Na działce!

Sunday, May 19, 2013

Hej! Wczoraj z Weroniką wybrałyśmy się po raz pierwszy w tym roku na działkę. Chodzimy tam dosyć często we wakacje, i w te również planujemy! Może nawet jakieś ognisko, nocka? Zobaczymy! ;) Wiem tylko, że wakacje chcę wykorzystać jak tylko mogę! ;)

nowe profilowe na face xd
BFF
Hahaha. xd
Już czuję ten klimat wakacji.
Teraz tylko poprawić ocenki i odliczać dni do wakacji. Wakacje 2013 - bądźcie niezapomniane! ; *

Tak ogólnie chciałabym Was się zapytać, czy ktoś z Was jedzie na ten obóz co jadę ja? ; )
Przypominam hotel goya. 9 lipca. Więcej informacji w tej notce :
Kliiiiik
Mam nadzieję, że jedzie ktoś z Was! ;* Obiecuję już z góry niezapomniany obóz! Serdecznie zapraszam!
Miłego dnia wszystkim! ;* 
A ja lecę przepisywać polski i potem pouczę się z chemii...

_______________________________
Zapraszam na romwe.com! Tam kolejna wielka okazja! Promocja od 30 do 80% taniej! Przy zakupie rzeczy za $30 otrzymujemy prezent gratis! Nie czekaj - sprawdź! : Kliiiiik
 oferta obowiązuje od 21.05 do 23.05!

You Might Also Like

70 KOMENTARZE

  1. cudownie wyszłaś na pierwszym zdjęciu! :D

    ReplyDelete
  2. Działka <3 Też bym się wybrała :)
    Świetne zdjęcia :3

    ReplyDelete
  3. Aaa, jakie śliczne to pierwsze zdjęcie :*.

    ReplyDelete
  4. ale cudowne zdjęcia, zaje...cie wyszłaś *.* :D
    A jaki jest koszt takiego wyjazdu (;?

    ReplyDelete
    Replies
    1. w tej notce co pisałam o obozie jest opisane wszystko, oraz znajduje się link do strony, gdzie każdy obóz ma podaną cenę ;)

      Delete
  5. Piękne zdjęcia pięknych osób! ♥


    http://marpleous.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. w jakim programie połączyłaś te zdjęcia z weroniką :)

    ReplyDelete
  7. Cudowne zdjęcia <3
    http://fashionznaczymoda.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Tak jak pisałam na face, wyszłaś dorosło ;)
    Ja też mam działkę na Mazurach, nad jeziorem ;3

    www.my-life-is-pastel.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. 9 lipca mam urodziny <33

    tez czuję wakacje

    piękne zdjęcia :)

    ja jadę do Lloret 16 lipca hotel Festa Brava

    ReplyDelete
  10. Prześliczne są te zdjęcia :) wyglądacie jak siostry ♥
    Moje wakacje postaram się aby były również niezapomniane.
    Profilowe na face *.* genialne !

    ReplyDelete
  11. 1 zdjęcie mega <3
    działki uwielbiam działki, pełny luz
    noemisoul.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Na pierwszym zdjęciu wyglądasz jak modelka!!! <3

    ReplyDelete
  13. przepiekne te zdjęcia <3 kiedy rozwiązanie konkursu z tymi zdjęciami ? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 24 maja.
      Może przedłużę czas nie wiem, bo liczyłam w sumie na więcej prac.
      Wszystkie są ładne, ale żadna chyba nie jest kreatywna. Raczej zwyczajna. Napisz i tyle.

      Delete
  14. ja korzystając już ze swoich upragnionych 4 miesięcznych wakacji właśnie parę minut temu wróciłam z działki :))

    ReplyDelete
  15. Mega pierwsze zdjęcie! :)
    http://my-dream-my-imagination.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. ale ładne zdjęcia! :))

    ReplyDelete
  17. o boskie zdjecia *.*

    ReplyDelete
  18. Śliczne zdjęcia . ♥

    http://carmelovy-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. świetne zdjecia:)
    też czuje że te wakacje będą najlepsze:)

    ReplyDelete
  20. To pierwsze zdjęcie jest piękne;)

    ReplyDelete
  21. ale wy ładne jesteście *.*

    ReplyDelete
  22. śliczne zdjęcia, taka działka na wakacje to ekstra sprawa :D

    ReplyDelete
  23. Świetne zdjęcia! :D I nie, nie jadę na obóz :P

    ReplyDelete
  24. Piękne to profilowe *.*
    Jak to fajnie że się przyjaźnisz z siostrą ;>
    Jesteście obie takie śliczne i fotogeniczne <3
    xoxo

    xyma-xymaa.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Z siostrą? haha ; *
      To moja przyjaciółka ;3 Haha czyli siostra, którą sobie sama wybrałam ;*

      Delete
  25. Pierwsze zdjęcie jest piękne! ;)

    ReplyDelete
  26. świetne zdjęcia:D

    ReplyDelete
  27. hahah, wariatki! Pierwsze zdjęcie- boskie! <3
    maania-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. świetne zdjęcia <3 a pierwsze jest cudowne ;)

    ReplyDelete
  29. Fajne zdjęcia. :)

    ReplyDelete
  30. śliczne te profilowe! zapraszam do mnie
    fashionable-sophie.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. piękne jesteście *---*
    super zdjęcia *---*

    http://zumodeka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  32. pierwsze zdjęcie wyszło na prawdę super *.*

    ReplyDelete
  33. te zdjęcia są prze cudowne *.*

    ReplyDelete
  34. pierwsze najlepsze <3

    ReplyDelete
  35. ale wy jesteście śliczne <3

    ReplyDelete
  36. Pierwsze zdjęcie jest mega! :) Oo i mam bardzo podobną koszulkę ;))

    ReplyDelete
  37. oo, a wiec jednak jedziesz do Hiszpani?

    ReplyDelete
  38. Pierwsze zdjęcie jest śliczne ;)

    ReplyDelete
  39. Na pierwszym zdjęciu wyglądasz cudnie! *.*

    ReplyDelete
  40. Zazdroszczę urody *.*
    Pozdrawiam:*

    ReplyDelete
  41. Śliczne zdjęcia! Zwariowana jak zawsze, pozdrawiam serdecznie i zapraszam na mój blog <3 kajson-kaajsoon.blogspot.com/

    ReplyDelete
  42. Cudne zdjęcia *.* Uwielbiam spędzać czas na działce ;d
    http://klaaudik.blogspot.com/

    ReplyDelete
  43. Jakie cudowne to pierwsze zdjęcie <3 śliczne jesteście :)

    ReplyDelete
  44. AnonymousMay 20, 2013

    jak się wpisze ten kod rabatowy to ile bedzie zniżki?

    ReplyDelete
  45. Świetne zdjęcia - pierwsze najlepsze.

    ReplyDelete
  46. Świetne zdjęcia ! ;D

    stylizations-natalia.blogspot.com

    ReplyDelete
  47. Z notki na notke wyglądasz coraz ładniej! Zapraszam na nowy post ;** Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  48. AnonymousMay 20, 2013

    Czemu oyworzylas buzie ??

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bo wygłupiałam się na zdjęciach ;D XD

      Delete
  49. W takim razie ładne masz profilowe na fb :D

    ReplyDelete
  50. Na pierwszym zdjęciu wyglądasz jak modelka. Wg. jesteś bardzo ładna <3 Cudowne zdjecia i fajnie spędziłaś dzień. Zapraszam
    http://swiat-oczami-weroniki.blogspot.com/

    ReplyDelete
  51. śliczne zdjęcia.
    prześlicznie wyszłaś na pierwszym zdjęciu *_*
    zapraszam do mnie :)

    ReplyDelete
  52. Ale świetne zdjęcia z przyjaciółką *o*

    ReplyDelete
  53. zdjęcia są tak boskie że nie da się opisać :)

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*