W roli fotografa

Sunday, April 28, 2013

Dzisiejszy dzień w sumie minął mi naprawdę sympatycznie. Po dosyć sporym czasie, spotkałam się z Agnieszką. Ostatnim razem spotkałyśmy się zimą i wtedy na zdjęcia nawet nie miałyśmy ochoty. Jedyne o czym marzyłyśmy to o jakimś ciepłym lokalu. Dzisiejszy wypad, był dosyć spontaniczny. Postanowiłyśmy, że pójdziemy na zdjęcia. Tym razem wcieliłam się w rolę fotografa. Zdjęć jest naprawdę sporo i niemal każde mi się bardzo podoba! Aga jest bardzo fotogeniczna!


Myślę, że zdjęcia są bardzo fajne. Jejku! Dawno nie robiłam nikomu zdjęć swoim aparatem. Widać, daje radę! ;)

Podobają Wam się zdjęcia? ;)

A tak w ogóle, to zmieniłam wygląd bloga! ;) Generalnie projekt był mój ale oczywiście zrealizowała kochana Weronika Jestem Ci bardzo wdzięczna! Naprawdę kawał dobrej roboty, z resztą jak zwykle!

A Wam podoba się nowy wygląd bloga? ;)

 No nie.. jutro rano trzeba wstać ;c Ale myślmy pozytywnie. Jeszcze te dwa dni i znowu wolne! ;)
Dobranoc Wszystkim!

You Might Also Like

65 KOMENTARZE

  1. Zdjęcia śliczne , wygląd bloga też !
    Rzeczywiście twoje koleżanka jest baardzo fotogeniczna :)

    keepcalmandsmile-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. zdjęcia śliczne a wygląd też fajny, ale chyba wcześniejszy bardziej mi się podobał ;)

    ReplyDelete
  3. swietny wyglad, i swietne zdjecia!

    bubbleania.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Zdjęcia wyszły ci prześlicznie, masz talent <3

    ReplyDelete
  5. Faktycznie, jest bardzo fotogeniczna.
    Na tym ostatnim zdjęciu wyszła tak słodko <3
    Ładny miała sweterek *.*
    i tak w ogóle, to ładną pogodę mieliście!
    U mnie paskudnie!


    PS. Jestem dziś na tym blogu już któryś raz... chyba się uzależniam ! :D

    ReplyDelete
  6. fajny wygląd błoga i super dziewczyna, bardzo ładna!

    ReplyDelete
  7. Fajne te zdjęcia :)

    zihozawsze.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Śliczne zdjęcia ♥

    Zapraszam do mnie :)

    ReplyDelete
  9. świetne zdjęcia! ii świetnie się sprawdzasz w roli fotografa :)

    ReplyDelete
  10. śliczn fotki wyszły..;D zgadzam się Agnieszka jest fotogieniczna.:)) szkoda, że nie ma Twoich zdjęc z sesji.:(

    ReplyDelete
  11. piękne zdjęcia! rzeczywiście jest bardzo fotogeniczna. :D

    ReplyDelete
  12. zdjęcie są świetne *,* a Agnieszka naprawdę jest śliczna ♥ ♥ ♥

    http://about-me-julia.blogspot.ie/

    ReplyDelete
  13. piekne zdjęcia <3 rzeczywiście, bardzo fotogeniczna *.* chciałabym takie włosy *.*
    świetny nowy wygląd :3

    ReplyDelete
  14. Wygląd prześliczny. Zdjęcie prześliczne. Nic dodać nic ująć!

    ReplyDelete
  15. ja mam wole, powodzenia byś wytrzymała w szkole :)

    ReplyDelete
  16. nadal świetnie czyta się Twojego bloga :)

    ReplyDelete
  17. Świetne zdjęcia, nowy wygląd bloga jest bardzo ciekawy ! :)

    ReplyDelete
  18. Mi się podobają i zdjęcia, i wygląd :))
    zyrafiontko.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Jakim aparatem je robiłaś ?

    ReplyDelete
  20. ładne zdjęcia i wygląd:)

    ReplyDelete
  21. Bardzo ładna, świetnie wykonane zdjęcia (;
    A nowym wyglądem bloga jestem zachwycona ♥

    ReplyDelete
  22. Zdjęcia są świetne ♥

    ReplyDelete
  23. prześliczne zdjęcia i ten twarzowy kolorek bluzki!

    ReplyDelete
  24. Wolałam stary wygląd, ale ważne, że Tobie się podoba. ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wg mnie nowy wygląd jest ładniejszy, ale nagłówek coś nie współgra za bardzo. I można by zmniejszyć margines między nagłówkiem a kolumnami bloga :)

      Co do zdjęć to trochę tak dziwnie, że na każdym ręka przy głowie, ale faktycznie jest bardzo ładna. Zazdroszczę urody ;)

      Delete
  25. piękna ! ♥

    i-am-butterfly.blogspot.com/

    ReplyDelete
  26. Aga jest śliczna, a wygląd również ;)

    www.my-life-is-pastel.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. Ja teraz mam wolne:) no ipiękny wygląd, o niebo lepszy!

    ReplyDelete
  28. Rzeczywiście fotogeniczna <3 Świeetne :)

    ownfashioon.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. Ja mam wolne już. :D
    Śliczny ten nowy wygląd bloga. *-*

    ReplyDelete
  30. jaka ona śliczna *O*
    paulla-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. Wygląd i zdjęcia cudowneee ^^

    ReplyDelete
  32. Wygląd jest ładny ;) Ale Agnieszka jest śliczna! Ładne zdjęcia :D

    ReplyDelete
  33. Robisz dobre zdjęcia :D

    http://po-prostu-dynka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  34. Świetne zdjęcia! Mega!
    Super jest ten nowy wygląd bloga :D

    ReplyDelete
  35. Bardzo ładne zdjęcia :)

    ReplyDelete
  36. Dobrze sobie radzisz :) i masz przepiękną koleżankę!

    xyma-xymaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  37. bardzo fajny wygląd, sama się nad podobnym zastanawiam :)

    Zapraszam :)

    ReplyDelete
  38. Śliczne zdjęcia i wygląd bloga :)

    ReplyDelete
  39. nowy wygląd jest ok ;)
    a zdjęcia śliczne ci wyszły :)

    ReplyDelete
  40. Prześliczne zdjęcia. C;

    ReplyDelete
  41. Pierwsze zdjęcie jest piękne !
    mons-monss.blogspot.com

    ReplyDelete
  42. ostatnie zdjęcie najlepsze, a wygląd boski!

    ReplyDelete
  43. super przepiękny wygląd bloga, jak ja kocham czytac twój blog <3

    ReplyDelete
  44. ładne fotki w nagłowku :) 'ciepły lokal' mi sie skojarzył z KFC w ktorym zawsze sie z kolezanką spotykam xD

    ReplyDelete
  45. Cudowny ten wygląd, Weronika ma talent ^^
    http://enbyn-en.blogspot.com/

    ReplyDelete
  46. Ona jest fotogeniczna swoją drogą, ale Ty jesteś świetnym fotografem. ;)

    ReplyDelete
  47. Naprawdę jest fotogeniczna. : )
    Wygląd bloga ogólnie jest ładny, ale myślę, że poprzedni nagłówek był lepszy. ; )

    ReplyDelete
  48. Świetny ten wygląd, super zdjęcia :*

    ReplyDelete
  49. Wygląd jest niesamowity. Bardzo mi się podoba. Zdjęcia też są wspaniałe. Rzeczywiście jest bardzo fotogeniczna. Swoją drogą mam bardzo podobny albo identyczny sweterek. Kupiłam w h&m z nowej kolekcji :) tyle, że w innym kolorze.

    Nuttie

    ReplyDelete
  50. pierwsze zdecydowanie najbardziej mi sie podoba. :))

    ReplyDelete
  51. AnonymousMay 01, 2013

    czemu na każdym zdjęciu ma tak samo ręke?xD

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*