TinyChat

Tuesday, April 16, 2013

Cześć. ; * Założyłam sobie konto nowe na tinychat. Będą na nim odbywały się wszystkie czaty. I te tylko ze mną i te z innymi blogerami. ;) Dzisiaj piękna pogoda za okienkiem a ja nie mam z kim wyjść na dwór. Wszyscy już zajęci, a niektórzy po prostu muszą się uczyć.. Tak więc wpadam z tinychatem. ;) Zapraszam. ; ))


Mam nadzieję, że wpadniecie ;)

Lubicie TinyChaty? ;) 
Jaką pogodę dzisiaj macie? ;)

Nie robię sobie nadziei, ze będzie dużo osób, bo pewnie u Was wszystkich taka cudna pogoda i na dworze gdzieś biegacie. ; )  Tak czy siak ... zapraszam. ;)

You Might Also Like

28 KOMENTARZE

  1. może wpadnę ;) a pogodę mam śliczną ;)

    ReplyDelete
  2. Ładne zdjęcie.;)
    Może wpadnę..;)

    ReplyDelete
  3. u mnie piękna pogoda, niestety zaraz muszę zmykać na próbę do bierzmowania do kościoła. ;c

    ReplyDelete
  4. U mnie było słonecznie, ale jak wracałam do domu to bardzo bardzo się rozpadało xd
    tellmejules.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Teraz nie mogę wpaść :( Faktycznie, piękna pogoda! :)

    ReplyDelete
  6. Wbiłabym, ale niestety też się muszę uczyć ;[

    ReplyDelete
  7. U mnie słoneczko <3
    Uwielbiam Tinychat :D

    ReplyDelete
  8. u mnie dziś strasznie duszno

    ReplyDelete
  9. u mnie tak samo ze znajomymi -.- :(
    Piękne zdjęcie, będziemy wpadać na TinyChat :D

    ReplyDelete
  10. Kocham tinychaty ♥
    OBSERWUJĘ
    szczera-szczera.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Pogoda jest piękna, ja osobiście dopiero co wróciłam z biegania :D

    ReplyDelete
  12. na pewno będzie dużo osób :-) Uwielbiamy cię ..
    mons-monss.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Co do tinychat... Może zrobimy go razem w weekend majowy ????

    ReplyDelete
  14. Coraz cieplej, ptaszki śpiewają, aż człowieka energia rozpiera. Tylko u mnie na Wybrzeżu wiaterek dokucza.
    Nie ma z kim wyjść, każdy zajęty, znam ten ból.
    PS: Jak zawsze śliczne zdjęcie. :)

    ReplyDelete
  15. u mnie mega słoneczna pogoda! ;)

    ReplyDelete
  16. nigdy nie zaglądałam na TunyChat :)
    może kiedyś
    noemisoul.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Ja jeszcze nie miałam możliwości być na żadnym i szczerze powiedziawszy nawet nie wiem na czym on tak do końca polega.

    ReplyDelete
  18. jak weszłam, to nic się nie działo ;c
    byłam jedyna xd

    ReplyDelete
  19. No u mnie śliczneee ^^ na czata nie zdążyłam, bo miałam tańce ;>

    ReplyDelete
  20. Nie uczestniczyłam jeszcze w żadnym takim czacie czy czymś podobnym ;p.
    Śliczne zdjęcie, u mnie śliczna pogoda <3.

    ReplyDelete
  21. ŁAdnie. C;
    http://zielonookaszatynka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. U mnie słońce świeci i jest bardzo cieplutko! Nareszcie można zdjąć te grube zimowe kurtki i wyjść na dwór w cienkiej bluzce! :)

    any-bloog.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. też mam tinychat'a. Fajna sprawa :)

    http://wegetwicked.blogspot.com/ - zapraszam

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*