Kierunek Warszawa!

Monday, May 20, 2013

Cześć wszystkim! ; * Jutro wyczekiwana przeze mnie wycieczka do Warszawy! Pamiętacie o tym jak wspominałam o możliwym spotkaniu na dwie godzinki? ;) Ok. 16 możemy się spotkać na starówce! ; )
Chciałabym, żeby wszyscy chętni napisali do mnie na facebooka (kontakt w pasku bocznym bloga). ;)
Liczę na to, że ktoś się zjawi. Ubolewam nad tym, że niektórzy z Warszawy mają obecnie zieloną szkołę, a chcieliby się pojawić. ;cc No trudno, może jeszcze kiedyś będzie okazja, choć szczerze mam co do tego wątpliwości, bo mam spory kawał drogi, ale nie warto zaprzeczać! ;)


Czekam na informacje od Was!
Teraz tylko ogarnąć co jutro ubrać i jutro pobudka o po 4! ; o Nie wiem jak wstanę. ;c
Tak wgl. wczoraj poznałam kilka osób z mojego obozu, na który się wybieram 9 lipca. ; )
A Was zachęcam na obozy z obozymlodziezowe.pl dokonując rezerwacji wpisujcie ten kod rabatowy.
2584  
Bardzo się cieszę, że już poznałam te kilka osób. Pozdrowienia : Szejku, Królik, Pysiu! ;) Misie Pysie moje, hahaha. Będzie super. Wiem to!

You Might Also Like

70 KOMENTARZE

  1. Jeejku :c Jak ja zazdroszczę ludziom z Warszawy.. Chciałabym się z Tobą spotkać. Ae cóóż. Udanej wycieczki życzę i miłego spotkania z czytelnikami. Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  2. Ja niestety nie mogę przyjść :(
    Udanej wycieczki :*

    ReplyDelete
  3. Udanego spotkania :))
    Sama bym się wybrała na to spotkanie ale mam trochę za daleko ;/

    ReplyDelete
  4. Hah, też byłam niedawno na wycieczce w stolicy :D
    Świetne zdjęcie *.*

    ReplyDelete
  5. Szkoda, że kilka dni wcześniej nie jechałaś na wycieczkę, bo akurat też byłam :)

    ReplyDelete
  6. Szkoda, że ja tam pojawić się nie mogę. :)

    Oczy *.*

    ReplyDelete
  7. Ja niestety mam za daleko do Warszawy, jakby gdzieś w Gdańsku to lepiej ;) W Tczewie to by w ogóle było najlepiej ;)

    ReplyDelete
  8. AnonymousMay 20, 2013

    Może zrobisz post jak robisz kreski?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie wiem jak tłumaczyć jak robię kreski ;D
      Biorę kredką i rysuję takie jakie widać ;)

      Delete
  9. śliczna jesteś ♥

    zapraszam do mnie :)

    ReplyDelete
  10. Udanej wycieczki. ;)

    ReplyDelete
  11. To fajnie, życzę udanej wycieczki. ;)
    Niestety mnie nie będzie bo do Warszawy mam daleko..

    ReplyDelete
  12. udanej wycieczki!
    śliczne zdjęcie:3

    ReplyDelete
  13. ślicznie wyglądasz *.* Udanej wycieczki, mam nadzieję, że dużo czytelników się zjawi ^^

    ReplyDelete
  14. Żałuje że nie mieszkam w Warszawie :( Ale tobie życzę udanej wycieczki <3

    ReplyDelete
  15. ja w tym roku jadę na kolornie :)

    ReplyDelete
  16. Jej, to zdjęcie jest śliczne *__*
    Szkoda, że mam tak daleko do Warszawy :c

    http://sprawic-aby-sny-byly-realne.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Kurczę.szkoda, że nie mieszkam w okolicach Warszawy. :( Będziesz może kiedyś niedaleko Torunia? :)

    kitcaaat.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zacznijmy od tego, że ja jestem z tych okolic. Toruń, Bydgoszcz ; )

      Delete
    2. Przepraszam, nie wiedziałam. Można w takim razie spotkać się z Tobą w wakacje? :D

      Delete
    3. Oczywiście! ;)
      Jak najbardziej ;)

      Delete
  18. ile ja bym dała za te 100 km

    ReplyDelete
  19. a będziecie w jakimś teatrze/muzeum? długo jedziecie?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Po starówce to już tylko łazienki, pomnik małego rycerza i mac. ;)

      Delete
  20. Ahh co za pech :c My jesteśmy w sumie z Warszawy,ale mamy szkołe xd :c może spotkasz Henzai? Haha

    ReplyDelete
  21. śliczne zdjęcie, udanej wycieczki! ;)

    ReplyDelete
  22. Udanej wycieczki :)

    meg-aniaaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Uwielbiam Twoje oczy!*o*
    Miłej wycieczki :*

    ReplyDelete
  24. udanej wycieczki :*

    http://zumodeka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. Jeeju jakie piękne zdjęcie!
    A będziesz może kiedyś w okolicy Rzeszowa, Tarnowa albo Dębicy? :D

    ReplyDelete
  26. Piękne zdjęcie, bardzo podobają mi się tutaj Twoje oczy :) Miłego spotkania w Warszawie, mnie niestety nie będzie.. : c

    http://dzieje-smierci.blogspot.com/

    ReplyDelete
  27. Czemu nie Wrocław ; o! Miłej wycieczki do Warszawy ;*a będziesz mogła stamtąd chociaż dodawać posty? Czy jak wrócisz wszystko opiszesz? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Do Wrocławia to mam ... hohooho..
      Jadę tylko na jeden dzień ;)

      Delete
  28. Ooo zazdroszczę osobom z Wawy, będą mieli okazję sie z tobą spotkać :c. Ja niestety mieszkam w Krasnymstawie , a do Warszawy mam parę ładnych godzin, ale mam nadzieję, że uda mi się jeszcze nie raz tam zawitać :3 . Udanej wycieczki i miłego spotkania z czytelniczkami ; * ; *

    ReplyDelete
  29. Kurdę szkoda, że mam jutro maturę ustną z polskiego a nie wiem o której będą wyniki. Co prawda zdaję po 12 ale jak wyniki będą na samym końcu czyli po 16 to lipa ;(

    ReplyDelete
  30. Ładne zdjęcie <33 Udanej wycieczki .

    http://carmelovy-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  31. udanej wycieczki :)
    zapraszam do mnie
    fashionable-sophie.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. Warszawa jest piękna! <3

    ReplyDelete
  33. Mogłabym, ale nie mam jak dojechać ;(

    www.my-life-is-pastel.blogspot.com

    ReplyDelete
  34. a kiedy tym razem napiszesz posta ? :)
    imtwa.blogspot.com

    ReplyDelete
  35. Oj Jess co to za make-up i ty tak do szkoły chodzisz :) Nauczyciele się czepiają????? Bo jak ja pomaluje sobie rzęsy to wielka afera i uwaga :) Nawet ust balsamem bezbarwnym pomalować nie mogę :ccccc

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wgl. się nie czepiają ;P
      Myślę, że dlatego, że każdy chodzi wymalowany i to w różny sposób, a więc do takiego makijażu przyczepić się nie mogą ;D
      A Ty chodzisz do podstawówki, także dziwić się nie możesz, że jest to zakazane ;)

      Delete
  36. Masz piękne oczka *_*

    ReplyDelete
  37. Widzę,że szykuje się wyjazd. Ojej, jak tu ładnie! Dawno mnie tu nie było :) No cóż, ja też jestem tą szczęściarą i czekają mnie saaame wycieczki. Np. w czw. wyjeżdżam do Pragi na kilka dni. Warszawa pięknym miastem ♥ Mam nadzieję,że nie będziesz nocować w miejscu gdzie ja - szczerze nie polecam.

    Pozdrawiam i życzę bezpiecznej podróży ;3
    Venice ♥

    ReplyDelete
  38. udanej wycieczki :)

    ja byłam w Warszawie,we wrześniu fajnie tam jest :)

    ReplyDelete
  39. Bardzo ładnie wyglądasz i zdjęcia są fajne :)

    Super blog i oczywiście dodaję do obserwowanych i zapraszam do siebie :)

    http://daariaaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  40. Zdjęcie piękne! Ja niestety nie jestem z okolic Warszawy, ale wam życzę udanego spotkania :)

    ReplyDelete
  41. miłej zabawy :* ślicznotka ♥ ♥

    http://about-me-julia.blogspot.ie/

    ReplyDelete
  42. Warszawa jest prześliczna! Skzoda, że mnie ie będzie :(
    zapraszam cię do mnie :
    diaryforcreative.blogspot.com
    ODWDZIĘCZAM SIĘ OBSERWOWANIEM ;))

    ReplyDelete
  43. też nie lubię wcześnie wstawać :)
    zapraszam
    http://noemisoul.blogspot.com/

    ReplyDelete
  44. Udanego wypadu ;>
    xoxo

    xyma-xymaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  45. Warszawa to zdecydowanie za daleko na spotkanie jak dla mnie ;c
    jak będziesz kiedyś w okolicach leszna możesz dać znać :)

    http://ally-ay.blogspot.com/

    ReplyDelete
  46. Masz prześliczne oczy *_*

    Zapraszam do obserwowania i komentowania mojego bloga

    domi-day.blogspot.com

    ReplyDelete
  47. jesteś piękna !

    http://justinatorka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  48. ale Ci fajnie :)
    alyy-alii.blogspot.com

    ReplyDelete
  49. Niestety mnie nie będzie ;c


    stylizations-natalia.blogspot.com

    ReplyDelete
  50. Udanej zabawy :) Zapraszam do mnie: http://staystrong98.blogspot.com/

    ReplyDelete
  51. życzę miłej wycieczki
    zapraszam
    http://krejzolka-styl.blogspot.com/

    ReplyDelete
  52. Byłam w Warszawie i bardzo mi się podobało :)
    Życzę miłego pobytu :)

    doniadominikam.blogspot.com

    ReplyDelete
  53. Ale ty jesteś piękna *-* Chciałabym odwiedzić Warszawę, ale niestety dla mnie to strasznie daleko.

    ReplyDelete
  54. Zazdroszczę spotkania ;( Szkoda że mam daleko.
    Super fotka ;* Miłej Warszawy !
    http://klaaudik.blogspot.com/

    ReplyDelete
  55. Miłej wycieczki i owocnego spotkania! :D

    ReplyDelete
  56. Udanej wycieczki i spotkania :*

    Zapraszam do mnie !!! nutellaaneciok.blogspot.com ;3

    ReplyDelete
  57. Zrobiłabyś post o kosmetykach, jakich używasz?

    http://marpleous.blogspot.com/

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*