Wygłupy ;3

Monday, April 22, 2013

Cześć. ;* Dzisiaj jakoś udało mi się przetrwać w szkole, bo cały czas byłam tej dobrej myśli, że od jutra mamy wolne. Zatem muszę ten czas wykorzystać w 100%! Mam nadzieję, że Wy też jakoś się do tego przyczynicie. Może jakiś tinychaczik wieczorem? ;) Zobaczymy! ;)

Ok. godz. 18 wyszłam z Weroniką na dwór. Usiadłyśmy w sumie tam gdzie zawsze i po dłuuugim czasie nakręciłyśmy wspólny filmik, z którego potem miałyśmy niezły ubaw. Może coś zmontuję na bloga. O ile cokolwiek nadawałoby się do publikacji. Jutro wgram go na laptopa i ponownie będę się z niego śmiała, haha. Takie filmiki to zdecydowanie świetna pamiątka na dłuuugie, dłuuugie lata. ;3

z góry przepraszam za lakier do paznokci, tak bywa ;D

A tego zdjęcia poniższego w ogóle nie pamiętam ;D
Haha. ;D 
*ale sesyjka, haha*

Wam - Trzecioklasiści życzę powodzenia! Oby poszło jak najlepiej! 3'mam mocno kciuki. Szczególnie za Ciebie. Tak do Ciebie piszę! Haha ;* Trzymajcie się! Koniecznie pochwalcie się jutro jak Wam poszło! ;*

Dobranoc Wszystkim

You Might Also Like

48 KOMENTARZE

  1. ja jutro też mam wolne ^^
    oooo jakie zdjęcia *.* śliczna ♥

    ReplyDelete
  2. świetne zdjęcia :)

    zihozawsze.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. też zawsze po sesjach mam zdjęcia do których zapozowalam na spontana i nawet nie wiedząc kiedy koleżanki cykły fotkę hehe ;d
    mons-monss.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. ale fajne zdjęcia :)

    jesteś stanowczo za ładna <3

    ReplyDelete
  5. ja też zamierzam wykorzystac te 3 dni jak najlepiej

    ReplyDelete
  6. Ale Ty jesteś śliczna normalnie wow <3<3

    ReplyDelete
  7. nie dziękuję, mam nadzieję że pójdzie mi jak najlepiej :D
    ehh, ty zawsze tak ładnie wychodzisz na zdjęciach, zazdroszczę :c

    ReplyDelete
  8. pozytywne jest to ostatnie zdjecie :D

    ReplyDelete
  9. Ładne zdjęcia. :)
    Jakim aparatem je robisz?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Te zdjęcia były robione : Nikon d3000 ;)

      Delete
  10. śliczne zdjęcia! :D

    ReplyDelete
  11. świetne zdjęcia :3

    ReplyDelete
  12. jesteś prześliczna! zdjęcia baardzo ładne :)

    ReplyDelete
  13. zakochałam się w tych zdjęciach <3
    tellmejules.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. śliczne zdjęcia ;)

    ReplyDelete
  15. Idealny profil twarzy <3

    ReplyDelete
  16. Ślicznie wyszłaś na tych wszystkich zdjęciach ;)

    www.my-life-is-pastel.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Śliczne kreski. Jaka Ty ładna jesteś. *.*

    kitcaaat.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Już nie mogłam się doczekać wolnego ^^ Ślicznie wyglądasz *-* Widać, że jesteś już starsza :3

    ReplyDelete
  19. Super zdjęcia :) Ładny design.

    http://blogmadzidobrzeradzi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. śliczna jesteś, fotki takie pozytywne ;)

    ReplyDelete
  21. Jaka ty fotogeniczna ♥

    ReplyDelete
  22. Też chcę być taka ładnaaa ^^

    ReplyDelete
  23. ostatnie zdjęcie jest mega ;)

    ReplyDelete
  24. " Nie pamiętasz ostatniego zdjęcia? "
    Może byłaś pijana?

    ReplyDelete
  25. Śliczna jesteś !! <33

    Z jednej strony fajnie, że 3-cio gimnazjaliści piszą egzaminy, bo dzięki temu reszta ma wolne, ale z drugiej strony nie-za-fajnie, bo biedaki się muszą męczyć. :<

    http://find-youself.blogspot.com/

    ReplyDelete
  26. Hej ♥ Jestem na Twoim blogu już któryś raz z kolei, ale dopiero teraz zauważyłam - jestem starsza o jeden dzień ^^ Myślałam, że jesteś starsza - 16, 17 lat, a okazało się, że urodziłyśmy się praktycznie w tym samym czasie :3
    Może i głupota, ale i tak cieszy :)

    Więc pozdrawiam ♥

    ReplyDelete
  27. Jakie piękne te zdjęcia :)

    ReplyDelete
  28. Świetne zdjęcia! :)
    jesteś prześliczna!

    ReplyDelete
  29. Prześliczne są te zdjęcia :)!
    Zresztą tak jak ty.

    ReplyDelete
  30. A ja jutro nie mam wolne, bo mamy samą podstawówkę, bez gimnazjum xD :'(

    Zapraszam do mnie :)

    ReplyDelete
  31. Czemu ty tak ładnie wychodzisz na zdjęciach? : )

    ReplyDelete
  32. Strasznie mi się podobają te zdjęcia <3

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*