Sprawy organizacyjne

Wednesday, April 24, 2013

Cześć. ;) Dzisiaj wpadam do Was ze sprawami nieco organizacyjnymi. ;)

Przesyłki | Listy
Zacznę od tego, że wysyłanie listów jest nadal aktywne! Dużo listów mi przepadło chyba po przeprowadzce... i teraz niestety rzadko kiedy otrzymuję jakieś listy od Was. Kiedyś potrafiłam wyciągać po 6 ze skrzynki! A więc Drodzy Czytelnicy, jeżeli chcecie coś do mnie wysłać możecie zgłaszać się po adres na mojego fp'a.

Ask.fm
Od dłuższego czasu posiadam aska. Nie często daję link do niego, ale zawsze gdy jestem na laptopie, jestem także na asku. Jeżeli więc masz jakieś pytania to zapraszam : http://ask.fm/Jessis98


FanPage
Warto obserwować mnie na fapnage'u ponieważ tam jeśli robię jakiś krótki TinyChat czy coś to informuję. Myślę, że fanpage to bardzo przydatna sprawa i jeżeli chcecie być ze mną na bieżąco to zapraszam. ;) Mój fanpage.

Twitter
Czasem mam takie dni, kiedy cały czas siedzę na twitterze i coś podaję dalej i generalnie jestem cały czas aktywna. Jeżeli macie twittera, zapraszam do obserwacji @hope_jessis

Kontakt
W razie jakichkolwiek pytań, możecie się ze mną kontaktować albo przez fp, albo przez meila, na który zaglądam oczywiście codziennie. Zmieniłam meila, ponieważ na tym mam teraz ład i porządek. 
jessikachincza@o2.pl

Skype
Mam skypa i nazwę udostępniam czytelnikom, jednak że mam do Was prośbę. Jeżeli grzecznie mówię, że nie mam czasu na rozmowę to proszę to uszanować i nie dzwonić po 2957849735987 razy, bo to w końcu staje się strasznie irytujące. Jeżeli kogoś zablokuję to z pewnością ten ktoś ma swoją winę. Na Skype można się ze mną kontaktować w razie jakiś pytań, co prawda jeżeli odbiorę od kogoś połączenie to będzie cud, haha. No ale nie zawsze mam czas i myślę, że rozumiecie. ;)
Czasem odbieram! ;)  moja nazwa - jesska1998

Prywatny Facebook
Przyjmuję zaproszenia od czytelników na swoim prywatnym facebooku. Odpowiadam także na wszystkie wiadomości, lecz wolałabym byście pisali na fp, ponieważ na prywatnym koncie na bieżąco usuwam wiadomości i wszystkie te cieple słowa najzwyczajniej przepadają...  


TinyChat
Od jakiegoś czasu mam nowego tinychata, gdzie co jakiś czas przesiaduję. ;) Najczęściej decyzje o czacie są podejmowane totalnie spontanicznie! ;) Możecie również na TinyChacie dodać mnie do obserwowanych! ;)   tinychat.com/jessikachincza

Fbl  
Posiadam również od jakiegoś czasu fbl. Z początku notki były systematycznie dodawane, teraz trochę rzadziej ale i tak staram się coś dodawać. ;) 

BlogLovin
Dzisiaj postanowiłam założyć konto na BLOGLOVIN. To dlatego, że trochę się tego naczytałam, że nie będzie google reader...  Informacja tutaj.

Myślę, że to na tyle. ;)
Miłego wieczorku. ;** 
~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~
*O 18:10 TinyChat z weeronika-blog.blogspot.com,  ale dodam jeszcze tę informację na fp.  Link do pokoju : http://tinychat.com/jessikachincza

You Might Also Like

55 KOMENTARZE

  1. Polubiłem fan pag'a z kontra prywatnego jak i ze swojego fan page'a. Obserwuję też na TT.
    Tiny <3 Byłem ostatnio. Widze, że przeniosłaś się na bloglovina. Też za jakiś czas to jednak zrobię.

    ReplyDelete
  2. No, ja też słyszałam o tym usunięciu obserwatorów,dlatego przeniosłam się na bloglovina :)

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ty za wszystko co Jessika ma na blogu musisz się zabrać -,-

      Delete
    2. This comment has been removed by the author.

      Delete
  4. kurczę chyba też się musze na to przerzucić ;p

    ReplyDelete
  5. zaprosiłam cie na fb i zaobserwuje na bloglovin

    ReplyDelete
  6. strasznie ładnie wychodzisz na zdjęciach ;)

    ReplyDelete
  7. śliczne zdjęcia ;) włoosy <3

    ReplyDelete
  8. Ale jesteś śliczna . *.*
    http://zielonookaszatynka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. ja też czytałam o tym google reader, ale nie do końca rozumiem o co chodzi, wydaję mi się że chyba nadal będzie opcja obserwujących bloga, nie ma paniki :)

    ślicznie wyszłaś ♥

    http://about-me-julia.blogspot.ie/

    ReplyDelete
  10. Widzę, że można cię dosłownie wszędzie znaleźć ;p

    ReplyDelete
  11. Fajne zdjęcie :)

    Zapraszam do mnie :)

    ReplyDelete
  12. Przydatna notka, bo teraz wiemy, gdzie Cię znaleźć :> Heh, obserwujemy Cię wszędzie gdzie się da xD

    ReplyDelete
  13. Śliczne zdjęcia. Jesteś bardzo ładna. ;)

    ReplyDelete
  14. hej świetny blog jestem obserwatorką <3

    masz śliczne włosy *.* czy możesz zdradzic jakiego szamponu i odżywki używasz ?? :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. szampon zazwyczaj Timotei. ;)
      A odżywki różnie ;D

      Delete
  15. jej.. ale Ty masz śliczne oczy !

    ReplyDelete
  16. jaka jesteś śliczna! nie wyglądasz na rocznik '98, dałabym Ci trochę więcej lat ;d

    ReplyDelete
  17. Mam pytanie: czy dodasz tą listę tych blogów czy nie? ;)

    ReplyDelete
  18. Pięknie wyglądasz na tych zdjęciach ! ;))


    stylizations-natalia.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Tak to prawda, wyglądasz na doroślejszą :D Też jestem z 98 rocznika :P
    Zawsze jak robisz TinyChata to mnie nie ma w domu albo jestem zajęta :(

    ReplyDelete
  20. Bardzo fajne zdjęcia :)

    ReplyDelete
  21. Bardzo fajny blog =D ;) Zaobserwowałam twojego bloga. Zapraszam do siebie : http://availablerunway.blogspot.com/
    Pozdrawiam :* Mam nadzieję że zaobserwujesz mojego bloga ;)

    ReplyDelete
  22. Jak zwykle wyglądasz cudownie, pozytywnie ;) nie wiem co jest, ale nigdy mi się ni wyświetla twój nagłowek :c Zapraszam na nowy post, ze zdjęciami i krótką relacją z przebiegu egzaminu gimnazjalnego ;* Pozdrawiam

    ReplyDelete
  23. cudowny blog, będę wpadać częściej :))

    zycie-na100latki.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Świetne zdjęcia:) Muszę pomyśleć nad wysłaniem do Ciebie listu♥

    ReplyDelete
  25. Super wpis ;) Dzięki temu wiem gdzie cię można znaleźć w internecie i jak się z tobą skontaktować ;)

    Zapraszam na KONKURS więcej:

    http://life-is-killer.blogspot.com/

    ReplyDelete
  26. Świetny post,i bardzo ciekawe zdjecia :*

    ReplyDelete
  27. Uwielbiam Twojego bloga. <3 Jest taki delikatny. Napiszę i wyślę list. <3
    maania-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. Hej! Masz fajnego bloga! Ja dopiero zaczęłam blogowac, więc zapraszam do obserwowania i komentowania mojego bloga! <33

    domi-day.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. Ślicznaa ^ ^
    Obserwujee ; 33
    I liczę na to samo .. ; D
    + zapraszam do mnie :
    http://loveinmyworlds.blogspot.com/

    ReplyDelete
  30. bardzo fajny blog, jesteś ładną dziewczyną nawet bardzo:)
    Jesteś ode mnie o rok starsza i wcale nie powiedziałabym, że masz tyle lat! Wyglądasz na starszą, ja myślałam, że masz około 16-18 lat!:) serio!
    obserwuję i liczę na rewanż!:) ang-angie.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. Masz świetnego bloga, bardzo podobają mi się twoje zdjęcia i przepiękna ♥

    http://diary-victoria.blogspot.com/

    ReplyDelete
  32. jestes ślczna. zazdroszczę że nawet 6 listówna na dzień dostawałąś! szkoda ze ci poprzepadały, na pewno było ich dużo. Odpisywałaś na nie?

    ReplyDelete
  33. ale jesteś śliczna
    obserwuję i zapraszam do mnie http://dreams-dreeams.blogspot.com/

    ReplyDelete
  34. dużo masz tego wszystkiego ;) piękna jesteś ;d

    ReplyDelete
  35. śliczne zdjęcia, piękna kreska :)

    ReplyDelete
  36. O mam taką samą bluzę ;D

    ReplyDelete
  37. Ciekawy blog. Możesz go zareklamować u mnie, na stronie, gdzie odbywa się darmowa reklama dla wszystkich blogów.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie potrzebna mi reklama. ;)
      Z resztą u anonima? - Zawsze chętna do reklamy jestem! ;D

      Delete
  38. ładne masz włoski ;)

    ReplyDelete
  39. jaka Ty śliczna Jesteś.Pozdrawiam piękny szablon,przyciąga oko!:)

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*