HTC Wildfire

Wednesday, May 08, 2013

Cześć. ;* Dzisiaj po przyjściu ze szkoły od razu zobaczyłam małą paczuszkę. Od razu wiedziałam, że to telefon, choć byłam w szoku, że doszedł on tak szybko, skoro wczoraj po szkole był dopiero wysłany! Oczywiście się cieszę, że nie musiałam na niego długo czekać.
Jest to telefon HTC Wildfire. Szczerze mówiąc jest naprawdę dobry, tylko nie mogę mieć niestety instagrama. Starsza wersja jest nieaktywna, a nowa jest 'niezgodna' z moim urządzeniem. Mniejsza o to, może ściągnę coś podobnego do tej aplikacji, tylko pewnie nikt by na nią nie zaglądał... Jeszcze się zobaczy. ;)


A teraz będę mogła częściej aktualizować swojego twittera lub fp. Choć w sumie wygodniej mi się publikuje posty na twitterze, także zapraszam do obserwacji :

Miłego wieczoru, ja męczę się nad jedną rzeczą w telefonie...
;*

You Might Also Like

74 KOMENTARZE

  1. ja jestem posiadaczką starej dobrej niezniszczalnej nokii xd

    ReplyDelete
  2. znam ten ból, na mój tel też nie mogę ściągnąć instagrama ;/
    co do telefonu to świetny :)

    ReplyDelete
  3. Boa tarde...Parabens pelo trabalho.
    Sinval

    ReplyDelete
  4. Fajny telefon. Lubię HTC. ;)

    ReplyDelete
  5. Świetny! *-*
    Zazdroszczę ^^

    ReplyDelete
  6. Świetny telefon :D Mój ledwo się trzyma, mam nadzieję,że w najbliższym czasie załatwię sobie nowego :))

    http://po-prostu-dynka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Zaktualizuj androida, to może Ci instagram pójdzie :)

    ReplyDelete
  8. Ja teraz też chcę kupić nowy telefon :P
    A twój super :)

    ReplyDelete
  9. moja kumpela ma taki telefon i jest niezadowolona :3
    pozdrawiam i zapraszam do mnie!
    fashionable-sophie.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. fajny telefon, ja htc nigdy nie miałam, ale moja koleżanka ma i jest zadowolona. ;)

    ReplyDelete
  11. Podoba mi się ten model ! :)

    ReplyDelete
  12. zazdroszczę :) miłej współpracy z telefonem :)
    mons-monss.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. też nie mogę mieć instagrama :(
    co do telefonu to bardzo ładny. mój tata ma taki sam, ale z dodatkiem 'S' :D

    ReplyDelete
  14. fajny :)
    do tego telefonu można dokupywać wymienne obudowy? ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Widziałam różne obudowy w internecie ;))

      Delete
  15. Fajny telefon,jednak ja nie przepadam za HTC ;)

    ReplyDelete
  16. Ja osobiście mam model HTC desire C i powiem Ci, że HTC to są świetne telefony, są b. szczegółowo dopracowane, i to mi sie podoba ;-) Milego wieczorku męcząc się nad telefonem ;D

    ReplyDelete
  17. Też chciałam sobie kupić ale zrezygnowałam :)

    zihozawsze.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Moja mama ma z HTC i bardzo sobie chwali :D
    http://mylife-mygame-myrules.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Niesmiertelny telefon!:)

    ReplyDelete
  20. O śliczny. :) Ja zbieram kasę na jakiś. Ale jeszcze nie wiem jaki.
    Nie chcę wydać na niego fortuny, ale też żeby był dobry. Polecasz może jakiś? :)

    ReplyDelete
  21. trzeba było brać wildfire s, miałam go i w porównaniu do tego bez 's' jest o wiele lepszy ;) jednak htc to dobra firma, sama teraz mam desire z i jestem zadowolona :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pisałam, że ja odkupiłam ten telefon, także miałam zrezygnować bo nie jest z "s" ;) Ten jest dla mnie wystarczający ;)
      Póki co sprawuje się świetnie ;)

      Delete
    2. Ja nie mówię, że ten jest zły tylko, że tamten jest lepszy, chociażby sam wyświetlacz ;) ale skoro Ci to pasuje to mi nic do tego, niech Ci się dobrze go używa :)

      Delete
  22. Wooo... ale się pozmieniało. Miałam ten telefon od września do ... czerwca zeszłego roku i jeszcze instagram działał, ikonki były inne a i w ogóle wygląd ciut się zmienił. W każdym razie ubóstwiałam go. Szkoda tylko, że mi spadł i poszła szybka - nie do uratowania, koszt naprawy - nie opłacalny. Teraz mam htc Cha Cha i ubóstwiam go równie mocno, + jest klawiatura qwerty na której się szybciej pisze(ech, czasami tęsknie za tym zgrabniutkim telefonikiem z dużym ekranem :( ).
    Więc miłego użytkowania!

    ReplyDelete
  23. osobiście nie przepadam za tymi modelami ma Sony xperia mirro i jestem mega zadowolona.Cena nie była wielka a jest naprawdę świetny i mam wszystkie aplikacje

    ReplyDelete
  24. Moja koleżanka go ma i bardzo lubi. :)

    kitcaaat.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. Fajny jest :D
    powodzenia z opanowaniem wszystkiego tam w nim :D

    ReplyDelete
  26. bardzo ładny ten telefon; )

    ReplyDelete
  27. Fajny i ładny ^^

    saniaizwierzaki.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. Fajny telefonik ;)
    Tylko trochę dziwne z tym Instagramem, bo u mojej cioci i wujka działa ;o

    www.my-life-is-pastel.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. Fajny telefon :)

    Obserwuję i liczę na to samo ;)
    Onelife-onesize.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. Ładny ♥.
    Dbaj o niego, bo czasem znów coś Ci się stanie z telefonem . :P

    ReplyDelete
  31. Sama chciałabym takiego mieć :D

    ReplyDelete
  32. znam telefon ;) ja będę mieć sony xperie J < 3 już też nie mogę się doczekać .

    ReplyDelete
  33. moja przyjaciółka go miała,teraz ma taki gorszy po ten jej spadł i szybka poszła :/

    ogólnie spoko telefon

    ReplyDelete
  34. rzeczywiście szybko :))

    ReplyDelete
  35. brałaś go za gotówkę czy na jakąś umowę :) ?

    ReplyDelete
  36. bardzo fajnie wygląda. ;)
    pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie. ;)

    ReplyDelete
  37. AnonymousMay 09, 2013

    jest bardzo fajny ;) ale ma bardzo mało pamięci

    ReplyDelete
  38. AnonymousMay 09, 2013

    Ja go mam i strasznie zaczął wolno chodzić :(

    ReplyDelete
  39. Ładny, ale ja zdecydowanie wolę większe ekrany ;D Zastanawiałam się ostatnio nad zakupem htc one x jednak zdecydowałam się kupić samsunga galaxy s2 ;D
    http://snaeven.blogspot.com/

    ReplyDelete
  40. super, ja też mam HTC tylko, że ChaCha ;D!

    ReplyDelete
  41. Super post !
    nowy post u mnie zapraszam !
    OBSERWUJĘ .
    szczera-szczera.blogspot.com

    ReplyDelete
  42. Świetny jest :33
    Uwielbiam dotykowe telefony ♥
    Sama mam Samsunga :>> <33
    Na twittera z przyjemnością zajrzę :PP
    Zapraszam : http://everyday-smart.blogspot.com/

    ReplyDelete
  43. Fajny ! Ja będę miała podobnego !

    ReplyDelete
  44. Bardzo fajny telefon :)

    ReplyDelete
  45. Jestem zwolenniczką większych wyświetlaczy, ale sama mam nie za dużego Samsunga mini 2 :)

    ReplyDelete
  46. Też chcę nowy telefon! U mnie w tablecie także nie da się wchodzić na instagrama, rozumiem cię...
    eanq.blogspot.com

    ReplyDelete
  47. AnonymousMay 10, 2013

    Super koma :) Bardzo fajnie blogujesz <3
    Tylkouważaj bo ja ostatnio czytałam że twitter jest płatny ... bo zmienili ponoć regulamin...;(((

    ReplyDelete
  48. AnonymousMay 10, 2013

    Fajny telefon;))
    Ale..ja słyszałam ostatnio że twitter jest płatny...;((

    ReplyDelete
    Replies
    1. Internet w telefonie jest płatny, a twitter jest do ściągnięcia z Androida

      Delete
  49. Cieszę się, że w końcu masz nowy telefon ;)

    ReplyDelete
  50. Świetny Blog , Tel :D itd !
    Obserwujemy ?
    http://bella-czekoladowa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  51. oo też mam HTC :P świetny blog ;D odserwuje i zapraszam do mnie zaobserwujesz ? http://klaudiathings.blogspot.com/

    ReplyDelete
  52. Mam ten sam tyle że biały - super jest nie? :) Ja wolę jednak w tym roku (w wakacje) postawić na jakąś większą "cegłę" i zakupić Samsung Galaxy S3. Z HTC jestem w pełni zadowolona :)

    Pozdrawiam
    Venice ;*

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*