Udany!

Tuesday, April 09, 2013

Cześć kochani. Przepraszam, że wpadam do Was dopiero tak późno ale jakoś nie miałam zbyt wiele czasu. Musiałam coś ważnego zrobić na internecie, ale znalazłam także chwilę czasu by wpaść na tinychat. Jeśli ktoś obserwuje mojego fanpeg'a wiedział o nim. ;)

Byliście wczoraj na czacie? ;)

Ja naprawdę bawiłam się świecie. Cieszę się, że poznałam lepiej Lucy. Wulkan pozytywnej energii. Czat przemijał naprawdę w sympatycznej atmosferze. Na czacie panowało także wiele emocji, np. gdy pewien mega przystojny chłopak wszedł. Lucy wręcz oszalała gdy go zobaczyła z nazwą 'belieber' Haha. Z ledwością udało mi się ją uspokoić, choć ja również się nim jarałam. *,* Kto był, widział. Generalnie to prosiłam osoby, które z nami byli, żeby robili nas pamiątkowe zdjęcia. Dostałam naprawdę wiele zdjęć, wiele linków za które Serdecznie dziękuję! Wszystkie co do jednego zapisałam sobie w osobnym folderze, a dla Was również mały mix. ;)

Czatowelove

Hahaha, przepraszam za moje miny. Najlepiej to wyszedł Marvin! Haha ;3 Razem z Luu postanowiłyśmy go nauczyć także polskich zwrotów : Kocham Cię, Cześć, Kocham Polskę. 
A nawet powiedział : Kocham Jessikę | Kocham Lucy. Awww  Haha. Wpadł także do nas gość, który zaczął dla nas tańczyć. Haha bardzo sympatyczny kolega. Zdjęcie u góry. No więc podsumowując czas zaliczam jak najbardziej do udanych! A jeżeli chcecie zobaczyć jeszcze kilka innych zdjęć zapraszam do Lucy. ;*

Miłego wieczoru. Ja muszę napisać do koleżanki o tematy których mamy się nauczyć na jutrzejszą historię. Brrr.. -,- 3'majcie się. ;*

You Might Also Like

59 KOMENTARZE

  1. wielka szkoda, że nie mogłam wejść do Was ;c Planujecie następny tiny? ^^

    i-am-butterfly.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja na pewno zrobię tinychat jeszcze nie raz, z różnymi blogerkami tak jak mówiłam, że zrobię taką serię ;)

      Delete
  2. Oj tak, czat był jak najbardziej udany i ten słodki Marvin, ahh ;*

    Ja na szczęście miałam historię dzisiaj i dostałam 5 ;)

    www.my-life-is-pastel.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Hahaha było fajowo! Ale jesteś śliczna *u*

    xyma-xymaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. No to fajniee, że czat się udał. C:
    http://zielonookaszatynka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Haha, a Lucy przepraszała za swoje miny xD Niestey nie mogłam byc :> ale widze że było fajnie :D

    ReplyDelete
  6. Szkoda ,że nie zdążyłam, bo wygląda na bardzo dobrą zabawę :)

    ReplyDelete
  7. Haha :D ale świetne zdjęcia :)
    zazdroszczę mile spędzonego czasu, na pewno świetnie się bawiłaś, bawiliście!
    (MASZ ŚWIETNE WŁOSY)
    jest-trudno.blogspot.com, pozdrawiam!

    ReplyDelete
  8. świetnie że udał ci się czat ^^
    Widziałam, ze robisz ;p

    ReplyDelete
  9. Haha ;D Cudowne zdjęcia ^^ Czat był meeegaaa <3 Chcemy takich więcej

    ReplyDelete
  10. haha wpadałam na fragmenty tiny, był świetny :D

    ReplyDelete
  11. Było boskoooo ♥ I Marvin aww :D

    ReplyDelete
  12. uczenie obcokrajowców polskiego <3 ja to kocham! :D

    ReplyDelete
  13. Widziałam już notkę o tym u Lucy ,szkoda że mnie nie było ;c
    Zapraszam do siebie w wolnej chwili :))

    ReplyDelete
  14. Też nie zdążyłam wejść, hehe chłopak, zazdroszczę czatu. Zróbcie jeszcze jeden, żebym nie zapomniała ;p.

    ReplyDelete
  15. Szkoda, że nie mogłam tam być :(

    zihozawsze.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Ooo Lucy dawno :D
    Dawno ni byłam na twoim blogu :D Ale zaraz nadrobię zaległości :D

    ReplyDelete
  17. Świetne zdjęcia, coraz bardziej żałuję, że przegapiłam. :((((
    Ja też mam jutro spr z historii + spr z biologii. -,-
    Zawsze mylę kolejność liczb - bitwa pod grunwaldem była wg mnie w 1140 roku. I się dziwię, że mam 3. :D

    ReplyDelete
  18. Byłam chwilę ;d
    Mega pozytywnie ;)

    ReplyDelete
  19. Byłam na czacie i mi również się podobało :3

    ReplyDelete
  20. Byłam tam było na prawdę zabawnie a ten Marvin był bosskii <3

    http://julkaaa-julaaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. następnym razem wpadne na Tiny ;)
    http://enbyn-en.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. Było rewelacyjnie ale pomimo to jestem na siebie zła bo wyszłam akurat jak uczyłyście mówić po polsku i wypytywać to ciacho ♥.. Bosz.. Mam nadzieję że jeszcze kiedyś będziecie miały z Lucy tinychat (i że on też wejdzie xD).

    ReplyDelete
  23. jest już o tym post na moim blogu.. Ha ha ha lacky-lacky-maja.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Ha ha ha, Lucy która była zachwycona tym chłopakiem ! Dzisiejszego posta też napisałem o tym tinychacie : ) Zapraszam Cię Jessiko i innych również .


    http://maczuu.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. Zrobisz czat z gumijagodą?
    Jestem ciekawa jakie masz z nią relacje i o co była ta kłótnia :)

    Pozdrawiam Jess :*

    ReplyDelete
  26. Fajna sprawa z tym tinychatem :D.

    ReplyDelete
  27. Haha xD Musiało być fajnie :)
    http://po-prostu-dynka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  28. Świetne zdjęcia, widze że było zabawnie ! :)

    ReplyDelete
  29. świetnie wam to wyszło :3 zapraszam: wero-vera.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. Widziałam zdjęcia u Lucy, u Ciebie też fajne!! :D

    ReplyDelete
  31. Super wpadłam na chwile ale musiałam szybko iść ;(

    ReplyDelete
  32. świetny mix zdjęć ,bardzo pozytywnie wyglądacie!:)

    ReplyDelete
  33. hahah świetne zdjecia :p
    Powtórzysz tinychat z Lucy? *.*

    ReplyDelete
  34. O boże jaki śłodziak *-*!

    ReplyDelete
  35. Ale Ty jesteś ładna ;]
    świetne zdjęcia :)

    ReplyDelete
  36. Musiało być super. : )

    ReplyDelete
  37. Super zdjęcia:)Pozdrawiam i zapraszam do mnie:)

    ReplyDelete
  38. Na czacie było świetnie, heheh :D I ten co tańczył, haha :D I Marvin.<3

    http://swiat-widziany-oczami-natki.blogspot.com/

    ReplyDelete
  39. no to najważniejsze, że czas miło spędzony ;)

    ReplyDelete
  40. Tak tinyczat był udany jednak ja nie mogłam na nim być.. Wiem to po tych screenach:-) Minki miałyście mistrzowskie<3

    Obserwujemy? Odpisz u mnie.
    Marquen.blogspot.com

    ReplyDelete
  41. uwielbiam rozmawiać przez kamerkę, jest wtedy tyle frajdy! obserwuję!
    www.arcbleu.blogspot.com

    ReplyDelete
  42. Byłam od samego początku <3

    ReplyDelete
  43. Fajnie tak spędzić czas na czacie :)

    http://natieavelon.blogspot.com

    ReplyDelete
  44. No fajnie było! <3 wasze minki genialne :D

    juliabloger.blogspot.com

    ReplyDelete
  45. Hej fajny blog :) Obserwujemy? Ja już obserwuje :) pozdrawiam

    Clauddiablog.blogspot.com

    ReplyDelete
  46. Żałuje, że mnie nie było, ale na pewno będe na następnych. :)

    ReplyDelete
  47. Ale fajnie! Mnie nie było :(

    ReplyDelete
  48. na zdjęciach widać, że dobrze się bawisz, świetny mix :) zapraszam:

    czescwam.blogspot.com

    ReplyDelete
  49. Chciałabym zaprosić Cię jak i wszystkich czytelników na mojego bloga, który właśnie wystartował. Porozmawiajmy o zmysłach :)
    http://pragnienie-wolnosci.blogspot.com/2013/04/poczatek.html

    ReplyDelete
  50. Ja byłam przez chwilę.
    http://stronaslonca.blogspot.com/

    ReplyDelete
  51. świetne zdjęcia, najlepsze takie spontaniczne <3
    zapraszam do mnie Jess ;)
    zaczynam na nowo blogować ;D

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*