Kotki ;3

Thursday, May 02, 2013

Cześć! ;*
Majówkę postanowiłam spędzać najlepiej jak tylko potrafię. Jak najbardziej mi się udaje! Wczorajszy dzień spędziłam naprawdę sympatycznie. Najpierw wyszłam z Karoliną, a potem dołączyłyśmy się do innych znajomych, których spotkałyśmy zupełnie przypadkiem. A dzisiaj wyszłam z Werr.  
Nie spodziewałam się tak strasznego wiatru, który zniechęcał potem do robienia zdjęć. Włosy wiały w każdą stronę. Koszmar -,- Do tego było strasznie zimno, a ja ubrałam się jak na słoneczną pogodę.

Ogólnie zdjęć jest sporo, ale żadne nie nadają się do publikacji. Hahaha. ;3
 Sweterek - sheinside.com
koszula - sheinside.com

Najbardziej ogarnięte zdjęcia. Hahha serio ;xx

Oby więcej takich dni! Dobra ja spadam do domciu. 
Miłego wieczoru!
*Werr. odprowadź mnie* ;33 Tak, też Cię kocham.

You Might Also Like

108 KOMENTARZE

  1. Śliczna ta bluza!❤ Fajny miałaś dzień c:

    ReplyDelete
  2. aaa jaki piękny sweter <33

    ReplyDelete
  3. wspaniała stylizacja ;) Nawzajem miłego wieczoru xD

    www.blog017.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. U mnie padał deszcz, więc nawet nie było mowy o zdjęciach. Ale wasze są świetne :) i masz genialny sweter ;P

    ReplyDelete
  5. widzę, że sporo ciuchów tam kupujesz ;)

    ReplyDelete
  6. śliczne zdj. ♥
    Masz cudownego bloga ♥

    Zapraszam na mojego bloga - malinaaa99.blogspot.com ;)

    ReplyDelete
  7. AnonymousMay 02, 2013

    super sweter;)

    ReplyDelete
  8. piękne sweterki macie :3

    ReplyDelete
  9. Haha, faktycznie u ciebie wiało. Jadnak wolę taką pogodę jak u Ciebie, niż desz, deszcz i jeszcze raz deszcz!
    Świetny sweterek<3

    ReplyDelete
  10. Ojjj tak, wiatr potrafi zepsuć fryzurę w mgnieniu oka :D Zapraszam na nowy, krótki post ;* Pozdrawiam! <3

    ReplyDelete
  11. Bardzo ładnie wyglądasz w kreskach *.* I masz bardzo ładny sweterek <3
    http://cheekyfashion97.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. B. ładne zdjęcie :))

    ReplyDelete
  13. U mnie pogoda od poniedzialku do dzis byla ladna wiec wykorzystalam te dni ale dzis niestety zaczelo padac :c

    ReplyDelete
  14. wróciłaś do robienia kresek na oczach ? :) + świetny sweterek !


    http://naaikoo.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Łohoo, daaawno temu ;)
      Nie malowałam się tylko na wymianie i kilka dni po niej ;)

      Delete
    2. Jessika <3 czy miałaś farbowane końcówki na blond czy to tak na zdj widac xd?

      Delete
  15. Też ostatnio wybrałam się na sesję w taką "wichurę", wiem co to znaczy! Tragedia. ;_;

    ReplyDelete
  16. świetnie wyglądałaś, Werrr też :D! (;
    U mnie majówka trochę nudniejsza ^^

    ReplyDelete
  17. Śliczny sweterek ! ^^

    ReplyDelete
  18. ładnie :> U mnie niestety padało :c

    ReplyDelete
  19. Świetne zdjęcia <3

    martynaadiary.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. śliczne,ten wiatr jest przerażający,zgadzam się

    ReplyDelete
  21. fajnie spędziłaś dzień, ja musiałam siedzieć w szkole :/
    u mnie właśnie bardzo słonecznie :D

    ReplyDelete
  22. Śliczny sweterek :)

    Zapraszam do mnie :)

    ReplyDelete
  23. Heloo! Hm,u mnie też jest majówka w październiku! Niestety :/ Ale miejmy nadzieję że pogoda się poprawi. Jesteś śliczna *.* Ja już obserwuję i zapraszam do siebie :)
    http://magusek.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. Ja też planowałam świetną majówkę, ale coś mi nie wychodzi ;/.

    ReplyDelete
  25. to świetnie, że spędzasz tak aktywnie majówkę ;)

    ReplyDelete
  26. świetnie wyglądasz..a przez ten wiatr zdjecie wyszło uroczo i bardzo naturalnie

    ReplyDelete
  27. Takie fajne zdjęcia by były z wiatrem we włosach XD

    ReplyDelete
  28. Cudowne masz włosy!
    U nas też strasznie zimno, do tego pada! ;<

    ReplyDelete
  29. A u nas padało i nie było jak robić zdjęć ;c
    http://po-prostu-dynka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  30. sliczne macie te bluzy i zdj ! ;)

    ReplyDelete
  31. Sliczne jesteście!♥

    ReplyDelete
  32. AnonymousMay 03, 2013

    Jaki aparatem zdjecie robione?

    ReplyDelete
  33. Śliczny sweterek. ;)
    Ciesz się, że deszcz nie padał. U mnie od dwóch dni leje bez przerwy. ;(

    ReplyDelete
  34. Jak ci ładnie bez grzywki :-)

    ReplyDelete
  35. a ja się na majówkę rozchorowałam : C
    piękne jesteście !

    ReplyDelete
  36. Świetne bluzy. :D

    kitcaaat.blogspot.com

    ReplyDelete
  37. Obydwie jesteście śliczne <3
    Uwielbiam wasze sesje :3

    sprawic-aby-sny-byly-realne.blogspot.com

    ReplyDelete
  38. nie narzekaj, wyglądasz świetnie :3!

    ReplyDelete
  39. Jejku sweterek mega ♥

    ReplyDelete
  40. Jesteś ubrana ślicznie, to ma być strój na słoneczną pogode? Chyba bym sie ugotowała...
    xoxo

    xyma-xymaa.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sweterek jest cienki jak papierek, a pod spodem miałam tylko tę koszulę siatkową. Czułam się jakbym była goła, haha ;D

      Delete
  41. pogada rozbraja chyba wszystkich ;/ u mnie właśnie pada deszcz :c
    jesteście bardzo fotogeniczne :)

    ReplyDelete
  42. Masz przepiękne włosy. Cieszę się, że dzień Ci się udał :)

    ReplyDelete
  43. U mnie też brzydka pogoda, nawet nie wychodzę na dwór, bo grzeję się w domciu :) Ładnie jesteś ubrana.

    ReplyDelete
  44. Oj niestety pogada w ten długi weekend majowy nas nie rozpieszcza. :) Ale i tak wyglądasz cudnie na zdjęciu. Sweterek jest świetny:).

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:)

    ReplyDelete
  45. zakochałam się w sweterku ! a Ty jak zawsze piękna :)

    ReplyDelete
  46. śliczna jesteś! No i oby tak dalej z majówką! :)
    maania-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  47. Ładny sweterek ;) U mnie przez cały czas pada deszcz :c

    ReplyDelete
  48. śliczne zdjęcia! ładne sweterki macie. :D

    ReplyDelete
  49. Majówka, majówką ale pogoda do dupy. ;/
    wpadnij do mnie i zostaw jakiś ślad po sobie ;))

    ReplyDelete
  50. Ten sweterek jest naprawdę śliczny! :)

    ReplyDelete
  51. świetnie wyglądasz !

    ReplyDelete
  52. Ładnie wyglądałaś i nie ważne, że było zimno, bo i tak po Tobie nie widać! :D
    P.S. - Wygląda bloga na plusa! ♥♥♥

    elliemaries.blogspot.com

    ReplyDelete
  53. chyba przsadzasz :D
    to jedno zdjęcie co dodalas jest naprawdę fajne :)

    _________________________________________________________

    Zapraszam na mojego bloga o fotografii, będzie mi bardzo miło jeśli w komentarzu zostawiasz swoją opinię na temat zdjęc które robię :-) ----> www.wikiandikiw.blogspot.com

    ReplyDelete
  54. Jaki śliczny sweterek. <3

    http://find---yourself.blogspot.com/

    ReplyDelete
  55. Ja podobnie mam problem z tą pogodą, ciagle jest szaro i wietrznie ;c
    Ślicznie wyglądasz, dałabyś linka do koszuli ?

    Zapraszam http://misia-misiaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  56. śliczna jesteś ;)
    U mnie też brzydka pogoda :/

    ReplyDelete
  57. Też bardzo nie lubię jak chce porobić ładne zdjęcia, a wieje wiatr ;( tyle starania żeby mieć ładne włosy a wiatr niszczy wszystko i na zdjęciu się źle wychodzi. Ale wyglądasz cudownie, super wyszły zdjęcia :)

    ReplyDelete
  58. Śliczne zdjęcia ;) obie fantastycznie wyglądacie. Pewnie zmarzłaś o.O

    ReplyDelete
  59. Zostałaś otagowana na moim blogu do fotograficznego majowego wyzwania. Nie musisz, jednak byłoby miło gdbyś zrobiła ten tag :) http://littleswagprincess.blogspot.com/2013/05/photo-day-may.html

    haha, też miałam ten problem, że włosy mi latały po całej głopwie gdy tylko zawiał wiatr :P na szczęście podciełam je troche i wycieniowałam i teraz są znośne :)

    ReplyDelete
  60. Zajebiste jesteście *-*

    ReplyDelete
  61. Masz śliczne włosy <3 Bardzo ładne zdjęcia

    ReplyDelete
  62. świetnie wyglądasz:)!

    ReplyDelete
  63. Pozazdrościć urody ;d http://sarajsa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  64. masz ładne włosy :)
    i mam bluzke białą z takimi oczami kota jak ma koleżanka :)

    ReplyDelete
  65. ślicznotki ♥

    http://about-me-julia.blogspot.ie/

    ReplyDelete
  66. AnonymousMay 03, 2013

    Świetny blog. ;D

    Jeśli interesujesz się fotografią to zapraszam na mój Fan Page. Znajdziesz tam moje prace... zależy mi na opiniach ludzi na temat moich zdjęć. Serdecznie zapraszam :)
    https://www.facebook.com/pages/Gosia-Z-Photography/439469466141580

    ReplyDelete
  67. Hi!
    I’m follovin’ your blog on GFC and Bloglovin :)
    Would you like to follow each other?
    I’ll wait for you on my blog.

    Xoxo,

    Bea

    ReplyDelete
  68. AnonymousMay 03, 2013

    Zarabiasz na blogu? Dostajesz jakąś kase czy coś?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na blogu wzbogaciłam się aż o 0 gr. 0 zł. ;)
      Pozdrawiam.

      Delete
  69. dzisiaj mialam ten sam problem co Ty, wlos kazdy w inna strone, wszystko przez ten wiatr! ;/

    ReplyDelete
  70. Jesteś taka piękna , zazdroszczę ;p

    http://mylife-docia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  71. Śliczny sweter, śliczna Ty <3

    ReplyDelete
  72. Bardzo podoba mi się twój sweterek :)

    ReplyDelete
  73. Śliczna jesteś *.* też tak chce ;) Zapraszam do mnie bardzo mi zależy na komentarzach :) http://camillaloveblog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  74. masz przepiękne włosy <3

    ReplyDelete
  75. świetna stylizacja ;D
    obserwujemy? ;>

    ReplyDelete
  76. Na tej stronie jest tyle ładnych ubran, a ja nic z niej nie kupie, bo to angielska strona wiec rodzice nic mi z niej nie zamowia a ja sama tez nie kupie :(

    ReplyDelete
  77. You have a lovely blog, just stumbled across it now
    Would you like to follow each other via GFC and bloglovin’?
    If so let me know and I’ll follow you right back
    My blog is a fashion/lifestyle blog!
    Speak soon,
    Have a lovely day
    Much Love,
    Kate xo

    www.and-kate.blogspot.com
    www.twitter.com/andkateblog
    www.instagram.com/andkateblog

    ReplyDelete
  78. masz swietne wlosy ^^
    http://dream-to-be-somebody.blogspot.com/

    ReplyDelete
  79. Uwielbiam te sweterki z kotkami ! *.*

    ReplyDelete
  80. piękna !

    zapraszam do mnie http://saarkastycznie.blogspot.com/
    dopiero zaczynam i byłabym wdzięczna za dodanie do obserwowanych ;)

    ReplyDelete
  81. zakochałam się w sweterku ;d
    http://wegetwicked.blogspot.com

    ReplyDelete
  82. Fajnie :)

    http://tunia-ti.blogspot.com/

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*