Dla wygody

Friday, May 17, 2013

Cześć, cześć!
Myślałam, że dzisiaj już nie napiszę żadnej notki. Po przyjściu ze szkoły spotkał mnie pewien szok, a mianowicie nie wiem jakim cudem, ale wykorzystałam swój miesięczny limit internetu, więc obecnie ciągnę internet od siostry.
Od jakiegoś czasu rozważałam obcięcie włosów, w sumie to dla wygody. Zbliżają się wakacje, a moje długie włosy można nazwać naprawdę irytującymi. Gdy są rozpuszczone - walają się na wszystkie strony, grzeją i się plączą..., także dzisiaj postanowiłam pożegnać się z moimi może i pięknymi, długimi, ale uciążliwymi włosami. Są teraz znacznie krótsze, zdrowsze i czuję się w nich naprawdę lepiej. ;)

bluzka - Avanti
I wielkim plusem jest to, że pozbyłam się całego ombre! ;* w końcu!
I jak? ;)

Zapraszam wszystkich. Ostatnie chwile konkursu!  

*Przypominam również o spotkaniu w Warszawie, które odbędzie się 21 maja. Zaszła zmiana. Mówiłam, że spotkanie odbyłoby się w czasie lekcji, jednak wyliczyłam, że spotkanie może odbyć się mniej więcej o godzinie 15. Napiszcie do mnie na facebooku lub gdziekolwiek (kontakt z lewej strony bloga) ponieważ osobom chętnym przekazuję resztę informacji. ;) Liczę na to, że chociaż ktoś się zjawi. Niestety z tego co czytałam, większość z Was mieszka w zupełnie innych terenach Polski. Cóż... może kiedyś odwiedzę czyjeś z Waszych miast. ;)

Tymczasem odpoczywam sobie na kocyku na parapecie, haha. Prawie jak balkon. Całkiem tu wygodnie, choć nie na dłuższą metę. Miłego wieczoru

_______________________________
Zapraszam wszystkich serdecznie na romwe.com! Kolejna okazja. Ponad 300 rzeczy za $9.99! Nie czekaj! >>Kliiiik<<

You Might Also Like

75 KOMENTARZE

  1. ja niedługo wybieram się do fryzjera, ale tylko aby podciąć końcówki^^

    ReplyDelete
  2. Ładnie Ci w tych włoskach. ;)
    Ile ja bym dała żeby mieć długie włosy..

    ReplyDelete
  3. ślicznie ci w tej długości, z resztą w tamtej też było :)

    ReplyDelete
  4. zanim przeczytałam notkę zerknęłam na zdjęcia i od razu zauważyłam że Twoje włosy są krótsze, ale pomimo tego, że je ścięłaś i tak są długie ;)
    Też bym takie chciała^^

    ReplyDelete
  5. Jeej, ale się skróciły ^.^

    ReplyDelete
  6. I tak masz piękne włoski! :)

    ReplyDelete
  7. Włosy na pewno Ci szybko odrosną i się wzmocnią :) .
    Ładne zdjęcia ;*.
    http://andzi-andzi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. W krótkich też Ci bardzo ładnie :)
    Najważniejsze, że Tobie się podoba i oczywiście, że Ci wygodnie :)
    Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  9. jej, Jess, ale mnie wystraszyłaś :D myślałam, że obetniez całkiem na krótko :D
    i tak masz dłuższe od moich :D
    ja na szczęscie nie mam limitu na internet :D

    ReplyDelete
  10. Tak są piękne, wyglądają zdrowo :)

    ReplyDelete
  11. ooo kurde, szkoda ze 21 maja ;p bo lekcje koncze dopiero po 16 :<

    ReplyDelete
  12. I tak włosy masz śliczne ♥ Bardzo ładna jesteś ^^
    Współczuję limitu xD
    http://klaaudik.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. A do kad ci teraz siegaja ? Bo na zdjeciach trudno okreslic ^.^
    Pozdrawiam :**

    ReplyDelete
    Replies
    1. Do łopatek, jednak to dla mnie wielka różnica. Nawet warkocza zrobić nie mogę, bo mam grube włosy i nie da się zapleść ;)

      Delete
  14. Ładnie Ci w takich ;)

    zihozawsze.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Uwielbiam ten stan po skróceniu włosów, ale zapuszczam ;p. Bardzo ci ładnie ;) i teraz mamy takiej samej długości włosy ;p.

    ReplyDelete
  16. a ten konkurs to do 22 maja , tak ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Przecież podałam linka do notki z konkursem, gdzie wszystko jest napisane ;)

      Delete
  17. Śliczne włosy ^^ Przynajmniej są wygodniejsze i nie trzykolorowe ;D

    ReplyDelete
  18. A ten konkurs to do 22 maja , tak ?

    ReplyDelete
  19. haha, ja też obcinam ale dopiero we wtorek, bo tym tygodniu byłam zabiegana. Miałyśmy prawie takiej samej długości włosy, teraz też chyba.

    ReplyDelete
  20. Piękne włosy, oddaj ;c *.*

    nutellowee-love.blogspot.com | zapraszam ♥

    ReplyDelete
  21. też się dzisiaj obcięłam :) Ale nie dla wygody,tylko po to aby były zdrowsze.Chciałabym mieć długie włosy!Bardzo mi się podobaja takie jak miałaś wcześniej ale teraz również ci 'do twarzy' :)

    ReplyDelete
  22. Trochę ich szkoda, ale i tak ślicznie wyglądasz (:

    ReplyDelete
  23. AnonymousMay 17, 2013

    ja też mam długie włosy, a właściwie to miałam jeszcze jakiś miesiąc temu. To znaczy się byłam u fryzjera i obciął mi jedynie z 4 cm ale dla mnie to ogromna różnica! Postanowiłam, że teraz zapuszczam włosy, żeby ściąć je na prosto, nie cieniować:)

    ReplyDelete
  24. Nie widac wielkiej roznicy, ale na zdjeciu twoje wlosy wygladaja na zdrowsze

    ReplyDelete
  25. Rzeczywiście bardzo ładnie wyglądasz w takich włosach :3
    A tak a propo to masz bardzo ładne oczy <3


    http://cheekyfashion97.blogspot.com/

    ReplyDelete
  26. Krótsze, ale i tak ładnie wyglądasz. : )

    ReplyDelete
  27. ja też mam limit internetowy :(
    w play się straaaaaasznie szybko kończy !
    nie wiem nawet jak ;<
    podobają mi się twoje ''krótkie'' włosy ;))

    ReplyDelete
  28. ojeej, nie szkoda ci tych włosów? Ja właśnie zapuszczam ;d

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wgl. ; )
      Choć teraz naprawdę odczuwam wielką zmianę długości. ;)
      Zawsze jak siedziałam miałam do pępka a teraz do cycków w sumie xd

      Delete
  29. I tak wyglądasz fajnie ^^

    ReplyDelete
  30. Ojej, obcięłaś te swoje cudne włoski! Ale i tak jesteś śliczna! :* Musisz dodawać codziennie notki, bo ja Cię uwielbiam! xdd <3
    czekam na list:*

    ReplyDelete
  31. Tak też jest ładnie ;3
    Najważniejsza wygoda.

    www.my-life-is-pastel.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. w sumie jak dużej różnicy nie widzę, ale to może dlatego, że w takich równie jest ci bardzo dobrze :)
    noemisoul.blogspot.com

    ReplyDelete
  33. nie obcinaj włosów! ;*

    ReplyDelete
  34. nie ścinaj, oddaj je mi ;p z chęcią przyjmę :) moja włosy rosną tak powoli ;c

    http://ally-ay.blogspot.com/

    ReplyDelete
  35. I tak są długie, moje kłaki rosną tak wolniutko.. jesteś piękna :* zapraszam do mnie.

    ReplyDelete
  36. Bardzo ładnie wyglądają ;))


    stylizations-natalia.blogspot.com

    ReplyDelete
  37. Szkoda, że ścięłaś, bo tych włosów ci zazdrościłam najbardziej! Ale teraz jest ci też ładne ;)


    http://marpleous.blogspot.com/

    ReplyDelete
  38. Nie widać wielkiej różnicy po obcięciu

    ReplyDelete
  39. Twoje włosy i tak są prześliczne
    Piękne zdjęcia :)
    http://krejzolka-styl.blogspot.com/

    ReplyDelete
  40. ale cudownr zdj ! :*

    ReplyDelete
  41. I tak nadal jesteś śliczna! ♥
    http://mylife-mygame-myrules.blogspot.com/ :33

    ReplyDelete
  42. Dużej różnicy nie ma :)

    ReplyDelete
  43. teraz masz podobną długość do moich,
    ładnie C:

    ReplyDelete
  44. i tak Ci ładnie w tych krótszych włosach ;)
    na wakacje w sam raz, też wolę mieć upięte włosy, bo mi od nich strasznie gorąco...

    ReplyDelete
  45. Niby włosy miałaś śliczne, ale to prawda, że z takimi długimi jest tylko niewygodnie. ;/
    No ale teraz też bardzo ładnie wyglądasz i większa wygoda, swoboda, czyli same plusy! :D

    P.S. - Niby do Warszawy mam 15 min. (może trochę dłużej w zależności od dzielnicy), ale niestety we wtorek nie mogę. ;/ Mam nadzieję, że jeszcze kiedyś wpadniesz do stolicy i będzie możliwość spotkania się! :)

    elliemaries.blogspot.com

    ReplyDelete
  46. Pomimo, że ścięłaś sobie włosy, to i tak są długi oraz śliczne. Zazdroszczę włosów, moje są strasznie cieniutkie i w ogóle.. Pięknie Ci tak samo jak wcześniej : )

    ReplyDelete
  47. I tak ci ślicznie. ;))))))))



    Zapraszam. ^^
    http://itsmyylive.blogspot.com/

    ReplyDelete
  48. jakoś specjalnie nie widać różnicy.
    Dalej jesteś prześliczna! :)

    ReplyDelete
  49. Bardzo ładnie Ci w tych włosach ;)

    http://carmelovy-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  50. AnonymousMay 18, 2013

    I tak masz długie ! I od razu widać, że są zdrowsze ;)

    ReplyDelete
  51. Też postanowiłam ostatnio.. chociaż już nie tak ostatnio skrócić włosy. U mnie byłą to znaczna zmiana. Jednak przy grubych długich włosach trzeba się (nie oszukujmy się) męczyć. Teraz rosną sobie powoli.. Nie żałuję i już wiem, że za kilka lat znowu je zetnę :D Lubie zmiany :)

    ReplyDelete
  52. Chętnie bym się spotkała, lecz nie pasuje mi ten termin.
    Mam nadzieję, że za niedługo zorganizujesz następne spotkanie :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Takie spotkanie w Warszawie to chyba jedyna okazja...
      Niestety mam 5 godzin jazdy i nie mogę pozwolić sobie na częstsze wizyty. ;)

      Delete
  53. Też ostatnio byłam u fryzjera na podcięcie grzywki i włosów :) miał być to tylko 1 cm a obcięła chyba z 5 :<!
    Wyglądasz o wiele lepiej ;* chociaż w długich też było Ci ślicznie!
    Ja zapuszczam więc szkoda mi byłoby na twoim miejscu je obciąć ; o miłego weekendu!

    ReplyDelete
  54. Masz śliczne włosy mnie byłoby szkoda bo sama zapuszczam ;DD

    ReplyDelete
  55. Super wyglądasz w krótszych włosach. ;)
    Ja niestety mieszkam w Częstochowie i nie dam rady być na spotkaniu.
    eanq.blogspot.com

    ReplyDelete
  56. Pięknie ci w tych włosach ♥

    ReplyDelete
  57. Różnicy za bardzo nie widać, ale z pewnością będzie wygodniej ;D Ja zapuszczam mniej więcej do takiej długości i tak tyci mi brakuje..^^

    ReplyDelete
  58. Jak zawsze wyglądasz ślicznie! :D
    Jak dla mnie w każdej fryzurce byłoby Ci dobrze ; ))

    ReplyDelete
  59. Też zastanawiam, się nad zmianą fryzury- długość, kolor nieważne, aby tylko coś zmienic. Ale właśnie...ale chyba brak mi odwagi.

    ReplyDelete
  60. ładnie wyglądasz. :)

    ReplyDelete
  61. Dobry parapet nie jest zły :P Niezależnie jaką masz dł. włosów i tak Ci ładnie :)
    Też zamierzam się obciąć, ale nigdy czasu nie mam, denerwujące :P

    ReplyDelete
  62. zmiany są dobre :)
    fashionable-sophie.blogspot.com

    ReplyDelete
  63. nadal przepiękna *.*

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*