Słonecznie!

Monday, April 08, 2013

Ale dzisiaj ładna pogoda, jacie! ;3 Mam ochotę wyskoczyć na rolki, czy przejść się gdzieś na długi spacer. ♥ Co prawda rano pogoda mnie nieco wystraszyła bo nagle spadł śnieg, myślałam, że ta 'zima' się nie skończy już nigdy. -,- Właśnie siedzę, nudzę się, słucham muzyki. Już niedługo tinychat.
Obojętne było mi na czyim koncie robimy czat i wypadło na Lucy. ;)

 
Hahaha. Mówiłam, że się nudzę ;D
 
No więc ja już wchodzę na tinychata i czekamy na Lucy. ; )
Mam nadzieję, że czat Wam się spodoba. Miłego wieczoru Wszystkim. ;)

Będziecie?

You Might Also Like

69 KOMENTARZE

  1. już za kilka minut. :D

    ReplyDelete
  2. fajny pies. :P
    http://zielonookaszatynka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. nieladna, swieci slonce, odbija sie od sniegu i razi w oczy xD

    ReplyDelete
  4. Jestem na tiny ;D

    JESTEM-MONIKA.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  5. Ale słodko z Lucy wyglądacie! <3

    ReplyDelete
  6. Jakie ty masz świetne nogi ; o <3

    ReplyDelete
  7. Cudny piesek *_*
    Zdjęcia ^-^ Mają w sobie to coś. ;3
    Też miałam dzisiaj ochotę na długi spacer,
    lecz nauka matmy, przeszkodziła mi :c

    nutellowee-love.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Ja nie lubię bloga Lucy, więc nie skorzystam z czatu. ;) Śliczne zdjęcia w poście, a piesek naprawdę przepiękny! :)
    by-klaudia.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Ale fajne zdjęcia. *.*

    ReplyDelete
  10. Słodki piesek :3

    Wpadnij ♥
    http://best-frieend.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Piękna jesteś :*

    worldcreatedbymyself.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. akurat jak weszłam to poszłaś xd

    ReplyDelete
  13. tak. pogoda jest super ;d Masz świetnego psiaka ;p
    Mam pytanie. Jak zrobiłaś ten gadżet "O MNIE"? Czyli chodzi mi o zdjęcie i o opis. Jak to zrobić, zeby było bez tego logo bloggera ?

    Z góry dzięki ;d

    goodskategirl.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dodałam osobny gadżet 'tekst' i osobny gadżet 'zdjęcie' ;)

      Delete
  14. wreszcie słońce :)
    bardzo fajne fotki ;) słodki piesek :D

    ReplyDelete
  15. U mnie też dużo słońc :d

    ReplyDelete
  16. CZEMU JA WCZEŚNIEJ NIE ZNAŁAM TWOJEGO BLOGA? ;)
    pozdrawiam:)

    justbelovely8.blogspot.com
    zapraszam : )

    ReplyDelete
  17. Masz super blog ♥ i jesteś bardzo ładnaaa ;*

    ReplyDelete
  18. Super zdjecia :3 Ladnie ci w kitku .

    ReplyDelete
  19. To trzecie zdjęcie jest mega urocze! :3

    ReplyDelete
  20. U mnie też wspaniała pogoda!
    Aż chce się żyć!! :3
    Świetne zdjęcia :)

    ReplyDelete
  21. super :)
    tez mam ochotę na rolki :)

    ReplyDelete
  22. fajnie się patrzy na te zdjęcia :))

    ReplyDelete
  23. Mam dokładnie taki sam humor. Rolki i spacer to jest to! Też się cieszę z końca zimy, oby już nie wróciła. Poranny przestrach minął i teraz jest już okey. Śliczne zdjęcia, oby było ich więcej <3

    Śliczny wygląd i świetne posty. Czekam na następne. Pozdrawiam i zapraszam do siebie.



    http://zuuza-my-memorable-life.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. hej chciała bym zrobić z tobą live to mój blog proszę o odpowiedz http://fociaaa123.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. Tak, nareszcie jest słonecznie ♥

    ReplyDelete
  26. Replies
    1. W sumie w żaden szczególny sposób. ;)
      Po umyciu tylko spryskuję włosy odżywką i jedwabiem. ;)

      Delete
  27. Boskie zdjęcia! :D
    No racja, wczoraj było bardzo ładnie, a dziś budze sie i snieg sypie ;<

    ReplyDelete
  28. świetne włosy *-* zapraszam: http://wero-vera.blogspot.com/

    ReplyDelete
  29. Uwielbiam Twojego bloga i zaglądam tu codziennie. ;)
    Mam prośbę, zaczynam na nowo blogować i chciałabym od początku rozkręcić bloga, jeśli mogłabyś to wpadnij;
    http://my-life-wiktoooria.blogspot.com/
    Przepraszam, że spamują, bo sama nie lubię takiej metody, ale niestety trzeba wziąć się w garść. :) Zapraszam do obserwowania! ;)

    ReplyDelete
  30. śliczne zdjęcia i piękny piesek:)))pozdrawiam:)

    ReplyDelete
  31. Jeej, jaki fajny blog! *_* Zapraszam do obserwowania i komentowania mojego, dopiero zaczynam.

    domi-day.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. Wczoraj na czacie było super a szczególnie wizyta Marvina u was róbcie te czaty częściej

    ReplyDelete
  33. Wczorajszy czat był świetny a szczególnie Marvin hehe
    Róbcie te czaty częściej <3

    ReplyDelete
  34. Wczoraj na czacie było super a szczególnie wizyta Marvina u was róbcie te czaty częściej

    ReplyDelete
  35. Jakaś Ty śliczna ! Zazdroszczę urody :)
    Blog fajny i ładne zdjęcia, moża wiedzieć jakim aparatem robione?
    Pozdrawiam Litka♥
    Już obserwuje ;D
    http://natalaa-litka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  36. Jesteś śliczna, zazdroszczę Ci urody:)
    Blog naprawdę fajny i ciekawy, na pewno będę tu wpadała codziennie.

    Masz bardzo ładne zdjęcia, można wiedzieć jakim aparatem robione?
    Pozdrawiam Litka♥
    http://natalaa-litka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  37. Przegapiłam tinychat ;x Mam nadzieję, że jeszcze kiedyś zrobicie :)

    Słodki piesio ;P ;*

    Zapraszam do mnie :)
    http://life-is-killer.blogspot.com/

    ReplyDelete
  38. ładnie ;) masz śliczną urodę ;D!

    ReplyDelete
  39. Dosyć, że masz genialnego bloga, jesteś przepiękna, znasz się na modzie i ślicznie się ubierasz to jeszcze masz takiego fajnego pieska. :x to nie fair.

    ReplyDelete
  40. Jakie oczzzzzy ♥ Śliczna jesteś :)


    lubiepomarancze.blogspot.com

    ReplyDelete
  41. Sliczna przeczytaj mejla : *

    ReplyDelete
  42. Jaka śliczna york też.;**;*

    zooska16.blogspot.com

    ReplyDelete
  43. Ale ładne zdjęcia!!!! Świetny blog, masz bardzo ładnego pieska. <333333

    ReplyDelete
  44. U mnie dziś pogada jakaś taka fuj. Nie wiem co we mnie wstąpiło ale zgodziłam się campingować z koleżankami w namiocie. Nie było nam specjalnie zimno ale teraz czuję się chora. ^^ Śliczne zdjęcia <3

    Zapraszam do mnie
    magiczna-moda.blogspot.com

    ReplyDelete
  45. o, cudowny piesek *.*

    ReplyDelete
  46. ale słodkie zdjęcia. Ty to jesteś naprawdę śliczna <3

    ReplyDelete
  47. Uwielbiam kucyka, nie wiesz jak to działa na facetów;)

    ReplyDelete
  48. jesteś taka piękna! z tego co Lucy mówiła to i fajna ;)

    zapraszam na konkurs na moim blogu!

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*