Mobile blog

Friday, May 10, 2013

Cześć. Postanowiłam, że spróbuje dodać notkę prosto z telefonu. Może dla mnie nie jest to najwygodniejsze ale przynajmniej będę mogła częściej do Was pisać, jeśli będę wiedziała, że np danego dnia notkę będę mogła dodać ewentualnie późnym wieczorem. Obecnie siedzę na biologii, ale niebawem dzwonek. Od razu po lekcji idę na miasto z Paulina. Może Ade zaciągniemy jeszcze.;))  Potem idę na seszyn profeszyn z Dajana. Ja spadam bo zaraz dzwonek. Miłego dnia.;**

sweterek - vero moda
T-shirt - sheinside.com 

You Might Also Like

74 KOMENTARZE

  1. Ja nie mogę napisać na telefonie notki i nie wiem dlaczego. :(

    Miłego dnia <3

    ReplyDelete
  2. fajna sprawa tak pisać z telefonu :))

    ReplyDelete
  3. Fajne takie posty z telefonu! <3
    xoxo

    xyma-xymaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. SUPER BLOG, NAPRAWDĘ, OBSERWUJĘ.
    LICZĘ NA OBSERWOWANIE NASZEGO BLOGA:)

    POZDRAWIAM :*

    ReplyDelete
  5. Oo, fajnie, że zdecydowałaś się pisać też z telefonu. :) Miłego dnia i udanej sesji. :D

    lilianka-blog.blogspot.com



    ReplyDelete
  6. AnonymousMay 10, 2013

    bynajmniej to nie to samo co przynajmniej :) możesz nie akceptować, ale popraw, bo "bynajmniej" znaczy jakbyś nie mogła pisać częściej.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję. Poprawiłam choć nie potrafię jakoś odróżniać tych dwóch znaczeń, na moje to jedno i to samo, czepiają się tylko osoby, które już naprawdę nie mają czego się doszukiwać. Zostałam poprawiana o to z 3-4 razy przez jedną dziewczynę, to robi się nudne.

      Delete
    2. AnonymousMay 10, 2013

      ja też kiedyś myliłam te dwa słowa i używałam je zamiennie, ale odkąd mi wytłumaczono, że znaczą zupełnie co innego i zaczęłam stosować je poprawnie to po prostu rzuca się w oczy, więc nie to, że się czepiam byle się tylko czegoś doczepić :)

      Delete
    3. Mi sie to wgl w oczy nie rzuca ;D

      Delete
  7. Fajnej bioli życzymy :D

    ReplyDelete
  8. To miłego popołudnia.
    pozdrawiam
    ps. a notatka z telefonu świetnie wyszła.

    ReplyDelete
  9. Możesz używać telefonu na lekcji?
    zapraszam:http://kasti-kaasti.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Fajnie, że masz ten telefon ;> Będziesz mogła pisać posty jak Cię nie będzie w domu ^^

    ReplyDelete
  11. to czekamy na zdjęcia z seszyn profeszyn :D

    ReplyDelete
  12. Ciekawa jestem tej sesji :) Mam nadzieję, ze dodasz zdjecia! :D

    ReplyDelete
  13. Uczyć się a nie !! :DD http://loollagold.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. dostałaś mój list
    ? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. W poniedziałek :)

      Delete
    2. To doszedł do ciebie list ?

      Delete
    3. doszedł ten list ?

      Delete
  15. Hahah, ktoś tu nie uważa!
    Dostałaś mój list?
    maania-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Super zdjęcie:)Pozdrawiam i zapraszam do mnie:)

    ReplyDelete
  17. NIe ładnie nie uważać na biologii XD

    ReplyDelete
  18. Ładnie to tak na lekcjach w telefonie siedzieć? :D

    ReplyDelete
  19. Fajne takie mobilne posty ;)
    Jednak jak na taki telefon to jakość zdjęć okropna ;/

    www.my-life-is-pastel.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zgadzam się, jestem przerażona jakością ;c
      Możliwe, że jest to spowodowane zmniejszonym rozmiarem zdjęć, ale niestety musiałam bo na twittera się nie chciały dodawać ;c
      Bo porównując z poprzednim zdjęciem a tym, to .. różnica jest.. tam robiłam na najwyższej rozdzielczości, tu na najmniejszej, co prawda jakość mam ustawioną na najwyższą, ale .. no cóż ;c

      Delete
  20. Masz bardzo pięknego bloga! Sam wygląd jest w sobie bardzo ciekawy. :3
    Nagłówek jest śliczny, twój styl pisania również ciekawy. ;)
    Obserwuję, bo cieplutko tu.
    best-frieend.blogspot.com w wolnej chwili zapraszam! :)

    ReplyDelete
  21. Ojj tak na lekcji w telefonie ? Standard ;D

    szarymioczami.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Super! Teraz możesz pisać także ze szkoły :) Fajnie ;3


    life-is-killer.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. pięknie wyglądasz ;*
    zapraszam do mnie
    fashionable-sophie.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. noo, jak na zdjęcie z telefonu , wyglądacie na nim bardoz korzystnie ♥

    ReplyDelete
  25. Jednak lepszy post zwykły niż z telefonu ;).

    ReplyDelete
  26. Bardzo fajny pomysł ,żeby pisać posty z telefonu !:) tylko my nie mamy wifi w szkole :D haha + śliczna bluzka

    ReplyDelete
  27. Widzę że na biologi macie luzz :D
    http://myy-liffe.blogspot.com/

    ReplyDelete
  28. Widzę,że telefon się spisuje. Nie ładnie,nie uważać na biologii :D

    karolina-pl.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. Nie ma to Jak net w szkole xd

    ReplyDelete
  30. Fajna bluzka ta z wężem - heh z Pepco ;)

    http://marpleous.blogspot.com/

    ReplyDelete
  31. Jak dla mnie to również wygodna aplikacja w telefonie ;*
    Zapraszam do mnie - pamietnik-nastolatkiiii.blogspot.com
    ;)

    ReplyDelete
  32. Ja tam wolę tradycyjną wersję pisania postów :D Zapraszam na nowy post z dużą ilością zdjęć! Byłoby mi bardzo miło <3 Pozdrawiam ;*

    ReplyDelete
  33. świetne zdjęcie ♥

    ReplyDelete
  34. ładnie wyszłyście na zdjęciu :)

    ReplyDelete
  35. oj, nieładnie, na lekcji notkę pisać ;p ładne zdjęcie :)

    ReplyDelete
  36. Śliczne zdjęcie :) .
    http://andzi-andzi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  37. Muszę kiedyś spróbować dodać notkę przez telefon ;d

    ReplyDelete
  38. AnonymousMay 11, 2013

    Będziesz jeszcze coś dodawać na photoblogu?

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak muszę znowu zacząć coś dodawać ;D

      Delete
  39. AnonymousMay 11, 2013

    Będziesz jeszcze coś dodawać na photoblogu?

    ReplyDelete
  40. Za każdym razem gry próbuję pisać mobilną notkę to znaki mnie zaczynają wkurzać i rezygnuję :D Także gratuluję wytrwałości ^^

    ReplyDelete
  41. http://gicia-zakrecona-laura.blogspot.com/ Hej zaobserwujesz mojego bloga z góry dzięki ;* + Śliczne zdjęcia + obserwuję Twojego ;))

    ReplyDelete
  42. Ja nie mogę pisać notek z telefonu. Cóż, może jak kupię inny to się uda :)
    Fajna sprawa z takim czymś :)

    ReplyDelete
  43. Ciekawy pomysł :) Przynajmniej mniej będę czekała na notki

    ReplyDelete
  44. Fajny pomysl ;)
    Super zdjęcie!

    http://closertotheedge1.blogspot.com/

    ReplyDelete
  45. http://pamietniksingla.blogspot.com/

    ReplyDelete
  46. no super masz ten Telefon:DD

    ReplyDelete
  47. fajne masz kreski na oczach :)

    http://wegetwicked.blogspot.com/

    ReplyDelete
  48. fajny blog :)
    obserwujemy??
    julcia102030.blogspot.com

    ReplyDelete
  49. ja raczej zdecydowanie wolę tworzyć posty na spokojnie w domu :)

    www.no-more-surprises.blogspot.com

    ReplyDelete
  50. Śliczny Blog ♥ . A po prostu nagłówek to już szkoda gadać , taki piekny , że szok ; * Będę tu codziennie wpadać : * Już obserwuję ! ; ) zapraszam do mnie :
    http://vizualny-swiat.blogspot.com/ Obserwuję ; 0 Pozdrawiam ; )

    ReplyDelete
  51. AnonymousMay 12, 2013

    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=523302481040757&set=a.364151366955870.75773.360575777313429&type=1&ref=nf to nie jest Twoja koleżanka??

    ReplyDelete
  52. Hope everything for you is ok!



    http://www.maxnina.com/

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*