Zwykły T-shirt

Tuesday, April 23, 2013

Cześć. ;* Dzisiejszy dzień mija w sumie nudnie. Trochę sobie pospałam, trochę poczytałam blogi, wyszłam pod wieczór na dwór i... to na tyle. Dobrze, że chociaż się gdzieś ruszyłam. Mam jakoś wielkiego lenia... Chętnie włączyłabym sobie jakiś film, choć nawet myślę, że oglądanie wydawałoby mi się męczące i nudne...

~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~
Wczoraj nie pokazałam Wam T-shirt'u, który znajdował się w ostatniej przesyłce z sheinside.com.
Nie wiem czemu ale jakoś od razu gdy go zobaczyłam, przypadł mi do gustu. Musiałam go zamówić! Może i jest prosty ale na pewno się przyda, bo zdecydowanie takich koszulek w mojej szafie brakuje. ;)


W sumie to nie było by rzeczy, która by mi się nie spodobała ze sklepu sheinside.com. Uwielbiam ten sklep! I każdemu jak najbardziej polecam! Jakość 1 klasa. ;)

Podoba Wam się?


Drodzy trzecioklasiści! 
I jak Wam poszło na testach? Trudne były? Sprawdziliście już wyniki? ;)
No i powodzenia jutro!

Dobranoc Wszystkim ;*

You Might Also Like

63 KOMENTARZE

  1. Śliczna bluzka *,*

    Zapraszam do mnie :)

    ReplyDelete
  2. świetna bluzeczka <3

    ReplyDelete
  3. Ja też dzisiaj leniuchowałam, mamy całe 3 dni wolnego! Szkoda tylko, że za rok piszemy to my :-(
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ;)

    ReplyDelete
  4. Śliczny t-shirt! Niby zwykły, ale ma swój urok. :)

    ReplyDelete
  5. taki sobie egzamin ;) troche małe zaskoczenie bo nie było rozprwki tylko charakterystyka :)
    jutro czeka piekło :)
    piękna koszulka ;)

    ReplyDelete
  6. trzy lata sie rozprawki uczyłam, cały dzień przed testami bo na bank rozprawka będzie. Heee charakterystykę dali superekstra :)

    ReplyDelete
  7. Też bardzo lubie ten sklep. :)

    kitcaaat.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Fajna koszulka :)
    Co do testów dość trudne i sprawdzałam wyniki cienko to widzę,jak tak dalej pójdzie nie dostanę się do tej szkoły,którą sobie wymarzyłam.:/ oby inne poszły lepiej :)

    ReplyDelete
  9. Ładna koszulka : D

    http://po-prostu-dynka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Bardzo ładny T-shirt :)

    zihozawsze.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Fajna koszulka ;p Ja bym chciała militarną koszulę :3

    Zapraszam, nowy sali-pno.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. testy były całkiem spoko, nie spodziewałam się tylko charakterystyki zamiast rozprawki ;)
    fajna koszulka :p

    ReplyDelete
  13. podoba mi się ;)
    Testy zaskoczyły wszystkich swoją prostotą , wydaje mi się . I przed to dużo błędów .:C

    ReplyDelete
  14. Ja tak jak ty piszę za rok. Może będzie rozprawka bo raczej charakterystyki już nie dadzą xD

    ReplyDelete
  15. Świetna koszulka ;]
    a co do egzaminów - 3 lata uczyli się pisać rozprawki, na egzamin dali charakterystyke... true story - zawaliłam
    Pozdrawiam

    simceolies.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Super koszulka :)
    ohh jaka ty śliczna :)

    ReplyDelete
  17. Niby prosty t-shirt, ale bardzo ładny ;)

    www.my-life-is-pastel.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. dałam radę! :) jeszcze tylko jutrzejsza fizyka, a angielski pewnie bez problemu ;)

    ReplyDelete
  19. Bardzo fajny t-shirt. Sama muszę się niedługo wybrać na zakupy.

    ReplyDelete
  20. Bardzo ladna jest ;*
    racja, mają tam same śliczne rzeczy <3

    ReplyDelete
  21. Super koszulka <3
    Dobrze Ci, masz wolne teraz... jutro będzie rzeź a dzisiaj straciłam głowę przez głupią charakterystykę :P Najlepiej poszła mi chyba historia której najbardziej się bałam xD

    ReplyDelete
  22. Urocza ta koszulka ;3

    ReplyDelete
  23. lubie białe koszulki :)

    ReplyDelete
  24. średnie egzaminy !:)
    koszulka fajna

    ReplyDelete
  25. Ładny ten t-shirt.
    ja nigdy nie wiedziałam, jak zamawiać z zagranicznych stronek xd
    Ślicznie wyglądasz :))

    www.sprawic-aby-sny-byly-realne.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. no fakt świetna bluuuzka ! : )

    http://swiat-wedlug-wikii.blogspot.com/

    serdecznie pozdrawiam : )

    ReplyDelete
  27. Urocza koszulka :D ja za rok egzaminy, ;<

    ReplyDelete
  28. Postu niżej niestety nie da się komentować, więc napiszę tutaj, okej? ; )
    Ogólnie to nie chcę sie kłócić ani nic. ; *
    No więc faktycznie, na blogu nie było, ale na you tube wiele takich akcji, np Natu ; ) I na asku wszyscy teraz o te zdjecia piszę :D
    To bardzo fajna sprawa! Sama kilka zrobiłam i też dostałam! ; *
    Tobie też zrobię :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie oglądam vlogów i fajnie by było gdybym chociaż wiedziała kto to Natu >.<

      Delete
  29. świetnego masz bloga ;)
    fakt, koszulka bardzo ładna ;)

    http://swiat-malej-ksiezniczki.blogspot.com/

    ReplyDelete
  30. Ładna jest ! *.*
    Ja mam pełno takih t-shirt-ów ; )

    ReplyDelete
  31. świetny jest ten T-shirt ;D
    zapraszam babeczkowaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. Wcale nie jest zwykły! *,* Jest wręcz cudowny ;3

    ReplyDelete
  33. świetne zdjęcia ! jesteś piękna :>)

    http://p-aulla.blogspot.com/

    ReplyDelete
  34. jak dla mnie to w sheinside są za drogie rzeczy, a jeszcze przesyłka... Ale ładne przyznaję;)

    ReplyDelete
  35. Śliczny ten T-shirt.:)
    Zostałaś nominowana do tagu o wiośnie. :)
    Więcej informacji u mnie na blogu..http://w-pogonizamarzeniami.blogspot.com/

    ReplyDelete
  36. Śliczne zdjęcia zresztą jak zwykle:)Pozdrawiam i zapraszam do mnie:)

    ReplyDelete
  37. Matematyka banał, polski też spoko, a historia, wos i przyroda masakra ! -,-

    ReplyDelete
  38. jesteś śliiiczna!;)

    pozdrawiam:*
    i zapraszam do nas;)

    ReplyDelete
  39. Śliczna bluzka :D

    Zapraszam do mnie: http://swiat-widziany-oczami-natki.blogspot.com/

    ReplyDelete
  40. jesteś cudowna, a y-shirt wspaniały! :)

    ReplyDelete
  41. Świetny t-shirt :D


    stylizations-natalia.blogspot.com

    ReplyDelete
  42. z tego co się orientuję,to nie polski sklep ?
    Jaką wysyłkę wybierasz,i ilę za nią płacisz ?
    Sory,że tak pytam,ale ciekawa jestem ;))

    ReplyDelete
    Replies
    1. http://www.love-makeup-fashion.pl/2012/06/jak-kupowac-na-sheinsidecom-how-to-shop.html

      tutaj jest dokładna instrukcja ;)

      Delete
  43. Śliczne zdjęcie :)
    Fajny T-shirt >.<

    ReplyDelete
  44. Polski jak dla mnie poszedł najlepiej, ale ogólnie egzaminy nie były jakoś szczególnie trudne :)
    Jeśli chcesz, możesz wpaść na mojego bloga http://schizy-vlog.blogspot.com/

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*