Koczek ;3

Tuesday, May 14, 2013

Hej. ;* Coś czuję, że maj będzie naprawdę ciężki. Co nieco napisałam na fanpage'u. Jest mi coraz ciężej znaleźć czas na bloga, meile i inne sprawy internetowe. Myślę, że teraz powinna dominować zdecydowanie nauka, która w tej chwili jest naprawdę ważna, ponieważ zbliża się koniec roku szkolnego. Myślę, że w rezultacie warto się przemęczyć jeszcze chwilę. Niebawem wszyscy odpoczniemy na wakacjach.
Czas obmyślać po woli już plany. Chcę by te wakacje były niezapomniane! W sumie już się na takie zapowiadają!

Wgl. zaczęły mi się podobać koczki, choć póki co musiałabym się wprawić, bo prawdę mówiąc co chwila wychodzą mi inne. Zazwyczaj jakieś koślawe. Haha, chciałabym umieć takie typu 'artystyczny nieład'. Wszystko z czasem, haha. ;)

Słitititi. >.<

Jess czyta list od czytelniczki. ;3

Spadam na dwór. ;*
Papa

You Might Also Like

81 KOMENTARZE

  1. ślicznie wyglądasz w tym koczku! *.*

    ReplyDelete
  2. Jestem szybka 16 SEKUND TEMU Dodamy post : >
    Tak też mam fazę na KOCZKI .
    http://tellmeoliiwia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Śliczny masz wygląd bloga :) Też bym taki chciała.
    Ja też uwielbiam koczki, fajne są wypełniacze albo hairagami. Możesz je znaleźć na allegro:)

    http://my--crazy--stories.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Mi się podoba twój koczek ;)


    http://monsyls.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Ślicznie Ci w takiej fryzurce :*

    ReplyDelete
  6. Mała wskazówka !
    rób koczka nie patrząc w lustro wtedy wychodzą najlepsze :)

    ReplyDelete
  7. Fakt, maj to najgorszy miesiąc pod względem czasu :C
    Ładnie Ci w koczku! :>

    ReplyDelete
  8. AnonymousMay 14, 2013

    Ślicznie ;*

    ReplyDelete
  9. Koczek perfekcyjny :D.

    ReplyDelete
  10. AnonymousMay 14, 2013

    Pięknie Ci! :***
    maania-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. piękny koczek :)

    zapraszam do mnie :)

    ReplyDelete
  12. fajnie wyglądasz z tym koczkiem. :)

    ReplyDelete
  13. Ślicznie w koczku *,*
    U mnie też powinna być nauka, ale jakoś nie mogę się zmobilizować ...

    ReplyDelete
  14. Ślicznie!! Pokażesz jak go robisz??
    xoxo

    xyma-xymaa.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. trochę męczarni xd
      Myślę, że jak się podtrenuję to pokażę ;)

      Delete
  15. Ładnie Ci w koku <3 ! Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  16. ślicznie Ci w koczku! Musisz częściej nosić tak włosy :)

    ReplyDelete
  17. Pięknie wyglądasz w koczku <3
    Zapraszam na nowy post ♡

    http://fashionznaczymoda.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Śliczny koczek. Bardzo ładnie wyglądasz. ;)

    ReplyDelete
  19. ładnie ci w tym koczku ^^

    ReplyDelete
  20. Widzę, że zmieniłaś nagłówek :) Ja również bardzo lubię koczki. Uważam, że są niezwykle dziewczęce i fajnie jest od czasu do czasu się w takowym pokazać. :)

    ReplyDelete
  21. ładnie ci w koczku :))
    ja możliwe że pojadę na wakacje nad jezioro, chociaż to nie jest pewne... ale już się cieszę <33

    ReplyDelete
  22. Dobre masz oceny? : ) Śliczne zdjęcia : D

    http://po-prostu-dynka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. dzisiaj większość dnia paraduję w koku :D

    ReplyDelete
  24. od artystycznego nieładu chyba ja jestem specjalistką, za to ładne mi nie wychodzą :D
    noemisoul.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. Piękny koczek ! ;* też chcemy już te wakacje..

    ReplyDelete
  26. Ładny koczek a ćwiczenie czyni mistrza, więc jeszcze trochę i dojdziesz do wprawy! :)
    W jakim skupieniu list czytasz. ;)

    elliemaries.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. Ładnie Ci w tym koczku. ;3

    ReplyDelete
  28. Pasują Tobie te koczki :)
    ps. nie zaniedbuj nauki (pisze ta co jej ciężko booka otworzyć) :)

    ReplyDelete
  29. Też nie mogę doczekać się wakacji, a jednocześnie nie umiem zmotywować do nauki pod koniec. ;/

    A koczek przesłodki i świetnie ci w nim, zakochałam się też w bluzce. :3

    ReplyDelete
  30. Ja tam mam w maju luzik, bo oceny mam całkiem spoko ;)
    Ładny koczek, ja codziennie robiłam koki od stycznia i już teraz umiem różne i urozmaicone ;)

    www.my-life-is-pastel.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. w koczku ci ślicznie ;)

    ReplyDelete
  32. Świetny nieład! ;d

    ReplyDelete
  33. Rozumiem nauka jest najważniejsza, ale za to później same przyjemności :3 śliczny koczek !

    ReplyDelete
  34. Według mnie ten artystyczny nieład znajduje się właśnie na twojej głowie, wyszedł ci!


    http://marpleous.blogspot.com/

    ReplyDelete
  35. Ślicznie ci z tym koczkiem. Też mam ostatnio na nie faze.

    ReplyDelete
  36. A tam, mi też nigdy nie wychodzą -.-

    ReplyDelete
  37. ładnie Ci w tym koczku :)

    ReplyDelete
  38. Koczek jest śliczny! Ja nie mam aż tak dużo nauki, staram się dobrze gospodarować swój czas :)

    ReplyDelete
  39. No niestety trzeba się uczyć, bo zbliża się koniec roku szkolnego powoli. :)

    ReplyDelete
  40. och, skąd ja to znam! też się muszę zabrać za naukę. Jeszcze miesiąc jakoś przetrwać :)

    ReplyDelete
  41. jeju jak ślicznie *.*

    ReplyDelete
  42. Bardzo ładnie wyglądasz w spiętych ;D

    ReplyDelete
  43. Śliczna fryzura. :)
    Ostatnio szczególnie podobają mi się dziewczyny w koczkach.

    PS: Nie ma co zostawiać nauki na potem... jakoś wytrzymamy bez notek. Powodzenia. :)

    ReplyDelete
  44. tez chcę aby te wakacje były niezapomniane,ślicznie ci w koczku :D


    sycaaaaaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  45. ślicznie :*
    zapraszam do mnie
    fashionable-sophie.blogspot.com

    ReplyDelete
  46. Naprawdę ślicznie wyglądasz w koczku : ) Jakoś się wytrwa do końca roku szkolnego, też mam takie małe urwanie głowy. Powodzenia :)

    http://seranity-mitty.blogspot.com/

    ReplyDelete
  47. bardzo ładnie ci w koczku ^^

    ReplyDelete
  48. Mi bardzo podobaja sie koczki ;)Kiedys robilam sobie je codziennie ale teraz juz mi nie wychodza :c Na wakacje bede musiala sie nauczyc hah :D
    Pozdrawiam ;*

    ReplyDelete
  49. fajnie wygląda ten koczek :)

    ReplyDelete
  50. Mi artystyczny nieład wychodzi tylko wtedy, gdy idę spać lub zaszywam się pod kocem z dobrym filmem :D

    ReplyDelete
  51. śliczna fryzurka, bardzo fajnie wyglądasz w takim koku. :D

    ReplyDelete
  52. bardzo ładnie ci w koczku :)
    pozdrawiam.


    http://ally-ay.blogspot.com/

    ReplyDelete
  53. Super koczek!!!!!!:)))))

    ReplyDelete
  54. Pięknie wyglądasz!
    http://w-zwierciadle--codziennosci.blogspot.com/

    ReplyDelete
  55. Tak, nauka teraz jest najważniejsza :)
    pozdrawiam :*

    ReplyDelete
  56. PS. ja nie umiem robić takich ładnych kokow. a teraz z szyną na ręce tym bardziej :D

    ReplyDelete
  57. Taak nauka, ale chyba nikomu się nie chce ;) Ładnie wyglądasz w koczku *.*
    http://klaaudik.blogspot.com/ + obserwuję

    ReplyDelete
  58. Ten koczek jest całkiem ładny ;3

    ReplyDelete
  59. Nie cierpię nauki...
    A w koczku ci bardzo ładnie. ;)
    eanq.blogspot.com

    ReplyDelete
  60. Ja obecnie też mam teraz mniej czasu na bloga, muszę się wziąć za naukę.
    Ładny koczek. ; )

    ReplyDelete
  61. uwielbiam takie fryzury:D

    ReplyDelete
  62. wydaję mi się, że to mój list jest! Hahah, cieszę się, że odpisałaś, teraz tylko muszę poczekać aż dojdzie! :*
    maania-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  63. uwielbiam takie koczki ♥

    http://about-me-julia.blogspot.ie/

    ReplyDelete
  64. AnonymousMay 18, 2013

    z jakiego sklepu bluzka i kurtka jeansowa? ;)

    ReplyDelete
  65. AnonymousMay 19, 2013

    Skąd pochodzi kurtka? :>

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*