Tinychat z ...

Monday, April 08, 2013

Cześć. Wpadam do Was dosłownie na chwilkę, bo się nie wyrobię do szkoły kurcze! ; ) Chciałam Was poinformować, że dzisiaj o godzinie 19:00 odbędzie się TinyChat z dobrze Wam znaną blogerką Lucy! ;) Mam nadzieję, że wpadniecie, na pewno będzie sympatycznie. ; )

Przed 19, wpadnę z linkiem do chatu. ;*


Generalnie pomyślałam, że zacznę robić takie czaty co jakiś czas, z różnymi osobami. Myślę, że to świetna sprawa. Na pomysł wpadłam osobiście, a więc *Kopiowanie zabronione*. Będzie to osobna seria "TinyChat z...". Mam nadzieję, że taka forma Wam się podoba, bo będziecie mogli zaobserwować moje relacje, z innymi blogerkami, a dodatkowo będziecie mogli nas pytać o to jak np. się poznałyśmy, czy czytamy na wzajem swoje blogi itd. ;)

Zatem Wam życzę miłego dnia. Wyłączam laptopa i biegnę do szkoły. Ughh na angielski. ;c Na dodatek dwa pod rząd. No cóż. Uroki szkoły, a dokładniej poniedziałków. ;c
Miłego dnia kochani! :* ♥

You Might Also Like

41 KOMENTARZE

  1. To tylko angielski. A co ja mam powiedzieć jak dzisiaj mam od 12:20 do 17:40 i to same ciężkie przedmioty, a na dodatek jutro na 7:45 czy tam 8:35 !!!

    ReplyDelete
  2. Dokładnie uroki szkoły ;) A ja się trochę pochorowałam i dzisiaj tych uroków nie musiałam doświadczac :D Super!!! Chat z Tobą i Lucy <3 Nie mogę się dczekac na pewno będę :D

    ReplyDelete
  3. fajny pomysł ;)
    może wpadnę ;D

    ReplyDelete
  4. zrobisz z Ankyl?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bardzo bym chciała, ale czy ona chcę, to ja nie wiem. ;)
      Musiałabym się z nią skontaktować. ;)

      Delete
  5. Może w końcu będę na jakimś czacie ;D A takie pytanko, ile taki czat trwa? Bo na całym pewnie nie będę, bo rodzice będą krzyczeć, że za długo siedzę ;D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ten czat wczorajszy akurat trwał troszeczkę długo ;D
      Po po prostu było świetnie ;)
      A tak to może godzinka półtorej, będą te czaty trwały. ;)

      Delete
  6. Świetny pomysł, z chęcią bym wpadła o 19 na tiny niestety w tym czasie nie ma mnie w domu :)

    ReplyDelete
  7. Pierwszy raz wpadłam na twojego bloga i jest tu całkiem sympatycznie :))
    Też miałam angielski ;/ a 2 razy polski -.-
    ZAPRASZAM --> emily-emmily.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. A ja dziś na 7.10 :C Po prostu krew i łzy ;/
    Fajny pomysł z tym czatem ;d

    ReplyDelete
  9. Ooo lubie Lucy wiec może zajrze...
    http://stronaslonca.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Fajne zdjęcia *.* Chętnie też bym zajrzała na tinychat z Lucy ale nie mam czasu ;/
    Mam pytanie :) Jak przerobiłaś to środkowe zdjęcie, chodzi i to ,,kółko"( ehh.... nie wiem jak to nazwać :p ) na tym zdj , i gdzie ?

    ReplyDelete
  11. fajny pomysł na ten tinychat ;)
    również życzę ci miłego dnia :D

    ReplyDelete
  12. Będę. Alee Ci zazdroszczę tego, że Lucy Cię czyta :)

    ReplyDelete
  13. Planowo też miałam mieć 2 angielskie, na szczęście miałam zastępstwo :)

    Postaram się być obecna na Tiny :)

    ReplyDelete
  14. Czekam w takim razie do 19. C:
    http://zielonookaszatynka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. może wpadnę ale niestety jutro czeka mnie test z fizyki ;(

    ReplyDelete
  16. świetny blog ;d
    ślicznie wychodzisz na zdjęciach :)

    ReplyDelete
  17. świetnie, napewno wpadnę!

    willbefineee.blogspot.com
    Może spodoba Ci się mój blog!

    ReplyDelete
  18. oj jaka szkoda że o 19 mnie nie będzie w domu akurat :(

    ReplyDelete
  19. Fajny blog!! szkoda że mnie nie bd na tym czacie
    Dopiero zaczynak i moje posty sa troche sztywne ale zapraszam http://polalonely.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. hejka świetny blog serioo <33 może wpadniesz do mnie proszę http://my-music-my-life-998.blogspot.com/ tylko zajrzyj przynajmniej :)

    ReplyDelete
  21. niestety nie uda mi się wpaść :c nawet nie wiesz jak żałuję :\ Uwielbiam i ciebie i Lucy :)

    ReplyDelete
  22. super pomysł, może tam do Was wpadnę. ;)

    ReplyDelete
  23. na pewno wpadne na tinychata :)+ baardzo ładne zdjęcia ^^

    worldcreatedbymyself.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Fajny pomysl z Tymi czatami ! ;) Napewno wpadne :))

    ReplyDelete
  25. ciekawie się zapowiada. ;)

    ReplyDelete
  26. Dpbry pomysł, czekam z niecierpliwością :)

    ReplyDelete
  27. Szczerze już nie raz widziałam takie tiny z kimś innym na innych blogach, np. Gumijagoda kiedyś robiła, więc to zdanie możesz wyciąć. ; )
    Ale pomysł jak najbardziej mi się podoba! Byłam nawet chwilę u Was i jeśli kiedyś byś chciała to jestem chętna. ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. A szczerze mówiąc to ja nie widzę w tym żadnego porównania. ;)
      Ponieważ Gumi po prostu pozwalała ludziom się dodawać na kam. a to, że byli akurat blogerzy to już inna sprawa. ;) Także po prostu to był zwykły czat z kamerkami, a ja chcę wprowadzić specjalną serię, z wcześniej zaproszoną osobą. ;)

      Delete
    2. Każdy odbiera to inaczej. ;)

      Delete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*