Pierwsze wrażenie

Tuesday, May 21, 2013

Cześć wszystkim! Choć jestem bardzo zmęczona, postanowiłam wpaść na bloga i dodać notkę z dzisiejszej wycieczki do stolicy. Niestety trwała ona tylko jeden dzień... i do domu wróciłam około godziny 22. Ja najchętniej spędziłabym tam chociaż jeszcze jeden dzień, by móc zobaczyć inne, jeszcze ciekawsze miejsca, których nasza wycieczka niestety w planach nie miała.

Wjeżdżając do Warszawy robiłam zdjęcia z autokaru, ponieważ wiedziałam, że przez te miejsca możemy już nie przejeżdżać. Jako tako zdjęcia wyszły. Pierwsze wrażenie może i było trochę : łał, jestem w Warszawie, ale po zrobieniu tych zdjęć z autokaru stwierdziłam, że póki co nie ma tu nic niezwykłego. Dopiero potem zaczęło mi się coraz bardziej podobać.


Jak widzicie zdjęcia może nie są najlepsze, ale fotografowanie cyfrówką podczas jazdy trzęsącym się autokarem, to nie lada wyzwanie. Jutro wpadam do Was z dalszą fotorelacją. ;)
3'majcie się, ja naprawdę lecę się wykąpać i spać, bo oczy same mi się zamykają!
Kolorowych! ;*

You Might Also Like

49 KOMENTARZE

  1. To przed ostatnie zdj. jest wypas !

    ReplyDelete
  2. Oj tam, że się trząsł autobus. Zdjęcie wyszły ślicznie : ) Fajne te przedostanie zdjęcie.

    ReplyDelete
  3. Bardzo ładnie wyszły Ci te zdjęcia. Podziwiam cię, że zrobiłaś tak dobre zdjęcia w takich warunkach :D

    ReplyDelete
  4. Fantástico....encantado.
    Abraços
    Sinval

    ReplyDelete
  5. jak ty to robisz, że twoje zdjęcia wychodzą tak wyraźnie?
    Dalej list nie doszedł:(
    maania-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ustawiam własne ustawienia ;)
      Nie korzystam z automatu pod żadnym pozorem! ;)
      To największy błąd ;D
      najgłupszy w sumie ;D

      Delete
  6. ja uwieeelbiam Warszawę, moje pierwsze wrażenie nie było pozytywne, ale potem ją pokochałam! <3 a w sierpniu znów tam jadę i już nie mogę się doczekać :3

    ReplyDelete
  7. Chętnie bym pojechała Do Warszawy :)

    ReplyDelete
  8. Ja można powiedzieć mam Warszawę na co dzień. ;D
    Super zdjęcia Ci wyszły *_*

    ReplyDelete
  9. Zazdroszczę pogody! Jak ja byłam było pochmurno.
    Śliczne zdjęcia ;)

    ReplyDelete
  10. zdjęcia bardzo fajne ^^

    ReplyDelete
  11. Fajne fotki. Już chyba milion razy widziałam te miejsca, a na ostatnim zdjęciu moja ulubiona kręgielnia <3

    www.my-life-is-pastel.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. uwielbiam Warszawę, ale jednak zdecydowanie bardziej podoba mi się Kraków :)

    ReplyDelete
  13. świetne zdjęcia :D
    ciekawy blog :D dodaję do obserwowanych :)

    ReplyDelete
  14. AnonymousMay 22, 2013

    Idziesz w środę do szkoły?

    ReplyDelete
  15. Jak na zdjęcia z autokaru to są naprawdę dobre. ;)

    ReplyDelete
  16. o taaaak,Warszawa jest śliczna :)

    ReplyDelete
  17. Super zdjęcia :)
    doniadominikam.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Żałuję, że nie mogłam do Was wpaść ;((
    I przy okazji zapraszam na następny raz :D :*

    ReplyDelete
  19. Ja kocham Warszawę <33


    stylizations-natalia.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. haha, w poniedziałek wróciłam z 4-dniowej wycieczki do Warszawy i widziałam te same rzeczy co ty, no może jeszcze troszkę więcej : ) niedługo dodam fotorelację na bloga, jeśli zechcesz wpadnij, może znajdziesz miejsce, w którym ty też byłaś ;]

    ReplyDelete
  21. oooo jakie świetne zdjęcia, bardzo mi sie podobaja:)

    ReplyDelete
  22. AnonymousMay 22, 2013

    A spotkanie Ci się udało z widzami ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Napiszę coś na ten temat później.

      Delete
    2. AnonymousMay 22, 2013

      Okej to czekamy ;)

      Delete
  23. Świetne zdjęcia! ;33

    Zapraszam do obserwowania i komentowania mojego bloga

    domi-day.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. kocham Warszawę - zapraszam do mnie!
    fashionable-sophie.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. łaadne zdjęcia :P
    hihi, ja mieszkam pod Warszawą :3
    sali-pno.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. Śliczne zdjęcia ^^ Ja tam jeszcze nie byłam ;3

    ReplyDelete
  27. piękne zdjęcia :)

    zapraszam do mnie

    ReplyDelete
  28. ja Warszawę zawsze uważałam za jakieś niesamowite miasto. Tak się tylko wydaje jak jest się na starówce czy w tych piękniejszych miejscach typu Łazienki. Niestety gdy pojedzie się w te normalne miejsca, stare osiedla nie te nowoczesne wszystko pryska jak bańka mydlana. To miasto niczym tak naprawdę się nie różni. Wiem, bo byłam tam u przyjaciółki w ferie i zobaczyłam Warszawę z tej innej strony. Tej brzydkiej i pospolitej. Zdecydowanie dla mnie Kraków jest jednym z najpiękniejszych miast.

    ReplyDelete
  29. AnonymousMay 22, 2013

    Chcesz sprawdzić co podoba się innym w twoim blogu ? Tutaj dostaniesz recenzję swojego bloga i porady co zmienić, żeby był jeszcze lepszy: http://szczypta-krytyki.blogspot.com/

    ReplyDelete
  30. Warszawa to ładne miasto, ale myślę, że są piękniejsze w Polsce ; )
    Ładne zdjęcia!

    ReplyDelete
  31. Łaaaaaaaaaaaaaał piękne widoki! :)

    ReplyDelete
  32. A jak udało się spotkanie z czytelnikami ;>

    ReplyDelete
  33. Jeśli te zdjęcia robiłaś w trzęsącym się autokaże to WOW 'O'
    xoxo

    xyma-xymaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  34. Świetne zdjęcia. :D

    kitcaaat.blogspot.com

    ReplyDelete
  35. Świetne zdjęcia, aż chce się jechać do Warszawy ;D

    ReplyDelete
  36. Ładnie tam :) Jestem dumna z naszej stolicy :3

    ReplyDelete
  37. Dobrze wyszły, Warszawa jest świetna (:

    ReplyDelete
  38. lubię Warszawę,chciałabym tam wrócić póki co byłam jedynie raz :)

    ReplyDelete
  39. Też byłam na klasowe wycieczce w Warszawie tylko że na 3 dni i naprawdę było warto :)

    ReplyDelete
  40. Też byłam na klasowej wycieczce w Warszawie tylko że na 3 dni, na prawdę warto :)
    Pozdrawiam Cię :*

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*