Do Warszawy

Sunday, May 12, 2013

Cześć kochani. ; * Przepraszam, że czasem notki nie pojawiają się systematycznie, jest to spowodowane brakiem czasu, jednak, że specjalnie dla Was, którzy chcą być ze mną na bieżąco publikuję naprawdę systematyczne tweety. Zaobserwujcie mnie! ; * https://twitter.com/Hope_Jessis 

A dzisiaj wpadam do Was z notką o mojej wycieczce klasowej do Warszawy, która będzie w sumie niebawem, bo 21 maja! Wpadłam na pomysł, by zorganizować spotkanie dla czytelników mojego bloga. Niestety są tego również minusy. Spotkanie byłyby gdzieś o 11-12 może, czyli w czasie lekcji, a poza tym spotkanie trwałoby niestety krótko. Max. 2 godziny. ;c
Dlaczego chciałabym zorganizować takie spotkanie?
Ponieważ marzę o tym, by poznać jak największą część swoich czytelników z osobna. Zawsze gdzie będę choć na chwilkę, będę starała się zorganizować takie spotkanie. Wiedzcie, że jesteście dla mnie naprawdę ważni i nie zwracajcie uwagi na 'aski' typu : wgl. się dla nas nie poświęcasz. Masz nas gdzieś.
To bzdura! Robię co mogę! Prawdziwi czytelnicy o tym wiedzą!
Jak miałoby to wyglądać? 
Chciałbym, by wszystkie osoby chętne się zaprosiły mnie na facebooka i napisały na priv.  lub na meila jessikachincza@o2.pl
A tam uzgodnilibyśmy wszystko co i jak. ;) Ja oczywiście przygotowałabym się do tego spotkania i myślę, że spotkanie byłoby niezapomniane! Już o to bym się postarała! ;)) Mam nadzieję, że zjawi się chociaż ktoś. Rozumiem, że mogą to być ze dwie osoby, ponieważ będzie to w czasie lekcji...
Tak czy inaczej mam wielką nadzieję, że ktoś się do mnie zgłosi! ;33

Spotkanie miałoby odbyć się na starówce, ponieważ tam będziemy mieć czas wolny.

hahaha, niepublikowane, nieogarnięte fotki ;x

A resztę osób informuję o konkursie, którego termin niedługo wygasa :
Miłego dnia!

___________
+ zapraszam! Okazyjnie biżuteria w sklepie Romwe kosztuje $4.99! A także darmowa przesyłka!  >>klik<<


 

You Might Also Like

76 KOMENTARZE

  1. szkoda, ze nie jestem z Warszawy

    ReplyDelete
  2. Takie spotkania to super rzecz. :D

    ReplyDelete
  3. Ja akurat nie będę mogła być :( szkoda... Moźe kiedy indziej. Fajnie,że macie taką wycieczkę ;)
    www.karolina-pl.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. szkoda, że nie mieszkam w Warszawie. Zwolniłabym się z lekcji ;)

    ReplyDelete
  5. Dobry pomysł z spotkaniem ; 3
    Masz zajebiste włosy ; 3

    ReplyDelete
  6. Fajny pomysł z takim spotkaniem :)
    xoxo

    xyma-xymaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. fajnie,szkoda ze nie będe w Warszawie

    ReplyDelete
  8. Dobry pomysł z tym spotkaniem, tylko szkoda, że ja mieszkam daleko od Warszawy :c musisz kiedyś odwiedzić Wrocław :) pozdrawiam!

    ReplyDelete
  9. AnonymousMay 12, 2013

    hejj Jessika :)
    Co ile dni myjesz włosy? + Ładnie Ci w związanych :)

    ReplyDelete
  10. Grr...ja niestety nie mogę. Po pierwsze lekcje mam do 13:05, a po drugie bym musiała dojechać z Piaseczna do Warszawy ;(

    www.my-life-is-pastel.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Bardzo ciekawy pomysł z tym spotkaniem. Niestety szkoda, że tam nie mieszkam, chętnie bym w nim uczestniczyła :) Mimo wszystko życzę udanego wyjazdu! ;* Urocze zdjęcia :)

    ReplyDelete
  12. szkoda, że mieszkam od Wawy jakieś 4.5h drogi.. : /
    http://mylife-mygame-myrules.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Świetnie wyglądasz :) Ja niestety mieszkam za daleko od Warszawy :c

    ReplyDelete
  14. Akurat nie mieszkam w okolicach Warszawy ;p.

    ReplyDelete
  15. MI może się uda przyjść na spotkanie ;)

    ReplyDelete
  16. Mieszkam w Brzegu, 7 godzin od Warszawy ;< Zrób coś we Wrocławiu, na pewno wpadnę! :)

    ReplyDelete
  17. jak zawitasz do Szczecina to daj znać :D
    noemisoul.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Szkoda, że nie mieszkam w Wawie.. ;D
    Właśnie wróciłam z pięciodniowej wycieczki z tego miasta. Szkoda, że nie jechałyśmy w tym samym terminie. ;p

    ReplyDelete
  19. Grr... Szkoda, że spotkania nie było wcześniej jak w Polsce byłam. ;x

    ReplyDelete
  20. Akurat wyjeżdżam z klasą na Zieloną Szkołę :c

    ReplyDelete
  21. AnonymousMay 12, 2013

    Czemu nie w Inie?! :< Bydgoszcz, Toruń!!! :D

    ReplyDelete
  22. a ja jestem z Warszawy, ale wyjeżdżam 18-tego :/

    ReplyDelete
  23. Niestety nie jestem z tych rejonów.

    ReplyDelete
  24. AnonymousMay 12, 2013

    zrób notkę albo filmik o tym co pakujesz i jak pakujesz do Warszawy <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jadę tylko na jeden dzień, bez nocy, także nie zabieram nic innego niż : telefon, aparat, jedzenie i picie na drogę, portfel.. ;)
      Chyba to wszystko ;)

      Delete
  25. Fajnie, że planujesz spotkanie z czytelnikami :)

    ReplyDelete
  26. oj do Wa-Wy to mi daleko ;c xd

    ReplyDelete
  27. jakbym była z Warszawy,to chętnie bym skorzystała

    ale jestem ze Śląska

    ReplyDelete
  28. Fajna pomysł z tym spotkaniem.

    ReplyDelete
  29. Fajne fotki :>
    Ja niestety mieszkam daleko od Warszawy :>

    ReplyDelete
  30. Jeeeejku, bardzo chciała bym się spotkać i akurat będę niedługo w Warszawie bo 17 .05 tam już będę, ale pech chciał, ze wracam akurat 20.05 ;c

    ReplyDelete
  31. ja będę miała chyba za rok klasową wycieczkę do Warszawy ^^

    alyy-alii.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. spotkania to fajna sprawa ^^

    ReplyDelete
  33. świetne zdjęcia :D
    Zazdroszczę czytelnikom z Warszawy! (; Ale trzymam kciuki, żeby było ich jak najwięcej (;

    ReplyDelete
  34. Ale masz pięęęęękne włoski! Szkoda, że nie jestem z Warszawy.. od razy zerwałabym się z lekcji dla Ciebie! :D

    ReplyDelete
  35. Fajnego prowadzisz bloga i w swój sposób jest inny do wszystkich . Zapraszam do mnie :)
    + wkoncu masz śliczny nagłówek

    ReplyDelete
  36. haha zdjecia mega :D

    http://myy-liffe.blogspot.com\

    ReplyDelete
  37. wpadłam bym na to spotkanie, bo do Warszawy mam nie daleko, ale kwestia rodziców, którzy na pewno nie pozwolą mi samej jechać + opuściłabym lekcje :/

    ReplyDelete
  38. Warszawa, pech że akurat mam wtedy lekcje, i to takie których odpuścić się nie da, więc wagary w gre nie wchodzą :P
    ale starówka... nie nie nie nie, nie moge już patrzeć na to miejsce xD

    ReplyDelete
  39. Chciałabyś ze mną współpracować? Ja bym ci np. wysyłała koszulkę, a ty byś pokazywała z nią stylizację. Co ty na to? Czekam na odpowiedź ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie mam żadnego sklepu itp. Wysyłam blogerkom przypadkowe rzeczy, pasujące do ich stylu :)

      Delete
  40. pamiętam nasze spotkanie, było naprawdę super ♥

    http://about-me-julia.blogspot.ie/

    ReplyDelete
  41. Szkoda że mieszkam daleko Warszawy. :(

    kitcaaat.blogspot.com

    ReplyDelete
  42. Ojej, szkoda, że nie jestem z Warszawy. :( No cóż może kiedyś będziesz bliżej mnie! :*
    maania-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  43. Jakbym była z Warszawy to na pewno bym przyszła.
    Obserwuje i komentuję.
    http://wizia-wiziaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  44. Ja gdybym byla w polsce i w Warszawie to bym przyszla :c

    ReplyDelete
  45. Warszawę bardzo Ci polecam, naprawdę jest co robić :) Ze spotkaniem świetny pomysł, niestety godzina faktycznie trochę nie odpowiada <3

    http://stay--weird.blogspot.com/

    ReplyDelete
  46. Kurczę, trochę daleko do Warszawy mam :c Z chęcią bym przyjechała, bo strasznie chciałabym Cię spotkać

    http://seranity-mitty.blogspot.com/

    ReplyDelete
  47. Kurczę, trochę daleko do Warszawy. Szkoda, bo chciałabym Cię spotkać : c

    http://seranity-mitty.blogspot.com/

    ReplyDelete
  48. Ja jade do Warszawy też z wycieczką szkolną:D tyle że 27 maja:P

    ReplyDelete
  49. Zazdroszczę wycieczki :D
    Udanego wyjazdu i miłego spotkania!

    ReplyDelete
  50. świetny blog :))
    ______________
    http://agejszyn.blogspot.com/ zapraszam:))

    ReplyDelete
  51. Śliczny sweterek i naszyjnik :)

    Zapraszam do mnie :)

    ReplyDelete
  52. szkoda że akurat tego dnia mnie tam nie będzie :c

    ReplyDelete
  53. Niestety, do Warszawy mam daleeko :c

    ReplyDelete
  54. Szkoda że nie mieszkam w Warszawie...
    I obserwuję na tt.
    eanq.blogspot.com

    ReplyDelete
  55. A cute girl and interesting pics.


    http://www.maxnina.com/

    ReplyDelete
  56. trochę mam za daleko do Warszawy :)

    ReplyDelete
  57. Ja mam 2 godziny do Warszawy więc troche za daleko
    Jagbyś zrobiła takie spotkanie napszyklad w łodzi albo w okolicach to bym przyjechała

    ReplyDelete
  58. Spotkania to świetna sprawa, sama wybieram się 18 do NS i już nie mogę się doczekać :D
    Fajne zdjęcia :)

    ReplyDelete
  59. Mam daleko do Warszawy bo mieszkam 60km od Poznania. Mam nadzieję, że kiedyś będzie więcej takich spotkań i bliżej mnie :)
    Śliczne zdjęcia.

    ReplyDelete
  60. AnonymousMay 13, 2013

    W jakim mieście mieszkasz?

    ReplyDelete
  61. Ja też mam za daleko do Warszawy:( Ale mam nadzieję ,że kiedyś się spotkamy:)Pozdrawiam i zapraszam do mnie:)

    ReplyDelete
  62. Ciekawy pomysł ,z takim spotkaniem
    pozdrawiam !

    ReplyDelete
  63. Rewelacyjne te zdjęcia♥
    Ja w Warszawie będę we wrześniu albo w październiku :D

    ReplyDelete
  64. Zgadzam się z powyższym komentarzem.... blog jest świetny, a ty pasujesz do pięknego wyglądu twojego bloga !!!!
    http://tyijajestesmyhappy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  65. Strasznie bym chciała przyjechać,ale niestety mam 3 godziny:c może by tak do Katowic?:))

    ReplyDelete
  66. ja w Warszawie będę pewnie na wakacjach. Świetne zdjęcia <33
    Zapraszam do mnie :3

    http://domi-day.blogspot.com/

    ReplyDelete
  67. Szkoda, że nie mieszkam w Warszawie :c Twoje nieogarnięte zdjęcia są cudowne!
    http://w-zwierciadle--codziennosci.blogspot.com/

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*