Łazienki

Thursday, May 23, 2013

Cześć! ;) Wpadam jeszcze do Was z notką z Warszawy, tym razem pokażę Wam zdjęcia z łazienek. ;) Naprawdę piękne, przyjemne miejsce. Fajnie spędziłam tam czas ze znajomymi. ;) Warszawiacy - zazdroszczę Wam, że macie tak wiele miejsc, do spędzania czasu wolnego. Wiele bym dała, bym mogła mieszkać w choć trochę większym mieście. Nie musiałabym się ograniczać do kilku stałych jest, tak jak to jest w moim przypadku.


Jeszcze jutro wpadnę z notką z Warszawy, a potem przejdziemy do zwyczajnych notek. ;)
A jak Wam minął dzisiejszy dzień?
Mój całkiem pozytywnie. Dostałam dzisiaj 4+ z kartkówki, choć przez głupi błąd nie dostałam 5. Ehh.. no ale czwóreczka jak najbardziej jest mi przydatna. A po przyjściu ze szkoły, czekała na mnie znowu paczka! Drugi dzień z rzędu. Haha, uwielbiam otwierać paczuszki i od razu lecieć do lustra przymierzać ciuchy! Haha, pewnie większość z Was ma tak samo, prawda dziewczyny? ;)

Dobranoc ;*

You Might Also Like

55 KOMENTARZE

  1. 2 tygodnie temu tam bylam :)

    ReplyDelete
  2. Ach ta Warszawa ;3
    Bylam tam w tych Łazienkach z pół roku temu , może trochę więcej xd Pamietam oprowadzala grupke nasza po Warszawie taka starsza rudo-włosa Panii grr.nie pobilam jej :d ;p. Gratuluję 4+ ;d. Ślicznie wyszlas na fotkach <3. Pozdrawiam ;*

    ReplyDelete
  3. Uwielbiam Łazienki! Co prawda tam nie mieszkam, bo we wsi oddalonej od Warszawy o jakieś 80 km, ale bywam tam często, bo moja siostra cioteczna tam mieszka, praktycznie przy Łazienkach. Nawet jak u niej nie jestem, to jest to mój stały punkt, który muszę odwiedzić. Podobnie jak wtedy, gdy odwiedzam Nałęczów.:)

    ReplyDelete
  4. Byłam tam tydzień temu <333

    ReplyDelete
  5. Śliczne zdjęcia Jessica :)

    ReplyDelete
  6. Hah, przy paczkach? Zawsze jest jaranie się nowymi rzeczami! :D Łazienki.. Warszawa.. ahh! :D
    maania-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Jej, jak tam jest pięknie!
    Fajne te notki tematyczne, jak gdzieś wyjeżdżasz <3

    ReplyDelete
  8. ja byłam w listopadzie w Wawie, ale nie mogę się doczekać by jeszcze raz tam pojechać ;)

    ReplyDelete
  9. Wspaniale tam jest!:3
    Świetne zdjęcia :)

    ReplyDelete
  10. Faktycznie, ślicznie tam :) + małe przypomnienie - wczoraj miały być wyniki konkursu na pracę, napis, itp. :) Przejrzyj skrzynkę mailową jeszcze raz, bo w sam raz przed terminem ogłoszenia zdążyłam wysłać pracę :)

    ReplyDelete
  11. Ja mieszkam w Warszawie, alemoje ulubione miejsce to Wilanów bądż Łazienki:) gratuluje 4+!

    ReplyDelete
  12. Uwielbiam dostawać paczki. :)

    kitcaaat.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Często bywam w Łazienkach, bo mam bardzo blisko ;))

    www.my-life-is-pastel.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. łazienki to jedno z piękniejszych miejsc w Warszawie ;) uwielbiam spaceujące tam pawie

    ReplyDelete
  15. Najlepsze w Łazienkach są pawie <3 Ostatni raz byłem jak miałem 7-8 lat i pamiętam jak chciałem je złapać.

    ReplyDelete
  16. Ładnie tam ;) W Warszawie byłam raz w życiu ;)

    ReplyDelete
  17. Byłam tam w zeszłym tygodniu :D Naprawdę świetne miejsce!

    ReplyDelete
  18. Ja tam ciuchy wolę kupować w sklepie, dość rzadko zamawiam przez inteenet ;) A dziś mój bardzo udany ;D Śliczne zdjęciaa ^^ Chciałabym tam pojechać

    ReplyDelete
  19. Gratuluję 4+ , chodź mogła być 5 , też byłam w tamtym roku w łazienkach na wycieczce szkolnej, piękne miejsce ;)) śLICZNY WYGLĄD BLOGA:)

    ReplyDelete
  20. Ojej jak ślicznie *.*
    Też bym chciała mieszkać w większym mieście gdzie jest cokolwiek do pozwiedzania czy coś...
    Pozdrawiam ;)

    http://cheekyfashion97.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. Tak, Łazienki jest to przecudne miejsce ! Uwielbiam tam być <33


    stylizations-natalia.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Teeeż kocham paczuszki otwierać <3 NIe ważne co w nich jest xd

    ReplyDelete
  23. Jak tam ładnie ;) Muszę się tam kiedyś wybrać.

    ReplyDelete
  24. chyba każda dziewczyna kocha ciuchy <3
    zapraszam do mnie
    fashionable-sophie.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. Tak się składa,że ja będę zwiedzać łazienki w niedzielę z klasą! :))

    Jeśli miałabyś czas to zapraszam do mnie ;)

    ReplyDelete
  26. AnonymousMay 24, 2013

    A kiedy napiszesz o spotkaniu z czytelnikami ? ;c

    ReplyDelete
  27. Świetne zdjęcia i ciekawy post :3
    Czekam na kolejny. :)

    ReplyDelete
  28. piękne zdjęcia, piękne miejsce :) ja nigdy nie byłam w warszawie ;c

    http://ally-ay.blogspot.com/

    ReplyDelete
  29. Łazienki są śliczne!
    Raz, gdy tam była to akurat nagrywali "Klan" i była Czesia :) A tak ogólnie to odwiedziałam to miejsce dwa razy.

    U mnie nowy post. Zapraszam!

    ReplyDelete
  30. Robisz świetne zdjęcia :)

    ReplyDelete
  31. ale tam śliczniee :)

    ReplyDelete
  32. ślicznie wyglądasz na 4 od dołu :D
    też zazdroszczę Warszawiakom :(

    ReplyDelete
  33. Zazdroszczę Ci, też chciałabym tam pojechać kiedyś :D Śliczne zdjęcia ♥

    ReplyDelete
  34. sweet blog *.* zaobserwowałam i liczę na rewanż http://mapys-day.blogspot.com/

    ReplyDelete
  35. Ja na szkolną wycieczkę jadę do Warszawy 2 czerwca,więc niedługo i też będziemy zwiedzać Łazienki!:) Aż się nie mogę doczekać.

    ReplyDelete
  36. Ale przepiękne zdjęcia !! Również zazdroszczę Warszawiakom :) Zapraszam do mnie: http://anotherverra.blogspot.com/

    ReplyDelete
  37. fajnie! Kilka lat temu tam byłam, ale teraz znów chciałabym tam pojechać. :)

    ReplyDelete
  38. Śliczne zdjęcia, jakim aparatem robiłaś zdjęcia?

    ReplyDelete
  39. śliczne zdjęcia. kiedyś tam byłam, bardzo miło wspominam. ;)

    ReplyDelete
  40. Pieknie tam :) ja w Warszawie bywam często ponieważ moja ciocia tam mieszka :)

    ReplyDelete
  41. piękne zdjęcia :)

    ReplyDelete
  42. Śliczne zdjęcia z tej Warszawy :)
    Miło mi się wchodzi i czyta twoją stronę.

    Zapraszam na mój świeżo założony blog:
    http://megan-photo.blogspot.com/

    ReplyDelete
  43. Ja niestety mieszkam kawałek od Łazienek, więc nie jeżdżę tam za często ;)

    ReplyDelete
  44. świetne zdjęcia :)

    zapraszam do mnie

    ReplyDelete
  45. Fajne miejsce. : ) Muszę kiedyś zwiedzić Łazienki. ; )

    ReplyDelete
  46. Byłam kiedyś w Łazienkach. Tam jest świetnie.

    ReplyDelete
  47. Musze kiedyś wpaść i trochę pozwiedzać :D

    ReplyDelete
  48. Świetny blog :)
    obserwuje :)

    http://tunia-ti.blogspot.com/ zapraszam :)

    ReplyDelete
  49. Byłam kiedyś, pięknie tam jest. Karmiłam wiewiórki, pamiętam ^^


    http://marpleous.blogspot.com/

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*