysł ;)
    zapraszam na wera-weeraa.blogspot.com

    ReplyDelete
  39. śliczny blog, nagłówek i wszystko :) dodaje do obserwowanych :)

    ReplyDelete
  40. świetne :3

    http://about-me-julia.blogspot.ie/

    ReplyDelete
  41. świetny pomysł z tym albumem handmade. Ja mam taki notesik zrobiony własnoręcznie i muszę powiedzieć, że o wiele bardziej chce się go oglądać niż te normalne, kupione :)
    prace są genialne ;) pewnie miałaś ciężki wybór ;p

    http://ally-ay.blogspot.com/

    ReplyDelete
  42. Top model xd
    hhaha <3

    ReplyDelete
  43. Woah, ale urocze *-*

    ReplyDelete
  44. bardzo podoba mi sie twoj blog :) zajrzyj rowniez do mnie (;

    ReplyDelete
  45. sliczne prace. tez cos takeigo wysle dla ciebie : )

    ReplyDelete
  46. Śliczne prace :D Również postaram się coś narysować i tutaj wysłać, choć zbyt dużego talentu nie mam :)

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*