Listy

Sunday, May 05, 2013

Wczoraj wyciągnęłam ze skrzynki dwa, nowe listy od czytelniczek. Chciałabym wyjaśnić o co chodzi w listach, ponieważ dostaję sporo meilu. Chcę powiedzieć, że nie bawię się w wysyłanie sobie listów, paczek, pocztówek, w tym samym czasie. Chodzi mi o to, że po prostu ja nie mam co do Was takiego pisać, ponieważ mało o Was wiem i raczej list ten, nie miałby sensu, a o paczkach są inne powody.
A więc, jeżeli chcesz zacząć ze mną korespondencję, to napisz do mnie, potem możemy dołączać upominki, pocztówki, ale na początek to Wy zróbcie pierwszy krok. ;) Kontakt znajduje się po lewej stronie bloga. ZAWSZE odpisuję, chyba że się zdarzy, że dany list nie dojdzie do mnie, ale to raczej rzadko spotykane. ;)


Na te listy już odpisałam a więc jutro zostaną wysłane. Dziękuję Martyno i Marleno!

Lubicie taką formę kontaktu, czy raczej wolicie rozmawiać przez internet? ;)

*możliwe, że jeszcze dzisiaj pojawi się jedna notka*
I jakby coś na fanpage'u będę informować Was, czy jestem na 6obcy.pl  ;**
Miłego wieczorku, lecę coś zjeść. ;)

You Might Also Like

60 KOMENTARZE

  1. Fajna koperta z tymi kwiatami ^^

    ReplyDelete
  2. uwielbiam dostawać listy i pocztówki! <3

    ReplyDelete
  3. Listy są fajne, jednak ja pozostaję przy internecie ;p

    ReplyDelete
  4. A smacznego ^^ + też Ci wyślę list <3

    ReplyDelete
  5. Uwielbiam wysyłać i dostawać listy;D

    ReplyDelete
  6. Fajna sprawa z tymi listami ^^

    ReplyDelete
  7. ja lubię listy, są o wiele ciekawsze niż rozmowy przez internet ;)
    no i nie umiera tradycja pisania do siebie <3

    ReplyDelete
  8. Jak do Ciebie można napisać list?



    http://mybeautifulphotography.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Napisałam, że trzeba się ze mną skontaktować ;) (kontakt z lewej strony bloga) i ja wtedy gdy podam adres ;)

      Delete
  9. coś szybko ten list ode mnie doszedł :)
    i ja wolę taką, bo na fb czy coś nie zawsze się jest i chce się pytać

    ReplyDelete
  10. Ja się bawię w postcrossing :D
    Właśnie muszę iść jutro wysłać pocztówkę do Filipin! :D

    ReplyDelete
  11. listy zawsze mają w sobie to coś <3

    ReplyDelete
  12. Szkoda, że się w takie coś nie bawisz, bo chętnie bym sobie z Tobą popisała :D.

    ReplyDelete
  13. Uwielbiam listy <33
    Śliczne pismoo *u*
    xoxo

    xyma-xymaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Ja rzadko kiedy piszę listy. Choć uważam to za fajniejszą formę porozumiewania się :)

    ReplyDelete
  15. Na pewno Ci coś kiedyś wyślę <3 Uwielbiam listy, bo one zostają na zawsze, gdy je gdzieś schowamy. A maile się skasuje i przepadają. Gdybym dostała od Ciebie listowną odpowiedź na pewno byłabym wniebowzięta. Więc na pewno Ci coś wyślę :)

    ReplyDelete
  16. Nigdy nie dostałam listu :c może to dlatego, że za krótko prowadzę bloga ;*

    ReplyDelete
  17. też bym chciała wysłać do cb list ;)

    ReplyDelete
  18. Uwielbiam ten moment, gdy otwieram skrzynkę, a tam list do mnie <3

    ReplyDelete
  19. Listowna korespondencja powoli zanika więc to jest fajna akcja :)

    zihozawsze.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. wolałabym listy pomimo , że czasem trzeba na nie długo czekać jednak jest 21 wiek i już zapomniano o tym co było kiedyś .



    http://naaikoo.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. zdecydowanie wolę listy <3 one mogą zostać na zawsze ;)

    ReplyDelete
  22. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  23. listy <3
    to zawsze super pomysł! :)
    może kiedyś coś naskrobię do Ciebie :)

    ReplyDelete
  24. pisanie listów, a później czekanie na nie to cudowna sprawa! ;)

    ReplyDelete
  25. fajna sprawa z listami, jednak chyba jestem za mało cierpliwa:D

    ReplyDelete
  26. uwielbiam dostawać listy. :)

    kitcaaat.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. listy są takie starodawne-to jest w nich najpiękniejsze :)

    ReplyDelete
  28. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  29. lubie taka korespondencję :))

    ReplyDelete
  30. Listy sa super ! ;)
    Posdrawiam ;*

    ReplyDelete
  31. Uwielbiam listy. Jestem taką marzycielką, która wychowała się na "Ani z Zielonego Wzgórza" i w sumie mogłaby żyć, kiedy na świecie trwała epoka naturalizmu/pozytywizmu i wszystko było takie piękne, dostojne, kobiety zachowywały się rzeczywiście kobieco i istniały jeszcze takie prawdziwe dystyngowane dworskie bale. To nic, że mamy XXI wiek. Uważam, że pisząc listy człowiek angażuje się w znajomość dużo bardziej niż wystukując szybkiego emotikona do kogoś, kto czeka na odpowiedź już kilka godzin, a nam zwyczajnie nie chce się odpisać i zwlekamy z tym w nieskończoność. Jak dla mnie listy mają taką duszę :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zgadzam się w 100% oraz ciekawie to opisałaś ;)

      Delete
  32. Jess, świetny tekst nad imieniem i nazwiskiem :D "Wspaniała Blogerka", pozazdrościć czytelników *_*

    ReplyDelete
  33. Je! wspaniale tak dostać listy od czytelników :)

    ReplyDelete
  34. osobiście wolę internet gdyż jest szybszy ;p



    http://exploremystoryx.blogspot.com/

    ReplyDelete
  35. osobiście wolę internet :)


    http://exploremystoryx.blogspot.com/

    ReplyDelete
  36. Listy mają w sobie "to coś" Ja np. wolę dostawać listy, niż pisać na facebooku czy na gg. To ma swój taki urok.

    ReplyDelete
  37. AnonymousMay 06, 2013

    mogłabyś napisać coś o tej stronie 6obcy.pl?;p

    ReplyDelete
  38. listy zdecydowanie lepsze niż internet :)

    ReplyDelete
  39. listy są o wiele przyjemniejsze, ponieważ jest to jakaś pamiątka :)
    to jest moje zdanie:) pozdrawiam ;d

    ReplyDelete
  40. fajny pomysł na dogadanie się z czytelnikami ;]
    fashionable-sophie.blogspot.com

    ReplyDelete
  41. O, jak fajnie ; * Uważam, że ludzie powinni pisać listy, szkoda tylko że coraz mniej osób się w to angażuje.

    Mogę wiedzieć, jak zrobiłaś tło w tytule posta, na czym to polegało miej więcej?

    ReplyDelete
  42. Wiesz, że lubię dostawać listy i pocztówki, ale ostatnio nie mam do nich zupełnie głowy :/

    ReplyDelete
  43. Fajne foty:)

    Obserwuję i liczę na to samo ;)
    onelife-onesize.blogspot.com

    ReplyDelete
  44. Też chciałam dołączyć do tej akcji i korespondować przez listy, jednak się rozmyśliłam. Później stwierdziłam, że taniej i szybciej było by e-mailowanie, ale ten pomysł szybko wypadł mi z głowy. Nic nie zastąpi zaklejonej koperty i znaczków ♥

    ReplyDelete
  45. świetny pomysł ! :)

    ReplyDelete
  46. Listy. <3
    Wyślę Ci. <3
    maania-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  47. pisanie listów odeszło już w niepamięć ;( bardzo fajny blog
    pozdrawiam

    ReplyDelete
  48. Zapraszam na mojego bloga: http://www.dalilahome.blogspot.com/ z powodów osobistych, musiałam zacząć bloga całkiem od nowa :( teraz próbuje powrócić do dawnej formy, i mam nadzieję, że mogę na cb liczyć. Jeśli dodasz się do obserwatorów, odwdzieczę się :)

    xoxo
    Lila

    ReplyDelete
  49. tak w ogole doszedł do Ciebie mój list? ;c

    ReplyDelete
  50. Też ci wysłałam list w poniedziałek. Mam nadzieję że doszedł albo dojdzie jak najszybciej :)

    ReplyDelete
  51. też lubię prowadzić taką korespondencję :)

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*